¿Vuelven los interventores a Cercanías?

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Post Reply
wefer
Administrador

Re: ¿Vuelven los interventores a Cercanías?

Post by wefer »

victorcasta wrote:No volíeu caldo? Doncs dues tasses!
El mateix diari (el Periódico de Catalunya) i la mateixa estratègia (Carta destacada del dia).

¿A què està jugant El periódico amb aquestes cartes que, com a mínim en el primer cas, s'ha demostrat que corresponien a una persona que va defraudar claramanent a Renfe al no marcar el seu bitllet tal com exigeix la normativa?
josep_serre
N9
N9

Post by josep_serre »

Si és mentida 100% no ho sé però com a mínim hi ha alguna cosa que no ens explica o no li interessa explicar.
victorcasta wrote:No volíeu caldo? Doncs dues tasses!
Malson a l’estació de Renfe de Sants

Vaig agafar un tren de rodalies de Renfe a l’estació de Sants, el 28 d’octubre, per anar a la feina. El tren es va presentar, com de costum, amb retard. Al veure que arribaria tard, vaig anar a l’oficina d’atenció al client per sol·licitar un justificant de demora. Allà em van comunicar que m’havia de dirigir a un altre punt de l’estació, on m’entregarien el justificant, amb un bitllet nou. Per un moment, vaig recuperar la confiança en la companyia, però la meva esperança era un miratge. Després de marejar-me anant d’un lloc a l’altre, vaig tornar a atenció al client, i allà em van dir llavors que no em facilitarien el justificant: «Rodalies no accepta la impuntualitat del tren». I punt.
Vaig sol·licitar que satisfessin la meva sol·licitud o que em facilitessin el contacte amb el responsable de la dependència, cosa que em van denegar. Vaig demanar el full de reclamacions, i la resposta va ser que havia d’abandonar la instal·lació. Vaig contestar que no pensava marxar sense escriure la reclamació. Llavors, el treballador del taulell va avisar seguretat perquè procedissin a desallotjar-me. Espantada i indignada, vaig decidir anar a la policia per denunciar els fets. Mentrestant, es van presentar dos vigilants, que van fer servir la força per fer-me fora. El resum del que va passar queda expressat en un comunicat mèdic de lesions. Aquell dia no vaig arribar tard a la feina; simplement, no hi vaig arribar. Em vaig passar la tarda en un ambulatori, on em van donar la baixa perquè les lesions al braç esquerre i el cabestrell que em van posar m’impedien treballar. Aprofito aquestes línies per donar les gràcies a les poques persones que, tot i que infructuosament, em van voler ajudar en aquell malson.

Font: El Periódico de Catalunya

Ja ho he dit als comentaris: tots van ordir un conxorxa (vigilants de seguretat, empleats d'Adif...) i ella va ser la màrtir de tots ells... que no, que no m'ho empasso.
Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van
metring
Administrador

Post by metring »

http://www.horanova.cat/revcms_render.a ... 1d322af7dc;

Uns pares denuncien l'agressió d'un revisor de Renfe a la seva filla de 17 anys

11/01/2010 - 19:15h

Els pares d'una jove de Figueres de disset anys han denunciat un revisor de Renfe que hauria colpejat la seva filla perquè viatjava sense bitllet. Els fets van passar cap a les onze del matí de divendres passat, en el trajecte de Figueres a Girona. Segons la família, el revisor li va demanar un import més elevat de l'habitual pel bitllet i, quan la noia li va dir que no tenia prou diners, l'home la va colpejar i la va arrossegar per terra. La família afirma que la noia pateix seqüeles físiques i psicològiques. La versió de Renfe és totalment oposada i sostenen, en un informe, que no hi va haver cap agressió i que la menor es va lesionar ella mateixa en caure mentre parlava pel mòbil.

Els pares afirmen estar 'molt indignats' per les informacions que els estan arribant de Renfe i també perquè ningú no va sortir a l'ajuda de la filla. Segons expliquen, la seva filla viatjava a l'últim vagó del tren, com cada setmana que ha d'anar al metge a Girona, sabent que es trobaria el revisor i li podria pagar el bitllet a dalt. El revisor, però, en veure que no el portava, li va demanar un import molt més alt. La noia s'hi va negar i va argumentar que si li pagava el bitllet a aquell preu no tindria prou diners per la tornada.

