Page 7 of 12
Re: L77
Posted: Sunday 26/11/2017 15:46
by Miquel
Carlos González wrote:Javi M wrote:Fa un temps, jo mateix ja vaig proposar que la L77 seria molt interessant que arribés a Sant Feliu, a través de Torreblanca. Malaudarament, qui talla el bacallà prefereix que la L77 arribi fins al barri de la TV3/Hospital, solapant-se amb la T2 i fent el paper de bus urbà.
No és a mi a qui has de convèncer.
Jo no he de convèncer ningú, ni es la intenció.....
T'he preguntat què te que veure una cosa amb l'altre... O bé no m'has respós a la pregunta, o bé no t'he entès massa bé.
La L77 podria ser l'unica línia de bus o almenys una opció perquè arribi el municipi de Sant Feliu i connecti amb l'estació d'FGC de Sant Boi....
També crec que fa falta unes parades més a Sant Boi a la L77 si arriba el cas de que molta gent vagi des de Sant Feliu fins a Sant Boi.
El que diu en Javi, es que "el que mana" en el recorregut dels busos no te pas cap tipus d'intenció de prolongar la línia, ni fer-la més directa, ja que usa els seus poders per muntar la seva xarxa de transport públic al seu gust a la vila on mana ja que n'és alcalde. Important-li absolutament res les necessitats de la resta de viles que l'envolten i de la mobilitat en general en el sector Llobregat.
Re: Propostes de bus
Posted: Sunday 26/11/2017 16:13
by Carlos González
Aquí a Sant Boi va passar el contrari del que passa a Sant Joan Despí amb això dels busos... Es va pensar fer el TRAM si l'alcaldessa d'aquella època que crec que es deia Montserrat va dir no per què amb la L12 deien que teniem bastant, però això es un altre cosa.
Sobre dels busos, tard o d'hora es tindrà que fer, no només ampliacions o treure busos pocs necessaris com diu en Javi M. que té raó en part, sinó perquè a més parlant de l'actualitat.
Irònicament, és més ràpid anar des de Sant Boi, qualsevol bus des de Cornellà (Eroski) i agafar després el L52 que no pas agafar directament la L61.
Ara de debò, la majoria de propostes que he vist o propostes que fem, quasi mai de les que he vist s'ha fet pas realitat.....
El que sé per posar un exemple és que la L79 en aquest cas, existeix per demanda a través d'enquestes (segons m'ha dit la meva profesora de socials)
Re: Propostes de bus
Posted: Wednesday 13/12/2017 14:38
by robertotlh
Jo tinc dos propostes:
Construcció d una estació d autobusos interurbans a la zona del Camp Nou. Evitaria els taps que els busos interurbans (Igualadines i similars) provoquen als carrils bus de la Diagonal i permetria tancar el femer de Sants Estació.
El 75 i l L12 provoquen un tap al carril bus de la Diagonal quan giren a Carles III, ja que només girar hi ha un semàfor. S evitaria si baixessin per Joan Güell.
Re: Propostes de bus
Posted: Wednesday 20/12/2017 9:22
by Carlos González
robertotlh wrote:Jo tinc dos propostes:
Construcció d una estació d autobusos interurbans a la zona del Camp Nou. Evitaria els taps que els busos interurbans (Igualadines i similars) provoquen als carrils bus de la Diagonal i permetria tancar el femer de Sants Estació.
El 75 i l L12 provoquen un tap al carril bus de la Diagonal quan giren a Carles III, ja que només girar hi ha un semàfor. S evitaria si baixessin per Joan Güell.
El que s'hauria de fer és permetre que Sants Estació sigui encara un lloc per estacionar autobusos....
Re: Propostes de bus
Posted: Wednesday 20/12/2017 9:33
by Carlos González
Parlant de les línies de BaixBus, que són les que més conec (algunes més que altres) creieu que els busos L52 i L82 haurien d'ampliar-se i parar per Pl.Espanya???
