Page 7 of 38
Re: Propers talls del metro
Posted: Wednesday 05/08/2009 18:28
by BB9200
Home, se suposa que si hi ha un tren de mínim 6 cotxes (9000) comparat amb un autobús hi ha menys espai... Però és una negligència de TMB no posar més autobusos, i més encara no parar en algunes parades a recollir passatgers.
Re: Propers talls del metro
Posted: Wednesday 05/08/2009 18:29
by metring
Des de demà, en posaran més, ja ho han dit alguns mitjans, bravo per la rectificació!
Re: Propers talls del metro
Posted: Wednesday 05/08/2009 18:35
by BB9200
Rectificar és de savis...
I a veure si aquesta vegada paren a totes les parades que tinguin que parar
.
També, és tan necessari fer les obres de dia? No es poden fer per la nit? A la gent tan se li dóna que aquestes obres acabin abans o després, però el que volen és un servei eficient.
Re: Propers talls del metro
Posted: Wednesday 05/08/2009 18:38
by foronda 141
I aixo que per aquest tall de tram de la línia 2 ja tenen experiencia, doncs ja l'han tallat varias vegadas fent servei de bus substitutori.
Sembla mentida que no n'aprenguin.
Salutacions.
Període de tall
Posted: Wednesday 05/08/2009 18:40
by Guigui
BB9200 wrote:També, és tan necessari fer les obres de dia? No es poden fer per la nit?
Si han d'aixecar la via, no és cosa que es faci només de nit.
Re: Propers talls del metro
Posted: Wednesday 05/08/2009 18:41
by BB9200
A petits trams. Bé que aixequen la via a la línia Girona-Portbou i no afecta el tràfic ferroviari.
Re: Propers talls del metro
Posted: Wednesday 05/08/2009 18:43
by retired44
alexbn wrote:No, aún quedarán meses de obras. La inauguración será para otoño de 2010, junto con la estación Ernest Lluch, si no lo tengo mal entendido.
No sé si la inauguración de la prolongación será para otoño de 2010, lo último de la estación Ernest Lluch es : "... S’espera completar tots els treballs de la nova estació de metro durant el 2011." según la última estimación conocida del DPTOP de febero pasado:
http://www10.gencat.cat/ptop/AppJava/ca ... c_es_t.jsp
Hay que poner muy buena voluntad para creerse las estimaciones del DPTOP ¿no?
Obres de la L2
Posted: Wednesday 05/08/2009 18:44
by Guigui
Si l'han d'aixecar perquè n'han de canviar la base, només podrien fer-ho metre a metre per a enllestir-ho cada nit. I ja no comptem les revisions necessàries de la resta de la infraestructura fora de l'horari de servei.
En resum, és millor fer-ho com ho fan ara, malgrat les molèsties que estiguin causant a l'usuari.
Re: Propers talls del metro
Posted: Wednesday 05/08/2009 23:15
by josep_serre
No comparis el volum del tràfic i hi haurà retards per aquest motiu.
BB9200 wrote:A petits trams. Bé que aixequen la via a la línia Girona-Portbou i no afecta el tràfic ferroviari.
Re: Propers talls del metro
Posted: Thursday 06/08/2009 8:13
by Platanito
Ahir vaig estrenar el bus llençadora B3 entre Sant Ildefons i Rambla Just Oliveres (no vaig arribar a Can Serra ni a Pubilla Cases). En hora punta la freqüència de pas és d'uns cinc minuts (fonts solvents m'han dit que hi ha destinats cinc vehicles), i les unitats són en la seva majoria ex-TMB amb la cancel.ladora retirada i amb una enganxina lateral de Sarbus. El croquis de cartró plastificat ubicat a les parades pinta el sentit de circulació a l'inrevès, ja que el bus para davant mateix de Can Boixeres quan puja des de Just Oliveres, però no a la baixada, que la fa directament per la rampa de la sortida 14 de la Ronda de Dalt. La parada de Sant Ildefons és a la rotonda que fa de límit entre Cornellà i l'Hospitalet (la del Lidi, per als qui coneguin la zona) i els gairebé 400 metres que la separen de les dues boques de Sant Ildefons són pintats a terra amb línies blaves i indicadors de la L5 i del B3.
