Page 7 of 7

Posted: Thursday 30/08/2007 12:26
by genissimon
UT596001 wrote:
genissimon wrote: I per anar a Encants, crec recordar que la línia 2 del metro de BCN tindrà parada a Sagrera-AVE.

Salut !!
Doncs com no canviem el traçat de la línia 2 ho trobo fumut...

Que jo recordi a Sagrera-AVE pararan les línies 4, 9 i 10.
Segur que em falla la memòria. Ho he buscat i he trobat que la 4 i la 9 (i, suposo la 10 que és casi com la 9).

Gràcies.

Posted: Thursday 30/08/2007 16:33
by entfe001
Pep wrote:Jo tenia entés que un cop entri en servei l'estació de la Sagrera la del Clot es tancarà donara l'excessiva proximitat entre les 2 estacions... :roll:
Ídem. A més, el fet que es tracti de l'única estació urbana sense pla d'adaptació a PMR no ajuda gaire a pensar que la mantindran en servei...

Posted: Thursday 30/08/2007 16:41
by U-Bahn
entfe001 wrote:
Pep wrote:Jo tenia entés que un cop entri en servei l'estació de la Sagrera la del Clot es tancarà donara l'excessiva proximitat entre les 2 estacions... :roll:
Ídem. A més, el fet que es tracti de l'única estació urbana sense pla d'adaptació a PMR no ajuda gaire a pensar que la mantindran en servei...
Sant Andreu Arenal (amenaçada, també) crec que tampoc té pla d'adaptació.

Posted: Thursday 30/08/2007 16:42
by Mako448
També he escoltat rumors de que és tanquin Sant Andreu Arenal i Comtal(aquesta última és translladarà),per la proximitat de l'estació de Sagrera.

És faria una nova a Glòries de vès a saber quines línies amb correspondencia amb la L1,TRAM i FGC(quan és perllogui la LL-A)

Posted: Thursday 30/08/2007 16:45
by Trenscat
Sobre El Clot-Aragó no ho sé però suposo que si la treuen serà a canvi de La Sagrera i Glòries ja que seria una llàstima perdre un punt d'intermodalitat. Sant Andreu Comtal ja s'ha dit i reiterat que es manté però que es desplacen les andanes cap al nord (possiblement ja al 100% al tram de recta) tot i que es mantindria l'edifici de viatgers actual.

Posted: Thursday 30/08/2007 16:46
by U-Bahn
Mako, hem escrit a la vegada!
Mako448 wrote: També he escoltat rumors de que és tanquin Sant Andreu Arenal i Comtal(aquesta última és translladarà),per la proximitat de l'estació de Sagrera.
SAC es pensa traslladar uns metres més amunt, fins arribar aproximadament al Pont del Palomar (llavors em vindria de perles).

Posted: Thursday 30/08/2007 16:49
by Mako448
Estacions que és tanquen:
-Sant Andreu Arenal
-Clot Aragó

Estacions que és translladaren:
-Sant Andreu Comtal

Estacions Noves:
-Sagrera TAV
-Sagrera-Meridiana
-Glòries???????

Posted: Thursday 30/08/2007 16:52
by Trenscat
Mako448 wrote:Estacions que és tanquen:
-Sant Andreu Arenal
-Clot Aragó

Estacions que és translladaren:
-Sant Andreu Comtal

Estacions Noves:
-Sagrera TAV
-Sagrera-Meridiana
-Glòries???????
Sant Andreu Arenal es tanca? No en tenia coneixement...

Posted: Thursday 30/08/2007 16:54
by U-Bahn
Trenscat wrote:
Mako448 wrote:Estacions que és tanquen:
-Sant Andreu Arenal
-Clot Aragó

Estacions que és translladaren:
-Sant Andreu Comtal

Estacions Noves:
-Sagrera TAV
-Sagrera-Meridiana
-Glòries???????
Sant Andreu Arenal es tanca? No en tenia coneixement...
Si es vol fer Sagrera-Meridiana, St. Andreu Arenal tancarà per nassos. A més, si no té pla d'accessibilitat... malament anem.

Posted: Thursday 30/08/2007 16:55
by Mako448
És tancarà Sant Andreu Arenal per proximitat a Sagrera-meridiana i perqué com ha dit l'usuari U-Bahn,no té cap pla d'adaptació.