Actualment paren a Ciutat de la Justícia però m'ho preguntava perquè així arriben a Pl. Espanya, i a Pl. Espanya podrien fer una estació d'autobusos allà. Què penseu??
Re: Propostes de bus
Posted: Wednesday 20/12/2017 11:51
by foronda 141
Actualment paren a Ciutat de la Justícia però m'ho preguntava perquè així arriben a Pl. Espanya, i a Pl. Espanya podrien fer una estació d'autobusos allà. Què penseu??
Realment si faria falta una estació d'autobusos a la Pl. Espanya donat el elevat número de línies que hi tenen la terminal. Si be, donat el espai disponible actual on la posaries ????.
Las parades que hi han a l'Avinguda Paral.lel, no hi cap una sola línia mes......
Re: Propostes de bus
Posted: Wednesday 20/12/2017 12:51
by premixero
antes estaban tambíen repartidas entre mistral y sepulveda. Por cierto la L52 ya terminaba antiguamente en la pl. Espanya, luego recortada a Sta. Eulalia y ahra pasada a la ciutat de la justicia.
Yo tambien votaria por convertir la est. de Sants en un hub de transporte potente
Re: Propostes de bus
Posted: Wednesday 20/12/2017 13:23
by Carlos González
foronda 141 wrote:
Realment si faria falta una estació d'autobusos a la Pl. Espanya donat el elevat número de línies que hi tenen la terminal. Si be, donat el espai disponible actual on la posaries ????.
Las parades que hi han a l'Avinguda Paral.lel, no hi cap una sola línia mes......
A veure.... per això pregunto. Sempre hi han obres a fer, i infraestructures que s'haurien de fer però no hi ha calers. Per això estém per debatre-ho i opinar com a de ser, no???
Re: Propostes de bus
Posted: Wednesday 20/12/2017 22:43
by sag470
Carlos González wrote:robertotlh wrote:Jo tinc dos propostes:
Construcció d una estació d autobusos interurbans a la zona del Camp Nou. Evitaria els taps que els busos interurbans (Igualadines i similars) provoquen als carrils bus de la Diagonal i permetria tancar el femer de Sants Estació.
El 75 i l L12 provoquen un tap al carril bus de la Diagonal quan giren a Carles III, ja que només girar hi ha un semàfor. S evitaria si baixessin per Joan Güell.
El que s'hauria de fer és permetre que Sants Estació sigui encara un lloc per estacionar autobusos....
Crec que Sants deuria ser terminal de totes les línies interurbanes que entren per la Gran Via sud (línies a Vendrell, e14, e15, e16 de Mon-bus, a Olesa de Mohn) i situar una parada de pas a pl.Espanya. Cal fer d'una vegada d'estació projectada amb el TAV als terrenys de Viriat.
Respecte l'estació de la Zona Universitària està projectada, i cal fer-la per descomgestionar l'entrada de la Diagonal. Haurien situar-se el terminal de les línies de Igualadina (Manresa, Igualada/Guissona/Guimerà/Calaf, Vilafranca/Reus/Torregrossa/Vendrell, Can Brians), Alsina (Lleida/Balaguer/Pobla/Esterri), Hillsa (Sadurní/Llacuna), Soler i Sauret (Vallirana), Hife (Tortosa)... L'entrada a Barcelona hauria de fer-se amb les L3 de Metro, les H6, H4, V1 de TMB i Tram.
Re: Propostes de bus
Posted: Thursday 21/12/2017 18:18
by Carlos González
He pensat en un altre cosa, he vist que els busos CJ fan el trajecte entre la Ciutat de Justícia i a Sants.... Penseu que tal línia de bus no podria ser absorbida per una altre existent???
