Page 7 of 7

Un més

Posted: Saturday 03/10/2009 13:35
by Guigui
En resum: un altre alcalde que fa el gallet per a suposadament acontentar una parròquia que creu analfabeta i idiota (en part potser ho sigui). A Catalunya, no en falten d'aquests, no...

Re: Un més

Posted: Friday 16/10/2009 0:19
by 437.001
Guigui wrote:En resum: un altre alcalde que fa el gallet per a suposadament acontentar una parròquia que creu analfabeta i idiota (en part potser ho sigui). A Catalunya, no en falten d'aquests, no...
Bah, perquè us n´heu enterat, però si només fos la única que diguéssin els polítics de Tarragona... però és cada dia. Un show.
Com vol tancar l´estació de Tarragona, si: a) no en té competència, b) si en tingués i ho fes, perjudicaria a milers de viatgers que no són persones de mobilitat reduïda ni de la tercera edat, i a qui, lògicament, que les andanes de l´estació de Tarragona siguin baixes (que és del què se suposa que es queixa l´alcalde), això els perjudica relativament. Casualment, són la immensa majoria de viatgers... c) no ho pensa fer, només s´emociona perquè parla pels de la "arràdio", i diu coses com aquestes...
Per cert, és l´alcalde amb el 15è sou més elevat d´Espanya (comptant només capitals de província), i Tarragona se suposa que és el 8è municipi més endeutat d´Espanya.
No està de més de saber-ho, tampoc... :twisted:

Re: La pèrdua de trens de llarga distància indigna Tarragona

Posted: Friday 27/11/2009 8:37
by metring
http://www.elperiodico.com/default.asp? ... io_PK=1051

Tarragona aún confía en una estación central apta para alta velocidad


1. • El alcalde no descarta que se pueda construir en la plaza Imperial Tarraco

RAFAEL MORALES
TARRAGONA

Tarragona no renuncia a que la nueva estación central de tren se construya en el centro de la ciudad y, de esta forma, la alta velocidad llegue de forma subterránea hasta la plaza Imperial Tarraco. El alcalde Josep Fèlix Ballesteros (PSC) informó ayer que «todavía no está totalmente decidida la ubicación» de la estación y el trazado que sustiturá al que discurre por la costa.
El alcalde de Tarragona confía en que no se repitan «errores históricos» en cuanto a la ubicación de las grandes infraestructuras del Camp de Tarragona. Se refiere a la estación del AVE ubicada en La Secuita y a la futura estación intermodal del eje del Mediterráneo prevista a medio camino entre Reus y Tarragona. Ambas están muy alejadas de los núcleos urbanos y mal comunicadas.
«Dependerá de los estudios geológicos y de lo que decida finalmente el Ministerio de Fomento. Si dependiera de mí, la estación estaría en la misma plaza Imperial Tarraco», insistió Ballesteros. El alcalde participó ayer en una jornada en la que, a propuesta de la Cambra de Comerç y el Consell Comarcal del Tarragonès, se debatió sobre el modelo ferroviario en el Camp de Tarragona.

RED DE CERCANÍAS / Los representantes de las diferentes instituciones destacaron la necesidad de que, al margen de la alta velocidad, el territorio «tenga una red de cercanías que funcione». En este sentido, Ballesteros confía en que la línea que atraviese Tarragona para conectar el corredor del Mediterráneo con el de Madrid tenga al menos dos apeaderos. «Nuestro deseo es que los vecinos de los barrios de poniente y de levante tengan más cerca el tren», dijo.

