Page 62 of 411
Posted: Thursday 24/05/2007 17:40
by Guigui
marcel wrote:Explica'm si us plau, aquest perill tant terrible que consisteix en posar rodalies i regionals en una mateixa via...
Preciso la pregunta: quin problema representa encabir fins a deu trens per hora i sentit en via doble?
Posted: Thursday 24/05/2007 18:54
by buertu
De fet, no és aquesta la tasca principal? El fet que hi hagi trànsit de rodalies i regionals farà que la capacitat quedi més limitada per la diferent velocitat amb què van els diferents tipus de trens.
D'altra banda, comentar que sí hi ha perill en que hi hagi gent a menys d'un metre de les vies, i moltissims cops aquesta distància no es manté perquè l'andana està plena a vessar i no hi ha opció.
Posted: Friday 25/05/2007 0:07
by marcel
buertu wrote:De fet, no és aquesta la tasca principal? El fet que hi hagi trànsit de rodalies i regionals farà que la capacitat quedi més limitada per la diferent velocitat amb què van els diferents tipus de trens.
D'acord que això podria suposar la no presència d'algun tren de més.
Però si la linia estés ben coordinada no hauria de suposar apenes problemes. Continuu demanant als alarmistes de la casa que m'aclareixin el perill d'aquesta situació.
Posted: Friday 25/05/2007 0:07
by marcel
Posted: Friday 25/05/2007 15:54
by entfe001
Guigui wrote:Preciso la pregunta: quin problema representa encabir fins a deu trens per hora i sentit en via doble?
FGC en fa passar 30 per hora i sentit a Provença...
Posted: Friday 25/05/2007 18:04
by Proastiakos
EUKibo wrote:Al metro els trens enmig el tunel van a 80Kmh i a l'entrar a l'estacio com a molt portaran 50Kmh i a aquestes baixes velocitats ja es volen mamparar estacions.
Entra tú amb un metro a 50 km/h i potser no pares si no frenes una mica més del compte. Parlant de la línia sense més restriccions i amb un tram bastant llarg, la velocitat màxima adquirida és de 75-80 km/h, però el tren ja talla tracció als 70 km/h....
Posted: Friday 25/05/2007 20:22
by Guigui
entfe001 wrote:Guigui wrote:Preciso la pregunta: quin problema representa encabir fins a deu trens per hora i sentit en via doble?
FGC en fa passar 30 per hora i sentit a Provença...
Ecco lì quà!
Posted: Thursday 31/05/2007 10:57
by entfe001
Desallotjada l'estació de Clot Aragó
Un incendi a les escales d'emergència de l'estació ha obligat a desallotjar l'estació del Clot i a suspendre el servei ferroviari de les línies C2 i Ca2. El servei de la línia C1, segons anuncia Renfe, es presta per un itinerari alternatiu (Triomf - Arenal - Montcada Bifurcació - inversió de marxa - Bifurcació Aigües - Sant Andreu Comtal - Triangle Ferroviari - Sant Adrià de Besòs?)
Renfe wrote:31/05/07
Incidencia en la estación de El Clot - Aragó
El humo causado por un pequeño incendio en una zona de escaleras en desuso ha obligado a desalojar la estación de El Clot. Esta incidencia ha provocado la interrupción de la circulación ferroviaria en esta estación, lo que afecta a los servicios de Rodalies de las líneas 1 y 2 y de los trenes de Media Distancia Barcelona - Girona.
Para minimizar la afectación de la incidencia se están desviando trenes de la línea 1 de Rodalies por recorridos alternativos
Renfe lamenta las molestias que esta incidencia pueda ocasionar a los viajeros
Posted: Thursday 31/05/2007 11:18
by Mortadel·lo
segons la vanguardia és "por la cantidad de basura acumulada en los andenes"
Posted: Thursday 31/05/2007 11:27
by trainman
votar enviar imprimir 31/5/2007 10:59 h EXTINGUIDO A LAS 10.40
Un pequeño incendio en El Clot-Aragó obliga a desalojar la estación e interrumpir la circulación
MÁS INFORMACIÓN
Información de 'Última Hora' en la página web de Renfe
EUROPA PRESS
BARCELONA
Un pequeño incendio en la estación de Renfe del Clot-Aragó, en Barcelona, ha obligado esta mañana a parar la circulación de trenes y a desalojar las instalaciones.
