Notícies línia de La Pobla de Segur

RENFE regionals i línies FGC de fora de l'àrea de Barcelona.
RENFE regionales y líneas FGC de fuera del área de Barcelona.
User avatar
BB9200
N8
N8
Posts: 748
Joined: Wednesday 13/05/2009 14:58
Location: Estudiant al meu ''despatx'' en favor del transport públic (per alguna cosa estic al FTC home...).
Contact:

Re: Notícies línia de La Pobla de Segur

Post by BB9200 »

No, sempre serien molt millor que s'apliquessin les millores:
Es podrien alcançar una mica més de 100km/h entre Lleida i Balaguer.
Entre Balaguer i la Pobla de Segur uns 75-80km/h, tot això de mitjana (la última essent molt optimistes).
La velocitat actual de la línia mitjana és d'uns 40-45, 50 km/h, en alguns trossos 60 km/h, evidentment molt poc.
Guigui wrote:Les millores comencen sempre per aprofitar allò que es té. I aquesta és una qüestió força deixada de banda en aquest país d'aparador.
El que compta FGC en aquest trajecte és: Queda al quinto pino, i dubto que tinguin cap interès (almenys entre Balaguer i la Pobla de Segur), en millorar la línia dintre del servei regular.
Alguna cosa se sent quan viatges en tren groc. Aquesta cosa no la sents en els altres trens, és una sensació única, de llibertat, de qualsevol cosa. Ara, la essència Eau du Z100 es pot perdre definitivament en la línia. Z100! Sí
Sí a la Recuperació de la mamòria històrica del cremallera de Núria.
METROràpid: Més a prop de l'Aeroport, més a prop de la ciutat, més a prop d'Europa.
Web actualitzada a dia de 10 d'agost del 2009: http://www.bb9200.wordpress.com/
aso111
N5
N5
Posts: 98
Joined: Saturday 11/04/2009 17:46
Location: Térmens (Lleida)
Contact:

Re: Notícies línia de La Pobla de Segur

Post by aso111 »

doncs si s'impliquesin una mica seria una linia força rentable. i aixo de la velocitat suposo que s'han de fer proves per veure a quina velocitat es pot anar.
tambe me deixat de dir que convindria actualitzar els senyals de la via, ja que alguns estan mig esborrats, altres que son "innecesaris". per exemple, alli on abans hi havia un P/N es feia pitar al tren, pero si aquest pas a nivell esta clausurat, cal que el tren continui pitan??
User avatar
BB9200
N8
N8
Posts: 748
Joined: Wednesday 13/05/2009 14:58
Location: Estudiant al meu ''despatx'' en favor del transport públic (per alguna cosa estic al FTC home...).
Contact:

Re: Notícies línia de La Pobla de Segur

Post by BB9200 »

No sé sincerament si amb el Tren-Terra (no me'n recordo), reps les indicacions automàticament. Però sí és cert que es tindrien que renovar la senyalització, però els maquinistes es coneixen mooolt bé la línia, tampoc serviria de molt.
Mirat així, més del 80% de les línies catalanes necessitarien renovació de senyalització.
Alguna cosa se sent quan viatges en tren groc. Aquesta cosa no la sents en els altres trens, és una sensació única, de llibertat, de qualsevol cosa. Ara, la essència Eau du Z100 es pot perdre definitivament en la línia. Z100! Sí
Sí a la Recuperació de la mamòria històrica del cremallera de Núria.
METROràpid: Més a prop de l'Aeroport, més a prop de la ciutat, més a prop d'Europa.
Web actualitzada a dia de 10 d'agost del 2009: http://www.bb9200.wordpress.com/
Xesco 593
N4
N4
Posts: 57
Joined: Wednesday 29/04/2009 14:21
Location: La Pobla de Segur

Re: Notícies línia de La Pobla de Segur

Post by Xesco 593 »

la velocitat en el tram Balaguer-Lleida es vastan elevat, sobretot sortin de Balaguer direccio Lleida agafa els 110 km/h ,pero semrpe esta vallfogona ke no li permet augmenta mes, desde Termes fins a lleida la velocitats es inferior als 100km/h , un maquinista em va comentar que ere pel elevat nombre de PN que hi ha ,i es te de portar una velocitat de seguretat...