Re: La pèrdua de trens de llarga distància indigna Tarragona

Posted: Saturday 28/11/2009 19:50
by 437.001
Hola,

Al Més Tarragona del 27/Nov/2009 hi apareix un article amb un quadre on s´hi indiquen les següents partides ferroviàries ja pressupostades, suposadament del Pacte Nacional d´Infrastructures:

-renovació línia Reus-Móra--------------------------------------7 milions €
-desviament façana marítima TGN-------------------------------174 milions €
-by-pass Picamoixons (Reus-Valls)------------------------------ 6 milions €
-Rehabilitació línia Reus-AVE Perafort-Roda----------------------80 milions €
-nova línia ferroviària TGN-Castellbisbal (1ª fase)-----------------125 milions €
-TGN-LAV Mad-Bcn-França--------------------------------------188,01 milions €
-corredor mediterrani Vandellòs-Perafort. LAV València-TGN:
Vandellòs-connexió amb LAV Mad-Bcn----------------------------167,23 milions €
-corredor ferroviari Castelló-TGN (1ª fase)------------------------164 milions €
-estació de ferrocarril de Camp de Tarragona----------------------40 milions €
Algú pot dir si aquesta info del Més TGN és fiable, o si és una de tantes periodistades clàssiques de l´escola del nostre entranyable però inexacte Diari de TGN?
És que sembla massa bonic per ser cert...

--------------------------------------------------------------------------------

Incompetència

Posted: Sunday 29/11/2009 1:57
by Guigui
Està a punt de caure l'accés al Prat, ara sembla que serà l'estació urbana de Tarragona... Quina altra animalada ferroviària d'aquest país no durarà ni dos telediaris?

I, mentrestant, que paguin els altres... nosaltres.

Re: La pèrdua de trens de llarga distància indigna Tarragona

Posted: Sunday 29/11/2009 11:28
by canalcole
Mireu la portada d'aquest diari setmanal gratuit:

Image

Jo flipava quan el vaig tenir a les meves mans. :P

Re: Incompetència

Posted: Sunday 29/11/2009 21:44
by 437.001
Guigui wrote:Està a punt de caure l'accés al Prat, ara sembla que serà l'estació urbana de Tarragona... Quina altra animalada ferroviària d'aquest país no durarà ni dos telediaris?

I, mentrestant, que paguin els altres... nosaltres.
Sí, sí, però algú pot confirmar que això és cert i no és cap periodistada?

Si tot això és cert (que ho dubto molt), seria per flipar.
Ara, m´agrada que almenys algú se´n vagi recordant de Valls (hi ha el by-pass de Picamoixons!), i del Reus-Roda... amb dues partides pressupostàries de les més reduïdes en comparació amb altres, es poden aconseguir millores molt substancials...

Camp de Tarragona: molta estació, mala comunicació

Posted: Monday 07/12/2009 17:26
by Guigui
http://www.avui.cat/cat/notices/2009/12 ... _80550.php

Tarragona, molts dubtes i 4 estacions

El fracàs del TGV a la Secuita, mal comunicat, fa dubtar la ciutat sobre la funcionalitat de la terminal que es fa al sud de l'aeroport. La capital reclama trens d’alta velocitat al centre

Oriol Margalef
Tarragona
Ult. Act. 07/12/2009 01:37


El Camp de Tarragona, cruïlla de les línies de tren que uneixen Barcelona i Madrid, i Alacant amb Barcelona (Corredor Mediterrani), avança cap a un nou model ferroviari en què noves estacions ubicades fora dels nuclis urbans (la Secuita i la que s’està construint a l’aeroport) cobren protagonisme i trànsit, en detriment de les que estan situades al centres de Reus i de Tarragona.

L’èxit d’aquesta proposta està condicionat al grau d’accessibilitat de les noves terminals. I el territori tem que amb la nova terminal central que es construirà al sud de l’aeroport, es puguin reproduir els errors de l’estació del TGV a la Secuita, mal comunicada i infrautilitzada.

L’època en què els ciutadans no havien de sortir del casc urbà de Tarragona o Reus per agafar un tren a Màlaga o la Corunya està a punt de passar a la història.

Renfe ja ha reduït moltíssim els combois de llarga distància en aquestes dues estacions urbanes –especialment a Reus, que ja ha protestat per la situació–, perquè l’operadora prioritza l’estació de la Secuita, a la línia del TGV Madrid-Barcelona.

