Page 7 of 20

Re: Seguiment material de Rodalies Catalunya

Posted: Wednesday 29/09/2010 20:31
by Jacob.CH
Ja se que als usuaris no els hi agrada pujar a la Cerdanya en una 447, que els horaris se'ls passen pel forro, i que en acabar el viatge et queda l'esquena marcada i el cul suat (...)

Això de donar bona imatge no volia dir que als diaris de Midi-Pyrenées poséssin als titulars:
En Catalogne presumeixen avec ses rodalies à Puigcerdà

Repeteixo, amb ironïa ;)

Re: Seguiment material de Rodalies Catalunya

Posted: Wednesday 29/09/2010 21:03
by victorcasta
L'altre dia, a l'Avui, es deia que a principis d'any es posarien trens més confortables a la línia, exactament deia: "Una altra de les millores en el servei que es podran veure en el primer trimestre de 2011 és la posada en servei d'almenys dues unitats de trens regionals renovats, molt més còmodes que els que ara fan el servei. Nadal espera que algunes de les unitats de regionals que s'estan renovant als tallers de Renfe vagin a parar a la línia de Puigcerdà."

Re: Seguiment material de Rodalies Catalunya

Posted: Wednesday 29/09/2010 21:38
by ferroviario_catalan
victorcasta wrote:L'altre dia, a l'Avui, es deia que a principis d'any es posarien trens més confortables a la línia, exactament deia: "Una altra de les millores en el servei que es podran veure en el primer trimestre de 2011 és la posada en servei d'almenys dues unitats de trens regionals renovats, molt més còmodes que els que ara fan el servei. Nadal espera que algunes de les unitats de regionals que s'estan renovant als tallers de Renfe vagin a parar a la línia de Puigcerdà."
:o :roll: Que me diga el Sr.Nadal cuales son las unidades de Regionales que se están remodelando...

447 066R

Posted: Friday 01/10/2010 0:45
by UT440_132M
ferroviario_catalan wrote:
victorcasta wrote:L'altre dia, a l'Avui, es deia que a principis d'any es posarien trens més confortables a la línia, exactament deia: "Una altra de les millores en el servei que es podran veure en el primer trimestre de 2011 és la posada en servei d'almenys dues unitats de trens regionals renovats, molt més còmodes que els que ara fan el servei. Nadal espera que algunes de les unitats de regionals que s'estan renovant als tallers de Renfe vagin a parar a la línia de Puigcerdà."
:o :roll: Que me diga el Sr.Nadal cuales son las unidades de Regionales que se están remodelando...
Segurament siguin les 447 que es volen fer pujar a Puigcerdà.
La 447 066R, (131M - 132M) és la tercera 447 en rebre el nou esquema de Rodalies de Catalunya.

Re: Però no era un Civia?

Posted: Friday 01/10/2010 8:18
by Jacob.CH
UT440_132M wrote:
ferroviario_catalan wrote:
victorcasta wrote:L'altre dia, a l'Avui, es deia que a principis d'any es posarien trens més confortables a la línia, exactament deia: "Una altra de les millores en el servei que es podran veure en el primer trimestre de 2011 és la posada en servei d'almenys dues unitats de trens regionals renovats, molt més còmodes que els que ara fan el servei. Nadal espera que algunes de les unitats de regionals que s'estan renovant als tallers de Renfe vagin a parar a la línia de Puigcerdà."
:o :roll: Que me diga el Sr.Nadal cuales son las unidades de Regionales que se están remodelando...
Segurament siguin les 447 que es volen fer pujar a Puigcerdà.
La 447 066R, (131M - 132M) és la tercera 447 en rebre el nou esquema de Rodalies de Catalunya.
Però no parlavem d'una 465??

Re: Seguiment material de Rodalies Catalunya

Posted: Friday 01/10/2010 10:16
by Mako448
Unitats amb l'esquema de Rodalies Catalunya:

447-038R
447-057R
447-066R
465-237M
465-238M
465-240M
451-011M

Re: Però no era un Civia?

Posted: Friday 01/10/2010 10:39
by metring
Jacob.CH wrote: Però no parlavem d'una 465??
M'autocito en un missatge sobre Sagera-Meridiana http://transport.cat/viewtopic.php?f=2& ... &start=380 :
(DPTOP) han parlat amb Renfe per tal que subministrin uns trens més adequats per a serveis de regionals per a la línia, per la incomoditat del material de Rodalies.
No va dir quin material adaptarien.

Re: Però no era un Civia?

Posted: Friday 01/10/2010 14:06
by Jacob.CH
metring wrote:No va dir quin material adaptarien.
http://www.transport.cat/viewtopic.php? ... a&start=80

Comprova el missatge de Trenscat. Juraria haver llegit que seria una 465, però ara no trobo el missatge. Bé, es probable que m'estigui confonent...

Em sembla que va ser ahir, el tren de les 20,44h a pl. catal

Posted: Sunday 03/10/2010 11:10
by fcuevas27
Que anava a manresa, si no em falla la memoria, que anava un 447, amb un tren pintat com la majoria, franja lila i vermella, pero l'altre pintat com a rodalies de catalunya, es a dir, taronja.

Per altre costat, com es que nomes tenen 3 llums vermelles enceses, es a dir, com els llums dels cotxes per darrera que en son 4, i els trens tot i tenir 4 pilots, 2 a dalt i 2 abaix, nomes porten encesos 3?

