Perquè contenen matisos diferents, a més que originàriament es trobaven en fils diferents.UT440_132M wrote:Per cert, per què repetiu la notícia dos cops encara que sigui d'un mitjà diferent?
Propera reforma de les 447
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Matisos
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- UT440_132M
- N10
- Posts: 3951
- Joined: Monday 03/03/2008 17:18
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
- Location: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
- Contact:
Re: Propera reforma de les 447
M'ho temia...
http://www.naciodigital.cat/elripolles/ ... _campaign=
Territori i medi ambient Arnau Urgell | Actualitzat el 14/03/2012 a les 08:00h
No hi haurà trens còmodes, com a mínim, fins a la tardor vinent
El conseller Recoder havia anunciat que la reforma dels combois seria una realitat aquest març. Territori en culpa el retard de la signatura del contracte de servei de Renfe
Mala notícia pels soferts viatgers de la línia de tren que uneix Barcelona amb Ripoll i Puigcerdà. El passat mes de setembre el conseller Lluís Recoder va anunciar que aquest mes de març els combois circularien amb l'interior totalment reformat. Hores d'ara, el més calent és a l'aigüera i Renfe posposa fins a l'octubre la previsió que comencin a funcionar els “nous” trens.
Des del Departament de Territori consideren que el problema és el retard a l'hora de signar el contracte de servei amb la companyia ferroviària. La Generalitat exigeix que abans es modifiqui la Llei ferroviària –que consagra Renfe com l'única operadora- per tenir la possibilitat de, a mig termini, buscar alternatives a l'actual situació. El contracte inclou l'aportació de 193 milions d'euros dels quals una part han de servir per millorar l'interior dels trens. “La primera actuació serà per la línia de Ripoll-Puigcerdà” assenyalen fonts de Territori.
La manca de contracte programa no suposa però que la inversió no es faci, segons les mateixes fonts. “No tenir-lo provoca que Renfe vagi a un ritme més lent però l'actuació està programada” expliquen. Hores d'ara els plans de la companyia ferroviària indiquen que el primer comboi estigui a punt a l'octubre. La darrera previsió, que el conseller Recoder va anunciar el passat setembre, era que les primeres proves amb un prototip havien de començar el mes de gener i aquest mes de març funcionar a ple rendiment.
La inversió prevista és de 3 milions d'euros i ha de permetre renovar integralment l'interior de 14 combois. Inclou disposar de butaques més còmodes i taules per facilitar que els viatgers puguin llegir o treballar amb certa comoditat. A més, es canviarà el sistema de climatització i els lavabos i s'habilitaran espais per esquís i bicicletes.
Molt difícil el wifi
La renovació dels trens que cobreixen la línia 3 –quan es faci efectiva- difícilment inclourà wifi gratuït pels viatgers. El novembre passat el director de Tecnologia i Sistemes de Renfe va anunciar un pla per instal·lar connexió a Internet a tots els trens de la companyia. Des de Territori, es veu molt complicada tècnicament aquesta possibilitat i recorden que hores d'ara ni els trens d'alta velocitat en tenen. “Té més sentit millorar la cobertura 3G” afirmen les fonts del Departament consultades per aquest diari.
http://www.naciodigital.cat/elripolles/ ... _campaign=
Territori i medi ambient Arnau Urgell | Actualitzat el 14/03/2012 a les 08:00h
No hi haurà trens còmodes, com a mínim, fins a la tardor vinent
El conseller Recoder havia anunciat que la reforma dels combois seria una realitat aquest març. Territori en culpa el retard de la signatura del contracte de servei de Renfe
Mala notícia pels soferts viatgers de la línia de tren que uneix Barcelona amb Ripoll i Puigcerdà. El passat mes de setembre el conseller Lluís Recoder va anunciar que aquest mes de març els combois circularien amb l'interior totalment reformat. Hores d'ara, el més calent és a l'aigüera i Renfe posposa fins a l'octubre la previsió que comencin a funcionar els “nous” trens.
