Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Mako448
N10
N10

Post by Mako448 »

El tren que ahir va sortir de les 13,17hores d'Hospitalet cap a Calella,la 465-010,em sembla.
JaMiRo!
N10
N10

Alstom news

Post by JaMiRo! »

Hola!

Notícies: en principi a finals d'any haviem d'entregar 2 Civias a Santa Perpètua, però Renfe Operadora ens està tocant allò que no sona i ara en vol 4...Anem una mica de cul però ja us informaré si realment sortiran quatre. Ara per ara tenim un en proves, un a punt de sortir cap a Figueres en proves (li falten uns retocs), i un que demà acoblarem (tenim els cotxes separats).

:D

Salut!
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
orique
N9
N9

Post by orique »

A tu t'hauran de donar un lloc de treball que no tingui una finestra a prop... :twisted: :) :P
aarongilp
N10
N10

Re: Alstom news

Post by aarongilp »

JaMiRo! wrote:[...]un a punt de sortir cap a Figueres en proves
Ja diras quelcom, que vull caçar-lo!!! L'últim cop que vaig intentar caçar un Civia per Girona me'l vaig trobar quan era a la parada del bus i la foto, evidentment, era penosa...
Image

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
JaMiRo!
N10
N10

Finestra?

Post by JaMiRo! »

Hola!
orique wrote:A tu t'hauran de donar un lloc de treball que no tingui una finestra a prop... :twisted: :) :P
Tens raó, el meu lloc de treball d'avui tenia massa finestres (era la cabina d'un Civia)... 8) :D
aarongilp wrote:Ja diras quelcom, que vull caçar-lo!!! L'últim cop que vaig intentar caçar un Civia per Girona me'l vaig trobar quan era a la parada del bus i la foto, evidentment, era penosa...
Estigues a l'aguait perquè no trigarà gaire més d'una setmana a sortir. Intentaré enterar-me'n! ;)

Salut!
aarongilp
N10
N10

Re: Finestra?

Post by aarongilp »

JaMiRo! wrote:
aarongilp wrote:Ja diras quelcom, que vull caçar-lo!!! L'últim cop que vaig intentar caçar un Civia per Girona me'l vaig trobar quan era a la parada del bus i la foto, evidentment, era penosa...
Estigues a l'aguait perquè no trigarà gaire més d'una setmana a sortir. Intentaré enterar-me'n! ;)
Molt al aguait no puc estar per què visc a 3km de la via fèrria més propera, a part que per Girona bàsicament només hi estic quan vaig a classe o quan hi torno. Així que sí, intenta enterar-te'n :D
Image

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
Vox
N8
N8

Post by Vox »

Avui, la 514 passava per Badalona, cap BCN, sobre les 18h i pico i sobre les 19:15h passava la 010 (crec) per Plaça Catalunya direcció Hospitalet.

Vox
Vox
N8
N8

Post by Vox »

Avui, la 514 passava per Badalona, cap BCN, sobre les 18h i pico i sobre les 19:15h passava la 010 (crec) per Plaça Catalunya direcció Hospitalet.

Vox
JaMiRo!
N10
N10

Civia CAFetera...

Post by JaMiRo! »

Hola!

Sento dir-vos que gairebé tots els Civia Alstom ara per ara se'n van a Madrid. Ens quedem amb els Civia CAF... :|

I no és per res, però els fem millor nosaltres...I si no ja en parlarem d'aquí a uns anys... :twisted:

Salut!
Trenscat
N10
N10

Re: Civia CAFetera...

Post by Trenscat »

JaMiRo! wrote:I no és per res, però els fem millor nosaltres...I si no ja en parlarem d'aquí a uns anys... :twisted:
Això no t'ho sé dir, però sí que el Civia Alstom que vaig veure per Vandellòs quan va arrencar va fer un sorollet que em va resultar més curiós que el dels Civia CAF :P
entfe001
N10
N10

Post by entfe001 »

Ahir al vespre (cap a les vuit) vaig veure un Civia estacionat a una de les vies mortes de Granollers Centre. Com que era fosc no vaig poder veure la numeració, però sí vaig adonar-me que no era un Civia de cinc cotxes (no sabria dir si en tenia tres o quatre).
trainman
N9
N9

