Page 7 of 35

Posted: Thursday 19/04/2007 20:37
by Jefe de C.T.C.
fantito wrote:A veure quan trigarà el crònic de turno en dir que els Arco no poden passar per Pl. Catalunya o una bestiesa semblant -així s'ha assegurat centenars de vagades amb les pobres 450/451-.

Pel que sé ja fa una setmana que els darrers trens del dia, con el 620, ja passen per Vilafranca i Pl. Catalunya.
Ja soc aqui :D . Aquest cop he trigat massa i tot :twisted:
No, tens raó hi havía tota una rumorología sobre aquest tema...i l'únic que feia falta era una mica de treball de camp, anar a Plaça Catalunya costat St.Andreu i al final de l'andana es troba una cosa com aquesta d'aqui.

((Disculpeu que es vegi com flotant...però es l'efecte ultraflash sobre una pantalla fosforito en mig d'un túnel))

Posted: Thursday 19/04/2007 20:39
by metring
Aiva, sembla una aparició!!! :o :o :x :x

Posted: Thursday 19/04/2007 21:50
by Guigui
metring wrote:Aiva, sembla una aparició!!! :o :o :x :x
O, més aviat, un ovni baixat de Raticulín segons Carlos Jesús! xD

Posted: Thursday 19/04/2007 22:35
by Jefe de C.T.C.
Jo no he dit pas que hi hagi una prohibició.
Dic que segurament el que justifica aquest rumors de que está prohibit circular-hi els 450/451 i tot això es fonamenta en que gairebé mai circulen precisament per aquesta limitació tan restrictiva per aquest automotors.
No se...jo no sabia el que havia de cert en aquestes afirmacions i en veure aquest limit (que jo desconeixia) doncs se'm va clarificar l'assumpte i ho volia compartir amb vosaltres tot i que veig que está causant mes sensació la foto en si :D

Posted: Thursday 19/04/2007 22:56
by Jordilar
El Pont Metal·lic de Plaça Catalunya és molt curiós, doncs ven bé no és un pont ja que per sota hi ha terra. Es va col·locar aquesta estructura per que la bóbeda de ciment del túnel del GMB no hagués de suportar el pes dels trens, així, com he dit avans és un "fals pont". Hi ha una fotografia de la construcció d'aquesta obra on es veu un treballador dret sobre la bóbeda de ciment del túnel del GMB i la estructura metal·lica que li arriba més o menys a l'altura del coll, cosa que vol dir que del sostre del tunel de la L3 al nivell de les vies d'Adif hi ha aproximadament 1.2mts de terra.

Crec que amb la reforma de l'estació al 1977 es va reforçar amb ciement la estructura metalica, tot i això actualment es troba amb molt mal estat.

Salut,

Posted: Thursday 19/04/2007 23:36
by Guigui
Jordilar wrote:Crec que amb la reforma de l'estació al 1977 es va reforçar amb ciement la estructura metalica, tot i això actualment es troba amb molt mal estat.
Doncs que Adif espavili perquè si no, ja podem fer números de com encabim sis línies de Rodalies i totes les de mitja i llarga distància convencional pel túnel d'Aragó, semblant a la discussió que va haver-hi fa algun temps sobre com fer passar els Rodalies per Pl. Catalunya, però més bèstia.

Posted: Thursday 19/04/2007 23:57
by Jefe de C.T.C.
fantito wrote:Doncs en realitat el fet que no passin les 450/451 per Pl. Catalunya és tot un altre. Busca, busca y trobarás.
A si?. Es que quan vaig veure la limitació a 10km/h vaig pensar que aquest era el motiu...vaja que no era gens pràctic fer-les passar a aquesta velocitat i per això gairebé mai circulaven per Plaça Catalunya.
Ara em tornes a deixar pillat :mmm
Em quedat que passar poden passar...però que gairebé mai ho fan...però no es per la limitació a 10 km/h. No se...podríes donar una pista.

Posted: Friday 20/04/2007 0:18
by Jefe de C.T.C.
Ok gràcies jo es que només tinc conceptes de circulació al cap i no se m'acudeixen aquestes coses mes "aplicades".

...

