Avistaments curiosos de trens

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
canalcole
N9
N9
Facebook: XavierMartinezVidal

Re: Avistaments curiosos

Post by canalcole »

Nit del dimecres al dijous a Segur de Calafell:

Image

canalcole
N9
N9

Post by canalcole »

Fa escasos minuts ha passat una dresina d'Adif direcció Vilanova. ;)
canalcole
N9
N9

Post by canalcole »

Durant tot el dia gran afluencia de 440R's fent serveis EDF-SVC... :roll:
Encara donen canya! :)
aso111
N5
N5

Post by aso111 »

durant les ultimes 2 semanes e vist tres trens porta-cotxes amb una 253 encapçalant el tren per dins la estacio de lleida :roll: :roll:

i jo flipan :)
metring
Administrador

Post by metring »

canalcole wrote:Durant tot el dia gran afluencia de 440R's fent serveis EDF-SVC... :roll:
Encara donen canya! :)
Cert, tant el tren d'anada que he agafat com el de tornada que ha acabat a Garraf pel sarau d¡avui, ho eren.
aso111
N5
N5

Post by aso111 »

avui a l'estacio de lleida un parell de 269.272 estirant un tren de tremuges pel mig de la estacio

a la nit a pasat una altra 269 amb un TECO que no e pogut veure be perque estava dalt del tren i el vidre feia reflex :roll:
davida
N9
N9

Post by davida »

Avisatament del Trenhotel Galicia avui a Sants a les 20:00:
1 branca Talgo VII + 1 Branca Talgo VI Elipsos

Es la vegada que veig un tren formart per branques Talgo VI + Talgo VII
canalcole
N9
N9

Post by canalcole »

Image

Aquest, encara que no ho sembli, és el Rodalies-Regional procedent de Reus que para a Segur a les 22.08, però degut a un problema amb una de les portes que no tancava, s'han acumulat 20 min. d'estar parada a l'estació. Es tracta de la 448.029 i la 009.
Gràcies a Josep Serre per l'avís. ;)
josep_serre
N9
N9

Post by josep_serre »

Si no estic mal informat és per feines de manteniment d'una de les branques de Talgo VII.
davida wrote:Avisatament del Trenhotel Galicia avui a Sants a les 20:00:
1 branca Talgo VII + 1 Branca Talgo VI Elipsos

Es la vegada que veig un tren formart per branques Talgo VI + Talgo VII
Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van
canalcole
N9
N9

Post by canalcole »

Video de l'incident d'ahir:

Mako448
N10
N10

Post by Mako448 »

No és que siguin avistaments curiosos,peró se'm va caure la cara de vergonya quan vaig veure aixó:

-Rodalies EDF-Sant Vicenç de Calders que surt de Sants a les 19.36 amb simple de 451(normalment doble de 451 o 450)
-Rodalies Terrassa-SVC que surt de Sants a les 19.40 amb simple de 447(normalment en doble)

Al.lucinant que un divendres a l'hora que era,on moltíssima gent torna a casa,renfe els obsequï amb anar ensardinats,en uns trens que normalment són de 6 i ahir incomprensiblement eren de 3. :avall .Aixó és millorar el servei segons ells?
canalcole
N9
N9

Post by canalcole »

Això de 451 en simple ara és normal, per desgràcia, però lo de la 447 és la primera vegada que ho sento. :o
trensmat
N9
N9
Location: Mataró(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla

Post by trensmat »

Ahir ha Mataró vaig veure una locomotora de manteniment de catenària d'adif , no se que esta fent ha Mataró :nose :o
http://www.flickr.com/photos/trensmat

A Tarragona i Lleida volem els mateixos serveis que Girona.
ImageImage Image
oriolp13
N9
N9

Post by oriolp13 »

No sé si es curiós o ja és habiotual, però el regional del migdia a Portbou era servit per una doble de 448!
Salutacions,

Oriol
Enric
N7
N7

Post by Enric »

Avui a punt de sortir de casa amb truca el Xavier-Canalcole aquí al Forum, amb diu que a vist pasar per Segur una 252 aillada i li sembla extrany, debian ser las 11 del mati pasades, total quedem a Sant Vicenç i per allá un quart de dues del migdia es troben la sorpresa, venint desde Roda la 252-068 amb una rama talgo 6 de Elipsos-Renfe-Sncf, amb grabat el dos la circulació tan especial.

