Page 7 of 20

Re: Plànols ferroviaris de Barcelona

Posted: Friday 03/09/2010 19:23
by gralla
Un treball excel.lent.

Trobo a faltar el ramal que surt després del pont de Sant Boi cap al port ¿es per alguna raó?
Gracies

Re: Plànols ferroviaris de Barcelona

Posted: Monday 06/09/2010 0:02
by carto.metro
gralla wrote:Trobo a faltar el ramal que surt després del pont de Sant Boi cap al port ¿es per alguna raó?
Gracies
Vostè està parlant de la vià de connexions al port? (En realitat no és un part del metro ;-)
El LLOP wrote:es correcte, l'agulla de Maragall està tot just a la sortida de l'estació direcció Virrei Amat encara que l'orientació de la agulla es correcte. L'observació de la agulla de Vilapicina també es correcte.
Gràcies per la confirmació, és correcte així (??):

Re: Plànols ferroviaris de Barcelona

Posted: Monday 06/09/2010 11:09
by gralla
Gracies cartro.metro.

Re: Plànols ferroviaris de Barcelona

Posted: Tuesday 07/09/2010 8:50
by Trenscat
Felicitats pel plànol de vies del metro de Barcelona, és un plànol molt bonic i ben actualitzat de la xarxa tot i que hi ha alguns detalls per polir. Donat que per trenscat.cat estic fent els esquemes de vies de les línies i ara estava fent el que inclou el perllongament de la L5, si no vaig errat i els plànols que tinc són correctes (del 2006) hi ha alguns errors. A Horta les diagonals que hi havien es substitueixen ambdues per una bretelle abans de l'estació (costat Vilapicina). Passat l'estació del Coll|Teixonera hi ha una diagonal entre les vies (de via 2 a via 1) per després sortir el ramal cap al dipòsit de trens, format per 5 vies i una via d'escapament per evitar que els trens entrin a la general accidentalment. Hi ha una bretelle abans d'entrar a Vall d'Hebron (correcte al mapa) i la cua de maniobres de Vall d'Hebron és de tres vies en lloc de quatre. De tota manera com ja he dit, m'encanta el plànol! :plas

De fet he trobat un plànol del projecte per comprovar i veure més fàcilment el què t'explico (pàgina 30 del pdf):
http://www.gisa.es/gisa/documentos/espe ... 071210.pdf

Re: Plànols ferroviaris de Barcelona

Posted: Tuesday 07/09/2010 16:43
by El LLOP
carto.metro wrote:
El LLOP wrote:es correcte, l'agulla de Maragall està tot just a la sortida de l'estació direcció Virrei Amat encara que l'orientació de la agulla es correcte. L'observació de la agulla de Vilapicina també es correcte.
Gràcies per la confirmació, és correcte així (??):
l'agulla de Maragall està correcte en ubicació però malament en orientació. Va de via 2 a via 1 i a la imatge que poses aquí, va de via 1 a via 2. Però està correcte en el que es posició, abans de l'agulla de l'enllaç, repeteixo.
Trenscat wrote: A Horta les diagonals que hi havien es substitueixen ambdues per una bretelle abans de l'estació (costat Vilapicina)
Això no es correcte. Les agulles que es van substituir van ser les de sortida de les cotxeres i pas de via 1 a via 2 on es va instal.lar una TUD i no una bretelle. L'agulla que es va substituir a Horta va ser la de la maniobra on es va canviar la orientació de la mateixa.
Trenscat wrote: Passat l'estació del Coll|Teixonera hi ha una diagonal entre les vies (de via 2 a via 1) per després sortir el ramal cap al dipòsit de trens, format per 5 vies i una via d'escapament per evitar que els trens entrin a la general accidentalment.
Si, es correcte l'agulla de via 2 a via 1 per després passar a cotxeres. De fet a al plànol ja hi apareix. El que no entenc gaire es aquesta mena de nansa que hi ha dibuixada a l'entrada de cotxeres. La via d'escapament està en direcció El Coll|Teixonera.
Trenscat wrote: Hi ha una bretelle abans d'entrar a Vall d'Hebron (correcte al mapa) i la cua de maniobres de Vall d'Hebron és de tres vies en lloc de quatre. De tota manera com ja he dit, m'encanta el plànol! :plas
La cua de maniobres de Vall d'Hebron té 2 vies, només 2.


Image

Re: Plànols ferroviaris de Barcelona

Posted: Wednesday 08/09/2010 8:59
by Trenscat
Gràcies per les apreciacions, pel què vec hi ha hagut canvis doncs respecte el projecte de vies del 2006!

Re: Plànols ferroviaris de Barcelona

Posted: Friday 10/09/2010 8:44
by pcongre
Hola nois, que ens podrieu confirmar que estigui correcte així, doncs?

Image

Moltes mercès, salut!

Re: Plànols ferroviaris de Barcelona

Posted: Saturday 11/09/2010 16:56
by xabuca
Primer de tot donar-vos les gracies per haver-me acceptat dins del foro.

Ja comentant la imatge del post anterior, des de l'hivern passat el que era el fons de maniobra d'horta va de via 1 (carmel) a via 2 (Horta), cal dir, sobre les agulles de d'Horta que el projecte inicial preveia la instal·lació de brequels tant direcció Carmel com direcció Vilapicina.

