Page 64 of 147

Re: Retards, avaries i deficiències a TMB

Posted: Friday 18/09/2009 11:18
by Platanito
metring wrote:Oleeee, moltes gràcies!

Va per llarg que els panells d'informació de temps d'arribada dels trens no funcionin?
Ahir a la tarda funcionaven, almenys a la L1.

Re: Retards, avaries i deficiències a TMB

Posted: Friday 18/09/2009 11:20
by metring
Doncs avui, he agafat la 1, la 3 i la 5 (en sèrio, tres línies a hores d'ara :D ), i enlloc no funcionaven :nose

Re: Retards, avaries i deficiències a TMB

Posted: Friday 18/09/2009 11:26
by metring
http://www.elperiodico.cat/default.asp? ... io_PK=1022

La policia conclou que el noi atropellat pel metro no fugia

1. • Algunes informacions van apuntar erròniament que l’havien atrapat robant

EL PERIÓDICO
BARCELONA

L’informe policial sobre la mort d’un noi que va ser atropellat per un comboi del metro el dia 3 d’agost passat ha determinat que es va tractar d’un accident i no esmenta que la víctima, un noi de 31 anys veí de la població de Ripollet, estigués robant material d’una obra a l’estació, en contra del que van informar en el seu moment les agències Europa Press i Efe, i que va ser recollit per alguns mitjans de comunicació, entre ells EL PERIÓDICO.
Segons la informació que va ser difosa l’endemà de l’atropellament mortal –publicada per aquest diari el 5 d’agost–, i basant-se en les declaracions que es van recollir d’alguns testimonis, semblava que el jove havia estat sorprès per alguns usuaris del metro mentre robava material d’unes obres que s’estaven portant a terme a l’andana de l’estació de Plaça Catalunya de la línia 1. Les mateixes fonts van apuntar que a l’adonar-se’n va fugir per l’andana amb tan mala fortuna que va ensopegar accidentalment i va acabar caient a les vies del suburbà, on va ser atropellat mortalment per un comboi. Aquests fets van tenir lloc a les 19.30 hores.

ACCIDENT / Per contra, l’informe policial al qual ara ha tingut accés l’agència Efe corrobora en les seves conclusions que la mort d’aquest veí de Ripollet va ser un accident, i no esmenta en cap moment que el noi estigués a l’andana robant o ni tan sols intentant fer-ho, que provés de fugir i ensopegués i que aquesta fos la causa per la qual es precipités a les vies. Segons les conclusions que aporta l’informe, el noi era a les vies per causes que es desconeixen i quan va veure venir el tren va intentar sortir-ne, però no va poder arribar a temps a l’andana.

FAMÍLIA / Per la seva part, la família de la víctima ha enviat una carta als mitjans de comunicació que van difondre la notícia en la qual asseguren que tant en l’informe elaborat pels Mossos d’Esquadra com en les explicacions que en el seu dia els va oferir la policia en cap moment no es van esmentar aquestes circumstàncies.

Missatges traslladats

Posted: Friday 18/09/2009 22:52
by Guigui
He traslladat els missatges sobre el nou CCM a un fil nou: http://www.transport.cat/viewtopic.php?f=2&t=9847

Re: Retards, avaries i deficiències a TMB

Posted: Monday 21/09/2009 9:28
by metring
Ara que l'havien reobert...

http://www.lamalla.cat/infolocal/barcel ... ?id=292660

Una incidència deixa sense servei de metro l'estació d'Horta de la L5

Els trens finalitzen el recorregut a Vilapicina

LAMALLA.CAT

Una incidència tècnica a la línia 5 del Metro de Barcelona manté sense servei l'estació d'Horta, segons informa el servei Transmet. D'aquesta manera, els trens d'aquesta línia, la blava, finalitzen el seu recorregut a l'estació de Vilapicina.

Aquest divendres, precisament, es va restablir el servei de metro entre aquestes dues estacions un cop finalitzades les obres de connexió amb el perllongament d'aquesta línia a la Vall d'Hebron.

Re: Retards, avaries i deficiències a TMB

Posted: Monday 21/09/2009 11:08
by Tony M. Nyphot
metring wrote:Una incidència deixa sense servei de metro l'estació d'Horta de la L5

Els trens finalitzen el recorregut a Vilapicina.
La L5 només funciona fins a Maragall, no fins a Vilapicina.

Re: Retards, avaries i deficiències a TMB

Posted: Monday 21/09/2009 11:09
by metring
Merci per la informació de primera mà!

Per cert, diuen algun motiu pel tall, i si durarà gaire?

Re: Retards, avaries i deficiències a TMB

Posted: Monday 21/09/2009 11:11
by Tony M. Nyphot
Només sé que no he pogut agafar el metro a Virrei Amat.

Re: Retards, avaries i deficiències a TMB

Posted: Monday 21/09/2009 11:15
by wefer
Tony M. Nyphot wrote:Els trens finalitzen el recorregut a Vilapicina.
Possiblement, les últimes agulles de la línia (a part de les d'Horta) deuen ser a Maragall i per això deuen haver tallat tot el tram. Ara mateix no tinc el plànol a mà. Algú pot confirmar/desmentir aquest fet?

Re: Retards, avaries i deficiències a TMB

Posted: Monday 21/09/2009 11:30
by victorcasta
wefer wrote:
Tony M. Nyphot wrote:Els trens finalitzen el recorregut a Vilapicina.
Possiblement, les últimes agulles de la línia (a part de les d'Horta) deuen ser a Maragall i per això deuen haver tallat tot el tram. Ara mateix no tinc el plànol a mà. Algú pot confirmar/desmentir aquest fet?
Sí, a Maragall hi han agulles per poder accedir al ramal de connexió de la L4 des de les dues vies.