Vaig dir la primera idea de que els L82 (el L85 també) i L52 parin per Pl.Espanya perquè apart de ser i podria ser un altre lloc per estacionar els busos (amb una estació d'autobús), entre Ciutat de la Justícia i Pl. Espanya no hi tanta distància
Creieu que enlloc de que parin a Pl.Espanya algunes línies urbanes de les que paren actualment a Pl.Espanya.... seria bó que parin a Sants (passant per Pl. Espanya, evidentment)????
Re: Propostes de bus
Posted: Thursday 21/12/2017 19:50
by Renfe445
Carlos González wrote:He pensat en un altre cosa, he vist que els busos CJ fan el trajecte entre la Ciutat de Justícia i a Sants.... Penseu que tal línia de bus no podria ser absorbida per una altre existent???
Vaig dir la primera idea de que els L82 (el L85 també) i L52 parin per Pl.Espanya perquè apart de ser i podria ser un altre lloc per estacionar els busos (amb una estació d'autobús), entre Ciutat de la Justícia i Pl. Espanya no hi tanta distància
Creieu que enlloc de que parin a Pl.Espanya algunes línies urbanes de les que paren actualment a Pl.Espanya.... seria bó que parin a Sants (passant per Pl. Espanya, evidentment)????
En teoría la línea CJ se creó porque en un principio se quería hacer una 109 express.
Re: Propostes de bus
Posted: Sunday 24/12/2017 14:38
by Carlos González
Sense tenint en compte de que no es farà, segurament... Com faríeu les línies de bus que passen per Sant Joan Despí???
He vist algunes queixes de que el tal Sr. Poveda. Li sua la resta de les viles (com qualsevol alcalde
no em sorprent gaire) Volia preguntar què millora o quina altre solució penseu per algunes línies de les actuals...
Exemple: El L46 podria ser millor que vagi per on va la L52 però enlloc d'anar per Ciutat de la Justícia que vagi per la Diagonal o que pari a Feixa Llarga o per Cornellà.... per dir només.
Altre exemple: Fer busos interurbans per Sant Joan Despí (si no m'equivoco, crec que no hi han, parlant tècnicament)
Vicepresident de l'AMB
Posted: Sunday 24/12/2017 16:31
by Javi M
Carlos González wrote:
He vist algunes queixes de que el tal Sr. Poveda li sua la resta de les viles (com qualsevol alcalde, no em sorprent gaire)
La diferència entre aquest alcalde i qualsevol alcalde és que aquest és també Vicepresident de Mobilitat de l'AMB, i és l'únic amb capacitat real de prevaricar.
Re: Propostes de bus
Posted: Sunday 24/12/2017 17:14
by Carlos González
Bueno i què???? Que em refot si es Vicepresident de l'AMB o president de la comunitat de veïns.
El que em refereixo, i encara no m'ha respòs ningú és quines millores o altres solucions es poden fer a Sant Joan Despí, tot i que no seran efectius. Ja sé que sona contradictori dir això....
Exemple: Jo crec que els busos per la T2 del TRAMBaix hauria de ser per busos urbans i només un interurbà, o només per interurbans.
Re: Propostes de bus
Posted: Sunday 24/12/2017 20:50
by oriolp13
Carlos González wrote:Bueno i què???? Que em refot si es Vicepresident de l'AMB o president de la comunitat de veïns.
El que em refereixo, i encara no m'ha respòs ningú és quines millores o altres solucions es poden fer a Sant Joan Despí, tot i que no seran efectius. Ja sé que sona contradictori dir això....
Exemple: Jo crec que els busos per la T2 del TRAMBaix hauria de ser per busos urbans i només un interurbà, o només per interurbans.
El que t'estan dient és que aquest senyor pot fer i desfer amb les línies de bus al seu interés i al del seu municipi, ja que és el Vicepresident de la AMB.
Per el que fa a les millores, jo no conec SJD amb el que no puc opinar...
Re: Propostes de bus
Posted: Sunday 24/12/2017 21:05
by Carlos González
oriolp13 wrote:
El que t'estan dient és que aquest senyor pot fer i desfer amb les línies de bus al seu interés i al del seu municipi, ja que és el Vicepresident de la AMB.