La Secuita no és Valença
Al món hi ha exemples d’estacions perifèriques que són un èxit. És el cas de Valença, a França, que connecta línies convencionals i alta velocitat, i s’hi pot arribar amb tren des d’estacions urbanes secundàries. A la Secuita això no es va tenir en compte.

L’estació, en marxa des del 2006, està allunyada de la trama urbana. “Un error històric”, segons l’alcalde de Tarragona, Josep Fèlix Ballesteros, agreujat perquè només s’hi pot arribar per carretera. El resultat és que, malgrat que creix el nombre d’usuaris diaris del TGV a Madrid, a la majoria li continua sortint més ràpid i barat agafar un tren regional a l’estació urbana de Tarragona.

Per Josep Oliveras, catedràtic d’anàlisi geogràfica de la URV, la culpa és del territori, que no ha consensuat infraestructures comunes. Oliveras critica les “batalles de campanar” entre Reus i Tarragona, una divisió que permet a Foment aplicar criteris de forma individual.

Ara el ministeri ha licitat una nova estació a la nova línia del Corredor Mediterrani, al sud de l’aeroport, referent tant per a Tarragona com per a Reus en els desplaçaments a Barcelona o València. La terminal obrirà l’any 2012 i es tem que es repeteixin els errors de la Secuita.

Re: Camp de Tarragona: molta estació, mala comunicació

Posted: Saturday 12/12/2009 1:03
by 437.001
Guigui wrote:La Secuita no és Valença
Al món hi ha exemples d’estacions perifèriques que són un èxit. És el cas de Valença, a França, que connecta línies convencionals i alta velocitat, i s’hi pot arribar amb tren des d’estacions urbanes secundàries. A la Secuita això no es va tenir en compte.
Cert, Camp de Tarragona no és Valence-TGV, que és una estació que funciona, i molt rebé, i que té una situació molt semblant a la de Camp de Tarragona. :emprenyat
Però el que l´article no diu és que ho hagués pogut ser.
Ara bé, és que ni Ministeri, ni Generalitat, ni Tarragona, Reus, Salou, Valls, ni Cambrils, ni Vila-seca no van dir ni piu (o si ho van dir, va ser amb la boca tant petita que no ho va sentir ningú) de la possibilitat de reobrir la línia Reus-Roda, que passa per l´estació de Camp de Tarragona, i que hagués millorat moltíssim els accessos tant a Reus com al Penedès i el Garraf amb les correspondències adequades.
I sí que és cert que Tarragona i Valls es quedaven fora de la Reus-Roda, però tampoc és que el famós projecte del TramCamp preveiés cap línia de Tarragona a Valls (com si Valls no en fes part, del Camp de Tarragona!).
I la suposada autovia Tarragona-Valls-Montblanc dormint al fons d´un calaix (quan és una obra imprescindible!).
I el servei de bus de Camp de Tarragona, en mans de la... Plana. :x
En resum, que si hi hagués hagut una mica d´interès i de voluntat de fer les coses per part de les autoritats, HAGUÉS POGUT SER com Valence-TGV, i tant que sí.

Encara ho pot ser, si s´hi posen. :roll:
L’estació, en marxa des del 2006, està allunyada de la trama urbana. “Un error històric”, segons l’alcalde de Tarragona, Josep Fèlix Ballesteros, agreujat perquè només s’hi pot arribar per carretera. El resultat és que, malgrat que creix el nombre d’usuaris diaris del TGV a Madrid, a la majoria li continua sortint més ràpid i barat agafar un tren regional a l’estació urbana de Tarragona.