Segons la seva versió, el revisor comença a insultar-la i ella, tota nerviosa, va decidir trucar al seu xicot, que li va recomanar canviar de vagó per estar envoltada de més gent. En el moment d'obrir la porta del vagó, el revisor li va donar un cop de puny a l'esquena, la va llançar al terra i la va arrossegar agafant-la pels cabells i pel braç per tot el passadís. Un cop el tren va arribar a Girona, uns agents de seguretat van entrar al vagó i la jove, segons els pares, es va llançar als seus braços implorant que la deixessin sortir.

La família reconeix que ha estat molt dur perquè els demanava ajuda pel mòbil però no podien fer res. Els pares van presentar una denúncia davant els Mossos d'Esquadra el mateix divendres i posteriorment van portar la filla a l'Hospital Josep Trueta. L'endemà va haver d'anar a l'Hospital de Figueres perquè continuava trobant-se malament i amb vòmits. La jove porta un collarí, té blaus al cos i poca mobilitat al braç dret, i també està rebent ajuda psicològica. 'Te por que algú li vingui per darrere', explica un familiar que assenyala que la noia pateix seqüeles i té por que la tornin a agredir. Asseguren que tenen un testimoni de l'altre vagó i una gravació que la jove va fer d'amagat amb al mòbil on es veu com el revisor li obstaculitza la porta.

Un document intern de la companyia explica una versió dels fets totalment diferent. Segons el testimoni del revisor, aquest li va demanar 8,60 euros per no portar bitllet i aquesta li va respondre que no portava diners. El revisor li va demanar les dades per posar-li una denúncia, seguint el protocol, i la noia li va contestar que no estava obligada perquè era menor. El revisor va advertir-la que avisaria als agents de seguretat de l'estació de Girona i aquesta es va posar molt nerviosa i va trucar per telèfon. La jove es va dirigir cap al revisor i en passar a un altre vagó i obrir les portes, va caure contra els seients i es va fer un cop a la boca amb el mòbil.

La versió de la companyia és, per tant, que va ser la jove la que es va lesionar ella sola, sense que hi hagués cap agressió. Renfe assegura no haver rebut cap denúncia.
Nozomi
N8
N8

Post by Nozomi »

Au va per favor.

No hay por donde cogerlo, si me dicen que es el guión de una peli de violaciones vale, pero hay algunos perroflautas (por lo de viajar sin billete, aunque ayer en el Metro se me coló una señorona con abrigos, también perroflauta) que tienen una inventiva muy aguda...
Vilarrubla
N8
N8

Post by Vilarrubla »

Jo vec igual d'inventiva el fet de "cop de puny per l'esquena i agafar-la pels cabells" com "es va caure tota sola i es va donar amb el mòbil a la cara".

Evidentment no diré que té raó la noia i que l'interventor l'haurien de fer fora, perquè no he viscut la situació, però tampoc podem venir aquí i acusar a una noia de que està mentint, ja que poden ser qualsevol dels dos. Evidentment ella ha fet malament no comprant el bitllet on l'havia de comprar i és normal que quan el compres a dalt et posin recàrrec, sempre i quan si on dius que has pujat hi ha taquilles i/o venda automàtica, hi ha molta gent que té aquesta mania.
El que trobo dolç a tu t'amargue.
metring
Administrador

Post by metring »

Doncs mireu quin gir ha pres el cas:

http://www.emporda.info/sucessos/2010/0 ... 65236.html

Accepten les imatges gravades amb el mòbil de la menor

La prova presentada als Mossos mostra on l''actitud 'cínica' del revisor

LOURDES CASADEMONT · ACN La menor que va denunciar el revisor de Renfe per una presumpta agressió ha ampliat aquest dimecres la seva declaració i ha presentat com a prova la gravació que va fer amb el mòbil i on es veuria l'actitud 'cínica' i 'dèspota' de l'home mentre li impedeix el pas després d'agredir-la, segons ha explicat un familiar de la jove. Si bé fins ara només comptava amb el testimoni d'algú que va veure els fets, la família assegura que estan apareixent més persones que van veure l'estat en què baixava la menor del tren a Girona, que podrien reforçar la seva versió. Mossos ha confirmat la identitat del presumpte agressor i s'espera que comparegui davant el jutje per una falta de lesions un cop se'l citi.

