Page 64 of 121

228 i 229 a Montcada

Posted: Sunday 05/07/2009 15:52
by UT440_132M
Divendres, a Montcada Bifurcació, estacionats els 465 228 i 229, aquest últim, al topall, on fa una mica més d'un any hi havien les 440, vigilades, per fins a 4 vigilants de seguretat, petant la xerrada.

Re: Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona

Posted: Monday 06/07/2009 11:57
by Mako448
No tots els civies que estàn o estaràn a Birfucació aniràn a Barcelona,alguns també a València.

M'extranya que la 227M estigui en servei a Barcelona,ja que em pensava que aniria a València.I a veure si ja porten civies ja a la C4,no crec que portin un munt de 465 a la C2sud,ja que volen conservar les 450/451 d'aquella línia.El que haurien de portar són 463 noves per fer que els 465 en simple que circulen a la C2 sud vaguin en doble(tot i que la previsió és que circulin 465 en doble),ja que ho trobo una vergonya que un tren tant petit com una 465 en simple el facin circular per la línia de rodalies amb mès demanda,i sobretot a l'estiu.

Les 465 en simple,en la meva teoria,per la C1,C2 i C4 són trens petits.Ideals serien per la C3 sobretot,i per la C7 seria un tren massa gran.

465 a la R3, problema amb les andanes

Posted: Monday 06/07/2009 13:14
by UT440_132M
A la R3 tindríem un problema si fiquessin 465, moltes andanes d'estacions intermitges, estàn adaptades per a composicions de 3 cotxes, un exemple, Figaró, St. Martí de Centelles, o Hostalets de Balenyà. Moltes vegades, quan s'ha fet alguna circulació amb 6 cotxes, els 6 cotxes de cua queden a la zona on no s'ha alçat l'andana, obligant a fer un bon saltiró. Per mi que no en vingui cap, ja estem bé amb les 440R i 447.

Re: Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona

Posted: Thursday 09/07/2009 2:51
by sag470
A la R1, la R2, la R2N i la R4 li calen composiciones de 8 cotxes Civia; a la R2S, composicions de 10 cotxes Civia. A la R3, amb 3 cotxes Civia tindria prou, pero un hores punta el tram Gran-Bcn petaria, per la cual, en hora punta, anirien en doble composició (6 cotxes). Els L'Hosp-Ripoll-Puigc els calen 4 cotxes mínim (s'omplen més que els rodalies de Vic), pero preguem que els Civies no pugin de Vic; els 447 s'hi adapten prou be, sino fos pels seients i, a l'hivern, la perdua de calefacció als ser diàfans.

Re: Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona

Posted: Thursday 09/07/2009 12:16
by alexbn
Yo en la C1 más bien pondría Civias de 10 coches si cupieran en las estaciones, porque los de 8 coches ya pasan y van hasta arriba de gente.

Estacions prou llargues segons el pla

Posted: Thursday 09/07/2009 12:25
by Guigui
alexbn wrote:Yo en la C1 más bien pondría Civias de 10 coches si cupieran en las estaciones, porque los de 8 coches ya pasan y van hasta arriba de gente.
Segons el pla de rodalia previst pel govern central, totes les estacions del nucli de Barcelona acabaran tenint andanes de 200 metres que, per tant, tindran espai per a 465 dobles.

Re: Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona

Posted: Thursday 09/07/2009 17:20
by Renfe451
I això significarà que podria ser possible veure Civies 465+465 en servei. Tal i com ha dit en sag470, la C2 sud necessita Civies de 10 cotxes (o sigui de 5+5), per la seva alta demanda.



Salutacions

Re: Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona

Posted: Thursday 09/07/2009 17:25
by BB9200
O senzillament, remodelar els civies de manera que tinguin més places, doncs ara més sembla un metro que no un tren :x .
Perquè un civia de 5 cotxes té les mateixes places que una 447 en simple quasibé, i una 465 en doble té quasibé la mateixa capacitat que una 447 en doble.
El millor seria contractar trens de 2 pisos que siguin millors que les 450-451, per aquesta línia, doncs té molta demanda.

Re: Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona

Posted: Thursday 09/07/2009 17:41
by Renfe451
Una doble de 465's no té la mateixa capacitat que una doble de 447's, una doble de 465's pot oferir més places que les 450/451. Només cal sumar les places que ofereix dues 465's i comparar les places que ofereix les 450/451.


