Page 7 of 23
Posted: Monday 09/10/2006 21:58
by Trenscat
Avui m'he sentit una mica "JaMiRo!"
i per fi he pujat al 9000!!
Duia el torn 205 tot i que venia darrere el torn 203, d'un total de torns que arribaven fins al 218 (el torn 201 tampoc funcionava
). La cabina anava ben plena de gent, entre maquinista i tècnics d'Alstom.
He fotografiat el tren a l'estació de Bac de Roda vora les 18:00 i després l'he provat entre Artigues|Sant Adrià i Sant Antoni. És un tren que està força bé. La meva impressió és que estava a dins d'un tren que és un creuament entre 5000 i 2100
Tot i així, he trobat que grinyolava molt tant en les frenades com en les arrencades, fent algun que altre sotrec, encara que imagino que ho estan acabant d'ajustar. La megafonia és idèntica als 5000, amb els quals també he viatjat per la línia per fer temps mentre esperava el 9000. Per cert, he vist inspectors a l'andana direcció Paral·lel d'Artigues|Sant Adrià demanant bitllets i posants multes
Demà intentaré penjar alguna foto d'avui, però és que m'han de venir a mirar el mòdem ja que puc baixar les coses normalment però la meva velocitat de pujada de fitxers tendeix a 0...
Posted: Monday 09/10/2006 22:41
by aarongilp
Trenscat wrote:Demà intentaré penjar alguna foto d'avui, però és que m'han de venir a mirar el mòdem ja que puc baixar les coses normalment però la meva velocitat de pujada de fitxers tendeix a 0...
Si per casualitat féssis servir programes P2P tipus eMule, tanca'ls o posa'ls una velocitat de pujada mínima. Avui jo estava igual i al fer això se m'han sol·lucionat els problemes.
Posted: Tuesday 10/10/2006 10:04
by Trenscat
Per fi m'han canviat el mòdem (ara ja navego a 4MB!)
i puc penjar dues fotos d'ahir del 9001
El 9001 amb el torn 205 circulant cap a Pep Ventura a l'estació de Bac de Roda
Interior del 9001
Posted: Tuesday 10/10/2006 11:05
by Jordilar
Molt maco, un disseny gents trencador i no gaire futurista.
Enhorabona als ingeniers d'aquest tren.
Ueee...
Posted: Wednesday 11/10/2006 12:56
by JaMiRo!
Hola!
Trenscat wrote:Avui m'he sentit una mica "JaMiRo!"
i per fi he pujat al 9000!!
Què se sent?
Per cert, jo encara no m'hi he pujat. Tinc una gastroenteritis de collons...
Trenscat wrote:La cabina anava ben plena de gent, entre maquinista i tècnics d'Alstom.
Amb una mica de sort, ben aviat seré un d'aquests tècnics. Dilluns torno a tenir una altra entrevista amb els d'Alstom. Sembla que els he agradat... 8)
Salut!
Posted: Wednesday 11/10/2006 14:20
by Pere
VISCA!!! Per fi circula a la tarda, ja el puc anar a buscar
Posted: Wednesday 11/10/2006 17:34
by Trenscat
Recupera't JaMiRo! i que vagi molt bé la 2a entrevista a Alsthom, que ja vec que la cosa pinta bé!
Alstom-mania!
Posted: Thursday 12/10/2006 14:30
by JaMiRo!
Trenscat wrote:Recupera't JaMiRo! i que vagi molt bé la 2a entrevista a Alsthom, que ja vec que la cosa pinta bé!
Gràcies nano!
Això espero, hi tinc moltes esperances dipositades. De moment, ja em conformo amb tornar allà a fer el friki
. El primer dia que hi vaig anar em vaig fer el despistat i vaig veure uns metros de Washington en construcció
. L'home de l'entrevista va flipar quan, en passar-me un powerpoint, li vaig comentar que "si home, aquests són els que ara teniu en producció, oi?"...
Re: Alstom-mania!
Posted: Thursday 12/10/2006 17:20
by orique
JaMiRo! wrote:"si home, aquests són els que ara teniu en producció, oi?"
Aquestes cosetes juguen força a favor teu.
Posted: Friday 13/10/2006 23:42
by Carlos L'H
Mi primera foto ueee!!
