Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
Exacte, això és exactament al que em referia.
I també estic d'acord en què la C2 sud i la C4 nord tenen més pes a les dades globals que no pas les altres subbranques.
En el cas de la C2 hi ha l"'excusa de que no es poden afegir relacions perque la linia està col·lapsada. Però què passa amb la C4 nord?
A la C4 sud encara hi ha hagut una sensació de menor ocupació dels trens gràcies a l'allargament de la C1 fins a Molins.
I també estic d'acord en què la C2 sud i la C4 nord tenen més pes a les dades globals que no pas les altres subbranques.
En el cas de la C2 hi ha l"'excusa de que no es poden afegir relacions perque la linia està col·lapsada. Però què passa amb la C4 nord?
A la C4 sud encara hi ha hagut una sensació de menor ocupació dels trens gràcies a l'allargament de la C1 fins a Molins.
Molt colapse al tunel de Catalunya i del Passeig de Gracia desde fa molts anys, pero ningú sembla que tingui cap per veure que hi ha molts trens que acaben a Sant Andreu Comptal i molts que acaben a l'Hospitalet.
Nomes es te que evitar que cap tren acabi a Barcelona/Hospitalet.
Pero per fer aixó fa falten inversiones (salts de Motllo) i a Barcelona no se n'han fet durant molts anys.
Nomes es te que evitar que cap tren acabi a Barcelona/Hospitalet.
Pero per fer aixó fa falten inversiones (salts de Motllo) i a Barcelona no se n'han fet durant molts anys.
A aquí és a on jo volia arribar. Així es poden unir directament una area molt extensa de Barcelona i Santa Coloma (i fins i tot part de Badalona) amb la xarxa de rodalies.davida wrote:Molt colapse al tunel de Catalunya i del Passeig de Gracia desde fa molts anys, pero ningú sembla que tingui cap per veure que hi ha molts trens que acaben a Sant Andreu Comptal i molts que acaben a l'Hospitalet.
Hoy a las 8:25 los trenes de la C2 circulaban con unos 20 minutos de retraso, por megafonía en Pça Catalunya he podido medio entender que estaban esperando el permiso de la policia judicial para poder circular por las dos vias en ¿Badalona? , supongo que ha debido haber un arrollamiento por esa zona.
Si eso parece
Dia: 21/05/2007 - Hora: 09:10
Hem de parlar d'una incidència a Renfe Rodalies. En aquests moments, a la línia C1, la línia del Maresme, s'estan registrant retards d'uns 30 minuts en tots dos sentits per causes alienes a l'empresa. La resta de línies de Renfe Rodalies, però, així com Metro, Autobusos, Tramvia i Ferrocarrils de la Generalitat funcionen amb normalitat a l'àrea metropolitana de Barcelona, segons ens informen els diferents operadors.
Dia: 21/05/2007 - Hora: 09:10
Hem de parlar d'una incidència a Renfe Rodalies. En aquests moments, a la línia C1, la línia del Maresme, s'estan registrant retards d'uns 30 minuts en tots dos sentits per causes alienes a l'empresa. La resta de línies de Renfe Rodalies, però, així com Metro, Autobusos, Tramvia i Ferrocarrils de la Generalitat funcionen amb normalitat a l'àrea metropolitana de Barcelona, segons ens informen els diferents operadors.
Hem de parlar d'una incidència a Renfe Rodalies. En aquests moments, i per una averia a les instal·lacions de Barcelona/Sants, els trens de les línies C1, la línia del Maresme, C4 (Sant Vicenç/Manresa) i C7 (l'Hospitalet/Martorell) estan registrant retards d'uns 20 aproximadament a la sortida de Barcelona en direcció Terrassa, Mataró i Cerdanyola Universitat respectivament. Normalitat a Metro, Autobusos, Tramvia i Ferrocarrils de la Generalitat.
Por si queremos caldo, ahi va la segunda taza.....
Por si queremos caldo, ahi va la segunda taza.....
He patit l'averia al Clot,i la veritat és que no ha passat cap tren per via 4 direcció Mataró durant mitja hora o mès.treneros wrote:Hem de parlar d'una incidència a Renfe Rodalies. En aquests moments, i per una averia a les instal·lacions de Barcelona/Sants, els trens de les línies C1, la línia del Maresme, C4 (Sant Vicenç/Manresa) i C7 (l'Hospitalet/Martorell) estan registrant retards d'uns 20 aproximadament a la sortida de Barcelona en direcció Terrassa, Mataró i Cerdanyola Universitat respectivament. Normalitat a Metro, Autobusos, Tramvia i Ferrocarrils de la Generalitat.
