Page 7 of 36
Bon any i fotos
Posted: Monday 15/01/2007 18:53
by U-Bahn
Primer de tot, felicitar-vos el nou any a tots ja que encara no he escrit res al fòrum en el que portem d'any(entre vacances i un problema amb el compte d'usuari, solucionat pel wefer(moltíssimes gràcies), ja puc escriure.
Doncs bé. Jo crec que la foto de la signatra de JaMiRo! és de Mercat Nou, però no estic molt segur.
Posted: Monday 15/01/2007 18:54
by metring
Podria ser a Trinitat Vella?
Posted: Monday 15/01/2007 19:51
by El LLOP
Les oficines de Zona Franca, o potser les de la Sagrera?
Premi!
Posted: Monday 15/01/2007 23:27
by JaMiRo!
Hola!
Ui quina decepció m'heu donat aquells qui pensava que eren bons
. Heu de millorar nota, nois.
El premi se l'endú la metring. És la porta que tanca l'accès al Parc de la Trinitat des de l'estació de Trinitat Vella.
Salut!
Posted: Tuesday 16/01/2007 10:36
by metring
Iuppy!!!!!!! Em sonava que era allà, perquè l'accés és molt nou
Ep, no!
Posted: Tuesday 16/01/2007 15:45
by JaMiRo!
Mooolt nou tampoc eh...De les Olimpíades...
Posted: Tuesday 16/01/2007 16:20
by metring
Bueeeeno, com a mínim, de disseny
Preeeegunta!
Posted: Thursday 18/01/2007 23:49
by JaMiRo!
Preeeeegunta. Dels trens del FMB que actualment estan en servei comercial, algú em pot dir quin té fusta de roure entre els materials de construcció?
Re: Preeeegunta!
Posted: Friday 19/01/2007 1:22
by aarongilp
JaMiRo! wrote:Preeeeegunta. Dels trens del FMB que actualment estan en servei comercial, algú em pot dir quin té fusta de roure entre els materials de construcció?
Els 9000???
Posted: Friday 19/01/2007 9:40
by aim
Com no siguin els 1000/1100, al terra potser....
Re: Preeeegunta!
Posted: Friday 19/01/2007 15:30
by UT596001
JaMiRo! wrote:Preeeeegunta. Dels trens del FMB que actualment estan en servei comercial, algú em pot dir quin té fusta de roure entre els materials de construcció?
El terra dels 3000/4000?
Posted: Friday 19/01/2007 15:41
by faristol
No sera un vago o plataforma que transporti travesses?
Ja se que molt, molt comercial no es el seu servei, pero es el que m'ha passat pel cap
Preeeemi!
Posted: Friday 19/01/2007 17:47
by JaMiRo!
Premi per l'Aaron (aarongilp)!
La fusta de roure és un recurs artesanal per donar rigidesa als plafons que decoren l'interior de la sèrie. Lògicament, és un element no visible.
Posted: Friday 19/01/2007 19:02
by aarongilp
Òscar, m'ho has posat massa fàcil...treballant a l'Alstom cap altre tren podria ser, estant els 9000 en plè procés de construcció...
Posted: Friday 02/02/2007 22:31
by alex86bcn
Acabo de veure les fotos de l'encreuament de Passeig de Gracia k va penjar el LLop...impressionant! Aquesta bifurcació la vaig veure en una foto antiga en blanc i negre, xo mai una foto actual!!! El LLop, com vas fer aquestes fotos? desde cabina o a peu de via? es que aquesta intersecció es dels pocs llocs d'alt contingut friki k em keden x visitar (sense tenir en compte les cotxeres...aixo es més complicat) Com es pot veure millor? pujant...baixant?...desde la L3 suposo...xk a la L4 es veu poc, xo si que es nota que el tren frena.
Doneu-me més informació...que un dia d'aquests quan tingui temps m'anire a diagonal a esperar un 5000 a la L3 per fer unes quantes passades estampat a la mampara
Posted: Friday 02/02/2007 22:32
by alex86bcn
Acabo de veure les fotos de l'encreuament de Passeig de Gracia k va penjar el LLop...impressionant! Aquesta bifurcació la vaig veure en una foto antiga en blanc i negre, xo mai una foto actual!!! El LLop, com vas fer aquestes fotos? desde cabina o a peu de via? es que aquesta intersecció es dels pocs llocs d'alt contingut friki k em keden x visitar (sense tenir en compte les cotxeres...aixo es més complicat) Com es pot veure millor? pujant...baixant?...desde la L3 suposo...xk a la L4 es veu poc, xo si que es nota que el tren frena.