Para minimizar la afectación de la incidencia se están desviando trenes de la línea 1 de cercanías por recorridos alternativos, según informa Renfe en su página web.
Según han informado fuentes de los Bomberos de Barcelona, el fuego se ha iniciado en la zona de vías sobre las 9.57 horas, al prenderse fuego la basura acumulada. El humo ha obligado a desalojar la estación, por la que pasan varías líneas de Cercanías y los trenes Regionales hacia Girona.
No ha afectado al metro
El humo no ha afectado a la estación de metro contigua a la de ferrocarril, por lo que el suburbano barcelonés ha continuado funcionando correctamente.
Sobre las 10.40 horas, el fuego ha quedado extinguido y no se ha tenido que atender a ningún pasajero intoxicado ni quemado.
Al lugar del suceso han acudido seis dotaciones de los bomberos, entre tanques, ambulancia y un vehículo de transporte de bombonas de aire para los bomberos.
http://www.elperiodico.com/default.asp? ... io_PK=1022
Posted: Thursday 31/05/2007 11:31
by aim
Ostres, venint cap a casa amb el metro, al parar a Clot he vist que estaven tallades les escales que porten cap a l'estació de Renfe i tot de segurates vigilant-les. Per megafonia es deia algo de Renfe, però no he pogut escolar-ho bé. També he sentit bastanta olor a cremat. Quan he sortit a Navas, a l'exterior encara notava una mica d'olor a fum.
Això a les 11:20.
Ara almenys ja se a què és degut.
Posted: Thursday 31/05/2007 12:07
by entfe001
A Girona el Catalunya Exprés a Portbou està anunciat amb 50 minuts d'endarreriment (surt de Sants a les 10.25), però quan feia 70 que hauria d'haver sortit de Barcelona s'ha avisat per megafonia que encara es trobava a la ciutat comtal.
Dit això, i com a usuari assidu del Clot, em sorprèn que no hagi passat això molt abans.
Posted: Thursday 31/05/2007 12:09
by Platanito
A la ràdio, el cap dels bombers ha explicat que l'incendi, sense massa aparositat tret del fum, s'ha originat a una zona que només es fa servir de sortida d'emergència.
Ja sabeu, haureu de tornar a fer fotos i comparar l'abans i el desprès de l'incendi. Amb una mica de sort, bona part del cremat serà la ronya que hi havia!
Posted: Thursday 31/05/2007 12:12
by entfe001
En aquella zona s'hi concentra molta gent per fumar
Per altra banda, una perla de l'ATM:
Centre d'informació TransMet wrote:Dia: 31/05/2007 - Hora: 10:45
En aquest moment, la circulació de trens de Renfe Rodalies es troba ininterrompuda a l'estació del Clot, afectant a les línies C1, els trens de la qual son desviats per Sant Andreu Comtal, Montcada Bifurcació i Sant Andreu Arenal, i la C2, que no circula entre les estacions de Sants i el Clot. La resta de línies de Renfe Rodalies funcionen amb normalitat, igual que les de metro, autobusos, tramvies i Ferrocarrils de la Generalitat.
La circulació ininterrompuda de trens és una incidència a Renfe? Insinuen que l'habitual és que no hi circulin trens?
Posted: Thursday 31/05/2007 12:30
by Mako448
Pel que és veu,els trens tornen a circular per Clot.
Dia: 31/05/2007 - Hora: 11:50
A hores d'ara us hem d'informar que per problemes a l'estació de Clot de Renfe Rodalies els trens de les línies C1, la línia del Maresme, i la C2 (Sant Vicenç de Calders/Maçanet) estan circulant amb irregularitats, fora del seu servei habitual, i, per tant, s'estan acumulant diversos retards. La resta de línies de Renfe Rodalies funcionen, però, amb normalitat, igual que les de metro, autobusos, tramvia i Ferrocarrils de la Generalitat.
Posted: Thursday 31/05/2007 16:16
by EUKibo
Mako448 wrote:Pel que és veu,els trens tornen a circular per Clot.