Posted: Saturday 21/04/2007 16:21
by JaMiRo!
fantito wrote:La diferència entre el Ferrocarril i l'Ibertrén. En el Ferrocarril també cal pensar en l'explotació.
:boig2

Obres infraestructura R3: bus substitutori

Posted: Wednesday 19/03/2008 12:29
by Guigui
Extret de Renfe Última Hora:
Hasta el 31 de mayo de 2008

Servicio de autobús para el último tren de Rodalies Montcada Bifurcació (00.11 h) -Granollers Canovelles (00.33 h)

A causa de obras de mejora de infraestructura, hasta el 31 de mayo, el último tren de la línea 3 de Rodalies L’Hospitalet (23.44 horas) – Granollers Canovelles (00.33 horas) finalizará su recorrido en la estación de Montcada Bifurcació (00.11 horas).

Para garantizar la movilidad de los viajeros, Renfe ha programado un servicio de autobús alternativo al citado tren en todas las estaciones del trayecto Montcada Bifurcació (00.11) – Granollers Canovelles (00.33)

Re: Obres infraestructura R3: bus substitutori

Posted: Wednesday 19/03/2008 22:50
by 437.001
De quines obres es tracta?

Re: Obres infraestructura R3: bus substitutori

Posted: Wednesday 19/03/2008 23:50
by victorcasta
De renovació de catenària. Crec que porten més d'un mes amb aquesta circulació suprimida.

Re: Obres infraestructura R3: bus substitutori

Posted: Thursday 20/03/2008 10:10
by davida
No es renovació de catenaria sino de vía. Actualment han renovat la via de Montcada Bifurcació a Montcada Ripollet amb travesa monobloc preparada per ample UIC. Ja hi ha travesses al costat de la vía preparades per ser canviades almenys fins Mollet.
La catenaria sense compensar i els pals del anys 20 segueixen al seu lloc.

Re: Obres infraestructura R3: bus substitutori

Posted: Thursday 20/03/2008 12:48
by UT440_132M
D'aixo ja fa dies diria.

Re: Obres infraestructura R3: bus substitutori

Posted: Friday 21/03/2008 18:22
by marcel
Cal afegir les obres de catenària de l'estació de Parets i imminentment a Mollet Sta Rosa. Ha arribat la catenaria amb pòrtics. Entre Mollet i Parets també s'està treballant per fer tot el conjunt electric nou.
Les obres que es fan a la sortida nord de Parets ( a la Danone), no sé si tenen algo a veure amb aquest tren suprimit...

Tall de rodalia a Cornellà

Posted: Thursday 01/05/2008 13:38
by Guigui
Notícia de La Malla:

---------------------------------

La línia C4 de Rodalies de Renfe, interrompuda per obres d'un viaducte

LAMALLA.NET / EFE

Les obres que es duen a terme per construir un viaducte a Cornellà han obligat a interrompre el servei de la línia C4 de Rodalies de Renfe entre les estacions de l'Hospitalet de Llobregat i Cornellà des d'avui i fins el proper diumenge. El trajecte afectat s'haurà de realitzar amb metro.

Durant aquests dies un tren llançadora cobrirà el trajecte entre Sant Vicenç del Calders i Cornellà i la freqüència de pas serà de dos trens per hora i sentit.

Per cobrir el trajecte entre Cornellà i l'Hospitalet es recomana als viatgers que a Cornellà enllacin amb la línia 5 del Metro per dirigir-se a Sants. Des d'allà podran tornar a connectar amb la C-4.

Els clients de l'Hospitalet que es dirigeixin a Cornellà o a estacions de la C-4 sud podran dirigir-se en Metro fins a l'estació de Sants des d'on podran seguir el viatge fins a Cornellà. La resta de línies que passen per la (C-1, C-3 i C-7) finalitzaran el seu servei a l'Hospitalet.

El dia 2 de maig entre les 6.30 i les 10 hores se situaran 12 autocars a l'estació de Sant Feliu de Llobregat per complementar la capacitat dels trens en hora punta.