Des del Departament de Territori consideren que el problema és el retard a l'hora de signar el contracte de servei amb la companyia ferroviària. La Generalitat exigeix que abans es modifiqui la Llei ferroviària –que consagra Renfe com l'única operadora- per tenir la possibilitat de, a mig termini, buscar alternatives a l'actual situació. El contracte inclou l'aportació de 193 milions d'euros dels quals una part han de servir per millorar l'interior dels trens. “La primera actuació serà per la línia de Ripoll-Puigcerdà” assenyalen fonts de Territori.
La manca de contracte programa no suposa però que la inversió no es faci, segons les mateixes fonts. “No tenir-lo provoca que Renfe vagi a un ritme més lent però l'actuació està programada” expliquen. Hores d'ara els plans de la companyia ferroviària indiquen que el primer comboi estigui a punt a l'octubre. La darrera previsió, que el conseller Recoder va anunciar el passat setembre, era que les primeres proves amb un prototip havien de començar el mes de gener i aquest mes de març funcionar a ple rendiment.
La inversió prevista és de 3 milions d'euros i ha de permetre renovar integralment l'interior de 14 combois. Inclou disposar de butaques més còmodes i taules per facilitar que els viatgers puguin llegir o treballar amb certa comoditat. A més, es canviarà el sistema de climatització i els lavabos i s'habilitaran espais per esquís i bicicletes.
Molt difícil el wifi
La renovació dels trens que cobreixen la línia 3 –quan es faci efectiva- difícilment inclourà wifi gratuït pels viatgers. El novembre passat el director de Tecnologia i Sistemes de Renfe va anunciar un pla per instal·lar connexió a Internet a tots els trens de la companyia. Des de Territori, es veu molt complicada tècnicament aquesta possibilitat i recorden que hores d'ara ni els trens d'alta velocitat en tenen. “Té més sentit millorar la cobertura 3G” afirmen les fonts del Departament consultades per aquest diari.
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
Re: Propera reforma de les 447
Actualitzat a les 15:22 h 14/09/2011
http://www.324.cat/noticia/1375066/cata ... -Puigcerda
La Generalitat renovarà l'interior dels trens que cobreixen la línia Barcelona-Puigcerdà per fer-los més còmodes. Segons ha pogut saber Catalunya Informació, l'executiu invertirà poc més de 3 milions d'euros per adaptar catorze trens per fer-hi una renovació integral.
Si els 3 milions d'euros els posava la Generalitat per a la reforma dels trens, per què han d'esperar a rebre els 193 milions del contracte programa?Actualitzat el 14/03/2012 a les 08:00h
El conseller Recoder havia anunciat que la reforma dels combois seria una realitat aquest març. Territori en culpa el retard de la signatura del contracte de servei de Renfe.
Des del Departament de Territori consideren que el problema és el retard a l'hora de signar el contracte de servei amb la companyia ferroviària. La Generalitat exigeix que abans es modifiqui la Llei ferroviària –que consagra Renfe com l'única operadora- per tenir la possibilitat de, a mig termini, buscar alternatives a l'actual situació. El contracte inclou l'aportació de 193 milions d'euros dels quals una part han de servir per millorar l'interior dels trens. “La primera actuació serà per la línia de Ripoll-Puigcerdà” assenyalen fonts de Territori.
Salutacions
Josep Maria
-
- N6
- Posts: 311
- Joined: Saturday 18/02/2006 16:35
- Location: Sabadell
- Contact:
Re: Propera reforma de les 447
Fàcil, per que no hi ha un clau a caixa.lithops wrote:Si els 3 milions d'euros els posava la Generalitat per a la reforma dels trens, per què han d'esperar a rebre els 193 milions del contracte programa?
Re: Propera reforma de les 447
Això ho tenim clar perquè no paren de repetir-ho però el mes de setembre la caixa estava tan buida com ara, el que em fot és que els polítics (els d'allà i els d'aquí) no deixen de donar-nos caramalets que quan els has llepat una estona resulta que estan farcits de... pebre!!!Marcel Estadella wrote:Fàcil, per que no hi ha un clau a caixa.lithops wrote:Si els 3 milions d'euros els posava la Generalitat per a la reforma dels trens, per què han d'esperar a rebre els 193 milions del contracte programa?