Por si queremos caldo, ahi va la segunda taza.....
Jo arribava d'un tren de la R2 procedent de Castelldefels,arriba a les 16:58,quan baixo d'auest tren,observo el L'H-Maçanet de les 16.54 sortint,dic,d'aquí a 10 minuts m'imagino que passarà un altre tren.Vaig a l'andana de les vies 3 i 4,a les 17:04 havia de passar un tren,peró segons les pantalles és el de les 17.14(Segur que l'han anulat el de les 17.04),desprès passa el temps i sòn les 17.25 i no passa cap tren desde les 16.58,quasi mitja hora.Com ja estava fart me'n vaig al vestíbul,cansat d'esperar a les 17.27 surto de les barreres i escolto que anuncien per megafonia un tren a Mataró cap a les 17.28(ho anunciaven a les 17.28,no vol dir que passès a aquella hora),és a dir,mitja hora desprès de que passès un tren.Com ja estava desesperat,he decidit baixar fins a Glòries a peu i agafar el TRAM,ja que la meva destinació era Samt Adrià i volia arribar amb renfe,peró fart del seu pèsim servei,me'n vaig al TRAm i prou.
La megafonia solament ha dit cap a les 17.10 que els trens amb direcció amb 5 minuts de retard.´Cap a les 17.20 deien 20 minuts,en que quedem?
Centre d'informació TransMet wrote:Dia: 23/05/2007 - Hora: 11:00
Per causes alienes a l'empresa, els trens de la línia de Renfe Rodalies C2 Sud (la línia de Vilanova / St. Vicenç de Calders) porten uns retards aproximats de 25 minuts en tots dos sentits a partir de l'estació de Gavà. Aquesta mateixa incidència també està provocat retards d'uns 15 minuts a la línia C10 , la línia de l'Aeroport. La resta de línies de Renfe Rodalies, així com Metro, Autobusos, Tramvia i Ferrocarrils de la Generalitat funcionen amb normalitat a l'àrea metropolitana de Barcelona.
- EUKibo
- N9
- Posts: 1321
- Joined: Sunday 07/01/2007 16:54
- Location: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels
He patit l'avaria en directe, un regional a 130Kmh ha arrollat una dona a l'estació de Gavà on circulen això trens de Regionals per una infrastructura que s'utilitza per Rodalies també, fet que ocasiona aquests extremadament dèficits de seguretat.entfe001 wrote:Centre d'informació TransMet wrote:Dia: 23/05/2007 - Hora: 11:00
Per causes alienes a l'empresa, els trens de la línia de Renfe Rodalies C2 Sud (la línia de Vilanova / St. Vicenç de Calders) porten uns retards aproximats de 25 minuts en tots dos sentits a partir de l'estació de Gavà. Aquesta mateixa incidència també està provocat retards d'uns 15 minuts a la línia C10 , la línia de l'Aeroport. La resta de línies de Renfe Rodalies, així com Metro, Autobusos, Tramvia i Ferrocarrils de la Generalitat funcionen amb normalitat a l'àrea metropolitana de Barcelona.
Cal dir que tot i haver 4 vies en el tram de Gava (jo ja pensava que el tren hauria d'utilitzar aquestes vies per no passar sobre la via del cadaver) S'ha trigat 20min per que Renfe-ADIF reacciones i obris la configuracio de vies que permet "bordejar" l'estacio.
Resum, trens passant a altes velocitats a distancies inferiors al metre dels passatgers i lenta, molt lenta reaccio de Renfe-ADIF.
Ah! L'avaria ha estat a les 9:35 a Gava i els trens ja portaven retard de 10min de protocol Renfe de normalitat en el servei. I pel que sembla han batut un nou record de rapidesa en la informacio al donar l'avis a les 11! Gracies Renfe per ferme passar un dia mes, mes hores amb tu que amb la familia.
Enhorabona! Finalment has aconseguit deixar-los en evidència sense recòrrer a l'insult.EUKibo wrote:els trens ja portaven retard de 10min de protocol Renfe de normalitat en el servei. I pel que sembla han batut un nou record de rapidesa en la informacio al donar l'avis a les 11! Gracies Renfe per ferme passar un dia mes, mes hores amb tu que amb la familia.
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
-
- N5
- Posts: 104
- Joined: Sunday 07/01/2007 11:04
- Location: HISPANIA CITERIOR
No estuve presente en esta ocasión, pero paso frecuentemente por la estación de Gavá, y he de decir que es una de las estaciones en que he visto hacer más burradas por parte de los usuarios.