Amb tot, ahir a migdia vaig trigar una hora de rellotge de Sagrera a Sant Ildefons mitjançant la L1 i aquest bus. I no és perquè el bus trigués a arribar, sino perquè el tren va trigar més de deu minuts de Plaça de Sants a Santa Eulàlia, necessitant prop de cinc minuts per estacionar-se a Mercat Nou y encara una bona estona per poder-hi marxar.
Re: Propers talls del metro
Posted: Thursday 06/08/2009 8:38
by mikado
Platanito wrote:Ahir vaig estrenar el bus llençadora B3 entre Sant Ildefons i Rambla Just Oliveres (no vaig arribar a Can Serra ni a Pubilla Cases). En hora punta la freqüència de pas és d'uns cinc minuts (fonts solvents m'han dit que hi ha destinats cinc vehicles), i les unitats són en la seva majoria ex-TMB amb la cancel.ladora retirada i amb una enganxina lateral de Sarbus. El croquis de cartró plastificat ubicat a les parades pinta el sentit de circulació a l'inrevès, ja que el bus para davant mateix de Can Boixeres quan puja des de Just Oliveres, però no a la baixada, que la fa directament per la rampa de la sortida 14 de la Ronda de Dalt. La parada de Sant Ildefons és a la rotonda que fa de límit entre Cornellà i l'Hospitalet (la del Lidi, per als qui coneguin la zona) i els gairebé 400 metres que la separen de les dues boques de Sant Ildefons són pintats a terra amb línies blaves i indicadors de la L5 i del B3.
Amb tot, ahir a migdia vaig trigar una hora de rellotge de Sagrera a Sant Ildefons mitjançant la L1 i aquest bus. I no és perquè el bus trigués a arribar, sino perquè el tren va trigar més de deu minuts de Plaça de Sants a Santa Eulàlia, necessitant prop de cinc minuts per estacionar-se a Mercat Nou y encara una bona estona per poder-hi marxar.
Yo ayer estuve dando una vuelta por Rambla Just Oliveres yel único B3 que vi pertenecía a SARBUS, por lo que supongo que mezclan buses. No sabría decir el modelo exacto pero es de los que salen de Fabra i Puig destinación Vales Occ. En el teleindicador ponía SARBUS y en una cartulina en el frontal B3
Re: Propers talls del metro
Posted: Thursday 06/08/2009 9:53
by Platanito
mikado wrote:
Yo ayer estuve dando una vuelta por Rambla Just Oliveres yel único B3 que vi pertenecía a SARBUS, por lo que supongo que mezclan buses. No sabría decir el modelo exacto pero es de los que salen de Fabra i Puig destinación Vales Occ. En el teleindicador ponía SARBUS y en una cartulina en el frontal B3
Correcto, yo mismo lo cogí hacia las 21:15 en dirección Sant Ildefons. Los otros dos viajes que hice ayer fueron en ex-TMB (ya miraré modelo y la matrícula la próxima vez).
Re: Propers talls del metro
Posted: Thursday 06/08/2009 16:56
by metring
http://www.adn.es/local/lleida/20090806 ... obras.html
Un total de 25 autobuses lanzadera evitan las colas en segundo día obras L-2
EFE , Barcelona
Transportes Metropolitanos de Barcelona (TMB) ha habilitado esta mañana 25 autobuses lanzadera para que los usuarios afectados por el corte de cinco estaciones de la L-2 del metro no sufrieran las aglomeraciones y las colas que soportaron a primeras horas de ayer.