Salutacions

Re: Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona

Posted: Thursday 09/07/2009 17:43
by BB9200
Ja portaré demà les places exactes que ofereix les 465 en doble, i les comparem amb les de les 447 en doble.

Capacitat de 465 i 447

Posted: Thursday 09/07/2009 19:24
by Guigui
Un 465 té capacitat per a 997 persones (720 dretes, 277 assegudes), i un 447 per a 702 persones. Extret del web de CAF:
http://www.caf.net/caste/productos/proy ... &sec=prest
http://www.caf.net/caste/productos/proy ... &sec=prest

463 a la R3 insuficient

Posted: Thursday 09/07/2009 20:34
by UT440_132M
sag470 wrote:A la R1, la R2, la R2N i la R4 li calen composiciones de 8 cotxes Civia; a la R2S, composicions de 10 cotxes Civia. A la R3, amb 3 cotxes Civia tindria prou, pero un hores punta el tram Gran-Bcn petaria, per la cual, en hora punta, anirien en doble composició (6 cotxes). Els L'Hosp-Ripoll-Puigc els calen 4 cotxes mínim (s'omplen més que els rodalies de Vic), pero preguem que els Civies no pugin de Vic; els 447 s'hi adapten prou be, sino fos pels seients i, a l'hivern, la perdua de calefacció als ser diàfans.
Una 463 per la R3 és totalment isuficient. Ara mateix acabo de tornar de BCN, i hi ha hagut un grup de jovent, que han anat drets tot el trajecte fins a Vic, i anàvem en una 447 en simple. L'únic lloc de la línia on hi cabria una 465 doble, seria a Vic, ja que l'andana està preparada, per encabir-hi fins a 3 composicions. El que cal fer, és posar composicions dobles, sempre!, tant si fas Granollers - Canovelles, com si fas La Garriga, Vic, Ripoll, Ribes etc... A partir de La Garriga sempre s'omplen fins a les orelles les composicions simples. Per cert, ja que el fil va de Civia, aquesta tarda hi havia estacionat a Montcada, el 465 230M. Juntament amb els 227M 228M i 229M.

Re: Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona

Posted: Thursday 09/07/2009 21:31
by Renfe451
A la C3 s'haurien de posar Civies 4+4, si és que caben a totes les estacions. I si no és possible, amb un 4+3, tot i que tampoc serà suficient...


Salutacions

Re: Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona

Posted: Sunday 12/07/2009 23:51
by canalcole
VERGONYA
Aquesta es una de les moltes paraules que es podrien dir havent vist una 463 EN SIMPLE fent un servei C2 Sud (18.24/19.10).

Re: Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona

Posted: Monday 13/07/2009 0:17
by metring
Cert, també en fa quan posen una 451, imagina't un civia...

Re: Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona

Posted: Monday 13/07/2009 1:01
by Pere
La vergonya més gran és que circulin trens civia més amunt de Vilanova tal i com estan les estacions.

Re: Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona

Posted: Monday 13/07/2009 1:06
by david_jim
I s'hauran quedat tan amples després d'això. No se'ls remourà la consciència després a casa als responsables d'això, ni que sigui una miqueta? :nono

Re: Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona

Posted: Monday 13/07/2009 1:08
by metring
Pere wrote:La vergonya més gran és que circulin trens civia més amunt de Vilanova tal i com estan les estacions.
I abans i tot, des de Sitges.

Re: Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona

Posted: Monday 13/07/2009 11:11
by Renfe451
Adif ha de posar mans a la obra per reformar les estacions de Sitges cap amunt, fins a Sant Vicenç de Calders. Per que en el estat en que estàn, es bastant vergonyós, i això que van dir que les estacions del Garraf les reformarien, Cubelles inclosa.


Salutacions

Totes les estacions del nucli de rodalia

Posted: Monday 13/07/2009 11:14
by Guigui
Renfe451 wrote:Per que en el estat en que estàn, es bastant vergonyós, i això que van dir que les estacions del Garraf les reformarien, Cubelles inclosa.
No sols les del Garraf. Van dir que totes les del nucli de rodalia, aixecant andanes i allargant-les fins als 200 metres per a encabir-hi 465 dobles.