a la gent que a viatjat fins a la pobla , no se si aureu notat que sortin de balaguer fins a sant llorenç de montgay la via esta mal asentada,es note desde el primer dia de la reestrena,es veu que fgc va donar presses als treballadors de comsa , ja que savien enraderit ene els plasos de entrega de la linia,i aquell ultim tram el van fer tan rapid que va quedar tan mal asentat que quan si circula el tren se enfonsa en cada punt on hi ha practicada la soldadura al carril, com si fos amb les antigues brides l'unic que el tren no salta de cop , se va enfonsatn i despres pum i aixi tot el tram esmentat,la qual cosa el tren en que podria anar a 80 trankilament ja que les curves son molt obertes ,pos va a 50 com a mol.
en el moment que fasin augmentar la velocitat en akell tram saltarem com palomites xd
User avatar
BB9200
N8
N8
Posts: 748
Joined: Wednesday 13/05/2009 14:58
Location: Estudiant al meu ''despatx'' en favor del transport públic (per alguna cosa estic al FTC home...).
Contact:

Re: Notícies línia de La Pobla de Segur

Post by BB9200 »

Llegint a la revista hobbytren d'aquest mes, incorpora una novetat: L'estudi de contractació d'afegir un vagó panoràmic al tren dels Llacs :P .
I us faig 2 propostes de materials (la última realment crec que és molt bona):
Comprar 3 automotors de l'estil Doppenstickschienenbus.
O bé comprar l'estil d'automotors que podeu veure clicant al enllaç: http://train-photos.com.s3.amazonaws.com/6825.jpg
Aquest últim està mooolt generalitzat per companyies privades de passatgers, bastant com per comparar-ho amb els Desiro existents allà.
Alguna cosa se sent quan viatges en tren groc. Aquesta cosa no la sents en els altres trens, és una sensació única, de llibertat, de qualsevol cosa. Ara, la essència Eau du Z100 es pot perdre definitivament en la línia. Z100! Sí
Sí a la Recuperació de la mamòria històrica del cremallera de Núria.
METROràpid: Més a prop de l'Aeroport, més a prop de la ciutat, més a prop d'Europa.
Web actualitzada a dia de 10 d'agost del 2009: http://www.bb9200.wordpress.com/
aso111
N5
N5
Posts: 98
Joined: Saturday 11/04/2009 17:46
Location: Térmens (Lleida)
Contact:

Re: Notícies línia de La Pobla de Segur

Post by aso111 »

BB9200 wrote:Llegint a la revista hobbytren d'aquest mes, incorpora una novetat: L'estudi de contractació d'afegir un vagó panoràmic al tren dels Llacs :P .
I us faig 2 propostes de materials (la última realment crec que és molt bona):
Comprar 3 automotors de l'estil Doppenstickschienenbus.
O bé comprar l'estil d'automotors que podeu veure clicant al enllaç: http://train-photos.com.s3.amazonaws.com/6825.jpg
Aquest últim està mooolt generalitzat per companyies privades de passatgers, bastant com per comparar-ho amb els Desiro existents allà.
quan dius el de fica un vago panoramic, u dius pel tren de ARMF no??

el que tambe podrien fer es enganxa els dos Tamagotxis (¿es pot?) i fels pujar junts, aixi tindrien del doble de força i el doble de capacitat
User avatar
Lluita1714
N9
N9
Posts: 1964
Joined: Wednesday 31/12/2008 13:52
Location: Aigüestoses

Re: Notícies línia de La Pobla de Segur

Post by Lluita1714 »

No crec que un vagó panoràmic encaixi al tren dels llacs, ja que l'encant d'aquest resideix en que és una forma de viatgar com es feia antigament.
Però si crec que els vagons panoràmics no estarien gens malament als serveis regulars. :) una manera de gaudir del paisatge sense haver de reservar per un tren que porta cua. (el de l'ARMF)
"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.
aso111
N5
N5
Posts: 98
Joined: Saturday 11/04/2009 17:46
Location: Térmens (Lleida)
Contact:

Re: Notícies línia de La Pobla de Segur

Post by aso111 »

