Re: Conflicte i vaga Metro TMB
Posted: Friday 27/05/2016 22:58
Y como relojería ha vuelto la huelga encubierta...
Fòrum del transport català
https://transport.cat.marguas.com/
Aquesta és la única variable que no canvia mai. Els usuaris, els que paguem, sempre som els "cornuts i paguem el beure", dels uns i dels altres. Per quan una vaga d'usuaris?Guigui wrote:I mentrestant, qui aguanta el xàfec, és l'usuari i el pagano d'a peu. Els que suquen, es queden tan amples.
Jo com a usuari diari del metro, estic a favor de fer la vaga d'usuaris. Estic cansat i fins als nassos de perdre minuts tontament per trajectes que es poden fer en 10-15 minuts sense problemes i que s'acaben convertint en 20-25 minuts. Ja n'hi ha prou!wefer wrote:Aquesta és la única variable que no canvia mai. Els usuaris, els que paguem, sempre som els "cornuts i paguem el beure", dels uns i dels altres. Per quan una vaga d'usuaris?Guigui wrote:I mentrestant, qui aguanta el xàfec, és l'usuari i el pagano d'a peu. Els que suquen, es queden tan amples.
Que els treballadors obrin les validadores en hora punta del matí i ja veureu com s'espavilen els de dalt en solucionar la cosa. Així l'usuari no surt "tan" perjudicat, malgrat patir les aglomeracions.Renfe451 wrote:Jo com a usuari diari del metro, estic a favor de fer la vaga d'usuaris. Estic cansat i fins als nassos de perdre minuts tontament per trajectes que es poden fer en 10-15 minuts sense problemes i que s'acaben convertint en 20-25 minuts. Ja n'hi ha prou!wefer wrote:Aquesta és la única variable que no canvia mai. Els usuaris, els que paguem, sempre som els "cornuts i paguem el beure", dels uns i dels altres. Per quan una vaga d'usuaris?Guigui wrote:I mentrestant, qui aguanta el xàfec, és l'usuari i el pagano d'a peu. Els que suquen, es queden tan amples.
Per part meva, començo a fer-la. Si abans, en cas de dubte, agafava sempre el metro, ara, opto sempre per altres modes (bus, cotxe, a peu). I, pel que s'ha dit no fa massa per aquí, 40.000 persones més també.wefer wrote:Aquesta és la única variable que no canvia mai. Els usuaris, els que paguem, sempre som els "cornuts i paguem el beure", dels uns i dels altres. Per quan una vaga d'usuaris?Guigui wrote:I mentrestant, qui aguanta el xàfec, és l'usuari i el pagano d'a peu. Els que suquen, es queden tan amples.
Quants cops cal dir que fer vaga dóna dret a no fer la teva feina -serveis mínims a banda-, però no pas a cometre infraccions?local wrote:Que els treballadors obrin les validadores en hora punta del matí i ja veureu com s'espavilen els de dalt en solucionar la cosa. Així l'usuari no surt "tan" perjudicat, malgrat patir les aglomeracions.
Amb tanta vaga la gent opta per altres mitjans per fer els desplaçaments... ja sigui anar caminant, el bicing, bicicleta propia, o altres mitjans de transport... jo he optat per baixar la bicicleta al tren de Lleida a Barcelona i fer els desplaçaments amb bicicleta i la veritat que molt millor...metring wrote:Tinc una teoria de què tot pot encara anar a pitjor: si amb els retards provocats no se sap per què es perden usuaris, i ja s'han perdut 40.000, la direcció pot alegar que si baixa el passatge, no caldràn tantes freqüències, i potser no circulin tants trens, i acomiadin conductors... En són capaços.
En teoria es per la regulació, i el anar posant i treient trens cada poca estona no ajuda gaire. Ahir tarda a L1, cap a les 19:45 els trens direcció Bellvitge anàven molt seguits, en canvi, direcció Fondo ja s'anaven deixant espai entre ells, de fet, sobre les 20:30 vaig arribar a Marina i pel proper ja faltaven 9 minuts, que encara era poc pel que realmente tocava a aquella hora. De fet, ahir tarda, un cop acabada la vaga es va averiar un tren a Torras i Bages, i es va fer un bon espaiat, doncs sobre les 18:10 a Catalunya vaig perdre el tren als nassos, i el proper no va arribar fins 15 minuts més tard.davida wrote:Com es que a les 20:15 em trobo a plaça de Sants L5 proper metro 10min?
La vaga no es fins les 20:30
Es la tercera vegada que fora d'horari de vaga em trobo freqüències el doble o triple del habitual aquesta setmana.
6:30 mati: 7min L5
19:30 tarda: 7min L1
De fet jo estic d'acord en que es fagi una militarització del servei. Seré d'esquerres i tot el que vulguis, però davant de situacions com aquesta, penso s'han d'adoptar mesures excepcionals.wefer wrote:Escoltant els comentaris de la gent en general l'únic que em queda clar entre tots els usuaris del metro és que la simpatia pels treballadors ara mateix és igual a zero. De fet, si ara mateix l'administració decidís la militarització del servei com es feia fa anys crec que tindria el suport de bona part de la població.
La vaga l'hauriem de fer els usuaris, per el servei degradant que està donant TMB i com cada vegada hi ha menys personal (i que treballa de més mala gana = més "bordes" amb l'usuàri) a les estacions.Renfe451 wrote:De fet jo estic d'acord en que es fagi una militarització del servei. Seré d'esquerres i tot el que vulguis, però davant de situacions com aquesta, penso s'han d'adoptar mesures excepcionals.wefer wrote:Escoltant els comentaris de la gent en general l'únic que em queda clar entre tots els usuaris del metro és que la simpatia pels treballadors ara mateix és igual a zero. De fet, si ara mateix l'administració decidís la militarització del servei com es feia fa anys crec que tindria el suport de bona part de la població.
Reclamar ho reclamen, però la gent com sempre s'ha quedat amb el sou.oriolp13 wrote:La vaga l'hauriem de fer els usuaris, per el servei degradant que està donant TMB i com cada vegada hi ha menys personal (i que treballa de més mala gana = més "bordes" amb l'usuàri) a les estacions.Renfe451 wrote:De fet jo estic d'acord en que es fagi una militarització del servei. Seré d'esquerres i tot el que vulguis, però davant de situacions com aquesta, penso s'han d'adoptar mesures excepcionals.wefer wrote:Escoltant els comentaris de la gent en general l'únic que em queda clar entre tots els usuaris del metro és que la simpatia pels treballadors ara mateix és igual a zero. De fet, si ara mateix l'administració decidís la militarització del servei com es feia fa anys crec que tindria el suport de bona part de la població.
Realment sembla que els treballadors centren les protestes amb augments de sou (quan en part ja cobren més que qualsevol treballador del mateix rang en una empresa privada), i no en reclamar més personal a les estacions, etc. I per això se'ls està girant tothom en contra....