Cert, tot i que a Valence-Ville la gent continua agafant majoritàriament el TER per anar a Lyon o Avinyó, sense cap mena de transbord a Valence-TGV i per línia convencional.
I no es veu com a res degradant.
Tampoc cal passar-se de pijos i nous-rics, l´AVE és per anar a Madrid, i serà en un futur proper per anar a París.
Per què dimonis ha de ser anormal que s´agafi el Catalunya Exprés per anar a BCN?
Qui agafava, abans de l´obertura de l´AVE, l´Euromed o el Talgo per anar de Tarragona a BCN? QUATRE GATS, tots amb corbata, això sí!!!
I el temps de trajecte amb l´Euromed de Tarragona centre a Barcelona-Sants no és molt pitjor que amb l´AVE, i de moment, encara és de centre a centre.
HIPOCRESIA, es diu això.
I per anar a a Vilanova? Sembla que només es pugui anar a Barcelona, o Reus, o Tarragona, i enlloc més, en tren.
CONY, el tren també para a altres estacions, com Sant Vicenç de Calders -que per cert, és terminal de Rodalies Renfe de Barcelona i es troba en un estat lamentable-!!!
O és que sense dir-ho, el que es vol és fer desaparèixer el regional i que hagis d´agafar sí o sí el bus per anar de Tarragona o Reus a Vilanova o Tortosa?
Per Josep Oliveras, catedràtic d’anàlisi geogràfica de la URV, la culpa és del territori, que no ha consensuat infraestructures comunes. Oliveras critica les “batalles de campanar” entre Reus i Tarragona, una divisió que permet a Foment aplicar criteris de forma individual.
En aquest aspecte aquest senyor té més raó que un sant.
La rivalitat Reus-Tarragona i vv. és molt forta (i això no és broma, existeix, tot i que els que se la prenen seriosament són afortunadament una minoria, però MOLT, MASSA sorollosa), i ens perjudica, i no només a Tarragona i Reus, sinó a la resta de la província (Salou, El Vendrell, Torredembarra... i Valls i Tortosa, les dues grans oblidades de la província), que ja m´explicareu què en deuen pensar, de la rivalitat, si a ells ni els hi va ni els hi ve... excepte quan es tracta de coses serioses com l´AVE, és clar.
Però ni així els polítics de Tarragona i Reus són capaços de no fer l´alonso...
:cop :emprenyat :emprenyat
Ara el ministeri ha licitat una nova estació a la nova línia del Corredor Mediterrani, al sud de l’aeroport, referent tant per a Tarragona com per a Reus en els desplaçaments a Barcelona o València. La terminal obrirà l’any 2012 i es tem que es repeteixin els errors de la Secuita.
Jo no estic a favor de la nova estació, havent-hi ja Camp de Tarragona, però si es fa, es fa, quin remei... i es fa pel cap buit de les autoritats de Tarragona i Reus (i Salou-menció especial mongolito de oro-, que sembla que faci 3 minuts que s´hagi adonat que Fa-Més-De-Deu-Anys-Collons :evil: :evil: que està previst i projectat que el tren hi deixi de passar, per Salou, i fa tres dies encara afirmaven orgullosos que treien les vies del tren de Salou :nono ).
I m´hi jugo 1 ou que hi haurà problemes amb les línies de bus segons si la futura estació es troba en terme municipal de Tarragona o de Reus, com passa amb l´aeroport...

Per cert, la província de Tarragona té més habitants que Cantàbria o Guipúscoa, que tenen no només rodalies Renfe, sinó també de la FEVE en un cas i d´Euskotren en l´altre, i bé que van. :martell2

Lamentable.

Mentalitat nefasta

Posted: Saturday 12/12/2009 12:52
by Guigui
437.001 wrote:Tampoc cal passar-se de pijos i nous-rics, l´AVE és per anar a Madrid, i serà en un futur proper per anar a París.
Per què dimonis ha de ser anormal que s´agafi el Catalunya Exprés per anar a BCN?
Perquè entre uns i altres han aconseguit imposar la idea que una cosa és el "tren", i l'altra l'"AVE". El primer, per a miserables que van amb una sabata i una espardenya; el darrer, per a gent amb una noció mínima de decència.

