Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...). Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
El que em va sobtar va ser que, amb la reforma, treiessin aquestes plaques dels fabricants. Ho van fer per cap motiu? No em vaig fixar si al 3000 reformat li havien tret les plaques.
Ara que pizias diu aixo em ve al cap que efectivament eren diferents, mes grans que aquestes de la "maquinista" i eren metaliques si no estic equivocat o la memoria no m'enganya.
pizias wrote:Las de los 1000 originales alemanes eran distintas.
Gracias.
Cierto los 1000 fabricados en alemania llevaban originalmente dos placas una por cada constructor, a partir de los fabricados en España, se coloco solo una placa con los cuatro constructores, vease foto del Llop
A can Boixeres havia, sota la marquesina més llunyana de l'estació, una composició senscera i amb estat de marxa. El primer cotxe motor era el M1065.
Curiosament en el corredor de la mort quedava un MB junt a un 1300. A la cabina posaba que era el 1007, taxat amb un retolador negre i no havia cap signe que el pogués identificar. A les plaques dels bogies posaba que era el M1064, així que es totalment inidentificable.
(consti que agafo la linea 4 vegades al dia, y si n orecordo malament el dimarts 13 vaig creuarme amb un 1000 a gaudí, ¿l'ultima vegada que escoloto brown bovey y engranatges plans a la L5?.
Quedan dos en estat operatiu y em seMBa que seria milagre veurels a circular de nou.
Dimarts 13 encara circulava un 1000???? Aquí havien dit que el dia 2 va ser l'últim! A veure si encara hi serà??
Doncs sembla ser que si, que hi haurà volta d'honor, el què no se sap és quan ni on.