A Barcelona-Sants (R1/R2/R3/R4):
-ni m'he adonat de la presència de les noves pantalles a l'andana de les vies 7/8. Però hi són, i funcionen...
A Montcada-Santa Maria (R4/R7):
-en proves nous teleindicadors marca Deimos/grupo Elecnor/asbys.
-hi havia un operari amb una escala mirant-se un dels teleindicadors de l'andana direcció Barcelona.
-n'hi ha dos a cada andana.
-megafonia indica tren curt/tren accessible.
-hi he observat una persona cometent frau, des de l'andana direcció Terrassa ha saltat a les vies direcció Montcada-Manresa per sortir de l'estació.
A Cerdanyola del Vallès (R4/R7):
-obres finalitzades. Les tanques són de les dures (com les de l'estació de Calafell).
-hi he observat una persona cometent frau, accedint a l'estació des del pont de la riera per la via fins a l'andana direcció Barcelona. Però ningú ha saltat les tanques de l'andana direcció Terrassa/Manresa, com era costum abans: ara és impossible.
-megafonia indica tren curt/tren accessible.
A Sant Miquel de Gonteres (R4):
-obres encara no iniciades.
A Viladecavalls (R4):
-ja comença a semblar una estació!
-comencen a instal.lar el paviment podotàctil i les vores d'andana a l'extrem Sant Miquel de Gonteres de totes dues andanes.
-totes dues andanes s'han perllongat de manera aparentment provisional pel costat Sant Miquel de Gonteres, però amb andanes d'obra, no de bastides.
-andana direcció Terrassa/Barcelona: estan començant a fer l'encofrat del calaix del pas inferior, que serà empès cap a sota les vies i l'altra andana.
-andana direció Manresa: s'intueix el futur emplaçament de les escales del pas inferior.
-zona del futur pas inferior de totes dues andanes: el perill és important, el pas és estretíssim. Els trens passen molt a poc a poc.
-edifici de viatgers: el bar torna a funcionar! I hi havia bastanta gent!
-la megafonia no funcionava.
A Terrassa (R4):
-crec que ja ho havia vist, però hi ha nova cartelleria de Rodalies de Catalunya.
A Sabadell-Centre (R4):
-ni rastre d'obres a les andanes (vist des del tren, no he pujat al vestíbul ni al carrer). Se suposa que començaven ahir.
A Cerdanyola-Universitat (R7/R8):
-instal.lats nous teleindicadors marca Deimos/grupo Elecnor/asbys.
-n'hi ha deu, dos per cada via. Encara no funcionen.
-també hi ha una nova pantalla al vestíbul. Encara no funciona.
-megafonia indica tren curt/tren accessible.
A Sant Cugat del Vallès (R8):
-els ascensors encara no funcionen.
-instal.lats nous teleindicadors marca Deimos/grupo Elecnor/asbys.
-n'hi ha quatre, dos per cada via. Encara no funcionen.
-també hi ha una nova pantalla al vestíbul. Encara no funciona.
-la resta de les obres de l'estació està finalitzada, tret de la megafonia, que encara funciona la vella.
-al pas inferior hi ha un graffiti.
-megafonia indica tren curt/tren accessible.
A Rubí (R8):
-els ascensors encara no funcionen.
-instal.lats nous teleindicadors marca Deimos/grupo Elecnor/asbys.
-n'hi ha sis, dos per cada via. Funcionen, però no sé si és cosa d'alguna errada de megafonia o si encara estan en proves, però no anaven gaire bé, els teleindicadors no anuncien el tren amb prou antel.lació, només l'anuncien quan està entrant. Direcció Granollers, només un ha indicat correctament "R8 Granollers Centre" (i res més), l'altre s'ha quedat amb posició de "R Rodalies/ hora". Direcció Martorell, tots dos han indicat les parades, tren accessible i tren curt, però quan el tren entrava a l'andana.
-també hi ha una nova pantalla al vestíbul. Encara no funciona.
-la resta de les obres de l'estació està finalitzada, tret de la megafonia, que encara funciona la vella.
-megafonia indica tren curt/tren accessible.
-la part del pàrquing disuassori que està tancada està en lloguer (segons un cartell que hi ha al mateix). Indica el telèfon, i que es tracta de 5.000 metres quadrats.
A Castellbisbal (R4/R8):
-instal.lats nous teleindicadors marca Deimos/grupo Elecnor/asbys.
-n'hi ha quatre, dos per les vies 1 i 2 (l'altra via no té teleindicador). Funcionen tres dels quatre, en aquest cas sí que anuncien correctament el temps d'espera, la destinació i la línia del tren, les parades, i tren curt/tren accessible, excepte una de l'andana direcció Martorell, que estava apagada.
-la megafonia no funcionava.
Al Papiol (R4):
-megafonia indica tren curt/tren accessible.
A Lavern-Subirats (R4):
-des del tren he vist com part de l'andana direcció Barcelona ja té els nous fanals de LEDs funcionant o en proves.
-tot i això, els trens segueixen parant a la part d'andana provisional amb bastides.
Als Monjos (R4):
-des del tren he entrevist (era molt fosc) que han fet unes rases davant de l'edifici de viatgers.
-els trens segueixen parant a la part d'andana provisional amb bastides.