Page 7 of 58
Posted: Wednesday 15/11/2006 13:08
by Trenscat
Doncs mentre esperava el S4 cap a Olesa a l'andana de Martorell-Enllaç he vist al fons que s'acostava una 213 amb els llums apagats per una de les vies del dipòsit venint "des de Manresa". M'ha estranyat veure-la amb els llums apagats i corrent i quan ha avançat uns metres més (devia anar a 10 km/h com a molt) he vist que darrere hi anava la 1009 (crec que era aquesta
) que l'estava empenyent literalment. Crec que d'enganxall duien una mena de barra i imagino que el deu haver dut cap a l'interior dels tallers. Llàstima que ja fos fosc i que m'anés fatal fer-li una foto perquè era realment molt curiós de veure.
Per cert, que sembla que encara segueix la via única entre Ildefons Cerdà i L'Hospitalet amb la conseqüent freqüència de 4 trens/hora/sentit.
Posted: Wednesday 15/11/2006 14:26
by Ferrovi
Hola!
Avui he agafat un tren d'aquest. Ja no hi ha ensardinament, però només veig S8R6 o S8R5. Que tal les frequencies al Bages i a l'Anoia?
Posted: Wednesday 15/11/2006 14:28
by Trenscat
Les freqüències a l'Anoia i el Bages es mantenen en un tren cada hora igualment, tot i que circulen fora del seu horari habitual.
Posted: Wednesday 15/11/2006 14:49
by Pere
Aquest matí també hi ha hagut una averia a la xarxa del Vallès.
Es veu que un tren s'ha quedat averiat a Sant Cugat, cosa que m'ha fet arribar tard.
Tercer justificant de retard en un any a FGC.
Posted: Wednesday 15/11/2006 15:40
by Mako448
Aquest matí,com havia d'anar a barcelna,m'he dirigit a les 11,50 un R6S8 que anava cap a Barcelona,se m'ha escapat quant la MAE m'estava donant el canvi,caqueta,hauré d'esperar un quart d'hora,peró dos minuts més tard apareix una S4 en doble i que anava buida,ara em pregunto,si diuen a FGC que hi hauria un tren cada 15 minuts,si 2 minuts més tard et vé,un altre,el segúent no pasaria d'aquí a mitja hora?,doncs l'S4 anava buida,jo anava al tren de cua,i erem només 7 en la segonna composició,quan hem baixat a Plaça Esànya he comptat així de manera ràpids els viatgers i no arribaben ni a 20(en les dues composicions),mai he viatgat amb tant poca gent a FGC,i a més durant tot el trajecte el tren anava buit.Cal dir que alguns trams de túnel els llums han estat encesos,i m'ha agradat molt,ja que costa de veure els tunels de FGC,el tren en diferents trams ha anat lent,entre Almeda i Hospitalet s'ha quedat uns 3 minuts aturats,i el tren anava molt lent,a Gornal he pogut veure com està lo d'esfondrament,i crec que trigaran a arreclar-lo,tot ple d'obrers,la via feta pols,i fins i tot la estaven cambiant,màquines de'obres de FGC allà,en definitiva,trigaràn molt.Per tornar he agafat a Gornal el S4 que se m'ha estat apunt d'escapar ,l'he agafat a l'andana direcció Barcelona,peró jo anava cap a Sant Andreu,hem anat a contravia ,i ha estat curiòs entrar a Sant Josep en contravia,desprès el tren ha anat a la via general i ha seguit el seu recorregut.Dir que a Plaça Espanya les víes 1 i 2 estaven tancades,encara que a la via 2 hi havia una 213 en simple amb els cartells "Reservats".
Per últim,els tren de tornava ha corregut més que el d'anada,el que no m'ha agradat és que no he pogut pujar a aquells R6S8 o R5S8,volia veure el termometre marcant un R parant a totes les estacions i m'he quedat sense veure-ho.