Por fin he catado el tren y la verdad que hay dos hechos:
- Se nota con diferencia la calidad del 9000 al 5000
- Cuando frena da la sensación que derrapa a ver si lo mejoran un poquito
Alstom!
Posted: Saturday 14/10/2006 14:42
by JaMiRo!
Hola!
Jo també li he fet una "primera foto", la necessitava per actualitzar
la meva web , era la "foto del mes"...
Por cierto Carlos, pues claro que se nota la diferencia con las 5000. ¡Las 9000 las hace Alstom!
Salut!
Posted: Sunday 15/10/2006 1:37
by UT596001
Jo també ja he estrenat els 9000!!!
Quan anava en ell em donava la sensació d'anar en una 3900 de FGV de via ampla...
Alstom!
Posted: Sunday 15/10/2006 12:30
by JaMiRo!
UT596001 wrote:Quan anava en ell em donava la sensació d'anar en una 3900 de FGV de via ampla...
Aquesta sèrie la va construïr Alstom
també, a la seva antiga fàbrica de València. Ara la factoria pertany a Vossloh...
Posted: Thursday 19/10/2006 15:49
by Vox
Es posible catarlo avui dijous per la tarda? Dilluns a les 19-20h no hi era.
Vox
Al matí sí!
Posted: Thursday 19/10/2006 16:45
by JaMiRo!
Vox wrote:Es posible catarlo avui dijous per la tarda? Dilluns a les 19-20h no hi era.
Vox
Aquest matí hi era, se m'ha tornat a escapar...
Posted: Thursday 19/10/2006 20:44
by aim
Fa 15 min que m'he creuat amb ell al tunel entre Sant Martí i Bac de Roda (el 9000 anava en direcció Pep Ventura)
Re: me paresió ver un lindo gatito
Posted: Thursday 19/10/2006 20:50
by Santfeliuenc
Hola,
Creo que este mediodía a la altura de Castellbisbal he visto una unidad de las nuevecitas que estaba siendo transportada como "transporte especial" por la A-2 dirección Barcelona.
Saludos,
Sergio
From Alstom to Barcelona
Posted: Friday 20/10/2006 16:01
by JaMiRo!
¡Hola!
Santfeliuenc wrote:Creo que este mediodía a la altura de Castellbisbal he visto una unidad de las nuevecitas que estaba siendo transportada como "transporte especial" por la A-2 dirección Barcelona.
En efecto. Procedencia: Alstom...
¡Saludos!
Posted: Friday 20/10/2006 19:24
by Mako448
Avui una mica més tard de les 18:00,ha passat el 9000 direcció Pep Aventura,i pel qual he pujat.Per cert,quan baixava per les escales un 2000 marxant i el següent,tren,paf!Un 9000!Això si que és tindre sort.
No sé si considerarlo que m'ha tocat a la primera o a la segona.
Lo més curiós;la cabina,la veritat,sembla una joguina.
L'he agafat entre Universitat i Clot.
Posted: Friday 20/10/2006 20:08
by Vox
Mako448 wrote:Avui una mica més tard de les 18:00,ha passat el 9000 direcció Pep Aventura,i pel qual he pujat.Per cert,quan baixava per les escales un 2000 marxant i el següent,tren,paf!Un 9000!Això si que és tindre sort.
No sé si considerarlo que m'ha tocat a la primera o a la segona.
Lo més curiós;la cabina,la veritat,sembla una joguina.
Em sembla que he pujat en el viatge anterior doncs jo l'he agafat a Gorg sobre 17:30.
Havia agafat una 2100 a Pep Ventura i al creuarme amb la 9000 he baixat a Gorg i l'he esperada. Moment emocionant
He pujat al 9003 fins Clot, gitanos inclosos de Sant Roc a Sant Martí, fent els seus pam pam i donant cops, en fi,
M'ha agradat el 9000 encara que estic 100% segur que la majoria ni s'ha enterat i creuen que es un més dels que ja hi havia nous (els 5000), doncs per dins es igualet, les senyals acústiques etc
No m'acaba de fer el pes el lateral del tren, amb les finestres i allò negre però va prou fi i se'l nota quelcom "més tren" que un 5000. I sí, arrancant patina una mica. Semblen les pèrdues de tracció d'un cotxe amb tracciò al davant i 200CV de potencia
:D:D
El sorollet que fa m'ha agradat
I després un Civia i una 5000 again a la L2. Tarda completa
Vox