Posted: Monday 01/10/2007 22:29
Sobre lo exposat anteriorment, dir que tots els tramvies i alguns autobusos, de la cotxera de Diputació van pasar a la de Pere IV, la de ex-TCC, que ara torna a estar al servei de TMB.
Un altre part d'autobusos va estar força temps a la cotxera de Ponent com el bus cultural, de on va anar directament a Castellar.(Cotxera heredada de Urbas que durant un temps es va utilitzar com a dipósit de material fora de servei).
En quand al tramvia de la foto es el 1250.
Aquest tramvía va ser restaurat en quand a carrocería, no en el aspecte mecanic amb motiu de la exposició Trens i Estacions que es va celebrar al Born al 1981. Estava a la porta de l'entrada i es feia servir de taquilla, pujant per devant a comprar les entradas i sortida per la del mitg.
Va se pintat amb els colors d'avans del blau Porcioles, i lluia un aspecte impecable. Després com sempre la desidia, etc.
Podeu veure una foto de J.A. Solsona aqui: http://cv.uoc.es/~jmora/lineas/index22.html
punxar sobre la línia 64, i es cap el final.
Salutacions.
Un altre part d'autobusos va estar força temps a la cotxera de Ponent com el bus cultural, de on va anar directament a Castellar.(Cotxera heredada de Urbas que durant un temps es va utilitzar com a dipósit de material fora de servei).
En quand al tramvia de la foto es el 1250.
Aquest tramvía va ser restaurat en quand a carrocería, no en el aspecte mecanic amb motiu de la exposició Trens i Estacions que es va celebrar al Born al 1981. Estava a la porta de l'entrada i es feia servir de taquilla, pujant per devant a comprar les entradas i sortida per la del mitg.
Va se pintat amb els colors d'avans del blau Porcioles, i lluia un aspecte impecable. Després com sempre la desidia, etc.
Podeu veure una foto de J.A. Solsona aqui: http://cv.uoc.es/~jmora/lineas/index22.html
punxar sobre la línia 64, i es cap el final.
Salutacions.