Després actualment a Vilapicina no hi ha escapatoria com a les cotxeres de Vall d'hebron i l'agulla de vies generals de Marragall comença just on acaba l'agulla de linia 4.
http://img695.imageshack.us/i/horta.png/

Re: Plànols ferroviaris de Barcelona

Posted: Sunday 12/09/2010 16:01
by El LLOP
pcongre wrote:Hola nois, que ens podrieu confirmar que estigui correcte així, doncs?

Image

Moltes mercès, salut!
Maragall està correcte. A Vilapicina no hi ha via d'escapament i a Horta no hi ha cap Bretelle. La configuració correcte es la que havies posat abans.

Re: Plànols ferroviaris de Barcelona

Posted: Tuesday 14/09/2010 22:41
by carto.metro
Ho sento, estic una mica confós .. Em temo que no han entès:
1. OK (Maragall)
2. ?? Villapicina passat, l'agulla està en l'altra direcció?
3. OK Tallers de Villapicina (no hi ha escapatòri)
4. OK Però per canviar el final de l'any (Horta)
5. ?? L'entrada y vias de Saint Genis és correcta així ?

Re: Plànols ferroviaris de Barcelona

Posted: Wednesday 15/09/2010 6:50
by El LLOP
carto.metro wrote:Ho sento, estic una mica confós .. Em temo que no han entès:
1. OK (Maragall)
2. ?? Villapicina passat, l'agulla està en l'altra direcció?
3. OK Tallers de Villapicina (no hi ha escapatòri)
4. OK Però per canviar el final de l'any (Horta)
5. ?? L'entrada y vias de Saint Genis és correcta així ?
1: OK
2: error, l'agulla de via general va al contrari
3: OK
4: OK
5: OK

Re: Plànols ferroviaris de Barcelona

Posted: Monday 20/09/2010 19:50
by carto.metro
Gràcies, he pujat una nova versió: http://carto.metro.free.fr/metro-tram-barcelona/ ;)

Re: Plànols ferroviaris de Barcelona

Posted: Monday 20/09/2010 20:55
by El LLOP
ara està correcte. La via d'escapament de Vilapicina (que era la via de l'antic rentador quan era línia II) va ser suprimit quan va haver el xoc d'un tren de la sèrie 1000 contra el cul de sac el 10 d'octubre de 1996.

Re: Plànols ferroviaris de Barcelona

Posted: Friday 08/10/2010 11:34
by roger2020
Hola mapa curios de metro de barcelona, no el tinc en tamany mes gran. es de una guia turistica.

Image

Re: Plànols ferroviaris de Barcelona

Posted: Friday 08/10/2010 11:35
by metring
Qui l'ha dissenyat, en Botero? :?

Re: Plànols ferroviaris de Barcelona

Posted: Friday 29/10/2010 20:39
by iluro
Hola,

Si us heu fixat als planols del metro, la majoria estan actualitzats fins l' ampliació de les linies 9 i 10 fins Sagrera pero no he trobat cap amb les ampliacions de les L5 i L2, ni tan sols als nous trams, i ja fa díes que s' han inaugurat.

L' unica explicacio que trobo es que estiguin planejant un nou diseny, perque ara per mes ampliacions encara falta molt temps.

Salutacions.

Re: Plànols ferroviaris de Barcelona

Posted: Sunday 12/12/2010 22:24
by pau5321
iluro wrote:Hola,

Si us heu fixat als planols del metro, la majoria estan actualitzats fins l' ampliació de les linies 9 i 10 fins Sagrera pero no he trobat cap amb les ampliacions de les L5 i L2, ni tan sols als nous trams, i ja fa díes que s' han inaugurat.

L' unica explicacio que trobo es que estiguin planejant un nou diseny, perque ara per mes ampliacions encara falta molt temps.

Salutacions.
I a molts convois l'informació va més retardada com per exemple els de la L1 i L3 encara porten el plànol amb la L9 de Can Zam a Can Peixauet o quan arrivaben a Bon Pastor.
I un dia vaig veure que li van arrencar el plànol a un 4000, i a sota hi havia un on la L4 arribava a "Roquetes" (actual Via Júlia) i la L2 fins la Pau, concretament era així:
http://img.blogdeblogs.com/bcnhoy/uploa ... celona.gif

I no és d'ara, portava veient-lo desde fa uns 8 mesos, encara que fa temps que no m'hi fixo, a veure si el torno a veure.

Missatges al seu fil

Posted: Monday 13/12/2010 9:21
by Guigui
Sobre els plànols desactualitzats, hi ha el següent fil obert: http://www.transport.cat/viewtopic.php?f=2&t=5178

Re: Plànols de propostes ferroviàries per Barcelona

Posted: Thursday 30/12/2010 17:29
by pcongre
Hola de nou!
Tot i que amb retard per part meva, heus aquí la versió actualitzada del mapa d'en carto.metro: http://carto.metro.free.fr/metro-tram-barcelona/

Novetats:
- L9 & L10 oest (trams 1 i 2) passen a tenir el 2012 com a data d'obertura prevista.
- Ascensor inclinat del carrer Alguer, obert.
- Via d'escapament de Vilapicina, tancada.

Extractes, ja presents a la versió anterior:
Image Image Image
Image Image Image
Image Image Image

Salutacions!

Re: Plànols de propostes ferroviàries per Barcelona

Posted: Saturday 01/01/2011 23:24
by Javi M
Em sembla que et falta acabar la cua de maniobres de Badalona|Pompeu Fabra a l'L2, no?

¿I als encreuaments de les línies, has possat per sobre la que a la realitat va per dalt?
Si és així em sembla que he vist alguna errada

Però m'ha semblat que el mapa està genial!