És el fruit d'haver abandonat el ferrocarril durant anys i panys a la seva sort, volent-se fer el nou ric davant Europa tot lluint cotxe nou i molta autopista per a tapar els propis complexos d'inferioritat tercermundista. I aquesta mentalitat, diguin el que diguin, no ha canviat.

Re: La pèrdua de trens de llarga distància indigna Tarragona

Posted: Sunday 21/02/2010 0:09
by francesc
El que s´ha fet al camp de Tarragona amb l´arribada de l´alta velocitat és un despropòsit. Possiblement és el nyap més important que s´ha fet a Catalunya en la darrera etapa democràtica. No sé ben bé de qui són les culpes, però si que sé que són els ciutadans qui en paga les conseqüències, com sempre. Primer la línia d´alta velocitat seguia l´A-2 i tenia una estació a Igualada, però després es va decidir de fer una volta cap al sud per donar servei al camp de Tarragona, i a l´hora de cercar una ubicació per l´estació, suposo que hi varen haver lluites entre Tarragona i Reus i al final la van col·locar a lloc actual, ni en un lloc ni en l´altre, al mig del no res. Després d´aquest nyap, ara volen fer una nova estació per la línia del Mediterrani a l´aeroport.
El que no poden fer es tornar enrere. El que s´ha fet fet està. Però si que crec que cal cercar solucions per apropar el tren a les ciutats.
I la solució seria, al meu parer, de fer un ramal de la via de l´alta velocitat entre Torredembarra i Tarragona que enllacés amb la via convencional Barcelona-Tarragona i permetés que serveis provinents de Barcelona penetressin al casc urbà de Tarragona fins l´estació actual i en un futur fins la nova estació. També caldria fer un altre enllaç pel voltant d´Alcover que lligués la línia convencional Tarragona-Reus-Lleida amb el traçat de l´alta velocitat. D´aquesta manera els Avant Lleida-Reus-Tarragona-Barcelona-Girona-Figueres serien factibles i les ciutats de Reus i Tarragona quedarien ben inserides en aquest servei. A més, alguns dels trens que anéssin a Madrid i altres destinacions peninsulars tindrien parada al centre de les ciutats.
Perquè tot i que algú ha dit que per l´alta velocitat no calen estacions al centre, a Lleida sabem molt bé que una altra cosa és. A més, un cop la línia d´ample europeu connecti amb França i tinguem serveis regionals entre Lleida i Figueres (i Perpinyà), i tal com s´ha configurat la xarxa al camp de Tarragona, Reus i Tarragona queden totalment marginades del servei, i crec que aquest país no es poden permetre que dues de les ciutats importants d´aquest país perdin el tren.

Vilafant, un altre despropòsit

Posted: Sunday 21/02/2010 12:14
by Guigui
francesc wrote:A més, un cop la línia d´ample europeu connecti amb França i tinguem serveis regionals entre Lleida i Figueres (i Perpinyà), i tal com s´ha configurat la xarxa al camp de Tarragona, Reus i Tarragona queden totalment marginades del servei, i crec que aquest país no es poden permetre que dues de les ciutats importants d´aquest país perdin el tren.
I també en quedarà al marge Figueres. Al final, el consell comarcal de l'Alt Empordà potser es traslladarà a Vilafant, i es crearà una nova rivalitat ciutadana, a l'estil de Tarragona-Reus.

A qui cal presentar factura per gracietes com aquesta? I no en forma de vots, sinó de calers...