Publicat 01/05/2008 - 09:31h

Re: Tall de rodalia a Cornellà

Posted: Thursday 01/05/2008 18:31
by lithops
Hola,

Segons Renfe:
oEls clients de L’Hospitalet que es dirigeixin cap a Cornellà o estacions de la línia 4 sud poden encaminar-se a través de la línia 1 de Metro o a través de serveis de Rodalies fins Barcelona Sants per enllaçar amb la línia 5 de Metro.
[Mode irònic on]O sigui, els autobusos que pasen per Santa Eulàlia i Hospitalet Centre direcció Cornellà ni tocar-los, si algú té aprop i ha pensat desplaçar-se a peu a alguna de les estacions de la linea 5 que passen per la Barriada Santfeliu (Can Boixeres), el barri de Pubilla Casas (Pubilla Casas i Can Vidalet*) o Collblanc, tampoc, que tiri enrere cap a Plaça de Sants amb la 1, o en tot cas, si agafa al metro a alguna d'aquestes estacions de la linea 5 que ho faci direcció Plaça de Sants i allà que canviï d'andana direcció Cornellà. [Mode irònic off]

Tan costava posar un servei altenatiu d'autobusos enlloc de dir-li a la gent busquis la vida? Si han pensat en aquesta data per fer aquesta obra segur que ha estat pel pont i per la conseqüent disminució de passatgers, però hi ha gent que continua treballant i no rep cap alternativa de Renfe. Què passa amb els que vénen de la C-4 sud i baixan a L'Hospitalet, han d'anar de Cornellà fins a Plaça de Sants amb metro per agafar la linea 1? O algun informador de Renfe els dirà quins autobusos poden agafar fins L'Hospitalet-Centre? No sé que pensereu, però jo a això li dic deixar completament tirats als ja habituals patidors clients.

Salutacions

* L'estació de Can Vidalet està situada en terrenys d'Esplugues de Llobregat, però la vorera del davant pertany al barri de Pubilla Casas i per això l'he inclós, ja que també es utilitzada pels habitants d'aquesta banda del barri.

Re: Tall de rodalia a Cornellà

Posted: Thursday 01/05/2008 19:59
by Mako448
Guigui wrote:Notícia de La Malla:

---------------------------------

La línia C4 de Rodalies de Renfe, interrompuda per obres d'un viaducte



Els clients de l'Hospitalet que es dirigeixin a Cornellà o a estacions de la C-4 sud podran dirigir-se en Metro fins a l'estació de Sants des d'on podran seguir el viatge fins a Cornellà. La resta de línies que passen per la (C-1, C-3 i C-7) finalitzaran el seu servei a l'Hospitalet.


Publicat 01/05/2008 - 09:31h
No entenc del tot que volen dir amb aquesta frase, peró sí volen dir en agafar el metro,anar fins a Sants Estació,i allà un altre metro fins a Cornellà,ho tenen ben clar.

Senyors periodistes,el canvi de la L1 a la L5 és fa a Plaça de Sants i no a Sants-Estació.
Una altra cosa és que és refereixin a agafar un rodalies d'Hospitalet a Sants i allà la L5 fins Cornellà.

I una altra cosa,per cobrir el trajecte L'Hospitalet-Martorell podrien haver recomanat l'ultilització de FGC,no sé que és triga menys sí es vol anar de Vilafranca a L'Hospitalet,sí agafnt rodalies fins Cornellà,allà L5 fins a Sants i rodalies fins o hospi o bé L5 fins a Plaça de Sants i allà L1 fins Just Oliveras o bé millor baixar-se a Martorell i anar amb FGC fins Av.Carrilet(tot i ser 40 minuts),i allà o anar caminant o la L1 fins Just Oliveras.Aixó t'estalvia una volta que déu n'hi do!,no sé per qué no ho han recomenat d'aquesta manera.

Al juliol desviaments de trens a Girona i França per Mataró

Posted: Sunday 18/05/2008 9:42
by awe
A Tranvia s'ha informat que hi haurà talls a la línia de Granollers els dies 5 i 6 de juliol, la qual cosa provocarà el desviament de trens CEX i LD per la línia de la Costa. Si finalment això es dona, serà el moment de fotografiar Talgos (VI i IIIRD) y 448 per llocs com Mataró, Badalona, Blanes, etc. Una oportunitat gairebé única, jo diria. Copio el missatge al fòrum de Catalunya.

Re: Al juliol desviaments de trens a Girona i França per Mataró

Posted: Sunday 18/05/2008 12:24
by orique
Apuntat queda :D