Crec que aquesta rama aquets últims dias a estat fen servei per la LAV potser amb el Th que va fins Galicia, inclus el meu germá amb va comentar que la veura pasar per la LAV aquí El Vendrell i jo li deia que no, pues resulta que si, per tant habrá tingut que pasar per l'intercambiador de Roda, crec que es un fet bastant excepcional.

;)
canalcole
N9
N9

Post by canalcole »

Aqui les fotos del que comentava l'Enric: ;)

Image

Image
Oriol
N6
N6

Post by Oriol »

trensmat wrote:Ahir ha Mataró vaig veure una locomotora de manteniment de catenària d'adif , no se que esta fent ha Mataró :nose :o
Jo porto des de mitjans de setembre veient-la, un dia que vaig baixar de nit a Mataró per la Nacional la vaig veure treballant entre aquesta ciutat i Llavaneres.
Només els ases viatgen en vagons!
Estació Tancada
davida
N9
N9

Post by davida »

Enric wrote:Avui a punt de sortir de casa amb truca el Xavier-Canalcole aquí al Forum, amb diu que a vist pasar per Segur una 252 aillada i li sembla extrany, debian ser las 11 del mati pasades, total quedem a Sant Vicenç i per allá un quart de dues del migdia es troben la sorpresa, venint desde Roda la 252-068 amb una rama talgo 6 de Elipsos-Renfe-Sncf, amb grabat el dos la circulació tan especial.

Crec que aquesta rama aquets últims dias a estat fen servei per la LAV potser amb el Th que va fins Galicia, inclus el meu germá amb va comentar que la veura pasar per la LAV aquí El Vendrell i jo li deia que no, pues resulta que si, per tant habrá tingut que pasar per l'intercambiador de Roda, crec que es un fet bastant excepcional.

;)
La única forma de porta un Talgo VI de Sants UIC al Sants Iberic es anar fins al canviador de Roda i tornar. Aquesta setmana el TrenHotel a Galicia s'ha fet amb Talgo VI Elipsos per manteniment de la branca titular de Talgo VII. Per tornar el Talgo VI Elispos de Sants a la base de Sant Andreu Comtal, Roda es el camí mes curt.
Es la gràcia de no haver fet un canviador d'ample a Barcelona, ni a Sants ni a Can Tunis.
Albertes
N3
N3

Post by Albertes »

Enric wrote:Avui a punt de sortir de casa amb truca el Xavier-Canalcole aquí al Forum, amb diu que a vist pasar per Segur una 252 aillada i li sembla extrany, debian ser las 11 del mati pasades, total quedem a Sant Vicenç i per allá un quart de dues del migdia es troben la sorpresa, venint desde Roda la 252-068 amb una rama talgo 6 de Elipsos-Renfe-Sncf, amb grabat el dos la circulació tan especial.

;)
Jo fa dies enrere també vaig veure un Talgo que utilitzava la LAV a l'alçada de St. Vicenç dels Horts direcció Barcelona
Trenscat
N10
N10

Post by Trenscat »

Albertes wrote:

;)
Jo fa dies enrere també vaig veure un Talgo que utilitzava la LAV a l'alçada de St. Vicenç dels Horts direcció Barcelona
De Talgos per la LAV que jo recordi i parlant de memòria n'hi ha almenys dos d'habituals: el trenhotel de Cádiz i el trenhotel Galicia.
Post Reply

Return to “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”