El vagó panoràmic ho dic, en referència al tren dels Llacs, encara que no coli
.
Lluita1714 wrote:Amés es pot potenciar el turisme amb rutes de bicicleta, o senderisme, o activitats que parteixin de l'estació, i que portin per les muntanyes, o fins a locals de lloguer de zòdiacs i canoes pels pantans de la zona, és a dir, anar a fer turisme, en un tren panoràmic, i si es poden programat els viatges partint de Barcelona amb aquest trens, millor que millor, no creieu?.
Seria molt bona opció. S'enganxa el vagó a un CEX o regional fins a Lleida i alà es fan les maniobres per acoplar-ho al tren dels Llacs. Tenim un tren turistic en un paisatge molt típic de turisme, i es té d'aprofitar al màxim. L'únic que trobo que enlloc d'un vagó panoràmic tindria que haver almenys 2.
aso111 wrote:el que tambe podrien fer es enganxa els dos Tamagotxis (¿es pot?) i fels pujar junts, aixi tindrien del doble de força i el doble de capacitat
Sí que es pot. De fet, han existit molts serveis servits per Tamagotxis en triple, però encara així necessitem un automotor d'aquestes característiques semblant a un TRD, però d'un sol vagó, de manera que depenent de la demanda hi hagi un vagó, 2 o tres.
Lluita1714 wrote:Però si crec que els vagons panoràmics no estarien gens malament als serveis regulars.
Si el material nou que es contracta, com l'estil d'automotor que jo cito, sigués per ell sol panoràmic, t'asseguro que el servei regular tindria bastant més èxit
.