Per cert,a FGC avui estava ple d'agents d'estació informant,no havia vist mai tant personal,segur que a renfe no fan aixó.
Posted: Wednesday 15/11/2006 15:41
by Mako448
Dir també que els trens crec que no tenen horaris fixos,és a dir,passen quan volen.
Posted: Wednesday 15/11/2006 15:58
by galdric
Trenscat wrote:És una mica complicat d'explicar galdric, però la cosa és que jo poso les imatges al meu servidor (la meva pàgina web, pròpia) i llavors faig click a "Img" escric l'enllaç a la imatge (p.ex:
http://www.trenscat.com/altres/P061114168.jpg) i torno a fer clcik a "Img".
De tota manera no sé si en general els servidors deixen fer això d'enllaçar amb la imatge i fer "crosslinking" crec que es diu
I tant complicat que no he entès res!
Bé, no t'hi amoïnis! Les aniré adjuntant amb el mètode habitual que he fet servir fins ara.
Mercès de tota manera.
Ah! I si tu ets de Terrassa, jo del costat; Sabadell!
Galderic
Posted: Wednesday 15/11/2006 16:00
by galdric
Pere wrote:Aquest matí també hi ha hagut una averia a la xarxa del Vallès.
Es veu que un tren s'ha quedat averiat a Sant Cugat, cosa que m'ha fet arribar tard.
Tercer justificant de retard en un any a FGC.
Pere, ja que ets de Sabadell com jo, i del Centre, com jo, potser que fessim per manera de veuren's no? O no et sembla bé?
Galderic
Posted: Wednesday 15/11/2006 18:39
by Pere
Segons TransMet, sembla ser que es torna a circular normalment a la línia Llobregat-Anoia d'FGC.
Posted: Wednesday 15/11/2006 18:51
by Ferrovi
Posted: Thursday 16/11/2006 10:51
by abegot
FGC RECUPERA LA NORMALITAT
El Periodico.Cat informa:
La línia Llobregat-Anoia dels Ferrocarrils de la Generalitat va recuperar ahir a les 14.40 hores la normalitat després de 27 hores d'obres per reparar les esquerdes que van causar al túnel de FGC les obres de l'AVE que es fan al costat de l'estació de Gornal, l'Hospitalet. El pas de trens es va fer per una sola via entre l'estació de l'Hospitalet- Avinguda i Ildefons Cerdà.
Els combois es van reduir de 10 a 4 per hora i sentit encara que es va doblar el nombre de vagons de cada un per augmentar la capacitat de transport. La incidència va causar uns endarreriments mitjans de 15 minuts. Adif, responsable de les obres de l'AVE, va anunciar que demanarà responsabilitats a la constructora OHL pels desperfectes al túnel de FGC.
Posted: Friday 01/12/2006 15:23
by Mako448
No és cap incidència,només un avis pels usuaris d'FGC.
El próxim dijous día 7 de desembre els trens,per lo menys a la LL-A,circulatàn com un feiner del mes d'agost segons una nota que hi havia avui a l'estació.
A veure quin horari aplica la renfe i fgc B-V.
FGC 111 en marxa amb una porta oberta
Posted: Friday 01/12/2006 20:58
by andr3u
Hola gent! L'altre dia em vaig quedar veient visions quan, des de la Universitat Autònoma, vaig veure entrar per la via cap a Sabadell un tren 111 fent servei de S55UAutònoma que portava una porta oberta al vagó del mig.
Com és possible que això succeeixi? Pensava que les mesures de seguretat impedeixen circular aquests trens amb portes obertes!
Posted: Sunday 03/12/2006 23:32
by galdric
Si es cala foc al vestíbol de l'estació de Sabadell-Estació dels FGC, no sé pas amb què l'apagaran! L'extintor ha volat!
Galderic.