La fluidez ha sido hoy la tónica general en el tramo de metro de la L-2 entre La Pau y Pep Ventura, gracias a los 25 autobuses habilitados durante las horas punta, que han descendido a 16 durante el resto de la mañana y que entre las 14.00 y las 20.00 horas aumentarán de nuevo a veinte.
La previsión de TMB es que desde las 21.00 horas y hasta el cierre del servicio de metro, a medianoche, una quincena de autobuses transporten a los usuarios, que hoy han soportado con mayor comodidad el inconveniente de realizar por tierra durante unos 24 minutos un trayecto que por el subsuelo cuesta unos diez minutos.
Este efectivo de autobuses se mantendrá con el mismo número de vehículos hasta que los responsables de TMB constaten que descienden significativamente los pasajeros.
Se prevé que las obras de mejora en las estaciones de Verneda, Artigues-Sant Adrià, Sant Roc, Gorg y Pep Ventura de la L-2 finalicen el próximo 30 de agosto.
Por lo que se refiere al corte de estaciones de la L-5 en dirección a L'Hospitalet de Llobregat (Barcelona), los usuarios parece que han empezado a encontrar los trayectos más adecuados para salvar las obras, aunque empleen más tiempo en sus traslados del que utilizarían si el metro funcionara con normalidad.
Estas obras, que supondrán la creación de una nueva estación, que se denominará Ernest Lluch, se espera que acaben a principios del próximo mes de noviembre.
La L-1, por su parte, continúa registrando durante las horas punta una gran afluencia de pasajeros al recoger a gran parte de los usuarios de Renfe afectados por las obras de las estaciones de Arc de Triomf y Plaça Catalunya.
Esta afluencia se nota especialmente en las estaciones de Fabra i Puig y Clot, donde llegan a acumularse numerosos usuarios en los andenes, por lo que TMB mantiene el servicio normal de trenes de un día laborable en periodo no vacacional.
Re: Propers talls del metro
Posted: Friday 07/08/2009 10:15
by Minotaure
Pere wrote:Si tant en saben els senyors de la PTP, haurien hagut de tenir en compte que una alternativa fàcil pels als usuaris de la C4-Nord és prendre la C2 fent l'enllaç Montcada i Reixac-Manresa <> Montcada i Reixac.
S'ha modificat els plànols incloent aquest enllaç.
Es poden descarregar els plànols rectificats a:
http://www.transportpublic.org/componen ... -integrada
Re: Propers talls del metro
Posted: Wednesday 12/08/2009 16:01
by metring
http://www.20minutos.es/carta/496748
Felicitats a TMB
ANTONI NERIN. 12.08.2009
Degut a les obres de millora de la línia 5, TMB ha muntat una sèrie de serveis de bus que uneixen Vilapicina amb Horta. Fins aquí tot correcte. El que no es tant correcte, son les parades que han organitzat els “caps pensants” de TMB, que han posat les parades on els ha sortit dels coll... A Horta, han situat l’arribada del bus a Horta, al carrer Tajo, cosa que obliga els busos a pujar fins mes amunt del CAP per poder girar i tornar a la parada d’origen d’Horta després d’haver passat per 5 semàfors i perdre més de 5 minuts de circulació. Si entressin a Pl. Eivissa, per descarregar passatge, estalviarien temps i diners circulant buits.
A Vilapicina, la situació es pitjor, ja que la parada del bus, està mes a prop de Virrey Amat, que de la parada de Vilapicina. I durant el camí de Vilapicina Horta, la situació es Kafkiana: L’autobús passa per les parades de Virrey Amat i Maragall, i no fa parades en tot el trajecte. Durant el mes d’agost, TMB es pensa que pot prendre el pel a la gent, però quan la gent torni a treballar, i ara hi ha gent treballant, crec que TMB tindrà problemes seriosos. Estem a dia 12 i comencen a haver-hi queixes. Tenen pocs dies de marge per rectificar.
