Page 59 of 411

Posted: Wednesday 25/04/2007 22:28
by Jordilar
El regional de Lleida ha sortit amb 10 min de l'Hospitalet.

El rodalies de Puigcerdà ha sortit amb 5min de l'hospitalet

Per contra, el Unamuno ha arribat a les 19:12, quan la seva hora era les 19:30 :o

Volia agafar un tren que anava a Blanes pero veien la cantitat de gent que entraba a sants he pensat que normalment després del Blanes, ve un Mataró casi seguit, així que m'he esperat a aquest mataró ( que ha vingut seguit ) i he anat pràcticament sol :D

Salut,

Posted: Thursday 26/04/2007 11:26
by josan85
Dia: 26/04/2007 - Hora: 10:05
En aquests moments hem d'advertir als usuaris de Renfe Rodalies que, per una avaria de senyals a El Prat, els trens de les línies C10, la línia de l'aeroport, i C2 Nord, de Barcelona a Sant Celoni porten uns retards aproximats de 20 minuts. La resta de línies de Renfe Rodalies, però, així com les de Metro i Autobusos, Tramvia i Ferrocarrils de la Generalitat funcionen amb normalitat a l'àrea metropolitana de Barcelona, segons ens informen les empreses operadores d'aquests serveis.

A les 10:30 estava a Sants i els retards arribaven els 30 minuts.

Posted: Thursday 03/05/2007 9:11
by metring
De EPC:

Cercanías reforzará con perros la vigilancia de las líneas conflictivas

BARCELONA



Los incidentes, a veces violentos, ocurridos en las estaciones de Cercanías situadas cerca de las grandes zonas de ocio nocturno de la costa o del Vallès y en el interior de los trenes que pasan por allí son otro de los motivos de queja de los usuarios de Renfe. El director de Cercanías en Barcelona, Miguel Ángel Remacha, anunció ayer a este diario, en la primera entrevista que concede desde que asumió el cargo en noviembre, un plan para mejorar la seguridad que incluye la incorporación de perros de vigilancia. El pasado fin de semana empezaron a actuar dos equipos de guardias con canes y el próximo lo harán otros tres. Si el balance es positivo, habrá más.


"Más contactos con los Mossos y agentes locales"

Remacha reveló que el pasado 17 de abril se creó una comisión interna para abordar un problema que au-
menta en paralelo al número de viajeros nocturnos de los fines de semana. "No podemos sacar a los jóvenes de la carretera para que vayan en tren sin garantizar su seguridad y la de las instalaciones", afirmó. Además de reforzar la vigilancia con más guardias, la operadora ha iniciado reuniones con los Mossos d'Esquadra y las policías municipales para aumentar la coordinación de los distintos cuerpos de seguridad en los puntos conflictivos.
Para actuar con mayor eficacia ante un fenómeno que, según Remacha, "es territorialmente muy cambiante", se procesarán con más rapidez los partes de los conductores de los convoyes. Igualmente, la compañía ferroviaria mantendrá contactos con la patronal del ocio nocturno para intentar prevenir los incidentes. Entre las estaciones conflictivas se encuentran las de Sabadell Sud, Cerdanyola del Vallès, Mataró, Sant Celoni y Calafell.


"Todavía no tenemos la confianza de la gente"

Cuando accedió a la dirección de Cercanías, Remacha desveló que uno de sus primeros objetivos sería "recuperar la confianza de los usuarios". Transcurridos poco más de cinco meses, el responsable reconoció ayer que todavía no lo ha logrado. "Se percibe por todas partes que la gente no está satisfecha del servicio", admite. Una vez al frente de la nave, aboga por ofrecer el máximo de información a los "clientes". Por ejemplo, ha decidido hacer pública la encuesta sobre el nivel de calidad de Renfe, consciente de que no les dejará bien parados. Fija para este próximo verano la difusión de los resultados, que quedaban para uso interno desde hace varios años.
Las medidas del plan de choque fijado por el Ministerio de Fomento cuando Remacha se estrenó en el cargo "se están cumpliendo". Han llegado más trenes, más maquinistas y se ha reforzado el mantenimiento de los convoyes. Pero donde aún quedan muchos pasos por dar es en la información al público.

Posted: Thursday 03/05/2007 12:29
by Guigui
Cercanías reforzará con perros la vigilancia de las líneas conflictivas
També recorreran a aquest tipus de personal per donar informació a l'usuari? Total, el resultat no variarà massa de com està ara...