Posted: Monday 04/12/2006 14:41
by Pere
TransMet wrote:En aquests moments, al Metro del Vallès,de FGC, no hi ha circulació de trens entre les estacions de Sant Cugat i Sant Joan per causes alienes a l'empresa. Ferrocarrils de la Generalitat ha habilitat un servei alternatiu en autobús per facilitar el desplaçament dels usuaris en el tram afectat. Normalitat resta de línies de Ferrocarrils de la Generalitat, així com a Metro i Autobusos, Tramvia i a les línies de Renfe Rodalies.
Sembla ser que ha sigut per un escape de gas.
Autobus substitutori probat
Posted: Monday 04/12/2006 15:51
by Mako448
galdric wrote:Si es cala foc al vestíbol de l'estació de Sabadell-Estació dels FGC, no sé pas amb què l'apagaran! L'extintor ha volat!
Galderic.
Aquesta seguretat
Fins i tot a FGC roben els extintors!Aixó ja és massa!
Posted: Monday 04/12/2006 16:31
by Ferrovi
FGC comunicació comença a funcionar com deu mana. Ara comunica a l'instant!, mireu això en un mateix dia, i en el mateix moment en que passa.
------------------------------------------------------------
http://212.101.75.163/notes/nota_223_cat.pdf
Una avaria a la xarxa de gas obliga FGC a interrompre el servei de tren entre les estacions de Sant Cugat i Bellaterra
Barcelona, 4 de desembre de 2006
Per causes alienes a Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC), des de les 13.00h, el servei de tren entre les estacions de Sant Cugat del Vallès i de Bellaterra ha quedat interromput. FGC està oferint un servei substitutori d’autobusos entre aquestes dues estacions per tal de poder continuar donant servei als clients.
------------------------------------------------------------
http://212.101.75.163/notes/nota_224_cat.pdf
FGC normalitza el servei de trens entre les estacions de Sant Cugat i Bellaterra
Barcelona, 4 de novembre de 2006
A les 14.30 hores, Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC) ha restablert el servei de tren entre les estacions de Sant Cugat i Bellaterra, de la línia Barcelona-Vallès, després que la circulació hagués quedat interrompuda a les 13:00 hores aproximadament per una avaria de gas aliena a FGC.
A partir d’aquesta hora, el servei s’anirà normalitzant de manera gradual, preveient que d’aquí a 45 minuts aproximadament tots els trens puguin circular en hora en aquest tram.
Avaria
Posted: Thursday 14/12/2006 10:36
by Minotaure
Del centre d'Informació TransMet
[14/12/2006 09:00]
TMB Per avaria a la catenària, la línia de Ferrocarrils de la Generalitat R-5 Llobregat-Anoia resta sense servei entre les estacions de Monistrol de Montserrat i Sant Vicenç - Castellgalí. Ferrocarrils de la Generalitat ha habilitat un servei alternatiu d'autobusos per cobrir aquest tram. La resta de línies de Ferrocarrils de la Generalitat, però, així com les de Metro, Autobusos, Tramvia i Renfe Rodalies circulen amb normalitat.
En el comunicat de les 10 ja diu que el servei està normalitzat.
Algú en sap alguna cosa?
Posted: Thursday 14/12/2006 12:23
by George85
A quarts de 12, a la linia del vallés d'FGC anunciaven que els S1 i S2 anaven amb 30min de retras per una averia. Les pantalles que indiquen les circulacions no funcionaven i la L6 es feia amb un 112 de llençadora entre Sarria i Reina Elisenda.
De totes maneres, FGC s'ha guanyat un punt negatiu perque no ha enunciat a enlloc que el servei es feia amb llençadora a la L6. Ens n'em adonat perquè e l conductor ens ho ha dit al canviar de cabina...
Com a curiositat, S2 ha parat a totes les estacions entre Sarria i Plça. Cat.
Posted: Thursday 14/12/2006 13:32
by Mako448
2 avaries a FGC en les dues línies en un matí!!!!!!!!!!!!!
Aixó és rarisim!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!