Doneu-me més informació...que un dia d'aquests quan tingui temps m'anire a diagonal a esperar un 5000 a la L3 per fer unes quantes passades estampat a la mampara
Posted: Friday 02/02/2007 23:10
by faristol
alex86bcn wrote: un dia d'aquests quan tingui temps m'anire a diagonal a esperar un 5000 a la L3 per fer unes quantes passades estampat a la mampara
Molts ja habiem fet aixo gracies als meravellosos 300's!!! i la veritat es que m'ho se de memoria, tot i que fa molt que no ho vec (desde que els 300 no corren!!!) aixo si, te la seva part negativa o no, i es que segur que ets mes jove que els que miravem per la finestra davantera dels 300!!!
Posted: Saturday 03/02/2007 5:39
by alex86bcn
Jajaja doncs tens rao faristol...probablement sigui dels més jovenets d'aquest forum, dintre de poc fare 21 anys...xo weno el frikisme metrero necessita renovar-se...si no qui explicara a les generacions venideres com eren aquells trens que feien tant de soroll i com van ser cruelment remplaçats pels 5000
Aixi doncs...es veu perfectament desde la L3? quin sentit em recomanes?
Posted: Saturday 03/02/2007 18:05
by faristol
Tots dos sentits son interesants, en direcció Zona Universitaria trobes que la via baixa fins a circular una mica com en trinxera i poc despres en tunel unic quan s'arriva a la cota mes baixa hi ha el desviament a esquerres que es l'inici del antic ramal de CORREOS, si tens sort i bona vista al fons pots veure circular un metro de la linia 4 si es don la casualitat que en aquell moment en passa un, despres d'aquesta obertura a l'esquerra, un altre cop tunel unic i comenÇa una corva a dretes i pujant que et portara a la seva fi a l'estació de Catalunya en plena corva les dues vies es tornen a igualar de cota, en aquesta corva hi ha dos moments que el tren dona dues betzegades i si no estas ben agafat t'en vas cap a l'esquerra, aquest efecte era molt notori amb els 300 y si els 3000's van depresa tambe es nota forÇa.
Pujant (sentit LESSEPS) veuras que un cop iniciada la corva a esquerres la via descendent (sentit Zona Universitaria) sembla que s'amaga i es que realment en plena corva s'en va cap a sota, mentre es don aquesta corva (primer una mica de baixada i despres una lleugera elevació de la cota) notaras enseguida que et trobes a un tunel de via unica, quant s'acaba aquesta corva que s'inicia tot just al sortir de l'estació de Catalunya hi ha un tros de via recta en aquest tros hi ha el pont metalic sobre la bifurcació abans descrita i tot just en el pont o molt poc abans d'iniciarse hi habia l'agulla que venia del ramal de CORREOS, dic hi havia perque no fa molt la van treure, aquest tros de via era nomes un apartador perque al altre canto a la linia 4 queda penjada al aire, de totes formes si vens de Catalunya es molt dificil veure algo de aquest tunel superior pel angle, despres trobaras ja un altre cop la via descedent a la teva esquerra i ja com a tunel de doble via fins a Passeig de Gracia.
Si sortint de Catalunya tot just quan s'inicia la corva a esquerres mires desde una finestra d'una porta del canto esquerra hi ho fas molt vertical cap amunt i just on comenÇen a separar-se les vies, veuras una petita escletxa de llum al sostre en una fracció de segon, , aixo es el pont metalic sota l'estació de Catalunya de la linia 1 i RENFE, si es que no ho han tapat, pero per veure aixo s'ha se de bastant friki, i que la gent et miri estranyada pensant que nasos mira aquest.
Un altre peculiaritat d'aquest tros de tunel es que les parets no es fan amples i s'estreten de qualsevol manera si no que ho fan, en blocs rectes sencillament cambiant la dimensio i seccio de la boveda en pocs metres.
Espero que veguis algo.
Posted: Sunday 04/02/2007 18:52
by BRILL 18
Molt bona descripcio Faristol
M'has fet recordar el temps de viatjar amorrat el vidre dels 300