Carlos González wrote:Renfe445 wrote:
I tot plegat, per què?
Però a veure, has vist els mapes, que n'opines dels mapes??
Vull que diguis que t'assembla o quines coses no t'agraden i que es poden millorar, no aquest comentari de "per què té que ser així si ja està bé com està?", si es això lo que volies dir, no estaria molt d'acord amb aquest comentari perquè, el Metro de Barcelona té línies que donen volta que en aquest cas és la L3 ja que va passant i fent com una V. i les L6 i L7 actuals, fan o seràn les raons per què la línia Barcelona-Vallès vagi molt lenta, i pot haver-hi altres solucions, com un tramvia subterrani que va ser una proposta que m'havia agradat i que seria a més una solució per la línia d'FGC del Vallès (suposo) i el traçat de la L8 i parlant de la meva "proposta/opinió" del meu mapa d'abaix, la L8 actual la deixaria tal com està i que els trens (les línies suburbanes i rodalies) poguéssin anar desde Sants passant per Hospitalet (Rambla Just Oliveras)- Cornellà Centre i per arribar a l'estació de Sant Boi (seguint el recorregut de Manresa-Igualada o bé, que una línia de Rodalies passint per una carretera que també me'n va agradar la proposta i que a més els de Sant Vicenç poguéssin anar a Barcelona amb més rapidesa), si volies saber les raons de perquè he fet aquestes propostes i perquè vull que sigui així la xarxa de metro, ja t'ho he escrit.
Opino:
L1: Repensaria un xic la part de El Prat de Llobregat, però realment ja no hi ha res a fer. Està previst que arribi a l'estació "intermodal" algun dia, però jo sóc del parer que aquesta hauria d'haver fet de "metro de El Prat" i no la L9.
L2: Personalment travessar Montjuïc no em fa gaire el pes, o com a mínim no hi faria parada. Fer parades per utilitzar-les de veritat alguns dies no és viable, crec que el servei de bus especial, així com la línia 150 ja fa un servei adient.
L3: Pel cantó Trinitat, jo insisteixo que el que cal és fer-la baixar per anar al sector de La Maquinista i el Bon Pastor. Convertir la "LIII-B" en L6 i prolongar-la fins a Barceloneta, amb tots els respectes, però ho veig un despropòsit. La zona del Passeig Colom reclama el retorn del tramvia si o si. Fer una línia subterrània (per que en superfície no gosaran fer-ho) està totalment fora de lloc, ja no per la demanda, si no pels elevats costos de fer un túnel a quatre metres del mar.
L4: Amb la futura prolongació a Sagrera, el teu recorregut ja poc o res es pot tenir en compte, ara bé, més que fer coses rares amb la L4, el que caldria és una línia vertical en aquella zona, doncs l'única línia realment vertical és L3 al centre de la ciutat.
L6: Ja t'ho he comentat abans, a banda, no se per que has retirat la L6 original, que és la que ha de donar servei a Pedralbes, zona de Sarrià, Espluges i per que no, anar fins a Sant Boi.
L7: Mateix que el que he dit a la L6. La teva L7 només és sensata en cas de L4 circular. Però sincerament, no t'ajustes a la demana si no a com quedarà el color al mapa. No pots convertir en una sola línia dos trams altament diferenciats en la demana. L'existència de la L11 no es deu a tenir el verd clar al mapa, si no a que la demana és força inferior a L4 i no justifica tenir un tren cada 3-5 minuts. És més. Si la fusionessis, l'estació de Casa de l'Aigua hauria d'anar fora i l'has mantingut.
Prolongar a Montcada - Bifurcació sols ha de tenir sentit si es preveu la intermodalitat amb les diferents estacions de Rodalies de Montcada. Cas contrari ja hi ha el bus per comunicar Vallbona-Montcada-Ciutat Meridiana. I oblida-te'n que la línia serveixi per entrar dins la ciutat, ja hi és Rodalies.
L8: És el projecte oficial, sols hi faria una estació entre Espanya i Hospital Clínic al mig de l'eixample, i el recorregut el faria en diagonal. La corba de marres que apareix també als plànols oficials l'eliminaria directament i pensaria en fer entrar el túnel encarat a Travessera de Gràcia. Suposo que les voltetes tontes són cortesia de la senyora tuneladora!