Avistaments curiosos de trens
- canalcole
- N9
- Facebook: XavierMartinezVidal
Re: Avistaments curiosos
Nit del dimecres al dijous a Segur de Calafell:
- canalcole
- N9
Fa escasos minuts ha passat una dresina d'Adif direcció Vilanova.
- canalcole
- N9
Durant tot el dia gran afluencia de 440R's fent serveis EDF-SVC...
Encara donen canya!
Encara donen canya!
durant les ultimes 2 semanes e vist tres trens porta-cotxes amb una 253 encapçalant el tren per dins la estacio de lleida
i jo flipan
i jo flipan
Cert, tant el tren d'anada que he agafat com el de tornada que ha acabat a Garraf pel sarau d¡avui, ho eren.canalcole wrote:Durant tot el dia gran afluencia de 440R's fent serveis EDF-SVC...
Encara donen canya!
avui a l'estacio de lleida un parell de 269.272 estirant un tren de tremuges pel mig de la estacio
a la nit a pasat una altra 269 amb un TECO que no e pogut veure be perque estava dalt del tren i el vidre feia reflex
a la nit a pasat una altra 269 amb un TECO que no e pogut veure be perque estava dalt del tren i el vidre feia reflex
Avisatament del Trenhotel Galicia avui a Sants a les 20:00:
1 branca Talgo VII + 1 Branca Talgo VI Elipsos
Es la vegada que veig un tren formart per branques Talgo VI + Talgo VII
- canalcole
- N9
Aquest, encara que no ho sembli, és el Rodalies-Regional procedent de Reus que para a Segur a les 22.08, però degut a un problema amb una de les portes que no tancava, s'han acumulat 20 min. d'estar parada a l'estació. Es tracta de la 448.029 i la 009.
Gràcies a Josep Serre per l'avís.
-
- N9
Si no estic mal informat és per feines de manteniment d'una de les branques de Talgo VII.
davida wrote:Avisatament del Trenhotel Galicia avui a Sants a les 20:00:
Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van
- canalcole
- N9
Video de l'incident d'ahir:
No és que siguin avistaments curiosos,peró se'm va caure la cara de vergonya quan vaig veure aixó:
-Rodalies EDF-Sant Vicenç de Calders que surt de Sants a les 19.36 amb simple de 451(normalment doble de 451 o 450)
-Rodalies Terrassa-SVC que surt de Sants a les 19.40 amb simple de 447(normalment en doble)
Al.lucinant que un divendres a l'hora que era,on moltíssima gent torna a casa,renfe els obsequï amb anar ensardinats,en uns trens que normalment són de 6 i ahir incomprensiblement eren de 3. .Aixó és millorar el servei segons ells?
-Rodalies EDF-Sant Vicenç de Calders que surt de Sants a les 19.36 amb simple de 451(normalment doble de 451 o 450)
-Rodalies Terrassa-SVC que surt de Sants a les 19.40 amb simple de 447(normalment en doble)
Al.lucinant que un divendres a l'hora que era,on moltíssima gent torna a casa,renfe els obsequï amb anar ensardinats,en uns trens que normalment són de 6 i ahir incomprensiblement eren de 3. .Aixó és millorar el servei segons ells?
- canalcole
- N9
Això de 451 en simple ara és normal, per desgràcia, però lo de la 447 és la primera vegada que ho sento.
- trensmat
- N9
- Location: Mataró(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla
Ahir ha Mataró vaig veure una locomotora de manteniment de catenària d'adif , no se que esta fent ha Mataró
No sé si es curiós o ja és habiotual, però el regional del migdia a Portbou era servit per una doble de 448!
Salutacions,
Oriol
Oriol
Avui a punt de sortir de casa amb truca el Xavier-Canalcole aquí al Forum, amb diu que a vist pasar per Segur una 252 aillada i li sembla extrany, debian ser las 11 del mati pasades, total quedem a Sant Vicenç i per allá un quart de dues del migdia es troben la sorpresa, venint desde Roda la 252-068 amb una rama talgo 6 de Elipsos-Renfe-Sncf, amb grabat el dos la circulació tan especial.