Aquest dimecres, la jove ha ampliat la declaració dels fets davant els Mossos d'Esquadra de Figueres i ha aportat noves proves, com és la gravació en un CD d'uns 20 segons que la noia va fer amb el mòbil. Segons explica un familiar, a pesar de la seva brevetat, és 'clau' perquè reforça la versió de la menor, a qui se sent plorar alhora que s'enfoca amb claredat la cara del revisor, on es pot veure l''actitud cínica' i 'dèspota' mentre li impedeix la sortida a l'altra vagó. La jove va decidir gravar-ho d'amagat perquè tenia por de 'no sortir-ne', després que el revisor l'amenacés dient que d'allà nomes en sortiria 'a rastres'. La menor va insistir en avisar als Mossos d'Esquadra però el revisor es va limitar a cridar els agents de seguretat i continuar el trajecte sense interessar-se pel seu estat, segons la seva versió.

Una altra peça clau per poder esclarir els fets és el testimoni d'una persona, que estava al vagó del costat i que va intentar ajudar-la però que els altres passatgers van recomanar-li que no intercedís. Un cop a baix del tren, es va acostar a la jove i li va donar el telèfon, assegurant-li que testificaria a favor d'ella. Segons la família, la seva declaració és 'molt clarificant' i 'directe', entre altres coses perquè assegura haver vist com el revisor la va arrastrar pel passadís. Dies després de l'incident, estan apareixent més persones que van veure l'estat amb què baixava la jove, acompanyada dels agents de seguretat, que confirmarien la seva versió.

En la declaració d'aquest dimecres, també s'han presentat els últims partes mèdics, on demostren les lesions musculars que pateix la menor, que necessita tractament mèdic a diari pels dolors i les inflamacions. 'Les lesions no són les d'un cop, són esquinços musculars d'una agressió', explica el mateix familiar.

La família lamenta que a dia d'avui ningú de la companyia s'hagi interessat per l'estat de la menor i asseguren estar 'indignats' pel fet que el revisor, fins a aquest dimarts, continuava treballant amb normalitat.

Les dues versions dels fets

Els fets van passar el 8 de gener en el trajecte de Figueres a Girona d'un tren Regional. La jove va pujar al tren sense bitllet i quan va anar per pagar-li al revisor, aquest va demanar-li un import superior i ella li va dir que no tenia prou diners i que no podria pagar el viatge de tornada. Segons la seva versió, el revisor va començar a insultar-la. Mentre intentava canviar de vagó per estar envoltada de més gent, el revisor li va donar un cop de puny a l'esquena, la va llançar a terra i la va arrossegar agafant-la pels cabells i pel braç per tot el passadís, amb insults i amenaces. Quan el tren va arribar a Girona, la jove no va poder baixar fins que uns agents de seguretat van entrar al vagó i ella els va implorar que la deixessin sortir.

La versió de Renfe és totalment diferent i es descarta l'agressió. Segons el testimoni del revisor, recollit en un document intern, aquest li va demanar 8,60 euros per no portar bitllet i aquesta li va respondre que no portava diners. El revisor li va demanar les dades per posar-li una denúncia, seguint el protocol, i la noia li va contestar que no estava obligada perquè era menor. El revisor va advertir-la que avisaria als agents de seguretat de l'estació de Girona i aquesta es va posar molt nerviosa i va trucar per telèfon. La jove es va dirigir cap al revisor i en passar a un altre vagó i obrir les portes, va caure contra els seients i es va fer un cop a la boca amb el mòbil.
Oriol
N6
N6

Post by Oriol »

Avui, cap a les 17:30h de la tarda hi havia dos Mossos d'Esquadra a l'estació de Mataró, d'uniforme, a prop de les validadores i diria que duien un bitllet d'un viatger a la ma, i curiosament, al moment me n'he adonat que també hi havia quatre Policies Nacionals fent controls d'immigració, de permissos de residència, de NIE's i demés.
Només els ases viatgen en vagons!
Estació Tancada
josep_serre
N9
N9

Post by josep_serre »

