Page 7 of 19

Re: Nous trens per a la Línia de La Pobla

Posted: Monday 18/01/2016 11:50
by Sky
152133893

Re: Nous trens per a la Línia de La Pobla

Posted: Monday 18/01/2016 12:16
by wefer
Declaracions de Josep Rull, conseller de Territori i Sostenibilitat:
"Les estacions amb menys usuaris faran servir un sistema de parades a demanda. Aquest és un mecanisme de gestió moderna"
Efectivament, si considerem modern tot allò posterior al s. XVIII, és un sistema modern. :osti

La modernité

Posted: Monday 18/01/2016 15:46
by Fran-Ikarus
Conseqüències de l'obsessió perquè tot sigui (="sembli") modern: allà on ja n'hi hauria prou amb que és un sistema eficient, ajustat a les necessitats reals, etc., en suma, avantatges que ningú discutiria, ha de sortir la paraula "modern" (no fos cas que quedi algú que no s'adoni de com és el tren de modern-moderníssim) per "*******-la".

Re: Nous trens per a la Línia de La Pobla

Posted: Monday 18/01/2016 16:01
by davroca5
Tel·la amb en Rull... no sap que al Metro de València es fa així a moltes línies? Doncs mira que és un exemple proper... :cop

Re: Nous trens per a la Línia de La Pobla

Posted: Monday 18/01/2016 17:22
by Renfe445
Josep Rull wrote:"Les estacions amb menys usuaris faran servir un sistema de parades a demanda. Aquest és un mecanisme de gestió moderna"
Ehem... Parada facultativa...
Pero si eso ya se hace en esa línea.

Re: Nous trens per a la Línia de La Pobla

Posted: Monday 18/01/2016 18:48
by Miquel
Renfe445 wrote:
Josep Rull wrote:"Les estacions amb menys usuaris faran servir un sistema de parades a demanda. Aquest és un mecanisme de gestió moderna"
Ehem... Parada facultativa...
Pero si eso ya se hace en esa línea.
El que potser fan es instal·lar un sistema que avisi al maquinista si ha de parar o no. De totes maneres, la disminució del temps de viatge hauria de venir per l'acceleració dels nous trens comparada amb la de les lentes 592 en aquest aspecte.

Re: Nous trens per a la Línia de La Pobla

Posted: Monday 18/01/2016 19:15
by Renfe445
Miquel wrote:El que potser fan es instal·lar un sistema que avisi al maquinista si ha de parar o no. De totes maneres, la disminució del temps de viatge hauria de venir per l'acceleració dels nous trens comparada amb la de les lentes 592 en aquest aspecte.
Seguramente será para pedir parada en la estación. En el tren debería de haber botones de solicitar parada. Sé que en los 596 hay de esos.

http://www.trenscat.com/pobla/images/596/P060605033.jpg

Re: Nous trens per a la Línia de La Pobla

Posted: Monday 18/01/2016 19:47
by ortegote
No os rasgueis las vestiduras que el señor Rull es politico y claro para el eso de pedir la parada le debe sonar a nuevo por que el si conoce algun tren debe ser el AVE.
Hay 592 con boton para pedir parada desde dentro del Tren iguyal que hay 596 con boton y con taquilla para comprar el billete.
No se si estos nuevos trenes tengan maquina de autoventa de billetes como en FGV que ya con los MAN en Alicante tenian maquina para comprar billete.

Lo bueno es que es material propio y ahora juzgaremos si FGC mejora servicio o no, por que cuando se hizo cargo de la linea todo era esperanza y recortaron mas que potenciaron.
Saludos.

Re: Nous trens per a la Línia de La Pobla

Posted: Monday 18/01/2016 20:04
by Miquel
Efectivament em referia a les estacions, si el maquinista sap que no ha d'aturar-se, no cal que vagi frenat al pas de les estacions. De totes maneres el botó de parada a la línia en les 596 s'ha usat poc o res. És l'interventor el que avisa on ha de parar.

Re: Nous trens per a la Línia de La Pobla

Posted: Monday 18/01/2016 20:06
by Renfe445
Miquel wrote:Efectivament em referia a les estacions, si el maquinista sap que no ha d'aturar-se, no cal que vagi frenat al pas de les estacions. De totes maneres el botó de parada a la línia en les 596 s'ha usat poc o res. És l'interventor el que avisa on ha de parar.
De acuerdo.

¿Los trenes tienen pulsadores para solicitar parada o se continuará avisando al interventor?

Re: Nous trens per a la Línia de La Pobla

Posted: Monday 18/01/2016 20:26
by Miquel
Renfe445 wrote:
Miquel wrote:Efectivament em referia a les estacions, si el maquinista sap que no ha d'aturar-se, no cal que vagi frenat al pas de les estacions. De totes maneres el botó de parada a la línia en les 596 s'ha usat poc o res. És l'interventor el que avisa on ha de parar.
De acuerdo.

¿Los trenes tienen pulsadores para solicitar parada o se continuará avisando al interventor?
Ignoro si els nous trens en tenen. Jo a les 592 no n'he vist pas :?

Re: Nous trens per a la Línia de La Pobla

Posted: Monday 18/01/2016 21:05
by Renfe445
Miquel wrote:
Renfe445 wrote:
Miquel wrote:Efectivament em referia a les estacions, si el maquinista sap que no ha d'aturar-se, no cal que vagi frenat al pas de les estacions. De totes maneres el botó de parada a la línia en les 596 s'ha usat poc o res. És l'interventor el que avisa on ha de parar.
De acuerdo.

