Nous trens per a la Línia de La Pobla

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Post Reply
User avatar
Sky
N9
N9
Posts: 1915
Joined: Monday 02/05/2005 15:00
Location: Lleida

Re: Nous trens per a la Línia de La Pobla

Post by Sky »

152133893
User avatar
wefer
Administrador
Posts: 6994
Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contact:

Re: Nous trens per a la Línia de La Pobla

Post by wefer »

Declaracions de Josep Rull, conseller de Territori i Sostenibilitat:
"Les estacions amb menys usuaris faran servir un sistema de parades a demanda. Aquest és un mecanisme de gestió moderna"
Efectivament, si considerem modern tot allò posterior al s. XVIII, és un sistema modern. :osti
User avatar
Fran-Ikarus
N11
N11
Posts: 5707
Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contact:

La modernité

Post by Fran-Ikarus »

Conseqüències de l'obsessió perquè tot sigui (="sembli") modern: allà on ja n'hi hauria prou amb que és un sistema eficient, ajustat a les necessitats reals, etc., en suma, avantatges que ningú discutiria, ha de sortir la paraula "modern" (no fos cas que quedi algú que no s'adoni de com és el tren de modern-moderníssim) per "*******-la".
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
davroca5
N7
N7
Posts: 574
Joined: Saturday 01/06/2013 16:47
Contact:

Re: Nous trens per a la Línia de La Pobla

Post by davroca5 »

Tel·la amb en Rull... no sap que al Metro de València es fa així a moltes línies? Doncs mira que és un exemple proper... :cop
Salut!
#volemL9
User avatar
Renfe445
N10
N10
Posts: 4442
Joined: Thursday 16/08/2012 19:33
Location: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contact:

Re: Nous trens per a la Línia de La Pobla

Post by Renfe445 »

Josep Rull wrote:"Les estacions amb menys usuaris faran servir un sistema de parades a demanda. Aquest és un mecanisme de gestió moderna"
Ehem... Parada facultativa...
Pero si eso ya se hace en esa línea.
Miquel
Administrador
Posts: 4428
Joined: Monday 14/05/2007 19:17
Location: Barcelona

Re: Nous trens per a la Línia de La Pobla

Post by Miquel »

Renfe445 wrote:
Josep Rull wrote:"Les estacions amb menys usuaris faran servir un sistema de parades a demanda. Aquest és un mecanisme de gestió moderna"
Ehem... Parada facultativa...
Pero si eso ya se hace en esa línea.
El que potser fan es instal·lar un sistema que avisi al maquinista si ha de parar o no. De totes maneres, la disminució del temps de viatge hauria de venir per l'acceleració dels nous trens comparada amb la de les lentes 592 en aquest aspecte.
El metro de Barcelona amb motoristes!
User avatar
Renfe445
N10
N10
Posts: 4442
Joined: Thursday 16/08/2012 19:33
Location: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contact:

Re: Nous trens per a la Línia de La Pobla

Post by Renfe445 »

Miquel wrote:El que potser fan es instal·lar un sistema que avisi al maquinista si ha de parar o no. De totes maneres, la disminució del temps de viatge hauria de venir per l'acceleració dels nous trens comparada amb la de les lentes 592 en aquest aspecte.
Seguramente será para pedir parada en la estación. En el tren debería de haber botones de solicitar parada. Sé que en los 596 hay de esos.

http://www.trenscat.com/pobla/images/596/P060605033.jpg
User avatar
ortegote
N8
N8
Posts: 1231
Joined: Tuesday 25/06/2013 18:11
Location: a prop d' ADIF
Contact:

Re: Nous trens per a la Línia de La Pobla

Post by ortegote »

No os rasgueis las vestiduras que el señor Rull es politico y claro para el eso de pedir la parada le debe sonar a nuevo por que el si conoce algun tren debe ser el AVE.
Hay 592 con boton para pedir parada desde dentro del Tren iguyal que hay 596 con boton y con taquilla para comprar el billete.
No se si estos nuevos trenes tengan maquina de autoventa de billetes como en FGV que ya con los MAN en Alicante tenian maquina para comprar billete.