Posted: Thursday 03/05/2007 12:42
by metring
Uns gossos ben ensinistrats poden fer moltes coses xD xD xD

Posted: Thursday 03/05/2007 13:53
by Mako448
No sé si és demanar massa,peró no podieu passa aquest fil a permanent.Esque el de Seguretat/Incidents al metro està en permanent,i aquest és el mateix,l'únic que canvia la companya,que és renfe.Peró el fil és d'exactement el mateix.



MISSATGE nº 1000 ))) )))3
Ja sóc Gran.

Posted: Thursday 03/05/2007 18:14
by entfe001
Jo seria més partidari de fusionar-los. Ja hi ha prou fils clavats a dalt de tot, i no és bo que n'hi hagi tants.

Posted: Friday 04/05/2007 16:11
by metring
Del 20 minutos:

Los trenes de la línea 4 vuelven a circular con normalidad tras la avería de esta mañana en El Vendrell

* Un incidente en el sistema de electrificación en El Vendrell ha sido el motivo.
* Los pasajeros realizan el desplazamiento en autobús.

La línea C-4 de Renfe funciona con normalidad entre L'Arboç y Sant Vicenç de Calders, una vez se ha solucionado la avería que esta mañana ha provocado la interrupción del tráfico durante más de cuatro horas.

Los trenes de Cercanías no han circulado desde las siete de la mañana entre las estaciones tarraconenses de L'Arboç y Sant Vicenç de Calders en ambas direcciones debido a una avería en el sistema de electrificación en El Vendrell.

Los pasajeros de la Línea 4 están haciendo el trayecto en autobuses que ha puesto a su servicio Renfe.

Los técnicos ya se encuentran en el lugar donde se ha producido la avería y se calcula que entre las 9.30 y las 10 de la mañana se dará paso alternativo por una de las dos vías, según ha informado Adif.

Ocho trenes afectados

Ocho trenes se han visto afectados por esta avería y aunque Adif ha asegurado que el resto de la línea funciona con normalidad, una pasajera, Montse Bueno, ha declarado a Catalunya Radio que ella estaba a las 8.10 horas en la estación de Vilafranca del Penedès para venir a trabajar a Barcelona y los trenes no pasaban.

Esta usuaria ha explicado que un tren que venía de Barcelona ha parado en la estación y se les ha indicado a los pasajeros que se subieran para ir hacia la capital catalana. La pasajera calculaba un retraso de 45 minutos respecto al tiempo habitual del trayecto.

divendres, 4 de maig

Posted: Tuesday 08/05/2007 14:31
by genissimon
Divendres 4 de maig passat, en un trajecte amb transbordament -obligat- dues incidències:

1a: a la C1, el tren que sortia de Mataró a les 17:21 (origen Maçanet 16:30) va anar per la via de l'esquerra fins a Vilassar de Mar. Vam arribar a Sants amb un minut de retard. Algú sap el motiu d'aquesta contravia?

2a: a la C4, el tren que havia de sortir de Sants a les 18:09 (origen Sant Vicenç de Calders 16:56) va arribar amb 7 minuts de retard, que a Manresa van ser 9. Suposo que la incidència del matí a El Vendrell.

Gràcies.

Salut !!

Posted: Saturday 12/05/2007 22:02
by mikado
21.38 ALTARIA sentit Barcelona Sants passant per L'Hospitalet
21.45 ALVIA sentit Barcelona Sants passant per L'Hospitalet.

Quelcom passa a la línia de la costa . . .

Posted: Sunday 13/05/2007 8:14
by mikado
fantito wrote:A la línia de la costa no ha passat res, ha estat a la la via 12 de sants. Una enganxada cap a les 7 del vespre.
Si, això ho he llegit al fil del "Ramal Gornal", però aquests fet a la via 12 fa desviar les circulacions per Vilafranca??? Llavors els GL on han acabat a les vies 3 i 4?? Perque sinò cizallarien el trànsit a l'netrada de Sants no???