Re: Propers talls del metro
Posted: Friday 14/08/2009 22:29
by automotorserie 436
Re: Propers talls del metro
Posted: Saturday 15/08/2009 0:29
by metring
No se...Dicen que hay becarios...
Re: Propers talls del metro
Posted: Saturday 15/08/2009 16:48
by automotorserie 436
metring wrote:No se...Dicen que hay becarios...
No..., no me expresé bien, me refería a los que han diseñado el trayecto del Bus Vilapicina-Horta que recorre un total de 5 paradas de metro para sustituir 1!.
Re: Propers talls del metro
Posted: Monday 17/08/2009 10:28
by josep_serre
Em corregeixo a mi mateix i dir que a Rambla Just Oliveres els torniquets admeten els títols de Renfe.
Re: Propers talls del metro
Posted: Monday 17/08/2009 12:31
by Miquel
metring wrote:http://www.20minutos.es/carta/496748
Felicitats a TMB
ANTONI NERIN. 12.08.2009
Degut a les obres de millora de la línia 5, TMB ha muntat una sèrie de serveis de bus que uneixen Vilapicina amb Horta. Fins aquí tot correcte. El que no es tant correcte, son les parades que han organitzat els “caps pensants” de TMB, que han posat les parades on els ha sortit dels coll... A Horta, han situat l’arribada del bus a Horta, al carrer Tajo, cosa que obliga els busos a pujar fins mes amunt del CAP per poder girar i tornar a la parada d’origen d’Horta després d’haver passat per 5 semàfors i perdre més de 5 minuts de circulació. Si entressin a Pl. Eivissa, per descarregar passatge, estalviarien temps i diners circulant buits.
A Vilapicina, la situació es pitjor, ja que la parada del bus, està mes a prop de Virrey Amat, que de la parada de Vilapicina. I durant el camí de Vilapicina Horta, la situació es Kafkiana: L’autobús passa per les parades de Virrey Amat i Maragall, i no fa parades en tot el trajecte. Durant el mes d’agost, TMB es pensa que pot prendre el pel a la gent, però quan la gent torni a treballar, i ara hi ha gent treballant, crec que TMB tindrà problemes seriosos. Estem a dia 12 i comencen a haver-hi queixes. Tenen pocs dies de marge per rectificar.
Contestació a aquest home:
La Plaça Eivissa està tallada que jo sapiga, tot i no estar-ho, un autobús normal no podria donar la volta per l'estretor dels carrers, aixó d'inici.
Solució: Posar el final al Carrer Tajo, pero que pasa, l'autobús ha de donar mitga volta, al mitg del carrer Tajo/Lisboa es imposible, els carrers dels costats son estrets i l'autobús no hi cap, hi han tres opcions, donar la volta a la Plaça de l'Estatut, si són molts semàfors, no t'agrada??, la següent, una plaçeta sota el pont, pero es petita, de maniobra complicada, i provocaria col·lapse, tampoc t'agrada???, va dons anem a la Plaça de la Clota a fer mitga volta, molt lluny veritat??.
A Vilapicina, a el Passeig de Fabra i Puig, allí els carrers del costat també són estrets, per acabar-ho d'adobar, només hi ha un sentit de circulació de Tajo a Fabra i Puig, si el trajecte fos a la inversa, l'autobús per anar a Horta, hauria d'anar primer fins el Passeig Valldaura per donar la volta, tornar a entrar al Pg de Fabra i Puig i baixar per Tajo, ja que en sentit Tibidabo
no es pot anar a Tajo, solució vaixar, i donar la volta per els carrers on un autobús d'aquestes caracteristiques pot pasar.
Solució intel·ligent d'algú que no es dedica a queixar-se sense veure la imposibilitat d'altres traçats en una zona de carrers estrts i complicats:
Vaixar a Maragall, i agafar el bus 45.
Per acabar, agraïria, que avans de criticar, miresim al nostre entorn.