Re: Vilafant, un altre despropòsit

Posted: Sunday 21/02/2010 20:53
by 437.001
Guigui wrote:
francesc wrote:A més, un cop la línia d´ample europeu connecti amb França i tinguem serveis regionals entre Lleida i Figueres (i Perpinyà), i tal com s´ha configurat la xarxa al camp de Tarragona, Reus i Tarragona queden totalment marginades del servei, i crec que aquest país no es poden permetre que dues de les ciutats importants d´aquest país perdin el tren.
I també en quedarà al marge Figueres. Al final, el consell comarcal de l'Alt Empordà potser es traslladarà a Vilafant, i es crearà una nova rivalitat ciutadana, a l'estil de Tarragona-Reus.

A qui cal presentar factura per gracietes com aquesta? I no en forma de vots, sinó de calers...
Bé, potser no cal dramatitzar tant (bé, és un dir...).
Però això ajudarà a reclamar amb encara més força l´ample UIC a Catalunya... i els valencians i els murcians no s´hi voldran quedar al marge, m´hi jugo un ou.
Amb l´ample UIC totes aquestes queixes perdrien sentit amb un simple canvi d´agulles.

Figueres, atemptat sense marxa enrere

Posted: Sunday 21/02/2010 21:44
by Guigui
437.001 wrote:Amb l´ample UIC totes aquestes queixes perdrien sentit amb un simple canvi d´agulles.
En el cas de Tarragona, potser sí. En canvi, en el de Figueres, s'està cometent una escabetxina que no tindrà marxa enrere. Sembla que, quaranta anys després, tothom encara s'atreveixi amb el ferrocarril en aquest país, i qualsevol atemptat comès en contra seva des de les institucions públiques no sols queda impune sinó que, a més, és aplaudit per un ampli sector de la parròquia.

Això sí, després anirem fardant de flota més moderna de..., metro més llarg de..., estació més... de... i un llarg i ample etcètera.

Re: La pèrdua de trens de llarga distància indigna Tarragona

Posted: Monday 22/02/2010 0:27
by Sagrerenc
La LAV que actualment creua la regió de Tarragona mai ha estat pensada per servir el Camp de Tarragona. És obvi que la seva existència ve determinada per l'objectiu d'unir les ciutats de Madrid i Barcelona, pel negoci que això representa, i per la càrrega política que significa apropar "las provincias del nordeste" a Madrid.

Així doncs, un tren que va ser pensat per competir amb l'avió en un trajecte com el Madrid-Barcelona (un dels ponts aeris més importants del món), no podria permetre's el luxe de passar per Tarragona i Reus, ja que això significaria més temps de viatge i menys competitivitat davant de l'avió.

L'estació del Camp de Tarragona va ser una proposta "lentejas" del Ministeri de Foment, (si quieres las tomas y sino las dejas).

Crec que el gran error no ha estat fer l'estació Camp de Tarragona on s'ha fet (tampoc hi havia més possibilitats) sinó que els grans errors han estat la pèssima connexió de l'estació amb les ciutats de Tarragona, Reus i Valls; i sobretot pensar que la LAV i la nova estació serien útils de cara a la mobilitat interna de Catalunya.

A França s'han fet moltes estacions de TGV lluny dels nuclis urbans però han estat un èxit degut a la bona connexió amb transport públic i al mateix ample de via entre alta velocitat i ferrocarril convencional.

Re: La pèrdua de trens de llarga distància indigna Tarragona

Posted: Monday 22/02/2010 0:34
by 437.001
Sagrerenc wrote:La LAV que actualment creua la regió de Tarragona mai ha estat pensada per servir el Camp de Tarragona. És obvi que la seva existència ve determinada per l'objectiu d'unir les ciutats de Madrid i Barcelona, pel negoci que això representa, i per la càrrega política que significa apropar "las provincias del nordeste" a Madrid.

Així doncs, un tren que va ser pensat per competir amb l'avió en un trajecte com el Madrid-Barcelona (un dels ponts aeris més importants del món), no podria permetre's el luxe de passar per Tarragona i Reus, ja que això significaria més temps de viatge i menys competitivitat davant de l'avió.

L'estació del Camp de Tarragona va ser una proposta "lentejas" del Ministeri de Foment, (si quieres las tomas y sino las dejas).