Lo bueno es que es material propio y ahora juzgaremos si FGC mejora servicio o no, por que cuando se hizo cargo de la linea todo era esperanza y recortaron mas que potenciaron.
Saludos.
Miquel
Administrador
Posts: 4428
Joined: Monday 14/05/2007 19:17
Location: Barcelona

Re: Nous trens per a la Línia de La Pobla

Post by Miquel »

Efectivament em referia a les estacions, si el maquinista sap que no ha d'aturar-se, no cal que vagi frenat al pas de les estacions. De totes maneres el botó de parada a la línia en les 596 s'ha usat poc o res. És l'interventor el que avisa on ha de parar.
El metro de Barcelona amb motoristes!
User avatar
Renfe445
N10
N10
Posts: 4442
Joined: Thursday 16/08/2012 19:33
Location: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contact:

Re: Nous trens per a la Línia de La Pobla

Post by Renfe445 »

Miquel wrote:Efectivament em referia a les estacions, si el maquinista sap que no ha d'aturar-se, no cal que vagi frenat al pas de les estacions. De totes maneres el botó de parada a la línia en les 596 s'ha usat poc o res. És l'interventor el que avisa on ha de parar.
De acuerdo.

¿Los trenes tienen pulsadores para solicitar parada o se continuará avisando al interventor?
Miquel
Administrador
Posts: 4428
Joined: Monday 14/05/2007 19:17
Location: Barcelona

Re: Nous trens per a la Línia de La Pobla

Post by Miquel »

Renfe445 wrote:
Miquel wrote:Efectivament em referia a les estacions, si el maquinista sap que no ha d'aturar-se, no cal que vagi frenat al pas de les estacions. De totes maneres el botó de parada a la línia en les 596 s'ha usat poc o res. És l'interventor el que avisa on ha de parar.
De acuerdo.

¿Los trenes tienen pulsadores para solicitar parada o se continuará avisando al interventor?
Ignoro si els nous trens en tenen. Jo a les 592 no n'he vist pas :?
El metro de Barcelona amb motoristes!
User avatar
Renfe445
N10
N10
Posts: 4442
Joined: Thursday 16/08/2012 19:33
Location: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contact:

Re: Nous trens per a la Línia de La Pobla

Post by Renfe445 »

Miquel wrote:
Renfe445 wrote:
Miquel wrote:Efectivament em referia a les estacions, si el maquinista sap que no ha d'aturar-se, no cal que vagi frenat al pas de les estacions. De totes maneres el botó de parada a la línia en les 596 s'ha usat poc o res. És l'interventor el que avisa on ha de parar.
De acuerdo.

¿Los trenes tienen pulsadores para solicitar parada o se continuará avisando al interventor?
Ignoro si els nous trens en tenen. Jo a les 592 no n'he vist pas :?
Me refería a los nuevos trenes, me he comido una palabra... Perdón. :oops:
User avatar
wefer
Administrador
Posts: 6994
Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contact:

Re: Nous trens per a la Línia de La Pobla

Post by wefer »

Miquel wrote:Efectivament em referia a les estacions, si el maquinista sap que no ha d'aturar-se, no cal que vagi frenat al pas de les estacions.
Igualment ha de frenar perquè no sap si hi haurà algú esperant a l'estació.
A més això de l'estalvi de temps és una fal·làcia perquè el que no pot fer el tren és anar avançat de temps. Si no hi ha ningú a les estacions i no fa parades haurà d'anar més lent per no passar abans d'hora per les següents estacions. Realment per l'únic que serveix és per estalviar combustible.
Miquel
Administrador
Posts: 4428
Joined: Monday 14/05/2007 19:17
Location: Barcelona

Re: Nous trens per a la Línia de La Pobla

Post by Miquel »

wefer wrote:
Miquel wrote:Efectivament em referia a les estacions, si el maquinista sap que no ha d'aturar-se, no cal que vagi frenat al pas de les estacions.
Igualment ha de frenar perquè no sap si hi haurà algú esperant a l'estació.
A més això de l'estalvi de temps és una fal·làcia perquè el que no pot fer el tren és anar avançat de temps. Si no hi ha ningú a les estacions i no fa parades haurà d'anar més lent per no passar abans d'hora per les següents estacions. Realment per l'únic que serveix és per estalviar combustible.
Jo entenc que el que volen fer és una parada a la demanda, només s'atura el tren si des del baixador se solicita parada, i dins el tren si hi ha algú amb destí a algun d'aquests baixadors. Cas contrari el tren no ha de frenar. Evidentment els horaris han de preveure l'estacionament a totes les estacions i baixadors. L'estalvi de temps ha de venir de la major capacitat d'acceleració dels nous trens, ja que les 592 són molt, però que molt lentes en aquest aspecte. Estalviar-te dos o tres minuts entre Lleida i Balaguer entrava dins el previsible, les 592 ja compleixen les 29' de trajecte entre Lleida i Balaguer parant a Vallfogona, i fins i tot en un o dos minutets menys si el maquinista te traça. Els nous han de poder superar això sense despentinar-se :)
El metro de Barcelona amb motoristes!
User avatar
Trenscat
N10
N10
Posts: 2742
Joined: Friday 22/04/2005 1:19
Location: Terrassa-Estació del Nord
Contact:

Re: Nous trens per a la Línia de La Pobla

Post by Trenscat »

Més fotos de l'acte de rebuda dels nous trens Lleida-La Pobla a trenscat.cat: http://www.trenscat.com/pobla/acte160116_ct.html
User avatar
Renfe451
N9
N9
Posts: 1932
Joined: Tuesday 01/08/2006 12:12
Location: Barcelona
Contact:

Re: Nous trens per a la Línia de La Pobla

Post by Renfe451 »

Ahir van començar les proves de la unitat 331.01 a Pla de Vilanoveta. Va realitzar proves de frenada.

La imatge aquí, feta per l'Aleix Cortés: https://www.flickr.com/photos/ut440_131 ... otostream/
User avatar
Renfe451
N9
N9
Posts: 1932
Joined: Tuesday 01/08/2006 12:12
Location: Barcelona
Contact:

Re: Nous trens per a la Línia de La Pobla

Post by Renfe451 »

Us informo que sobre les 16h està previst que arribi la segona unitat en camió des de Suïssa als tallers de Pla de Vilanoveta.
User avatar
Renfe451
N9
N9
Posts: 1932
Joined: Tuesday 01/08/2006 12:12
Location: Barcelona
Contact:

Re: Nous trens per a la Línia de La Pobla

Post by Renfe451 »

Notícies fresques des de la línia de la Pobla:

Avui la locomotora de Renfe la Prima 333-386 ha remolcat la unitat 331.01 des dels tallers de Pla de Vilanoveta fins a Balaguer, on es preveu que ja comencin les proves en línia.

La prova que ho demostra, en aquesta imatge feta per l'Aleix Cortés a les proximitats de Tèrmens. Entrem ja en la fase decisiva, caldrà fer una visita en breu a Lleida...
User avatar
ortegote
N8
N8
Posts: 1231
Joined: Tuesday 25/06/2013 18:11
Location: a prop d' ADIF
Contact:

Re: Nous trens per a la Línia de La Pobla

Post by ortegote »

Renfe451 wrote:Notícies fresques des de la línia de la Pobla:

Avui la locomotora de Renfe la Prima 333-386 ha remolcat la unitat 331.01 des dels tallers de Pla de Vilanoveta fins a Balaguer, on es preveu que ja comencin les proves en línia.

La prova que ho demostra, en aquesta imatge feta per l'Aleix Cortés a les proximitats de Tèrmens. Entrem ja en la fase decisiva, caldrà fer una visita en breu a Lleida...
Puc donar fe, per que m'han enviat fotos del Tren a Balaguer, ho sento però no les puc pengar per que no tinc autorització de la persona.
Salutacions.
User avatar
Renfe451
N9
N9
Posts: 1932
Joined: Tuesday 01/08/2006 12:12
Location: Barcelona
Contact:

Re: Nous trens per a la Línia de La Pobla

Post by Renfe451 »

ortegote wrote:
Renfe451 wrote:Notícies fresques des de la línia de la Pobla:

Avui la locomotora de Renfe la Prima 333-386 ha remolcat la unitat 331.01 des dels tallers de Pla de Vilanoveta fins a Balaguer, on es preveu que ja comencin les proves en línia.

La prova que ho demostra, en aquesta imatge feta per l'Aleix Cortés a les proximitats de Tèrmens. Entrem ja en la fase decisiva, caldrà fer una visita en breu a Lleida...
Puc donar fe, per que m'han enviat fotos del Tren a Balaguer, ho sento però no les puc pengar per que no tinc autorització de la persona.
Salutacions.
Hi hauria alguna possiblitat de demanar autorització o és impossible?
Post Reply

Return to “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”