Dia: 31/05/2007 - Hora: 11:50
A hores d'ara us hem d'informar que per problemes a l'estació de Clot de Renfe Rodalies els trens de les línies C1, la línia del Maresme, i la C2 (Sant Vicenç de Calders/Maçanet) estan circulant amb irregularitats, fora del seu servei habitual, i, per tant, s'estan acumulant diversos retards. La resta de línies de Renfe Rodalies funcionen, però, amb normalitat, igual que les de metro, autobusos, tramvia i Ferrocarrils de la Generalitat.
Companys meus que han agafat avui el tren han sofert mes d'una hora de retard, gairebe 1 hora 30. Saturacions descomunals (perque us feu una idea si ja pasant trens cada 30min les estacions de Barcelona de la C2 ja estan alarmantment saturades, amb 1 hora sense pasar cap tren....
Posted: Thursday 31/05/2007 19:26
by oscar440
Aquest incendi, sí que ha afectat al Metro, ja que s´han tancat tots els accesos a l´estació del Clot (inclòs el Metro).
A l´Informatiu del migdia de TV3: surt una nena dient que ja no pot arribar a un exàmen a l´Autònoma per culpa d´aquest fet. Aquesta senyoreta estava a Sants, "xupant" càmera. Nena: baixa a l´estació del Metro de la línea 5, fes-te tres paradetes fins a Diagonal i allà fes l´enllaç amb l´estació de Provença dels Ferrocarrils. Ja veuràs que aviat que arribes a l´Autònoma. Però és més maco posar a parir la Renfe i "xupar" càmera a Sants. Torracollons.
Salutacions.
Posted: Thursday 31/05/2007 20:08
by metring
La notícia, al diari
ADN, edició tarda:
Desalojan la estación de ElClot-Aragó
por un incendio bajo una escalera
El denso humo ha obligado a cortar el servicio de Cercanías hasta el mediodía.
● Un incendio, iniciado bajo una escalera en desuso,ha obligado a evacuar y cerrar la estación de Renfe de El Clot-Aragó y a cortar la circulación
de trenes de las líneas 1 y 2 de Cercanías y la línea de medio
recorrido dirección Girona. La causa del incendio, según ha confirmado el jefe de guardia de los Bomberos, Santiago Rovira, “sería la acumulación de basura o la oxidación de algún material bajo una escalera mecánica de emergencia”. Aunque no se descarta que pueda haber sido intencionado. El fuego se ha declarado a las 09:30. La encargada de taquillas
de la estación, Montse Batlle, ha explicado que “el
andén 2 ha empezado ha llenarse de humo, hemos llamado
a los Bomberos y hemos desalojado rápidamente”.
Los trenes que en el momento del incendio circulaban por la estación han continuado su trayecto hasta su destino a pesar del humo.
Un total de 20 bomberos han trabajado en las labores de extinción del fuego, hasta cerca de las 11 horas. Sin embargo, el servicio de Cercanías
no se ha podido restablecer hasta el mediodía debido al espeso
humo que se ha acumulado en los andenes. Batlle ha explicado que,aunque el tráfico ferroviario ha había sido desviado temporalmente,
“trenes de arrastre han circulado durante el cierre de la es-
tación para ayudar en la disipación del denso humo, arrastrándolo
hacia el exterior”. No se ha registrado ningún
herido ni daños materiales importantes, aunque sí retrasos
en el flujo ferroviario y largas esperas para los usuarios.
La estación de metro de las líneas 1 y 2 a la altura de El
Clot ha continuado funcionando sin problemas.
Posted: Thursday 31/05/2007 20:34
by entfe001
Jo he sentit a l'informatiu del 3/24 que l'estació de metro del Clot ha funcionat tota l'estona però que havien tancat tots els seus accessos. Ja em direu quina utilitat té una estació de metro de la qual no en pots sortir
Per altra banda, digne de menció ha estat també que han dit que les línies de Renfe afectades han sigut la 1 que va a Maçanet i la 2, la de Mataró
Posted: Thursday 31/05/2007 20:39
by aim
entfe001 wrote:Jo he sentit a l'informatiu del 3/24 que l'estació de metro del Clot ha funcionat tota l'estona però que havien tancat tots els seus accessos. Ja em direu quina utilitat té una estació de metro de la qual no en pots sortir
Pel que he vist jo només estava tallat l'accés que va cap a l'estació de Renfe. Els de seguretat feien anar a la gent en direcció a les escales de la L2.