Hi ha coses que no em semblen casualitat, que la noia es posés al final del tren doncs seria perquè pensa que així és menys probable que l'interventor arribi a demanar-li el bitllet i que no portava prou diners, doncs que els pares li doni el que correspongui pel viatge.
metring wrote:Doncs mireu quin gir ha pres el cas:

http://www.emporda.info/sucessos/2010/0 ... 65236.html

Accepten les imatges gravades amb el mòbil de la menor

La prova presentada als Mossos mostra on l''actitud 'cínica' del revisor

LOURDES CASADEMONT · ACN La menor que va denunciar el revisor de Renfe per una presumpta agressió ha ampliat aquest dimecres la seva declaració i ha presentat com a prova la gravació que va fer amb el mòbil i on es veuria l'actitud 'cínica' i 'dèspota' de l'home mentre li impedeix el pas després d'agredir-la, segons ha explicat un familiar de la jove. Si bé fins ara només comptava amb el testimoni d'algú que va veure els fets, la família assegura que estan apareixent més persones que van veure l'estat en què baixava la menor del tren a Girona, que podrien reforçar la seva versió. Mossos ha confirmat la identitat del presumpte agressor i s'espera que comparegui davant el jutje per una falta de lesions un cop se'l citi.

Aquest dimecres, la jove ha ampliat la declaració dels fets davant els Mossos d'Esquadra de Figueres i ha aportat noves proves, com és la gravació en un CD d'uns 20 segons que la noia va fer amb el mòbil. Segons explica un familiar, a pesar de la seva brevetat, és 'clau' perquè reforça la versió de la menor, a qui se sent plorar alhora que s'enfoca amb claredat la cara del revisor, on es pot veure l''actitud cínica' i 'dèspota' mentre li impedeix la sortida a l'altra vagó. La jove va decidir gravar-ho d'amagat perquè tenia por de 'no sortir-ne', després que el revisor l'amenacés dient que d'allà nomes en sortiria 'a rastres'. La menor va insistir en avisar als Mossos d'Esquadra però el revisor es va limitar a cridar els agents de seguretat i continuar el trajecte sense interessar-se pel seu estat, segons la seva versió.

Una altra peça clau per poder esclarir els fets és el testimoni d'una persona, que estava al vagó del costat i que va intentar ajudar-la però que els altres passatgers van recomanar-li que no intercedís. Un cop a baix del tren, es va acostar a la jove i li va donar el telèfon, assegurant-li que testificaria a favor d'ella. Segons la família, la seva declaració és 'molt clarificant' i 'directe', entre altres coses perquè assegura haver vist com el revisor la va arrastrar pel passadís. Dies després de l'incident, estan apareixent més persones que van veure l'estat amb què baixava la jove, acompanyada dels agents de seguretat, que confirmarien la seva versió.

En la declaració d'aquest dimecres, també s'han presentat els últims partes mèdics, on demostren les lesions musculars que pateix la menor, que necessita tractament mèdic a diari pels dolors i les inflamacions. 'Les lesions no són les d'un cop, són esquinços musculars d'una agressió', explica el mateix familiar.

La família lamenta que a dia d'avui ningú de la companyia s'hagi interessat per l'estat de la menor i asseguren estar 'indignats' pel fet que el revisor, fins a aquest dimarts, continuava treballant amb normalitat.

Les dues versions dels fets

Els fets van passar el 8 de gener en el trajecte de Figueres a Girona d'un tren Regional. La jove va pujar al tren sense bitllet i quan va anar per pagar-li al revisor, aquest va demanar-li un import superior i ella li va dir que no tenia prou diners i que no podria pagar el viatge de tornada. Segons la seva versió, el revisor va començar a insultar-la. Mentre intentava canviar de vagó per estar envoltada de més gent, el revisor li va donar un cop de puny a l'esquena, la va llançar a terra i la va arrossegar agafant-la pels cabells i pel braç per tot el passadís, amb insults i amenaces. Quan el tren va arribar a Girona, la jove no va poder baixar fins que uns agents de seguretat van entrar al vagó i ella els va implorar que la deixessin sortir.

