Page 7 of 22

Re: Prolongaciones de las L1, L2, L3, L4, L5

Posted: Monday 21/06/2010 8:29
by El LLOP
ho desconec, encara que afegint una agulla seria possible aprofitar-lo per a estacionament de tractors de vies. Per a trens es massa curt i no se m'ocorre cap altre us factible.

Re: Prolongaciones de las L1, L2, L3, L4, L5

Posted: Saturday 03/07/2010 0:47
by victorcasta

Re: Prolongaciones de las L1, L2, L3, L4, L5

Posted: Saturday 03/07/2010 8:41
by Aureli
Sabeu quan faran la marxa en blanc i la inauguració de la L5...? :ok

Re: Prolongaciones de las L1, L2, L3, L4, L5

Posted: Saturday 03/07/2010 10:14
by metring
Carai! Com un turista vegi els mapes, es pensarà que ja funcionen! :x

Re: Prolongaciones de las L1, L2, L3, L4, L5

Posted: Saturday 03/07/2010 16:03
by El LLOP
Aureli wrote:Sabeu quan faran la marxa en blanc i la inauguració de la L5...? :ok

la prova de gàlib es va fer ahir, amb resultats una mica decepcionants, per cert.

Re: Prolongaciones de las L1, L2, L3, L4, L5

Posted: Saturday 03/07/2010 16:13
by oriolp13
El LLOP wrote:
Aureli wrote:Sabeu quan faran la marxa en blanc i la inauguració de la L5...? :ok

la prova de gàlib es va fer ahir, amb resultats una mica decepcionants, per cert.
Que vols dir, que el túnel és massa petit? :?

Re: Prolongaciones de las L1, L2, L3, L4, L5

Posted: Saturday 03/07/2010 16:26
by El LLOP
diguem que el tren no va passar per on havia de passar i a més de patir desperfectes (poc greus) es va haver de fer ús de la radial.

Re: Prolongaciones de las L1, L2, L3, L4, L5

Posted: Saturday 03/07/2010 16:44
by oriolp13
El LLOP wrote:diguem que el tren no va passar per on havia de passar i a més de patir desperfectes (poc greus) es va haver de fer ús de la radial.
Osti, i això que és, mal càlcul dels tècnics...??
La veritat és que aquestes obres estàn sent tota una odissea...
Esperem que no s'allargui la data d'obertura prevista :D!

Re: Prolongaciones de las L1, L2, L3, L4, L5

Posted: Saturday 03/07/2010 17:25
by metring
oriolp13 wrote:
El LLOP wrote:
Aureli wrote:Sabeu quan faran la marxa en blanc i la inauguració de la L5...? :ok

la prova de gàlib es va fer ahir, amb resultats una mica decepcionants, per cert.
Que vols dir, que el túnel és massa petit? :?
:o Però com fan els càlculs? Com no van amb més compte?? Primer, lo de Badalona, la via no era prou plana, i ara això! Quan més farà retardar la inauguració?

Re: Prolongaciones de las L1, L2, L3, L4, L5

Posted: Saturday 03/07/2010 19:41
by 437.001
Té bastants nassos que una obra que ha durat tant, per raons ben conegudes, es retardi en el darrer moment per una cosa tant senzilla... :llengua :llengua :emprenyat :avall

La feina mal feta no té fronteres

Posted: Saturday 03/07/2010 19:52
by Guigui
Vol dir que les coses (almenys les que no es troben sota un estricte escrutini per desgràcies esdevingudes) se segueixen fent malament. Al final, tots sabrem el perquè del significat figurat de la paraula "totxo".

Re: Prolongaciones de las L1, L2, L3, L4, L5

Posted: Sunday 04/07/2010 0:21
by wefer
El LLOP wrote:diguem que el tren no va passar per on havia de passar i a més de patir desperfectes (poc greus) es va haver de fer ús de la radial.
I es tem que sigui una cosa puntual, o és un tema que afecta bona part o la totalitat del túnel?

Re: Prolongaciones de las L1, L2, L3, L4, L5

Posted: Sunday 04/07/2010 0:25
by 437.001
Espero que sigui un petit inconvenient, al cap i a la fi, SEGUR que queda menys per què inaugurin la L2 i la L5 que ahir...

Re: Prolongaciones de las L1, L2, L3, L4, L5

Posted: Sunday 04/07/2010 0:29
by metring
Igual hauran de xafar una mica els trens per a que hi càpiguen :martell1

Re: Prolongaciones de las L1, L2, L3, L4, L5

Posted: Sunday 04/07/2010 2:12
by rogermelcior
metring wrote:Igual hauran de xafar una mica els trens per a que hi càpiguen :martell1
Ei,

Doncs pel que fa a l'L2 sembla ser que la inauguració oficial de l'estació de Badalona Pompeu Fabra serà el proper diumenge a les 11 del matí. A la tarda quedarà obert el tram al públic. :plas

Re: Prolongaciones de las L1, L2, L3, L4, L5

Posted: Sunday 04/07/2010 4:03
by El LLOP
wefer wrote:
El LLOP wrote:diguem que el tren no va passar per on havia de passar i a més de patir desperfectes (poc greus) es va haver de fer ús de la radial.
I es tem que sigui una cosa puntual, o és un tema que afecta bona part o la totalitat del túnel?
Bé, ha estat un problema amb la corbatura de l´ andana de Vall d´ Hebron que fa que els trens la toquin quan agafen les agulles. No sembla gaire greu.

Re: Prolongaciones de las L1, L2, L3, L4, L5

Posted: Sunday 04/07/2010 19:06
by El LLOP
aquí teniu en primícia una foto de l'estació de El Carmel. Es bastant impressionant, per cert.



Image

Re: Prolongaciones de las L1, L2, L3, L4, L5

Posted: Sunday 04/07/2010 19:21
by BCN2008
Curiosa la manera de sostentar els suports de la catenària rígida :o .

Gràcies per la primícia :reve :plas :ok .

Re: Prolongaciones de las L1, L2, L3, L4, L5

Posted: Sunday 04/07/2010 19:28
by BRILL 18
El LLOP wrote:
wefer wrote:
El LLOP wrote:diguem que el tren no va passar per on havia de passar i a més de patir desperfectes (poc greus) es va haver de fer ús de la radial.
I es tem que sigui una cosa puntual, o és un tema que afecta bona part o la totalitat del túnel?
Bé, ha estat un problema amb la corbatura de l´ andana de Vall d´ Hebron que fa que els trens la toquin quan agafen les agulles. No sembla gaire greu.
Crec recordar no se si es llegenda urbana que un cas sembant va pasar a la linea I quan es va prolongar fins a Torres i Bages, es diu que en una corva els trens no giraban tocaban la pared del tunel

Amplitud

Posted: Sunday 04/07/2010 20:02
by Guigui
El LLOP wrote:aquí teniu en primícia una foto de l'estació de El Carmel. Es bastant impressionant, per cert.
Almenys a la foto, dóna sensació de molta amplitud. I és d'agrair en una xarxa que precisament no destaca per aquesta característica.