Matisos
Posted: Wednesday 14/09/2011 22:43
Perquè contenen matisos diferents, a més que originàriament es trobaven en fils diferents.UT440_132M wrote:Per cert, per què repetiu la notícia dos cops encara que sigui d'un mitjà diferent?
Fòrum del transport català
https://transport.cat.marguas.com/
Perquè contenen matisos diferents, a més que originàriament es trobaven en fils diferents.UT440_132M wrote:Per cert, per què repetiu la notícia dos cops encara que sigui d'un mitjà diferent?
Actualitzat a les 15:22 h 14/09/2011
http://www.324.cat/noticia/1375066/cata ... -Puigcerda
La Generalitat renovarà l'interior dels trens que cobreixen la línia Barcelona-Puigcerdà per fer-los més còmodes. Segons ha pogut saber Catalunya Informació, l'executiu invertirà poc més de 3 milions d'euros per adaptar catorze trens per fer-hi una renovació integral.
Si els 3 milions d'euros els posava la Generalitat per a la reforma dels trens, per què han d'esperar a rebre els 193 milions del contracte programa?Actualitzat el 14/03/2012 a les 08:00h
El conseller Recoder havia anunciat que la reforma dels combois seria una realitat aquest març. Territori en culpa el retard de la signatura del contracte de servei de Renfe.
Des del Departament de Territori consideren que el problema és el retard a l'hora de signar el contracte de servei amb la companyia ferroviària. La Generalitat exigeix que abans es modifiqui la Llei ferroviària –que consagra Renfe com l'única operadora- per tenir la possibilitat de, a mig termini, buscar alternatives a l'actual situació. El contracte inclou l'aportació de 193 milions d'euros dels quals una part han de servir per millorar l'interior dels trens. “La primera actuació serà per la línia de Ripoll-Puigcerdà” assenyalen fonts de Territori.
Fàcil, per que no hi ha un clau a caixa.lithops wrote:Si els 3 milions d'euros els posava la Generalitat per a la reforma dels trens, per què han d'esperar a rebre els 193 milions del contracte programa?
Això ho tenim clar perquè no paren de repetir-ho però el mes de setembre la caixa estava tan buida com ara, el que em fot és que els polítics (els d'allà i els d'aquí) no deixen de donar-nos caramalets que quan els has llepat una estona resulta que estan farcits de... pebre!!!Marcel Estadella wrote:Fàcil, per que no hi ha un clau a caixa.lithops wrote:Si els 3 milions d'euros els posava la Generalitat per a la reforma dels trens, per què han d'esperar a rebre els 193 milions del contracte programa?
Pero si ja en tenen, de Wi-Fi!UT440_132M wrote: Molt difícil el wifi
La renovació dels trens que cobreixen la línia 3 –quan es faci efectiva- difícilment inclourà wifi gratuït pels viatgers. El novembre passat el director de Tecnologia i Sistemes de Renfe va anunciar un pla per instal·lar connexió a Internet a tots els trens de la companyia. Des de Territori, es veu molt complicada tècnicament aquesta possibilitat i recorden que hores d'ara ni els trens d'alta velocitat en tenen. “Té més sentit millorar la cobertura 3G” afirmen les fonts del Departament consultades per aquest diari.
Això del Wifi em sembla ara mateix una collonada, no ho veig gens prioritari. D'acord que hi ha molts busos de Sagalés que ja incorporen el Wifi al vehicle, però trobo més prioritari canviar l'interiorisme de les 447, d'acord a les característiques de la línia, que no el Wifi.yak-112 wrote:Pero si ja en tenen, de Wi-Fi!UT440_132M wrote: Molt difícil el wifi
La renovació dels trens que cobreixen la línia 3 –quan es faci efectiva- difícilment inclourà wifi gratuït pels viatgers. El novembre passat el director de Tecnologia i Sistemes de Renfe va anunciar un pla per instal·lar connexió a Internet a tots els trens de la companyia. Des de Territori, es veu molt complicada tècnicament aquesta possibilitat i recorden que hores d'ara ni els trens d'alta velocitat en tenen. “Té més sentit millorar la cobertura 3G” afirmen les fonts del Departament consultades per aquest diari.
El que passa és que es privat per al Cuper. Però tampoc deu ser mol díficil obrir-lo per a la gent.
No necessitem Wifi a l´R3, es necessita abans una millora dels seients pels trens del Transpirienc (447), que moltes persones reclamen una millora.yak-112 wrote:Pero si ja en tenen, de Wi-Fi!UT440_132M wrote: Molt difícil el wifi
La renovació dels trens que cobreixen la línia 3 –quan es faci efectiva- difícilment inclourà wifi gratuït pels viatgers. El novembre passat el director de Tecnologia i Sistemes de Renfe va anunciar un pla per instal·lar connexió a Internet a tots els trens de la companyia. Des de Territori, es veu molt complicada tècnicament aquesta possibilitat i recorden que hores d'ara ni els trens d'alta velocitat en tenen. “Té més sentit millorar la cobertura 3G” afirmen les fonts del Departament consultades per aquest diari.
El que passa és que es privat per al Cuper. Però tampoc deu ser mol díficil obrir-lo per a la gent.
Aquella estació necessita una millora urgent, tant d'andanes com d'enclavaments. De moment les obres no han començat pas. En fi, sento desviar-meGuigui wrote:I, ja de pas, que arreglin d'una vegada el nyap de Balenyà, que així reduiran la incomoditat dels seients en 20 minuts.