Si desfà busos de qualsevol lloc del Baix Llobregat, estarà boig, però això del vicepresident em dóna igual, a més, la majoria de propostes que fem en el fòrum mai es faran.
oriolp13 wrote:Per el que fa a les millores, jo no conec SJD amb el que no puc opinar...
Jo sé que el L46 funciona com un "urbà" almenys a Sant Joan Despí. Podria ser un "SJD1" tal actual línia
Re: Propostes de bus
Posted: Monday 25/12/2017 3:10
by Carlos González
Altre cosa del tema de busos per el Baix Llobregat i per el lloc del Consell Comarcal... penso que es pot fer que el bus TMB 63 pot anar per Torreblanca compartint destinació amb la L10.... així connecta a Sant Feliu, a la parada del TRAM, i al consell comarcal del Baix Llobregat.
PD: Em dona igual si és impossible o no per ordres del Sr. Poveda..... només m'agradaria saber què penseu (en si esteu d'acord o no)
L10, 63 i N15
Posted: Tuesday 26/12/2017 14:24
by Javi M
Comparteixo totalment en què les línies 63 i N15 haurien de desplaçar el seu terminal 450 tristos metres més enllà fins al hub del Consell Comarcal. Aquesta no-millora contrasta amb l'ampliació de la 78 que es va fer per a tres edificis santjoanencs, que ja tenien servei (amb exactament el mateix traçat) amb la L52.
Tanmateix, la L10 no mou ni dos passatgers entre Sant Just i el Consell Comarcal. Es manté per incomprensible imperatiu del Regidor de Mobilitat de Sant Feliu, Sr. Josep Mª Ranyé. Això ha obligat a crear una línia nova, la L30, per tal de servir el nou barri de Mas Lluí (quan la L10 havia de ser inicialment la que donaria aquest servei), on sí que es mou gent.
Re: Propostes de bus
Posted: Tuesday 26/12/2017 17:47
by Carlos González
Javi M.
Tampoc sé com va la L10 ni sé com és exactament, o sigui que jo no sóc el millor per opinar, ni tampóc per la nova L30....
Vaig llegir que la L30 era "per fer més directe la L10" o alguna cosa així. Jo conec més o menys la línia L61, les línies L7x, L8x i L9x però aquestes son alguns busos per el Baix Llobregat que es poden millorar.
Sobre de la 78 de TMB... faria que el recorregut de Sant Joan Despí fos per Av.Barcelona arribant a la parada de TRAM de Sant Just i després per finalitzar per Consell Comarcal o per un voltant de Sant Feliu. (sembla que solapi com és actualment la T3, però quan la T3 vagi per Laureà Miró li veig sentit si fan el traçat de bus d'aquesta manera, en part)
La 63 està bé, el defecte és per on para a SJD, ha de parar per el Consell Comarcal o per un voltant de Sant Feliu.
Parlant de la 63 i N15, com la N15 és un bus nocturn... s'hauria de fer més parades per Sant Feliu, no només al Consell Comarcal.
I sobre la 157... No penseu que aquesta pot arribar a Pl. Espanya també o que es quedi per Collblanc??
A Sant Joan Despí per el busos de la T2 haurien de passar busos urbans (que tècnicament no hi han) i algún bus urbà... Poso com exemple la parada de l'estació de Sant Boi que passen tots els urbans i alguns interurbans.
78
Posted: Tuesday 26/12/2017 18:09
by albert28
Jo sóc de SJD i en el cas del 78, en sentit el Barça no el faria passar pel carrer major, sinó carrer Francesc Macià tot recte passant per la renfe, camp futbol sjd i tot recte davant ela zona esportiva cap abaix i tornada pel carrer major com sempre.
Això seria possible si el carrer Francesc Macià estigués com en el seu origen, en un sol sentit i no com ara.
Així el recorregut pel carrer major sentit St Feliu la fan el L46 i L52.