Page 7 of 18
Accés PMR
Posted: Wednesday 26/09/2007 23:45
by Guigui
I posar un accés a PMR a un 462, ja seria tenir massa amplitud de mires de cara a un canvi de legislació que obligui a adaptar tots els transports, oi?
Renfomentadif en estat pur...
Re: Accés PMR
Posted: Wednesday 26/09/2007 23:56
by JaMiRo!
Guigui wrote:I posar un accés a PMR a un 462, ja seria tenir massa amplitud de mires de cara a un canvi de legislació que obligui a adaptar tots els transports, oi?
Renfomentadif en estat pur...
Guigui, recorda que tot el que comento sobre "com serà el Civia Alpino" són suposicions. Espero que posin una 463 com a mínim, és a dir, que hi hagi cotxe de PMR.
Posted: Friday 28/09/2007 13:56
by jordidr
Be es demostra que els civia alpino seran una realitat, la unica diferencia respecte els presuposotos de l 2007 es que els posaben al mateix lot que els Civia IV no obstant aixo ja quedaba clar que estarien en la ultima comanada. Per tant es situen en el limit que fixaven els pressupostos del 2007, es a dir el 2010 tal com indiquen els pressupostos del 2008
Posted: Sunday 30/09/2007 0:02
by ABB_Traccion
O sigui que segons el que entenc, tenim 440 al transpirinaic fins al 2010, oi?
Es de suposar, sí.
Posted: Sunday 30/09/2007 0:08
by JaMiRo!
ABB_Traccion wrote:O sigui que segons el que entenc, tenim 440 al transpirinaic fins al 2010, oi?
És de suposar, sí.
Posted: Sunday 30/09/2007 21:43
by jordidr
Doncs si... a no se que posesin locomotores o algun tren diesel :S Es a dir que si, 440 fins el 2010
Posted: Sunday 30/09/2007 22:07
by Jordi Freixas
I per què hi haurien de posar locomotores o trens diesel en aquesta linia? Se suposa que les reformes que s'hi estan fent, també comportaran la renovació de la catenària a Puigcerdà, no?
Posted: Sunday 30/09/2007 22:25
by victorcasta
La catenària s'està renovant a part de la renovació d'infraestructura. Si la renovació de catenària no ha arribat a la Cerdanya, poc li faltarà.
Posted: Sunday 30/09/2007 22:33
by Jordi Freixas
D'acord, però segueixo sense entendre el que ha dit en jordidr.
Posted: Sunday 30/09/2007 23:01
by Pere
fantito wrote:Molt fàcil. No hi cap automotor elèctric, apart de les 440 de 2 cotxes, preparat per baixar de la Cerdanya.
Ara la liaré més
. Qualsevol CIVIA de 3 cotxes podria pujar i baixar tècnicament sense problemes, però el que faltaria saber si està autoritzat o no.
Sobreviviré
Posted: Sunday 30/09/2007 23:38
by JaMiRo!
El Civia que va pujar a França via Vic-Puigcerdà va sobreviure i ara està corrent tot cofoi, fantito.
Posted: Monday 01/10/2007 9:38
by aarongilp
Suposo que els trets van en direcció a que perquè pujés i baixés un cop, tot i putejar-lo tot el que es va poder, no vol dir que després de uns mesos pujant i baixant cada dia a raó de 1 o 2 cops (per dir algo) no acusessin problemes que en aquesta pujada i baixada que es va fer no poguéssin ser detectats.
Posted: Monday 01/10/2007 12:22
by jordidr
Haviam es realitat que els resultats de les probes de la circulacio a puigcerda van ser bones, i de fet va servir per demostrar que un civia adaptat podria pujar efectivament, no obstant aixo per un civia normal es algo farregos de fer
Posted: Monday 01/10/2007 13:58
by ABB_Traccion
Ara la liaré una miqueta més i diré:
Renfe, podría posar un Civia de 3 cotxes a fer viatges de proves, durant uns dies (1 mes a raó de 2/3 pujades al dia), per veure si acaben patint gaire els frens, i després, veure si és viable i també veure els frens com estan.
Salut!
Posted: Monday 01/10/2007 14:56
by genissimon
Si ara arriben més 440 (encara que siguin R), potser s'anirà una mica més sobrat de material i es poden escapçar algunes a dos cotxes i destinar-les a Puigcerdà, previ canvi de seients al tipus "unificado" o bé tipus 470. Seria inhumà posar-les amb seients de 440R.
Salut.
Posted: Monday 01/10/2007 22:56
by jordidr
La cosa en tot cas es que ara la companyia que fabriqui els trens analitzara els canvis oportuns als frens del civia, i arribarem a tenir els civia oportunts, no crec que amb mases diferencies mes que tecniques i esperem k es dignin a posar seients tous encara que procedeixin de 470
Posted: Wednesday 03/10/2007 19:28
by awe
A priori, sense coneixements exhaustius del Cívia, i tenint en compte que la gestió del frè és controlada per ordinador/autòmata, sembla que amb un canvi de software n'hi hauria prou. Bondats de l'electrònica. Una altra cosa serà veure què tal els senta als Cívia el circular a 7 graus sota zero, per exemple.
Posted: Wednesday 10/10/2007 23:25
by Jordi Freixas
awe wrote:A priori, sense coneixements exhaustius del Cívia, i tenint en compte que la gestió del frè és controlada per ordinador/autòmata, sembla que amb un canvi de software n'hi hauria prou.
Home, jo no hi entenc d'aquestes coses, però imagino que si fiquéssim un sistema informàtic com els dels trens AVE en una 440 sense reformar, per la línia de Puigcerdà, amb motor de 440... molt molt... no crec que serveixi l'invent.
Posted: Thursday 11/10/2007 16:09
by jordidr
No crec que una baixa temperatura fos un problema, si els 440 aguanten, es civia tambe aguantaran
Posted: Thursday 11/10/2007 16:32
by aarongilp
jordidr wrote:No crec que una baixa temperatura fos un problema, si els 440 aguanten, es civia tambe aguantaran
L'electrònica de potència és més punyetera que l'electrònica per resistències.