Re: Nous trens per a la Línia de La Pobla
Posted: Monday 18/01/2016 11:50
152133893
Fòrum del transport català
https://transport.cat.marguas.com/
Efectivament, si considerem modern tot allò posterior al s. XVIII, és un sistema modern."Les estacions amb menys usuaris faran servir un sistema de parades a demanda. Aquest és un mecanisme de gestió moderna"
Ehem... Parada facultativa...Josep Rull wrote:"Les estacions amb menys usuaris faran servir un sistema de parades a demanda. Aquest és un mecanisme de gestió moderna"
El que potser fan es instal·lar un sistema que avisi al maquinista si ha de parar o no. De totes maneres, la disminució del temps de viatge hauria de venir per l'acceleració dels nous trens comparada amb la de les lentes 592 en aquest aspecte.Renfe445 wrote:Ehem... Parada facultativa...Josep Rull wrote:"Les estacions amb menys usuaris faran servir un sistema de parades a demanda. Aquest és un mecanisme de gestió moderna"
Pero si eso ya se hace en esa línea.
Seguramente será para pedir parada en la estación. En el tren debería de haber botones de solicitar parada. Sé que en los 596 hay de esos.Miquel wrote:El que potser fan es instal·lar un sistema que avisi al maquinista si ha de parar o no. De totes maneres, la disminució del temps de viatge hauria de venir per l'acceleració dels nous trens comparada amb la de les lentes 592 en aquest aspecte.
De acuerdo.Miquel wrote:Efectivament em referia a les estacions, si el maquinista sap que no ha d'aturar-se, no cal que vagi frenat al pas de les estacions. De totes maneres el botó de parada a la línia en les 596 s'ha usat poc o res. És l'interventor el que avisa on ha de parar.
Ignoro si els nous trens en tenen. Jo a les 592 no n'he vist pasRenfe445 wrote:De acuerdo.Miquel wrote:Efectivament em referia a les estacions, si el maquinista sap que no ha d'aturar-se, no cal que vagi frenat al pas de les estacions. De totes maneres el botó de parada a la línia en les 596 s'ha usat poc o res. És l'interventor el que avisa on ha de parar.
¿Los trenes tienen pulsadores para solicitar parada o se continuará avisando al interventor?
Me refería a los nuevos trenes, me he comido una palabra... Perdón.Miquel wrote:Ignoro si els nous trens en tenen. Jo a les 592 no n'he vist pasRenfe445 wrote:De acuerdo.Miquel wrote:Efectivament em referia a les estacions, si el maquinista sap que no ha d'aturar-se, no cal que vagi frenat al pas de les estacions. De totes maneres el botó de parada a la línia en les 596 s'ha usat poc o res. És l'interventor el que avisa on ha de parar.
¿Los trenes tienen pulsadores para solicitar parada o se continuará avisando al interventor?
Igualment ha de frenar perquè no sap si hi haurà algú esperant a l'estació.Miquel wrote:Efectivament em referia a les estacions, si el maquinista sap que no ha d'aturar-se, no cal que vagi frenat al pas de les estacions.
Jo entenc que el que volen fer és una parada a la demanda, només s'atura el tren si des del baixador se solicita parada, i dins el tren si hi ha algú amb destí a algun d'aquests baixadors. Cas contrari el tren no ha de frenar. Evidentment els horaris han de preveure l'estacionament a totes les estacions i baixadors. L'estalvi de temps ha de venir de la major capacitat d'acceleració dels nous trens, ja que les 592 són molt, però que molt lentes en aquest aspecte. Estalviar-te dos o tres minuts entre Lleida i Balaguer entrava dins el previsible, les 592 ja compleixen les 29' de trajecte entre Lleida i Balaguer parant a Vallfogona, i fins i tot en un o dos minutets menys si el maquinista te traça. Els nous han de poder superar això sense despentinar-sewefer wrote:Igualment ha de frenar perquè no sap si hi haurà algú esperant a l'estació.Miquel wrote:Efectivament em referia a les estacions, si el maquinista sap que no ha d'aturar-se, no cal que vagi frenat al pas de les estacions.
A més això de l'estalvi de temps és una fal·làcia perquè el que no pot fer el tren és anar avançat de temps. Si no hi ha ningú a les estacions i no fa parades haurà d'anar més lent per no passar abans d'hora per les següents estacions. Realment per l'únic que serveix és per estalviar combustible.
Puc donar fe, per que m'han enviat fotos del Tren a Balaguer, ho sento però no les puc pengar per que no tinc autorització de la persona.Renfe451 wrote:Notícies fresques des de la línia de la Pobla:
Avui la locomotora de Renfe la Prima 333-386 ha remolcat la unitat 331.01 des dels tallers de Pla de Vilanoveta fins a Balaguer, on es preveu que ja comencin les proves en línia.
La prova que ho demostra, en aquesta imatge feta per l'Aleix Cortés a les proximitats de Tèrmens. Entrem ja en la fase decisiva, caldrà fer una visita en breu a Lleida...
Hi hauria alguna possiblitat de demanar autorització o és impossible?ortegote wrote:Puc donar fe, per que m'han enviat fotos del Tren a Balaguer, ho sento però no les puc pengar per que no tinc autorització de la persona.Renfe451 wrote:Notícies fresques des de la línia de la Pobla:
Avui la locomotora de Renfe la Prima 333-386 ha remolcat la unitat 331.01 des dels tallers de Pla de Vilanoveta fins a Balaguer, on es preveu que ja comencin les proves en línia.
La prova que ho demostra, en aquesta imatge feta per l'Aleix Cortés a les proximitats de Tèrmens. Entrem ja en la fase decisiva, caldrà fer una visita en breu a Lleida...
Salutacions.