Post by trainman »

22/11/06:

Cercanías L'Hospitalet (17:47)-Calella (19:05): 465-014

Saludos
neroon
N6
N6

Post by neroon »

entfe001 wrote:Ahir al vespre (cap a les vuit) vaig veure un Civia estacionat a una de les vies mortes de Granollers Centre. Com que era fosc no vaig poder veure la numeració, però sí vaig adonar-me que no era un Civia de cinc cotxes (no sabria dir si en tenia tres o quatre).
En efecte, era el 463-701M-201M. Era un Civia de tres cotxes i estava estacionat a la via 6 de Granollers-Centre. Com que em resultava curiòs m'hi vaig acostar i vaig veure a l'interior amb els seients encara embolicats i amb uns grans contenidors d'aigua a dins (que són els que simulen el pes dels viatjers).

Salutacions.

P.D.: Tot i que tenia els colors de rodalies per un moment vaig pensar que podria ser un "Alpino"... :x
Cuando veo un Civia, mi corazón palpita...
...como una patata frita.
Mako448
N10
N10

Post by Mako448 »

neroon wrote:
P.D.: Tot i que tenia els colors de rodalies per un moment vaig pensar que podria ser un "Alpino"... :x
Els Alpino aniràn pintats de colors de rodalies(pantone m'imagino),clar,no veus que circularàn per una línia de rodalies.
Ferrovi
N8
N8

Post by Ferrovi »

Mako448 wrote: Els Alpino aniràn pintats de colors de rodalies(pantone m'imagino),clar,no veus que circularàn per una línia de rodalies.
No perquè la linia per on circularan (la de Puigcerdà) es de Rodalíes
Mako448
N10
N10

Post by Mako448 »

Ferrovi wrote:
Mako448 wrote: Els Alpino aniràn pintats de colors de rodalies(pantone m'imagino),clar,no veus que circularàn per una línia de rodalies.
Jo he dit que circularán per una línia que no és de rodalies?
Només li he dit que circualràn per una línia de rodalies,potser has vist el "clar,no",i t'has pensat tot el contrari
Ferrovi
N8
N8

Post by Ferrovi »

Mako448 wrote:
Ferrovi wrote:
Jo he dit que circularán per una línia que no és de rodalies?
Només li he dit que circualràn per una línia de rodalies,potser has vist el "clar,no",i t'has pensat tot el contrari
Disculpes, ho he llegit massa ràpid :oops:
Assobre, de vegades em faig un lio amb "Rodalíes" i "Regionals"
Platanito
N9
N9

Post by Platanito »

Ferrovi wrote: Disculpes, ho he llegit massa ràpid :oops:
Assobre, de vegades em faig un lio amb "Rodalíes" i "Regionals"
Regionalment, quan vols, la rodalies...

:D
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
neroon
N6
N6

Post by neroon »

Estimats Ferrovi i Mako448:

N’esteu completament segurs que Renfe no voldrà fer una petita diferenciació en l’esquema cromàtic de les unitats Alpino per diferenciar-les estéticament de les unitats de rodalies convencionals?, Per l’informació que tinc, aquests trens disposaran d’un esquema de pintura propi, tot i que exterioment, la carrocería serà idéntica, a mès del diferent interiorisme.

Platanito wrote:
Regionalment, quan vols, la rodalies...
Sisplau, a partir d’ara, els cafés t’els prens sense cafeína... :D

Saludos.
Cuando veo un Civia, mi corazón palpita...
...como una patata frita.
594-001-0
N6
N6

Re: Civia CAFetera...

Post by 594-001-0 »

JaMiRo! wrote:Hola!

Sento dir-vos que gairebé tots els Civia Alstom ara per ara se'n van a Madrid. Ens quedem amb els Civia CAF... :|

I no és per res, però els fem millor nosaltres...I si no ja en parlarem d'aquí a uns anys... :twisted:

Salut!
Según me han comentado seguramente a principios de año recibiremos aquí en Valencia algunos Civia Alstom nuevos, lo que no se es si serán 463 o 464, aunque me imagino que serán los de 4 coches, ya que de 3 tienen menos capacidad que las 447 y aquí algunas veces ya van demasiado justas, pero bueno, esto ya se verá.
Post Reply

Return to “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”