Page 7 of 16
Posted: Wednesday 07/03/2007 11:42
by Mortadel·lo
enganxines blaves? aleshores no són les antigues-antigues, que eren grogues!
Posted: Wednesday 07/03/2007 11:44
by Fran-Ikarus
És que el Lluís és molt jovenet
Per cert, amb aquest missatge arribo al meu any de naixement
(esmotxades a banda)
Posted: Wednesday 07/03/2007 20:17
by Serie-1000-metro
Cuan deia antiges, em referia a les anterios de les actuals, clar que jo numes les recordu blaves, soc del 1986, i a tan ja no i arrivo...
Jejeje.
Salut i peles!!!
Posted: Thursday 08/03/2007 11:09
by El LLOP
faristol wrote:A ON PARARAN LES PLAQUES BROWN BOVERI I LES DE MASCHINENFABRIK AUGSBURG NÜRNBERG (MAN) DE DINS ELS VAGONS?
Posted: Thursday 08/03/2007 11:12
by metring
El que em va sobtar va ser que, amb la reforma, treiessin aquestes plaques dels fabricants. Ho van fer per cap motiu? No em vaig fixar si al 3000 reformat li havien tret les plaques.
Posted: Thursday 08/03/2007 11:21
by faristol
Bona imatge LLOP, feia molt que no les veia!!! pero es una imatge d'arxiu o encara existeixen?
Posted: Thursday 08/03/2007 11:35
by El LLOP
aquesta que es veu es personal i intransferible.
Posted: Thursday 08/03/2007 11:47
by Mortadel·lo
Posted: Thursday 08/03/2007 11:50
by faristol
Posted: Thursday 08/03/2007 12:21
by Fran-Ikarus
Veo la puja y subo 5 € más
Posted: Thursday 08/03/2007 23:04
by faristol
Ara que pizias diu aixo em ve al cap que efectivament eren diferents, mes grans que aquestes de la "maquinista" i eren metaliques si no estic equivocat o la memoria no m'enganya.
No more 1000s...
Posted: Thursday 08/03/2007 23:45
by JaMiRo!
Un olé pel Lluís, quin personatge!
I un rèquiem per la sèrie 1000...
Posted: Friday 09/03/2007 9:59
by VladiGB
Ostras dos dias sin ecribir nada y me encuentro con que salvan un 1000
)))3
Posted: Monday 12/03/2007 20:34
by BRILL 18
pizias wrote:Las de los 1000 originales alemanes eran distintas.
Gracias.
Cierto los 1000 fabricados en alemania llevaban originalmente dos placas una por cada constructor, a partir de los fabricados en España, se coloco solo una placa con los cuatro constructores, vease foto del Llop
Posted: Friday 16/03/2007 21:27
by El LLOP
aquí us deixo aquestes fotos per alegrar-vos el cap de setmana.
Posted: Friday 16/03/2007 21:42
by faristol
OI TANT!!! bones imatges!!!!
)))2 )))2 )))2 )))2 )))2 )))2 )))2 )))2 )))2 )))2 )))2 )))2 )))2 )))2
Aixos...??? quins numeros son al final?
RESERVADES o PRESERVADES?
Posted: Friday 16/03/2007 21:42
by metring
Posted: Friday 16/03/2007 22:44
by Jordilar
A can Boixeres havia, sota la marquesina més llunyana de l'estació, una composició senscera i amb estat de marxa. El primer cotxe motor era el M1065.
Curiosament en el corredor de la mort quedava un MB junt a un 1300. A la cabina posaba que era el 1007, taxat amb un retolador negre i no havia cap signe que el pogués identificar. A les plaques dels bogies posaba que era el M1064, així que es totalment inidentificable.
Salut,
Posted: Saturday 17/03/2007 1:42
by sigfrid440s
Ya no es veuen 1000 a la L5!
(consti que agafo la linea 4 vegades al dia, y si n orecordo malament el dimarts 13 vaig creuarme amb un 1000 a gaudí, ¿l'ultima vegada que escoloto brown bovey y engranatges plans a la L5?.
Quedan dos en estat operatiu y em seMBa que seria milagre veurels a circular de nou.
¿Y volta d' honor? ¿n'hi haura o no?
Saluteishons.
Posted: Saturday 17/03/2007 9:32
by metring
Dimarts 13 encara circulava un 1000???? Aquí havien dit que el dia 2 va ser l'últim! A veure si encara hi serà??
Doncs sembla ser que si, que hi haurà volta d'honor, el què no se sap és quan ni on.