Crec que aquesta rama aquets últims dias a estat fen servei per la LAV potser amb el Th que va fins Galicia, inclus el meu germá amb va comentar que la veura pasar per la LAV aquí El Vendrell i jo li deia que no, pues resulta que si, per tant habrá tingut que pasar per l'intercambiador de Roda, crec que es un fet bastant excepcional.
Crec que aquesta rama aquets últims dias a estat fen servei per la LAV potser amb el Th que va fins Galicia, inclus el meu germá amb va comentar que la veura pasar per la LAV aquí El Vendrell i jo li deia que no, pues resulta que si, per tant habrá tingut que pasar per l'intercambiador de Roda, crec que es un fet bastant excepcional.
- canalcole
- N9
Aqui les fotos del que comentava l'Enric:
Jo porto des de mitjans de setembre veient-la, un dia que vaig baixar de nit a Mataró per la Nacional la vaig veure treballant entre aquesta ciutat i Llavaneres.trensmat wrote:Ahir ha Mataró vaig veure una locomotora de manteniment de catenària d'adif , no se que esta fent ha Mataró
Només els ases viatgen en vagons!
Estació Tancada
Estació Tancada
La única forma de porta un Talgo VI de Sants UIC al Sants Iberic es anar fins al canviador de Roda i tornar. Aquesta setmana el TrenHotel a Galicia s'ha fet amb Talgo VI Elipsos per manteniment de la branca titular de Talgo VII. Per tornar el Talgo VI Elispos de Sants a la base de Sant Andreu Comtal, Roda es el camí mes curt.Enric wrote:Avui a punt de sortir de casa amb truca el Xavier-Canalcole aquí al Forum, amb diu que a vist pasar per Segur una 252 aillada i li sembla extrany, debian ser las 11 del mati pasades, total quedem a Sant Vicenç i per allá un quart de dues del migdia es troben la sorpresa, venint desde Roda la 252-068 amb una rama talgo 6 de Elipsos-Renfe-Sncf, amb grabat el dos la circulació tan especial.
Es la gràcia de no haver fet un canviador d'ample a Barcelona, ni a Sants ni a Can Tunis.
Jo fa dies enrere també vaig veure un Talgo que utilitzava la LAV a l'alçada de St. Vicenç dels Horts direcció BarcelonaEnric wrote:Avui a punt de sortir de casa amb truca el Xavier-Canalcole aquí al Forum, amb diu que a vist pasar per Segur una 252 aillada i li sembla extrany, debian ser las 11 del mati pasades, total quedem a Sant Vicenç i per allá un quart de dues del migdia es troben la sorpresa, venint desde Roda la 252-068 amb una rama talgo 6 de Elipsos-Renfe-Sncf, amb grabat el dos la circulació tan especial.
- Trenscat
- N10
De Talgos per la LAV que jo recordi i parlant de memòria n'hi ha almenys dos d'habituals: el trenhotel de Cádiz i el trenhotel Galicia.Albertes wrote:Jo fa dies enrere també vaig veure un Talgo que utilitzava la LAV a l'alçada de St. Vicenç dels Horts direcció BarcelonaEnric wrote:Avui a punt de sortir de casa amb truca el Xavier-Canalcole aquí al Forum, amb diu que a vist pasar per Segur una 252 aillada i li sembla extrany, debian ser las 11 del mati pasades, total quedem a Sant Vicenç i per allá un quart de dues del migdia es troben la sorpresa, venint desde Roda la 252-068 amb una rama talgo 6 de Elipsos-Renfe-Sncf, amb grabat el dos la circulació tan especial.
Bernat Borràs http://www.trenscat.cat