Lluita1714 wrote:No crec que un vagó panoràmic encaixi al tren dels llacs, ja que l'encant d'aquest resideix en que és una forma de viatgar com es feia antigament.
Però si crec que els vagons panoràmics no estarien gens malament als serveis regulars. :) una manera de gaudir del paisatge sense haver de reservar per un tren que porta cua. (el de l'ARMF)
home si a de servir per fe vindre gent benvingut sigui
User avatar
Lluita1714
N9
N9
Posts: 1964
Joined: Wednesday 31/12/2008 13:52
Location: Aigüestoses

Re: Notícies línia de La Pobla de Segur

Post by Lluita1714 »

Amés es pot potenciar el turisme amb rutes de bicicleta, o senderisme, o activitats que parteixin de l'estació, i que portin per les muntanyes, o fins a locals de lloguer de zòdiacs i canoes pels pantans de la zona, és a dir, anar a fer turisme, en un tren panoràmic, i si es poden programat els viatges partint de Barcelona amb aquest trens, millor que millor, no creieu?.
"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.
User avatar
BB9200
N8
N8
Posts: 748
Joined: Wednesday 13/05/2009 14:58
Location: Estudiant al meu ''despatx'' en favor del transport públic (per alguna cosa estic al FTC home...).
Contact:

Re: Notícies línia de La Pobla de Segur

Post by BB9200 »

El vagó panoràmic ho dic, en referència al tren dels Llacs, encara que no coli :) .
Lluita1714 wrote:Amés es pot potenciar el turisme amb rutes de bicicleta, o senderisme, o activitats que parteixin de l'estació, i que portin per les muntanyes, o fins a locals de lloguer de zòdiacs i canoes pels pantans de la zona, és a dir, anar a fer turisme, en un tren panoràmic, i si es poden programat els viatges partint de Barcelona amb aquest trens, millor que millor, no creieu?.
Seria molt bona opció. S'enganxa el vagó a un CEX o regional fins a Lleida i alà es fan les maniobres per acoplar-ho al tren dels Llacs. Tenim un tren turistic en un paisatge molt típic de turisme, i es té d'aprofitar al màxim. L'únic que trobo que enlloc d'un vagó panoràmic tindria que haver almenys 2.
aso111 wrote:el que tambe podrien fer es enganxa els dos Tamagotxis (¿es pot?) i fels pujar junts, aixi tindrien del doble de força i el doble de capacitat
Sí que es pot. De fet, han existit molts serveis servits per Tamagotxis en triple, però encara així necessitem un automotor d'aquestes característiques semblant a un TRD, però d'un sol vagó, de manera que depenent de la demanda hi hagi un vagó, 2 o tres.
Lluita1714 wrote:Però si crec que els vagons panoràmics no estarien gens malament als serveis regulars.
Si el material nou que es contracta, com l'estil d'automotor que jo cito, sigués per ell sol panoràmic, t'asseguro que el servei regular tindria bastant més èxit :) .
Alguna cosa se sent quan viatges en tren groc. Aquesta cosa no la sents en els altres trens, és una sensació única, de llibertat, de qualsevol cosa. Ara, la essència Eau du Z100 es pot perdre definitivament en la línia. Z100! Sí
Sí a la Recuperació de la mamòria històrica del cremallera de Núria.
METROràpid: Més a prop de l'Aeroport, més a prop de la ciutat, més a prop d'Europa.
Web actualitzada a dia de 10 d'agost del 2009: http://www.bb9200.wordpress.com/
Xesco 593
N4
N4
Posts: 57
Joined: Wednesday 29/04/2009 14:21
Location: La Pobla de Segur

Re: Notícies línia de La Pobla de Segur

Post by Xesco 593 »

el vago panoramic , que es refereix que te vidres al texo? tipo els trens americans?

respecte als tamagoxis ,l'estiu passat van anar acoplats els tamagoxis 022 i el 007 fent unes quantes relacions ,no se perque aquesta composicio no la continuen fent amb lo nesesarie que es .
avui amb el tren ascendent del mig dia estave asignat el 596-007 , aquest anava avarotat de gent ,amb posibilitat d'agafar un autobus directe a balaguer, aquest tren a anat ple fins a la pobla, an pujat passatges a estacions on sempre estan desertes com sant llorenç , vilanova de la sal.
air em vai comprar el llibres del tren de la pobla que ven FGC a Barna ,i e pogut llegir que en el tema limitacions de velocitat la culpable es adif , explica que es una situacio paradoxal ja que FGC es la propietaria i qui gestiona la linia. i conten que la reducio en temps a la linia davans a lactualitat es nomes de 15 minuts respecte al que FGC avia esmentat en 25 minuts, la mateixa adif va fer anar un inspector per veure les obres de fgc,
em semble que diu , que no agesin pogut reobrir la linia amb el material de renfe per aquestes questions que no acabo de entendre.
User avatar
Lluita1714
N9
N9
Posts: 1964
Joined: Wednesday 31/12/2008 13:52
Location: Aigüestoses