Re: Retards, avaries i deficiències a TMB

Posted: Monday 21/09/2009 11:35
by Tony M. Nyphot
wefer wrote:
Tony M. Nyphot wrote:Els trens finalitzen el recorregut a Vilapicina.
Jo he escrit que els trens acaben a Maragall, no a Vilapicina.

Re: Retards, avaries i deficiències a TMB

Posted: Monday 21/09/2009 14:04
by metring
La informació, més complerta:

http://www.lavanguardia.es/ciudadanos/n ... s-las.html

Cortada la L5 del Metro entre Maragall y Horta a los tres días de restablecerse el servicio tras las obras

Los trenes no han circulado durante algo más de dos horas

21/09/2009 | Actualizada a las 12:58h | Ciudadanos

Barcelona. (EUROPA PRESS).- Una avería en un enclavamiento -sistema electrónico que controla las señales y la posición de los trenes- obligó esta mañana a cortar el tramo de la Línea 5 de Metro entre las estaciones de Maragall y Horta. El servicio de metro en este tramo se restableció el pasado viernes tras llevarse a cabo en agosto las obras de conexión por la prolongación de esta línea hasta Vall d'Hebron.

Según informó Transports Metropolitans de Barcelona (TMB), la circulación de trenes se interrumpió a las 8.14 horas entre las estaciones de Vilapicina y Horta, a raíz de la caída del enclavamiento situada en esta última estación. Sobre las 9.04 horas, se limitó la circulación de trenes hasta la estación de Maragall.

A las 10.46 horas, se recuperó el enclavamiento y el funcionamiento normal de la L5 hasta Horta.

Para sustituir el servicio de Metro interrumpido se estableció un servicio especial de autobuses, primero entre Vilapicina y Horta, y, posteriormente, entre Maragall y Horta, con parada en las estaciones intermedias de Virrei Amat y Vilapicina.

Sagrada Família, col.lapsada

Posted: Monday 21/09/2009 15:28
by oriolp13
A causa d'això a les 9 del matí, el vestíbul de Sagrada Família estava col.lapsat. La gent arribava fent cua fins on hi ha la passarel.la per agafar els ascensors a la L2! :o

Re: Retards, avaries i deficiències a TMB

Posted: Monday 21/09/2009 15:36
by Tony M. Nyphot
TMB haurà de fer alguna cosa amb aquest transbord, perquè aquestes monstruoses cues quan hi ha una incidència a la L5 són massa habituals. El vestíbul costat L5 és massa petit per la gent que fa servir el transbord.

Re: Retards, avaries i deficiències a TMB

Posted: Tuesday 22/09/2009 0:22
by wefer
Tony M. Nyphot wrote:TMB haurà de fer alguna cosa amb aquest transbord, perquè aquestes monstruoses cues quan hi ha una incidència a la L5 són massa habituals. El vestíbul costat L5 és massa petit per la gent que fa servir el transbord.
Com ja he comentat alguna vegada, les escales des de les andanes de la L5 cap a la L2 no es van tocar quan es va fer l'enllaç amb la L2 els anys 90. Són encara les mateixes escales pensades i dissenyades a finals dels anys 60 com una simple sortida al carrer en una estació de barri. Ara, però, han de suportar a més a més tota la marabunta d'usuaris que fan l'enllaç i la riuada de turistes que visiten el temple. Evidentment, allò es desborda per tots els costats cada dia en hora punta, i quan hi ha una incidència, és un embut perillós i molest.
Certament, és un dels punts de la xarxa que necessita una intervenció més urgent.

Re: Retards, avaries i deficiències a TMB

Posted: Tuesday 22/09/2009 0:51
by Nozomi
I no seria possible fer un enllaç des del nivell de la L5 cap a la L2 sense haver de pujar al vestíbul d'entrada?

Re: Retards, avaries i deficiències a TMB

Posted: Tuesday 22/09/2009 1:00
by wefer
Nozomi wrote:I no seria possible fer un enllaç des del nivell de la L5 cap a la L2 sense haver de pujar al vestíbul d'entrada?
Una intervenció en aquesta estació crec que hauria de consistir bàsicament en això que dius.

Re: Retards, avaries i deficiències a TMB

Posted: Tuesday 22/09/2009 21:04
by elbandero
Parlant de Sagrada Famila, el fet que les andanes de L2 siguin asimètriques, sabeu el perque. A mi m'agradaria pensar que és per un estudi de demanda però...

Per cert, és aquesta la única estació de la xarxa on les amplades d'andana no són simètriques?

Re: Retards, avaries i deficiències a TMB

Posted: Tuesday 22/09/2009 21:20
by oriolp13
elbandero wrote:Parlant de Sagrada Famila, el fet que les andanes de L2 siguin asimètriques, sabeu el perque. A mi m'agradaria pensar que és per un estudi de demanda però...

Per cert, és aquesta la única estació de la xarxa on les amplades d'andana no són simètriques?
Doncs van estudiar malament, ja que sempre que hi estic, hi veig més gent per anar cap al centre i Paral.lel que no cap a Clot i La Pau :?

Andanes asimètriques

Posted: Tuesday 22/09/2009 21:28
by Guigui
elbandero wrote:Per cert, és aquesta la única estació de la xarxa on les amplades d'andana no són simètriques?
Així d'entrada, se m'acut Espanya L1, tot i que el motiu n'és un altre.