No se deduce del relato que la mujer cruzara las vías por las bravas, aunque se hace una alusión al hecho de que los trenes pasan a escasa distancia de los viajeros. Que yo sepa son los viajeros los que se sitúan a corta distancia del borde de los andenes, y no al revés.
Dejando a salvo que todo es mejorable, lo es y mucho el grado de concienciación de la gente, que a estas alturas parece mentira que no se dé cuenta de que el tren no es aquel artefacto del tiempo de nuestros bisabuelos.
No se deduce del relato que la mujer cruzara las vías por las bravas, aunque se hace una alusión al hecho de que los trenes pasan a escasa distancia de los viajeros. Que yo sepa son los viajeros los que se sitúan a corta distancia del borde de los andenes, y no al revés.
Dejando a salvo que todo es mejorable, lo es y mucho el grado de concienciación de la gente, que a estas alturas parece mentira que no se dé cuenta de que el tren no es aquel artefacto del tiempo de nuestros bisabuelos.
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Actitud envers accidents ferroviaris
[OT històric]Doncs precisament, a l'època dels nostres besavis la gent tenia molt més respecte d'aquella mena de drac de ferro que treia foc, fum i espurnes per tot arreu. I s'apartaven prudencialment.[/OT històric]sanlucar-playa wrote:Dejando a salvo que todo es mejorable, lo es y mucho el grado de concienciación de la gente, que a estas alturas parece mentira que no se dé cuenta de que el tren no es aquel artefacto del tiempo de nuestros bisabuelos.
Jo diria que tot plegat és un reflex de la nostra societat actual, que només exigeix drets (aquí: protecció contra atropellaments) però no es recorda dels seus deures (aquí: prendre les mesures de prudència necessàries). En aquest sentit, em permeto fer una altra referència històrica i recordar què passava fa cent anys quan un tramvia atropellava algú a la Rambla: el conductor havia de sortir per cames perquè si no, la multitud el linxava, fins i tot quan el causant de l'accident era el vianant.
I un altre exemple: la línia de Balmes, abans de ser soterrada, va tenir una tanca perquè la gent no la creués impunement, col·locada a causa d'una sèrie d'atropellaments mortals. Doncs bé, la gent l'arrencava de nit per poder travessar la línia on li donés la real gana.
O sigui que sembla que a Catalunya tenim una llarga tradició d'autogestió ferroviària per mitjà de la testosterona.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- genissimon
- N10
- Posts: 3183
- Joined: Wednesday 05/04/2006 12:43
- Location: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
Re: Actitud envers accidents ferroviaris
Canvies Catalunya per Espanya i funciona exactament de la mateixa manera...Guigui wrote:[...]O sigui que sembla que a Catalunya tenim una llarga tradició d'autogestió ferroviària per mitjà de la testosterona.
Habitualment no és el tren que atropella un cotxe en un pas a nivell o un vianant. És el cotxe o el vianant que es posa al mig de la via del tren.
Salut !!
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Re: Actitud envers accidents ferroviaris
No t'ho nego de cap manera, i segur que hi podríem afegir un bon grapat d'altres països, però simplement m'he centrat en el cas d'estudi més proper.genissimon wrote:Canvies Catalunya per Espanya i funciona exactament de la mateixa manera...Guigui wrote:[...]O sigui que sembla que a Catalunya tenim una llarga tradició d'autogestió ferroviària per mitjà de la testosterona.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
EUKibo wrote:He patit l'avaria en directe, un regional a 130Kmh ha arrollat una dona a l'estació de Gavà on circulen això trens de Regionals per una infrastructura que s'utilitza per Rodalies també, fet que ocasiona aquests extremadament dèficits de seguretat.
L'apreciació que els serveis regionals són un perill per a les persones a mi m'ha semblat insultant com a usuari freqüent d'aquests serveis.Platanito wrote:Enhorabona! Finalment has aconseguit deixar-los en evidència sense recòrrer a l'insult.
Em referia a que no ha fet servir els piiip! habituals. Ara, considerar que el fet de que els trens circulin a 130 km/h (velocitat que seria execrable si es tractés d'una 440 de rodalies molestant les 447) per la seva via és un dèficit de seguretat, no és un insult als usuaris de regionals, sino a la inteligència, ras i curt.entfe001 wrote:L'apreciació que els serveis regionals són un perill per a les persones a mi m'ha semblat insultant com a usuari freqüent d'aquests serveis.EUKibo wrote:He patit l'avaria en directe, un regional a 130Kmh ha arrollat una dona a l'estació de Gavà on circulen això trens de Regionals per una infrastructura que s'utilitza per Rodalies també, fet que ocasiona aquests extremadament dèficits de seguretat.
