Granolleri wrote:No, no s'ha tocat el mur permietral de les escales. Simplement abans eren d'un sol tram i ara tenen dos trams.
I el pas inferior, almenys per mi, ara em sembla més estret tot i tenir realment el mateix ample.
En fi... m'ho deu semblar.
Granolleri wrote:I, en canvi a la R2 Nord res de res (a part de canviar els de Granollers Centre).
Ni a la R2 Sud (tret de canviar la cartelleria del Prat de Llobregat).
Tot s'ha de dir, calen més obres a la R3 i la R4, no és cap secret.
Per exemple:
UT440_132M wrote:Obres iniciades a Centelles
. Sembla que fa poc que han començat. De moment s'ha tancat l'extrem Hospitalet de l'andana 1 (sota l'antic pas superior), on hi ha dipositat material d'obra, queda oberta encara la resta de l'andana.
S'ha picat l'antic paviment de l'andana 1, uns 50 cms. des del mur de l'edifici de l'estació, i s'ha formigonat.
A Mollet Santa Rosa, pel que he vist, s'ha desmantellat la via 3, la que provenia d'Alstom, i s'està eixamplant l'andana. Del pas inferior, encara no es veu moviment de que s'hagi de construir en breu. S'ha alçat la part de l'andana de la via 1 i 3 sentit Hospitalet.
De la resta, no he sabut veure des del tren si hi ha alguna novetat més.
Ja era hora que comencéssin a Centelles.
L'adjudicació de Centelles també comportava reformes d'algun tipus a Sant Martí de Centelles i Montcada-Ripollet.
Obre els ulls, a veure si també hi fan alguna cosa, a aquestes dues.
L'adjudicació també inclou obres a Sant Celoni i Blanes.
D'aquí a no massa adjudicaran la reforma de Vacarisses (actualment en licitació), possiblement la que més falta fa, degut al seu pèssim estat, de totes les que encara no han reformat.
I a veure quan inicien obres a Mollet-Sant Fost, que van fer obra preliminar, marcant la posició del pas inferior, i allà ho van deixar...
Sí que és cert que l'obra de Mollet-Sant Fost és força més complexa, potser s'esperen a acabar Sabadell-Centre. Misteri.
Una altra reforma ja adjudicada i que ha de començar obres d'aquí a no massa és Estació de França, que li han de recréixer les andanes que falten (ho fa Adif -això ja ho saps, ho poso pel lector anònim-).
Amb això, només quedarien amb problemes greus d'accessibilitat Figaró, Santa Perpètua de Mogoda, i Vacarisses-Torreblanca...
I en menor mesura, tot i que possiblement vagin lligades a l'obra del tercer rail, La Granada i L'Arboç (i segurament també El Vendrell i Sant Sadurní).