¿Los trenes tienen pulsadores para solicitar parada o se continuará avisando al interventor?
Ignoro si els nous trens en tenen. Jo a les 592 no n'he vist pas :?
Me refería a los nuevos trenes, me he comido una palabra... Perdón. :oops:

Re: Nous trens per a la Línia de La Pobla

Posted: Tuesday 19/01/2016 10:02
by wefer
Miquel wrote:Efectivament em referia a les estacions, si el maquinista sap que no ha d'aturar-se, no cal que vagi frenat al pas de les estacions.
Igualment ha de frenar perquè no sap si hi haurà algú esperant a l'estació.
A més això de l'estalvi de temps és una fal·làcia perquè el que no pot fer el tren és anar avançat de temps. Si no hi ha ningú a les estacions i no fa parades haurà d'anar més lent per no passar abans d'hora per les següents estacions. Realment per l'únic que serveix és per estalviar combustible.

Re: Nous trens per a la Línia de La Pobla

Posted: Tuesday 19/01/2016 10:44
by Miquel
wefer wrote:
Miquel wrote:Efectivament em referia a les estacions, si el maquinista sap que no ha d'aturar-se, no cal que vagi frenat al pas de les estacions.
Igualment ha de frenar perquè no sap si hi haurà algú esperant a l'estació.
A més això de l'estalvi de temps és una fal·làcia perquè el que no pot fer el tren és anar avançat de temps. Si no hi ha ningú a les estacions i no fa parades haurà d'anar més lent per no passar abans d'hora per les següents estacions. Realment per l'únic que serveix és per estalviar combustible.
Jo entenc que el que volen fer és una parada a la demanda, només s'atura el tren si des del baixador se solicita parada, i dins el tren si hi ha algú amb destí a algun d'aquests baixadors. Cas contrari el tren no ha de frenar. Evidentment els horaris han de preveure l'estacionament a totes les estacions i baixadors. L'estalvi de temps ha de venir de la major capacitat d'acceleració dels nous trens, ja que les 592 són molt, però que molt lentes en aquest aspecte. Estalviar-te dos o tres minuts entre Lleida i Balaguer entrava dins el previsible, les 592 ja compleixen les 29' de trajecte entre Lleida i Balaguer parant a Vallfogona, i fins i tot en un o dos minutets menys si el maquinista te traça. Els nous han de poder superar això sense despentinar-se :)

Re: Nous trens per a la Línia de La Pobla

Posted: Tuesday 19/01/2016 14:02
by Trenscat
Més fotos de l'acte de rebuda dels nous trens Lleida-La Pobla a trenscat.cat: http://www.trenscat.com/pobla/acte160116_ct.html

Re: Nous trens per a la Línia de La Pobla

Posted: Thursday 21/01/2016 12:49
by Renfe451
Ahir van començar les proves de la unitat 331.01 a Pla de Vilanoveta. Va realitzar proves de frenada.

La imatge aquí, feta per l'Aleix Cortés: https://www.flickr.com/photos/ut440_131 ... otostream/

Re: Nous trens per a la Línia de La Pobla

Posted: Friday 12/02/2016 12:12
by Renfe451
Us informo que sobre les 16h està previst que arribi la segona unitat en camió des de Suïssa als tallers de Pla de Vilanoveta.

Re: Nous trens per a la Línia de La Pobla

Posted: Wednesday 17/02/2016 14:26
by Renfe451
Notícies fresques des de la línia de la Pobla:

Avui la locomotora de Renfe la Prima 333-386 ha remolcat la unitat 331.01 des dels tallers de Pla de Vilanoveta fins a Balaguer, on es preveu que ja comencin les proves en línia.

La prova que ho demostra, en aquesta imatge feta per l'Aleix Cortés a les proximitats de Tèrmens. Entrem ja en la fase decisiva, caldrà fer una visita en breu a Lleida...

Re: Nous trens per a la Línia de La Pobla

Posted: Wednesday 17/02/2016 20:44
by ortegote
Renfe451 wrote:Notícies fresques des de la línia de la Pobla:

Avui la locomotora de Renfe la Prima 333-386 ha remolcat la unitat 331.01 des dels tallers de Pla de Vilanoveta fins a Balaguer, on es preveu que ja comencin les proves en línia.

La prova que ho demostra, en aquesta imatge feta per l'Aleix Cortés a les proximitats de Tèrmens. Entrem ja en la fase decisiva, caldrà fer una visita en breu a Lleida...
Puc donar fe, per que m'han enviat fotos del Tren a Balaguer, ho sento però no les puc pengar per que no tinc autorització de la persona.
Salutacions.

Re: Nous trens per a la Línia de La Pobla

Posted: Wednesday 17/02/2016 21:47
by Renfe451
ortegote wrote:
Renfe451 wrote:Notícies fresques des de la línia de la Pobla:

Avui la locomotora de Renfe la Prima 333-386 ha remolcat la unitat 331.01 des dels tallers de Pla de Vilanoveta fins a Balaguer, on es preveu que ja comencin les proves en línia.

La prova que ho demostra, en aquesta imatge feta per l'Aleix Cortés a les proximitats de Tèrmens. Entrem ja en la fase decisiva, caldrà fer una visita en breu a Lleida...
Puc donar fe, per que m'han enviat fotos del Tren a Balaguer, ho sento però no les puc pengar per que no tinc autorització de la persona.
Salutacions.
Hi hauria alguna possiblitat de demanar autorització o és impossible?