Crec que el gran error no ha estat fer l'estació Camp de Tarragona on s'ha fet (tampoc hi havia més possibilitats) sinó que els grans errors han estat la pèssima connexió de l'estació amb les ciutats de Tarragona, Reus i Valls; i sobretot pensar que la LAV i la nova estació serien útils de cara a la mobilitat interna de Catalunya.

A França s'han fet moltes estacions de TGV lluny dels nuclis urbans però han estat un èxit degut a la bona connexió amb transport públic i al mateix ample de via entre alta velocitat i ferrocarril convencional.
Ho he dit mil cops: Valence-TGV és un èxit rotund, i es troba en la mateixa situació respecte a les ciutats que serveix (Valence, Romans, Grenoble i el departament de l´Ardèche).
Camp de Tarragona podria tenir la mateixa situació i influència si:

-a) tingués un bon servei de bus cap a Tarragona, Reus, Valls, Vila-seca, Salou, Cambrils i La Pineda.
-b) tingués un servei de bus cap a d´altres poblacions de l´àrea: Torredembarra, Altafulla, actualment inexistent.
-c) es reobrís la línia Reus-Roda de Barà, cosa que permetria implementar serveis ferroviaris amb una certa freqüència cap a Reus i el Baix penedès (St.Vicenç de Calders/El Vendrell).Aquests serveis podrien ser perllongables més enllà (Móra, Montblanc, Vilanova i la Geltrú, Vilafranca del Penedès).
-d) Es construís una hipotètica línia de tren-tram Tarragona-Valls.

No compta

Posted: Monday 22/02/2010 23:24
by Guigui
437.001 wrote:Camp de Tarragona podria tenir la mateixa situació i influència si:

-a) tingués un bon servei de bus cap a Tarragona, Reus, Valls, Vila-seca, Salou, Cambrils i La Pineda.
-b) tingués un servei de bus cap a d´altres poblacions de l´àrea: Torredembarra, Altafulla, actualment inexistent.
-c) es reobrís la línia Reus-Roda de Barà, cosa que permetria implementar serveis ferroviaris amb una certa freqüència cap a Reus i el Baix penedès (St.Vicenç de Calders/El Vendrell).Aquests serveis podrien ser perllongables més enllà (Móra, Montblanc, Vilanova i la Geltrú, Vilafranca del Penedès).
-d) Es construís una hipotètica línia de tren-tram Tarragona-Valls.
Però tot això són modes de transport que no inclouen la nineta dels ulls de les administracions públiques en termes d'infraestructures, a saber:
- LAV
- Trànsit aeri
- Autovies

Re: No compta

Posted: Tuesday 23/02/2010 2:04
by 437.001
Guigui wrote:
437.001 wrote:Camp de Tarragona podria tenir la mateixa situació i influència si:

-a) tingués un bon servei de bus cap a Tarragona, Reus, Valls, Vila-seca, Salou, Cambrils i La Pineda.
-b) tingués un servei de bus cap a d´altres poblacions de l´àrea: Torredembarra, Altafulla, actualment inexistent.
-c) es reobrís la línia Reus-Roda de Barà, cosa que permetria implementar serveis ferroviaris amb una certa freqüència cap a Reus i el Baix penedès (St.Vicenç de Calders/El Vendrell).Aquests serveis podrien ser perllongables més enllà (Móra, Montblanc, Vilanova i la Geltrú, Vilafranca del Penedès).
-d) Es construís una hipotètica línia de tren-tram Tarragona-Valls.
Però tot això són modes de transport que no inclouen la nineta dels ulls de les administracions públiques en termes d'infraestructures, a saber:
- LAV
- Trànsit aeri
- Autovies
Ja, i què?

I què?

Posted: Tuesday 23/02/2010 9:57
by Guigui
Que passarà moooooolt temps abans algú amb capacitat de decisió s'adoni d'aquestes necessitats.