Re: Notícies línia de La Pobla de Segur

Post by Lluita1714 »

Xesco 593 wrote:el vago panoramic , que es refereix que te vidres al texo? tipo els trens americans?
Tipus Glacier Express (Suïssa), però en comptes de via mètrica, via ample ibèric.
Image
Image
"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.
Xesco 593
N4
N4
Posts: 57
Joined: Wednesday 29/04/2009 14:21
Location: La Pobla de Segur

Re: Notícies línia de La Pobla de Segur

Post by Xesco 593 »

va parir!!! :o quina wapada!!!!!
User avatar
erbuki
N8
N8
Posts: 765
Joined: Wednesday 27/08/2008 20:10
Location: St. Boi (L70, E79, SB1)

Re: Notícies línia de La Pobla de Segur

Post by erbuki »

Aquesta gent ens porta anys llum en quan a ferrocarril. :roll:
User avatar
Glac58
N8
N8
Posts: 813
Joined: Wednesday 06/08/2008 0:29
Location: L5 Bordeta, L6 Magraners, LP Poligons, L17 Bordeta-Ciutat Jardi

Re: Notícies línia de La Pobla de Segur

Post by Glac58 »

xD :riure :riure en el cas que es fiquin voleu dir que no acabarien negres del fum :D
Xesco 593
N4
N4
Posts: 57
Joined: Wednesday 29/04/2009 14:21
Location: La Pobla de Segur

Re: Notícies línia de La Pobla de Segur

Post by Xesco 593 »

tens tota la rao quedaran el vidres afumats ,aixi millor no els i picara tan el sol :)
ja veic al personal de llimpiesa de pobla amb una karxer i una escaleta xxd
User avatar
Lluita1714
N9
N9
Posts: 1964
Joined: Wednesday 31/12/2008 13:52
Location: Aigüestoses

Re: Notícies línia de La Pobla de Segur

Post by Lluita1714 »

Home, Xesco, no hi ha res que no marxi amb una bona mànega d'aigua a pressió, que la posaria a Balaguer, pobres, no els facis passar tant de treball.
"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.
Xesco 593
N4
N4
Posts: 57
Joined: Wednesday 29/04/2009 14:21
Location: La Pobla de Segur

Re: Notícies línia de La Pobla de Segur

Post by Xesco 593 »

xd tens rao despres no em convidaran a pendre algo ...
User avatar
Lluita1714
N9
N9
Posts: 1964
Joined: Wednesday 31/12/2008 13:52
Location: Aigüestoses

Re: Notícies línia de La Pobla de Segur

Post by Lluita1714 »

Xesco 593 wrote:xd tens rao despres no em convidaran a pendre algo ...
Mira, tampoc aniria malament cafeteria al tren, però dubto que tingui èxit als trens regulars, per tant sóc partidari de posar cafetería al turístic, si no en té, que potser ja té una i no en sabia res.

Percert, el tren que us he mostrat abans és de via mètrica, què tal posar aquests vagons per la L-A? amb trajectes especials entre Barcelona i Monistrol-Vila. :P :P :P i aprofitar l'avinentesa, tenint vagons panoràmics a la línia de la pobla, posar-ne també a la línia de Puicerdà.
"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.
Xesco 593
N4
N4
Posts: 57
Joined: Wednesday 29/04/2009 14:21
Location: La Pobla de Segur

Re: Notícies línia de La Pobla de Segur

Post by Xesco 593 »

a la linia de monistrol i estarien molt be un parell de panoramics.
als tres regulars de la pobla i a tos els trens regionals que hi han a catalunya i podrien ficar una maquina expendedora de golosinas i patatetes, com les que hi ha a les uts 470 que fan la linia Madrid -Jaen , pero com semrpe a cat el minim del minim...
Post Reply

Return to “Ferrocarril a Catalunya / Ferrocarril en Cataluña”