Posted: Sunday 13/05/2007 16:21
by trainman
No sería el enganchón el causante de que los trenes L'Hospitalet-Martorell que pasan por Cerdanyola a las 20:47 y a las 21:22 no pasaran

Por lo que ve sólo hacían Martorell-Montcada-Bifurcació y desde allí otra vez para Martorell, a las 21:45 pasó con destino Martorell la pareja formada por la ex-Delta 440-230M/117R/230C (que había pasado por Cerdanyola procedente de Martorell a las 21:21 sentido Montcada-Bifurcació) y la ex-madrileña 440-169M/161R/171C

Posted: Wednesday 16/05/2007 8:38
by josan85
Dia: 16/05/2007 - Hora: 07:50
Per avaria tècnica a les instal·lacions de Passeig de Gràcia, a la línia C2 Sud de Renfe Rodalies, els trens que circulen des de Barcelona amb direcció Vilanova/Sant Vicenç de Calders estan registrant retards d'uns 15 minuts aproximadament. La resta de línies de Renfe Rodalies, però, així com Metro, Autobusos, Tramvia i Ferrocarrils de la Generalitat funcionen amb normalitat a l'àrea metropolitana de Barcelona, segons ens informen els diferents operadors.

Posted: Wednesday 16/05/2007 14:14
by sanlucar-playa
josan85 wrote:Dia: 16/05/2007 - Hora: 07:50
Per avaria tècnica a les instal·lacions de Passeig de Gràcia, a la línia C2 Sud de Renfe Rodalies, els trens que circulen des de Barcelona amb direcció Vilanova/Sant Vicenç de Calders estan registrant retards d'uns 15 minuts aproximadament. La resta de línies de Renfe Rodalies, però, així com Metro, Autobusos, Tramvia i Ferrocarrils de la Generalitat funcionen amb normalitat a l'àrea metropolitana de Barcelona, segons ens informen els diferents operadors.
En Garraf informaban a las 11 menos cuarto por megafonía de que el problema era debido a interceptación de vía en Playa de Castelldefels

Posted: Wednesday 16/05/2007 14:30
by sanlucar-playa
Según acabo de leer en el teletexto de la televisión regional la causa de la intercepción en Castelldefels ha sido el arrollamiento y muerte de un chico francés que iba caminando por la vía con los auriculares puestos.

Posted: Wednesday 16/05/2007 16:27
by EUKibo
fantito wrote:
sanlucar-playa wrote:...en el teletexto de la televisión regional...

...de la reserva folklorica del nordeste de españa....



Perdó, no m'e pogut reprimir.
XDDD Anava a escriure quelcom similar pero m'havia reprimit. Ho corroboro, retards a la linia 2 de rodalies, companys de la universitat han arribat molt tard a classe. Sempre igual... I també informo que Renfe NO ha informat de res al respecte, com sempre no han fet res per que abans que la gent entres a les estacions informar de l'averia perque la gent agafes serveis alternatius. Igualment dir que a Passeig de Gracia per megafonia han dit "Maquinista del tren destino San VicenTE (¬¬ de Calderos?) pongase en contacto con circulacion" aixi que... XD entre ells s'informen pero els molts EDF no diuen res als passatgers.

Posted: Wednesday 16/05/2007 17:50
by Pere
Nomes se m'acut una cosa i espero que quedi ben clara.

http://www.renfe.es/atencion_cliente/index.html

Posted: Wednesday 16/05/2007 23:26
by EUKibo
fantito wrote:Hi ha un enllaç millor i és aquest:


http://web02.renfe.es/rne/u08/OAV/geofa ... c?openForm
Aquest ja l'he utilitzat més d'un cop i no et contesten, reitero, informo a la gent que eviti aquest tipus de reclamació perquè no queda costància conforme has reclamat, si jo hagués reclamat per web ara no podria haver denunciat a Renfe al Sindic de Greuges.

Posted: Thursday 17/05/2007 10:05
by marcel
EUKibo wrote:
fantito wrote:Hi ha un enllaç millor i és aquest:


http://web02.renfe.es/rne/u08/OAV/geofa ... c?openForm
Aquest ja l'he utilitzat més d'un cop i no et contesten, reitero, informo a la gent que eviti aquest tipus de reclamació perquè no queda costància conforme has reclamat, si jo hagués reclamat per web ara no podria haver denunciat a Renfe al Sindic de Greuges.
I perque no vas al jutjat per denuncuiar-los contra un bé públic???

Posted: Friday 18/05/2007 10:34
by davida
Una altre vegada problemes a Rodalies Barcelona, com sempre relacionades amb la LAV :) :) :) :) i que per tant al desembre estaran solucionades.
En aquest cas a Montcada:
Desde las 09.45 horas

Por una incidencia que afecta al sistema de electrificación entre Montcada Bifurcació y Montcada i Reixac Manresa, los trenes de Rodalies de las líneas 3, 4 y 7 están circulando con retrasos medios de 20 minutos.