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
- EUKibo
- N9
- Posts: 1321
- Joined: Sunday 07/01/2007 16:54
- Location: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels
En cap moment he volgut apreciar que els regionals siguin un perill per a les persones. El que es perill és la infrastructura de Renfe-ADIF. I no entro que si fa 100 anys el ferrocarril no se que perque no ve al cas, obviament els usuaris exigim millores, som un pais desenvolupat i en canvi en el tema de ferrocarril paisos com el Marroc semblen més avançats.entfe001 wrote:EUKibo wrote:He patit l'avaria en directe, un regional a 130Kmh ha arrollat una dona a l'estació de Gavà on circulen això trens de Regionals per una infrastructura que s'utilitza per Rodalies també, fet que ocasiona aquests extremadament dèficits de seguretat.L'apreciació que els serveis regionals són un perill per a les persones a mi m'ha semblat insultant com a usuari freqüent d'aquests serveis.Platanito wrote:Enhorabona! Finalment has aconseguit deixar-los en evidència sense recòrrer a l'insult.
Al metro hi ha la tendencia a posar mampares protectores a les andanes. Tot just les estan posant a la L9 L10 L11 i veureles a la L2 i L5 dubto que triguem molt. Al metro els trens enmig el tunel van a 80Kmh i a l'entrar a l'estacio com a molt portaran 50Kmh i a aquestes baixes velocitats ja es volen mamparar estacions. El que no entenc perque Renfe fa circular Regionals per una infrastructura deficitaria de Rodalies. En comptes de fer AVE calia fer una nova infrastructura competent de Regionals, sobretot per relacions Tarragona-Vilanova-Barcelona-Granollers-Girona-Figueres perque fan circular els Regionals per unes vies de rodalies amb el greuge de seguretat per als passatgers de tots dos tipus de servei.
Fer passar regionals i rodalies per la mateixa via fa que tots dos serveis vagin mes lents ja pot ser que un Regional hagi de tragarse un Rodalies davant o un Rodalies que s'hagi de parar 5min en una estacio per deixar pasar un Regional.
L'unic que dic, resumint, que els Regionals necessiten una via segregada de Rodalies per augmentar seguretat, capacitat i velocitat de els dos serveis. Les 2 vies que hi ha ara en l'eix Castelldefels-Granollers nomes te capacitat per a Regionals o Rodalies, pero els dos no hi caben, la C2 va ultrasaturada en aquest tram i ni dir els Regionals a Girona que son clarament insuficients.
Explica'm si us plau, aquest perill tant terrible que consisteix en posar rodalies i regionals en una mateixa via...EUKibo wrote:
En cap moment he volgut apreciar que els regionals siguin un perill per a les persones. El que es perill és la infrastructura de Renfe-ADIF. I no entro que si fa 100 anys el ferrocarril no se que perque no ve al cas, obviament els usuaris exigim millores, som un pais desenvolupat i en canvi en el tema de ferrocarril paisos com el Marroc semblen més avançats.
Al metro hi ha la tendencia a posar mampares protectores a les andanes. Tot just les estan posant a la L9 L10 L11 i veureles a la L2 i L5 dubto que triguem molt. Al metro els trens enmig el tunel van a 80Kmh i a l'entrar a l'estacio com a molt portaran 50Kmh i a aquestes baixes velocitats ja es volen mamparar estacions. El que no entenc perque Renfe fa circular Regionals per una infrastructura deficitaria de Rodalies. En comptes de fer AVE calia fer una nova infrastructura competent de Regionals, sobretot per relacions Tarragona-Vilanova-Barcelona-Granollers-Girona-Figueres perque fan circular els Regionals per unes vies de rodalies amb el greuge de seguretat per als passatgers de tots dos tipus de servei.
Fer passar regionals i rodalies per la mateixa via fa que tots dos serveis vagin mes lents ja pot ser que un Regional hagi de tragarse un Rodalies davant o un Rodalies que s'hagi de parar 5min en una estacio per deixar pasar un Regional.
L'unic que dic, resumint, que els Regionals necessiten una via segregada de Rodalies per augmentar seguretat, capacitat i velocitat de els dos serveis. Les 2 vies que hi ha ara en l'eix Castelldefels-Granollers nomes te capacitat per a Regionals o Rodalies, pero els dos no hi caben, la C2 va ultrasaturada en aquest tram i ni dir els Regionals a Girona que son clarament insuficients.