Posted: Thursday 30/08/2007 16:59
by Pep
Mako448 wrote: Estacions Noves:
-Sagrera TAV
-Sagrera-Meridiana
-Glòries???????
-Glòries va sorgir d'una idea de l'alcalde Clos. El que està definit és la prolongació dels FGC LL-A fins a Gràcia, però fins a Glòries també? però sobre l'intercanviador a Glòries (és a dir, que Renfe construeixi una estació) hi ha algo definit? (estudi, avantprojecte....)
-Lo mismo sobre Sagrera-Meridiana. Hi ha projecte definit? perquè el trasbordament entre la L1 i L5 continua tenint escales per superar el tunel de Renfe perquè en un principi les obres conjuntament havien modificar la rasant del tunel de renfe perquè fos tot al mateix nivell i a la pràctica ha quedat fet un nyap. Molt més ample, molt més maco, però continues pujant i baixant escales...

PS: no ens estem desviant una miqueta del fil...? ;) de "Entrada en servei ramal mercaderies El Papiol-Can Tunis" a parlar de "futures estacions de Renfe a Bcn"..... :D

Posted: Thursday 30/08/2007 17:13
by U-Bahn
Ara que penso, Sant Andreu Arenal no pot tenir pla d'accessibilitat perquè ja està adaptada! Té les plataformes aquelles agafades als carrils.

Posted: Friday 31/08/2007 9:01
by Trenscat
De l'estació de Sagrera-Meridiana de renfe vaig veure fa temps a la web de GISA un document on sortia a licitació crec que era la redacció no sé si de l'estudi informatiu o del projecte constructiu. La cosa venia a ser de fer dues andanes laterals al túnel existent, amb una sortida a la zona de l'actual passadís d'enllaç L1-L5 i una altra de nova a l'altre extrem de les andanes.

Posted: Friday 31/08/2007 12:04
by genissimon
Tenia entès que renfe eliminaria el trànsit pel túnel de Meridiana (entre Torre del Baró i Arc de Triomf) ja que un cop entrés en servei l'estació Sagrera-AVE les línies de rodalies que penetren a Barcelona desde Montcada Bifurcació s'encaminarien pel ramal de les Aigües cap a Sant Andreu Comtal per accedir a l'estació Sagrera-AVE i d'allà cap a Sants, tant pel túnel del c. Aragó i el baixador del ps. de Gràcia, com pel túnel d'Arc de Triomf i pl. Catalunya.

Un cop completat aquest canvi es proposava que el túnel de Meridiana es traspassés a la Generalitat i que hi prestés servei TMB o FGC.

Però aquesta informació ja té una certa antiguitat i, segurament, ja està desfassada (PTV-2003 i PDIF-2004).

S'agraïria una actualització.

Gràcies.

Genís.

Posted: Friday 31/08/2007 12:41
by xevi
Jo no sóc partidari de tancar cap estació de Barcelona ciutat i més després d´haver estat a Munic on el S-Bahn (rodalies Munic) té 10 estacions el centre a escassos 500 metres entre elles en molts casos.
Per cert, espectacular S-Bahn de Múnic, totalment segregat de la resta de la xaraxa ferroviària.

Posted: Friday 31/08/2007 14:58
by genissimon
En el fil de l'arribada de l'alta velocitat a Barcelona he trobat que no es farà lo de desviar les C3-C4-C7 pel ramal de les Aigües, sinó que continuarà per l'actual túnel de la Meridiana, amb parada a la nova Sagrera-Meridiana, complementària de la Sagrera-AVE.

De tota manera, algú sap on trobar un esquema de renfe rodalies Barcelona un cop entri en servei Sagrera-AVE i Sagrera-Meridiana??

Gràcies.

Genís.

Posted: Friday 31/08/2007 14:59
by genissimon
En el fil de l'arribada de l'alta velocitat a Barcelona he trobat que no es farà lo de desviar les C3-C4-C7 pel ramal de les Aigües, sinó que continuarà per l'actual túnel de la Meridiana, amb parada a la nova Sagrera-Meridiana, complementària de la Sagrera-AVE.

De tota manera, algú sap on trobar un esquema de renfe rodalies Barcelona un cop entri en servei Sagrera-AVE i Sagrera-Meridiana??

Gràcies.

Genís.

Posted: Friday 31/08/2007 17:45
by Danzig
fantito wrote:I, company U-bahn, quan vulguis quedem a Sant Andreu Arenal, tu amb una cadira de rodes i jo amb una caixa de cava. Si logres que et posin en marxa la rampa mecànica, ens fotrem el cava a l'andana. Si no, em foto el cava a casa jo sol.
xD xD xD

Posted: Friday 31/08/2007 20:30
by U-Bahn
fantito wrote:I, company U-bahn, quan vulguis quedem a Sant Andreu Arenal, tu amb una cadira de rodes i jo amb una caixa de cava. Si logres que et posin en marxa la rampa mecànica, ens fotrem el cava a l'andana. Si no, em foto el cava a casa jo sol.
:x :x :x
Jo parlava del que Adif pensa de l'accessibilitat de l'estació, no a efectes pràctics. Per cert, no m'agrada el cava.

I ara,
:topic