Page 59 of 59
Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada
Posted: Saturday 27/10/2018 14:03
by Fran-Ikarus
Això:
Miquel wrote:(...)L4 que també va justa de material, ja que la seva reserva al final ha anat a L9/L10 Sud.
vol dir que ja no veurem 9000 a la L4?
Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada
Posted: Saturday 27/10/2018 14:08
by Miquel
Fran-Ikarus wrote:Això:
Miquel wrote:(...)L4 que també va justa de material, ja que la seva reserva al final ha anat a L9/L10 Sud.
vol dir que ja no veurem 9000 a la L4?
Si que en veurem, ja que L4 necessita un mínim de 6 9000 per funcionar. En principi corren 19-20 trens, i només hi ha 15 2100. La resta han de ser 9000. Però l'excedent de 9000 que tenia L2 el tenia L4, i amb el temps han anat passant a L9 Nord o Sud.
Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada
Posted: Saturday 27/10/2018 17:52
by victorcasta
David.F.C.M.B.1000 wrote:
el 1100 tambien podrian repararlo y ponerlo ala linea 3 para quitar uno a uno los 3000 y revisarlos...
Doncs si els 3000/4000 tenen una mica d’amiant, no vulguis imaginar el que en porta un 1000 o un 400....
Seients de 2100
Posted: Tuesday 09/04/2019 21:32
by M1171-M1172-M1169...
Un comentari respecte els seients dels 2100 que he anat és que per desgast s'han exposat capes inferiors de pintura i sembla que no s'ha canviat cap seient per raons estètiques; i no com semblava quan es van traspassar a la L4, que els negres s'havien canviat per grisos nous.
Re: Seients de 2100
Posted: Tuesday 09/04/2019 22:46
by Renfe445
M1171-M1172-M1169... wrote:Un comentari respecte els seients dels 2100 que he anat és que per desgast s'han exposat capes inferiors de pintura i sembla que no s'ha canviat cap seient per raons estètiques; i no com semblava quan es van traspassar a la L4, que els negres s'havien canviat per grisos nous.
Que yo sepa los 2100 siempre tuvieron los asientos grises, los 2000 los tenían negros.
Re: Reforma de la sèrie 2100
Posted: Wednesday 10/04/2019 20:31
by M1171-M1172-M1169...
Avui no n'he agafat cap de blanc però he vist el 2113 i 2152.
Sandy
Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada
Posted: Tuesday 19/11/2019 22:55
by Fran-Ikarus
Podria ser que calgués reobrir ja aquest tema:
viewtopic.php?f=45&t=14542
Pel que sembla, avui s'estaven emportant del Triangle el 2105-2108 per a reformar-lo:
http://www.miniautobusero.com/2019/11/1 ... 0-de-metro
Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada
Posted: Wednesday 20/11/2019 0:06
by Renfe445
Adéu seients transversals.
Fil reforma 2100
Posted: Wednesday 20/11/2019 10:07
by Guigui
Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada
Posted: Thursday 17/03/2022 17:30
by M1171-M1172-M1169...
He vist un 9000 aparcat a La Pau amb torn 421! A veure si redueixen els 4:30 de freqüència típica, i si pugués ser amb el 1100 evidentment!
Sandy
Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada
Posted: Thursday 17/03/2022 17:34
by davroca5
M1171-M1172-M1169... wrote: ↑Thursday 17/03/2022 17:30
He vist un 9000 aparcat a La Pau amb torn 421! A veure si redueixen els 4:30 de freqüència típica, i si pugués ser amb el 1100 evidentment!
Sandy
Fa 14 anys que els 1100 van deixar de prestar servei i es van desballestar, no cal viure permanentment en el passat i demanar coses impossibles
Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada
Posted: Friday 18/03/2022 8:00
by metring
davroca5 wrote: ↑Thursday 17/03/2022 17:34
M1171-M1172-M1169... wrote: ↑Thursday 17/03/2022 17:30
He vist un 9000 aparcat a La Pau amb torn 421! A veure si redueixen els 4:30 de freqüència típica, i si pugués ser amb el 1100 evidentment!
Sandy
Fa 14 anys que els 1100 van deixar de prestar servei i es van desballestar, no cal viure permanentment en el passat i demanar coses impossibles
+10.000
Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada
Posted: Friday 18/03/2022 14:39
by Fran-Ikarus
Carai, el tema toca tres sèries diferents (2100, 9000, 3000)... i l'actualització acaba sent sobre un, bé, "el" 1100