La versió de Renfe és totalment diferent i es descarta l'agressió. Segons el testimoni del revisor, recollit en un document intern, aquest li va demanar 8,60 euros per no portar bitllet i aquesta li va respondre que no portava diners. El revisor li va demanar les dades per posar-li una denúncia, seguint el protocol, i la noia li va contestar que no estava obligada perquè era menor. El revisor va advertir-la que avisaria als agents de seguretat de l'estació de Girona i aquesta es va posar molt nerviosa i va trucar per telèfon. La jove es va dirigir cap al revisor i en passar a un altre vagó i obrir les portes, va caure contra els seients i es va fer un cop a la boca amb el mòbil.
Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van
Vilarrubla
N8
N8

Post by Vilarrubla »

josep_serre wrote:Hi ha coses que no em semblen casualitat, que la noia es posés al final del tren doncs seria perquè pensa que així és menys probable que l'interventor arribi a demanar-li el bitllet i que no portava prou diners, doncs que els pares li doni el que correspongui pel viatge.
Llegim-ho tot si us plau, no portava prous diners per pagar l'anada i la tornada amb l'augment de la tarifa per no haver pagat abaix, és a dir que tenia prous diners per comprar a/t sense recàrrec. Evidentment em sembla bé que li posin ja que no ha pagat on havia de pagar.

Igualment tant si és intencionat el pagar o no, em sembla molt greu el que ha passat i sobretot que la majoria de vosaltres penseu que és innocent el revisor però que la noia és culpable. No sabeu el que ha passat però acuseu a la noia, veig que segui al peu de la lletra la pressumpció d'inocència per al revisor, i us inventeu una "pressumpció de culpabilitat".

Si la noia no paga les coses com s'han de pagar se li posa una multa i se li fa comprar el bitllet amb recàrrec, però si és cert que ha passat això no em sembla una justificació, a més llegiu que hi han testimonis i gravacions i tan us en refot.
josep_serre
N9
N9

Post by josep_serre »

Jo no penso que pel que s'ha explicat l'interventor hagi actuat de forma completament correcta, però sí que tinc clar qui ha fet la primera infracció, el que comenta Oriol que ha vist avui és habitual a les estacions.
Vilarrubla wrote:
Oriol wrote:Avui, cap a les 17:30h de la tarda hi havia dos Mossos d'Esquadra a l'estació de Mataró, d'uniforme, a prop de les validadores i diria que duien un bitllet d'un viatger a la ma, i curiosament, al moment me n'he adonat que també hi havia quatre Policies Nacionals fent controls d'immigració, de permissos de residència, de NIE's i demés.
Llegim-ho tot si us plau, no portava prous diners per pagar l'anada i la tornada amb l'augment de la tarifa per no haver pagat abaix, és a dir que tenia prous diners per comprar a/t sense recàrrec. Evidentment em sembla bé que li posin ja que no ha pagat on havia de pagar.

Igualment tant si és intencionat el pagar o no, em sembla molt greu el que ha passat i sobretot que la majoria de vosaltres penseu que és innocent el revisor però que la noia és culpable. No sabeu el que ha passat però acuseu a la noia, veig que segui al peu de la lletra la pressumpció d'inocència per al revisor, i us inventeu una "pressumpció de culpabilitat".

Si la noia no paga les coses com s'han de pagar se li posa una multa i se li fa comprar el bitllet amb recàrrec, però si és cert que ha passat això no em sembla una justificació, a més llegiu que hi han testimonis i gravacions i tan us en refot.
Vilarrubla
N8
N8

Post by Vilarrubla »

No se que ha passat però jo no he "quotejat" l'Oriol sino a Josep_serre.
metring
Administrador

Post by metring »

Vilarrubla wrote:No se que ha passat però jo no he "quotejat" l'Oriol sino a Josep_serre.

Tranquil, ja ho he editat ;)
oscar440
N8
N8
Location: Vilapicina i la Torre Llobeta (Nou Barris, Barcelona)

Batudes també als FGC

Post by oscar440 »

Fa temps que no es veuen "batudes" d´interventors a Renfe.

Avui, a FGC, a l´estació de Gràcia, cap a les 14.30, "batuda" d´interventors i segurates. És mal lloc per fer aquestes batudes, ja que els agents estaven als torns de sortida, i les escales per sortir, desde les andanes fins amunt al vestíbul estaven colapsades, i més en hora punta de tornada, segons s´anava pujant ja es sabia que alguna cosa pasava. A més aquesta estació no disposa de validadores per sortir, amb la qual cosa els agents feien aquest control manualment, miraven els bitllets manualment sense l´ajuda de cap màquina. Jo portava una T50/30 d´1 zona, i havia pujat a Plaça Catalunya, el que em marcava era això: 180300 24, la qual cosa vol dir:
18: dia 18 de gener
03: operador FGC
00: codi d´estació Plaça Catalunya
24: em queden 24 viatges a la targeta :D
El que no entenc és perquè no tenen màquines per mirar els bitllets, ara imagineu-vos per mirar els bitllets manualment un a un...¿i si, per suposar, has marcat el bitllet però no es veu perquè la validadora no té tinta? Cosa d´altra banda, molt habitual a Renfe...