Salutacions
Josep Maria
Re: Propera reforma de les 447
Pero si ja en tenen, de Wi-Fi!UT440_132M wrote: Molt difícil el wifi
La renovació dels trens que cobreixen la línia 3 –quan es faci efectiva- difícilment inclourà wifi gratuït pels viatgers. El novembre passat el director de Tecnologia i Sistemes de Renfe va anunciar un pla per instal·lar connexió a Internet a tots els trens de la companyia. Des de Territori, es veu molt complicada tècnicament aquesta possibilitat i recorden que hores d'ara ni els trens d'alta velocitat en tenen. “Té més sentit millorar la cobertura 3G” afirmen les fonts del Departament consultades per aquest diari.
El que passa és que es privat per al Cuper. Però tampoc deu ser mol díficil obrir-lo per a la gent.
- UT440_132M
- N10
- Posts: 3951
- Joined: Monday 03/03/2008 17:18
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
- Location: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
- Contact:
Re: Propera reforma de les 447
Això del Wifi em sembla ara mateix una collonada, no ho veig gens prioritari. D'acord que hi ha molts busos de Sagalés que ja incorporen el Wifi al vehicle, però trobo més prioritari canviar l'interiorisme de les 447, d'acord a les característiques de la línia, que no el Wifi.yak-112 wrote:Pero si ja en tenen, de Wi-Fi!UT440_132M wrote: Molt difícil el wifi
La renovació dels trens que cobreixen la línia 3 –quan es faci efectiva- difícilment inclourà wifi gratuït pels viatgers. El novembre passat el director de Tecnologia i Sistemes de Renfe va anunciar un pla per instal·lar connexió a Internet a tots els trens de la companyia. Des de Territori, es veu molt complicada tècnicament aquesta possibilitat i recorden que hores d'ara ni els trens d'alta velocitat en tenen. “Té més sentit millorar la cobertura 3G” afirmen les fonts del Departament consultades per aquest diari.
El que passa és que es privat per al Cuper. Però tampoc deu ser mol díficil obrir-lo per a la gent.
Acabo de trobar la causa real per la qual no s'ha remodelat cap 447 interiorment http://www.infoconcurso.com/concursos/2 ... -puigcerda
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
-
- N10
- Posts: 4267
- Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
- Location: Horta
Re: Propera reforma de les 447
Ha sortit a licitació la reforma d'UN prototip de 447 per a prestar serveis a la línia de Puigcerdà. La licitació acaba a finals d'abril i l'adjudicatari tindrà 8 mesos per a dur a terme el prototip. Depenent dels resultats, es procedirà a reformar les altres 13 unitats.
-
- N6
- Posts: 188
- Joined: Tuesday 12/10/2010 15:47
Re: Propera reforma de les 447
No necessitem Wifi a l´R3, es necessita abans una millora dels seients pels trens del Transpirienc (447), que moltes persones reclamen una millora.yak-112 wrote:Pero si ja en tenen, de Wi-Fi!UT440_132M wrote: Molt difícil el wifi
La renovació dels trens que cobreixen la línia 3 –quan es faci efectiva- difícilment inclourà wifi gratuït pels viatgers. El novembre passat el director de Tecnologia i Sistemes de Renfe va anunciar un pla per instal·lar connexió a Internet a tots els trens de la companyia. Des de Territori, es veu molt complicada tècnicament aquesta possibilitat i recorden que hores d'ara ni els trens d'alta velocitat en tenen. “Té més sentit millorar la cobertura 3G” afirmen les fonts del Departament consultades per aquest diari.
El que passa és que es privat per al Cuper. Però tampoc deu ser mol díficil obrir-lo per a la gent.
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Una cosa per on començar
I, ja de pas, que arreglin d'una vegada el nyap de Balenyà, que així reduiran la incomoditat dels seients en 20 minuts.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- UT440_132M
- N10
- Posts: 3951
- Joined: Monday 03/03/2008 17:18
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
- Location: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
- Contact:
Re: Una cosa per on començar
Aquella estació necessita una millora urgent, tant d'andanes com d'enclavaments. De moment les obres no han començat pas. En fi, sento desviar-meGuigui wrote:I, ja de pas, que arreglin d'una vegada el nyap de Balenyà, que així reduiran la incomoditat dels seients en 20 minuts.
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a