Re: Em sembla que va ser ahir, el tren de les 20,44h a pl. catal

Posted: Sunday 03/10/2010 13:26
by victorcasta
fcuevas27 wrote:Per altre costat, com es que nomes tenen 3 llums vermelles enceses, es a dir, com els llums dels cotxes per darrera que en son 4, i els trens tot i tenir 4 pilots, 2 a dalt i 2 abaix, nomes porten encesos 3?
Per què cal dur les 4 enceses si amb 3 ja tens suficient per 'dibuixar' el gàlib de la caixa? Segur que algú et podrà citar la normativa al respecte.

Re: Em sembla que va ser ahir, el tren de les 20,44h a pl. catal

Posted: Sunday 03/10/2010 14:42
by josep_serre
Els llums de gàlib tenen com a funció tan pel que fa als vehicles de carretera com els ferroviaris indicar l'amplada del vehicle.

Pel que fa als vehicles ferroviaris cada administració pot tenir normatives particulars lleugerament diferent, crec recordar que en el cas del Català Talgo a la frontera se li afegia algun llum per tal de poder complir la reglamentació francesa quan a senyals de cua

I centrant-nos en la pregunta simplement està reglamentat així dos llums vermells a dalt i un a baix en el cas dels automotors.

Per cert aquestes senyals de cua no només indiquen més o menys el gàlib del tren o on està el tren, també indiquen que el tren va complet és a dir que no s'ha perdut cap vagó o cotxe segons el cas pel camí.
victorcasta wrote:
fcuevas27 wrote:Per altre costat, com es que nomes tenen 3 llums vermelles enceses, es a dir, com els llums dels cotxes per darrera que en son 4, i els trens tot i tenir 4 pilots, 2 a dalt i 2 abaix, nomes porten encesos 3?
Per què cal dur les 4 enceses si amb 3 ja tens suficient per 'dibuixar' el gàlib de la caixa? Segur que algú et podrà citar la normativa al respecte.

Re: Seguiment material de Rodalies Catalunya

Posted: Tuesday 05/10/2010 12:51
by Mako448
Dissabte vaig veure la 447-131M/066R,l'última 447 en rebre els nous colors de Rodalies Catalunya,juntament amb una 447 Pantone,fent un R1 a Mataró.El mateix dia la 465-238 feia serveis a l'R7.

Re: Seguiment material de Rodalies Catalunya

Posted: Tuesday 05/10/2010 18:48
by oriolp13
447.057 preparada cap allà les 14:55 a la Garriga per anar cap a l'Hospitalet de Llobregat.

Re: Seguiment material de Rodalies Catalunya

Posted: Tuesday 05/10/2010 22:44
by mikado
465-240 Rod.Cat. surt fent un "SIN SERVICIO" des de l'Hospitalet a les 22.39

Re: Seguiment material de Rodalies Catalunya

Posted: Tuesday 05/10/2010 22:49
by Mako448
mikado wrote:465-240 Rod.Cat. surt fent un "SIN SERVICIO" des de l'Hospitalet a les 22.39
Aquesta tarda aquesta mateixa unitat estava fent serveis a l'R7.

També he vist la 447-057R crec que era amb un La Garriga-L'Hospitalet,i aquesta mateixa unitat ha fet desprès juntament amb una altre 447 el L'Hospitalet 18.28-Martorell 19.29,servei normalment realitzat per 465 en simple,i una altra 447 de Rodalies Catalunya sense identificar amb un Mataró-L'Hospitalet de reforç de migdia.

Re: Seguiment material de Rodalies Catalunya

Posted: Wednesday 06/10/2010 12:04
by trainman
El último servicio que le vi hacer ayer al 465-240 fue el Martorell (21:14)-L'Hospitalet (22:14). Además una 447 sin identificar con colores Rodalies hizo el L'Hospitalet (20:28)-Martorell (21:29).

Re: 447 066R

Posted: Wednesday 06/10/2010 22:06
by ferroviario_catalan
UT440_132M wrote: Segurament siguin les 447 que es volen fer pujar a Puigcerdà.
La 447 066R, (131M - 132M) és la tercera 447 en rebre el nou esquema de Rodalies de Catalunya.
Seguramente sean 447, pero nos las veo yo acondicionadas con asientos de "Regionales, más cómodos" y menos aún los civia!

Re: Seguiment material de Rodalies Catalunya

Posted: Wednesday 06/10/2010 23:35
by UT596001
La 447.038 juntament amb la 447.046 -amb esquema Renfe Operadora- aquesta tarda amb el Rodalies Terrassa-Martorell amb pas per Sabadell Centre a les 15.04.

Re: Seguiment material de Rodalies Catalunya

Posted: Thursday 07/10/2010 12:35
by Mako448
Ahir vaig veure la 447-066R a la vía 14 d'Hospitalet,no tenia assignat cap servei al haver-hi una doble de 464 davant seu.

Els 465.238 i 465.240(aquesta última per cert té els vinils una mica diferent al 238)feien serveis a l'R7.

Re: Seguiment material de Rodalies Catalunya

Posted: Friday 08/10/2010 23:11
by trainman
El 465-239 es el cuarto 465 con colores Rodalies. Avistado esta tarde haciendo el Martorell (18:34)-L'Hospitalet (19:35) y el L'Hospitalet (19:58)-Cerdanyola Universitat (20:37).