Salutacions.
Vilarrubla
N8
N8

Post by Vilarrubla »

Aquesta setmana van passar per la R4 direcció Vilafranca.
canalcole
N9
N9
Facebook: XavierMartinezVidal

Re: Batudes també als FGC

Post by canalcole »

oscar440 wrote:El que no entenc és perquè no tenen màquines per mirar els bitllets, ara imagineu-vos per mirar els bitllets manualment un a un...¿i si, per suposar, has marcat el bitllet però no es veu perquè la validadora no té tinta? Cosa d´altra banda, molt habitual a Renfe...
Això és el que em va passar una vegada a mi... :?
Oriol
N6
N6

Re: Batudes també als FGC

Post by Oriol »

oscar440 wrote:Fa temps que no es veuen "batudes" d´interventors a Renfe.

Avui, a FGC, a l´estació de Gràcia, cap a les 14.30, "batuda" d´interventors i segurates. És mal lloc per fer aquestes batudes, ja que els agents estaven als torns de sortida, i les escales per sortir, desde les andanes fins amunt al vestíbul estaven colapsades, i més en hora punta de tornada, segons s´anava pujant ja es sabia que alguna cosa pasava. A més aquesta estació no disposa de validadores per sortir, amb la qual cosa els agents feien aquest control manualment, miraven els bitllets manualment sense l´ajuda de cap màquina. Jo portava una T50/30 d´1 zona, i havia pujat a Plaça Catalunya, el que em marcava era això: 180300 24, la qual cosa vol dir:
18: dia 18 de gener
03: operador FGC
00: codi d´estació Plaça Catalunya
24: em queden 24 viatges a la targeta :D
El que no entenc és perquè no tenen màquines per mirar els bitllets, ara imagineu-vos per mirar els bitllets manualment un a un...¿i si, per suposar, has marcat el bitllet però no es veu perquè la validadora no té tinta? Cosa d´altra banda, molt habitual a Renfe...

Salutacions.
Fa temps, un interventor em va acusar de no haber picat la meva T10, jo li vaig dir que evidentment que l'havia picada però com es sobreposen les diferents línies o, a vegades, la validadora no te tinta, igual no es veia bé, al que ell em va contestar que estava segur que no l'havia picat. Aleshores, jo que forces vegades em prenc les coses amb ironía, li vaig preguntar que com s'ho feia per llegir bandes magnètiques, que jo també en volia aprendre :D :D

Total, l'home em va començar a escriure un paperet i em demanava 20 euros i li vaig dir que baixes amb mi a la següent estació (Sant Andreu Arenal) i que si aconseguia sortir sense saltar per sobre la validadora o sense emputxar a ningú, és a dir, amb el procediment habitual, em convidava a dinar, si no, el convidava jo... va acabar estripant el paperet :twisted: :twisted:
Estació Tancada
Javi M
N9
N9

Post by Javi M »

¿I Sant Andreu era la teva destinació? ¿Si no no et donen un títol per continuar el viatge i algún altre a mode d'imdemnització per haver perdut el tren?
Oriol
N6
N6

Post by Oriol »

Javi M wrote:¿I Sant Andreu era la teva destinació? ¿Si no no et donen un títol per continuar el viatge i algún altre a mode d'imdemnització per haver perdut el tren?
Coi, hagués guanyat un dinar!! :D

No, no era la meva destinació, jo anava a Arc de Triomf, però de totes maneres, com sabia que no baixaria ni em faria baixar perquè no t'esperes que un cliente et surti dient això.
Estació Tancada
metring
Administrador

Post by metring »

On fan dinars gratis a la Renfe, que no m'havia assabentat?

:P
UT596001
N10
N10

Post by UT596001 »

oscar440 wrote:00: codi d´estació Plaça Catalunya
No, el 00 és el codi de zona tarifària, en aquest cas és la zona 1. A la T-50/30 no es posa l'origen de l'estació, que en el teu cas és l'estació 601 que sí el marca quan el marques en una T-10 (en els autobusos i tramvia cada línia té un codi assignat, independentment de on pugis).
Post Reply

Return to “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”