En tot cas, caldrà fer obra grossa al tram d'Els Hostalets de Balenyà, si mai s'arriba a desdoblar el tram Centelles - Vic.437.001 wrote:No, si ja t'havia entès. I tampoc tinc clar que hi càpiguen dues vies.UT440_132M wrote:No ho sembla, perquè es va construir el pont als anys 40 del segle passat, i està construit sobre la paret de pedra costat mar.
En aquesta foto d'en Bernat Borràs, es veu més bé el que vull dir.
http://www.trenscat.com/renfe/images/li ... 180125.jpg
Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
- UT440_132M
- N10
- Posts: 3951
- Joined: Monday 03/03/2008 17:18
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
- Location: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
- Contact:
Re: Ahir (30/01/2018)
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
Ahir (02/02/2018)
A Barcelona-Sants (R1/R2/R3/R4):
-M'he tornat a oblidar de mirar al sostre per veure si l'enllumenat ja és de LEDs.
A Torre Baró (R3/R4/R7):
[des del tren]
-Obres encara no iniciades.
A Montcada-Bifurcació (R3/R4/R7):
[des del tren]
-Quan vas en una 465, part del tren para en andana baixa. La nata pot ser considerable.
A Montcada i Reixac-Manresa (R4/R7):
[des del tren]
-Crec que la megafonia hauria d'anunciar "atenció, estació en corba, vigilin amb l'espai entre tren i andana". Si ho fan al Vendrell, no entenc per què aquí no ho fan, si la corba és més tancada.
A Cerdanyola-Universitat (R7/R8):
-Obres encara no iniciades.
A Sant Cugat del Vallès (R8):
-Obres encara no finalitzades: l'ascensor de via 1 no hi ha manera de que funcioni. El cartell de "estació sense accesibilitat" continua veient-se al vestíbul.
A Sant Sadurní d'Anoia (R4):
[des del tren]
-Només s'han instal.lat teleindicadors (model Deimos/Aesys en color), a tres de les quatre vies, la que no en té és la via 4, la més allunyada de l'edifici de viatgers (i on molt rarament hi paren trens de viatgers).
-Estan acumulant travesses d'ample mixt a l'antiga derivació particular de Sant Sadurní (a la sortida costat Lavern-Subirats, costat mar).
-M'he tornat a oblidar de mirar al sostre per veure si l'enllumenat ja és de LEDs.
A Torre Baró (R3/R4/R7):
[des del tren]
-Obres encara no iniciades.
A Montcada-Bifurcació (R3/R4/R7):
[des del tren]
-Quan vas en una 465, part del tren para en andana baixa. La nata pot ser considerable.
A Montcada i Reixac-Manresa (R4/R7):
[des del tren]
-Crec que la megafonia hauria d'anunciar "atenció, estació en corba, vigilin amb l'espai entre tren i andana". Si ho fan al Vendrell, no entenc per què aquí no ho fan, si la corba és més tancada.
A Cerdanyola-Universitat (R7/R8):
-Obres encara no iniciades.
A Sant Cugat del Vallès (R8):
-Obres encara no finalitzades: l'ascensor de via 1 no hi ha manera de que funcioni. El cartell de "estació sense accesibilitat" continua veient-se al vestíbul.
A Sant Sadurní d'Anoia (R4):
[des del tren]
-Només s'han instal.lat teleindicadors (model Deimos/Aesys en color), a tres de les quatre vies, la que no en té és la via 4, la més allunyada de l'edifici de viatgers (i on molt rarament hi paren trens de viatgers).
-Estan acumulant travesses d'ample mixt a l'antiga derivació particular de Sant Sadurní (a la sortida costat Lavern-Subirats, costat mar).
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
Avui he vist Sabadell Centre força avançada. A veures si acaben dins la previsió.
- UT440_132M
- N10
- Posts: 3951
- Joined: Monday 03/03/2008 17:18
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
- Location: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
- Contact:
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
Centelles (R3)
https://www.naciodigital.cat/osona/noti ... /centelles
CENTELLES
Finalitza la primera fase d'obres de l'estació de tren de Centelles
La segona fase dels treballs s'executaria de cara el 2019
Redacció | 01/02/2018 a les 17:22h 1 comentari
Arxivat a: Societat, Ajuntament de Centelles, tren, Adif
L'estació de tren de Centelles ha gairebé acabat la primera fase de les obres. Tal com explica l'Ajuntament, fins ara ja s'ha col·locat una marquesina a l'andana principal, s'estan posant més fanals de leds a les parts més allunyades de l'estació i es canvia la pavimentació adaptant el terra per a les persones amb alguna minusvàlua.
En aquesta primera fase, valorada en uns cent mil euros (invertits per Adif), també s'ha remodelat les escales que baixen a les andanes i s'ha readaptat l'andana. Els lavabos s'han fet nous i també s'han adaptat perquè tothom hi pugui accedir.
D'altra banda, s'està elaborant el projecte de la segona fase de remodelació que apunten que es podria executar de cara el 2019. Es preveu que es faci una zona d'aparcament de vehicles i s'eixampli l'andana 2 per tal que s'hi puguin instal·lar ascensors per creuar de manera segura. A llarg termini, també es vol rehabilitar el pont del ferro que travessa les vies i recuperar-ho com a zona de pas.
https://www.naciodigital.cat/osona/noti ... /centelles
CENTELLES
Finalitza la primera fase d'obres de l'estació de tren de Centelles
La segona fase dels treballs s'executaria de cara el 2019
Redacció | 01/02/2018 a les 17:22h 1 comentari
Arxivat a: Societat, Ajuntament de Centelles, tren, Adif
L'estació de tren de Centelles ha gairebé acabat la primera fase de les obres. Tal com explica l'Ajuntament, fins ara ja s'ha col·locat una marquesina a l'andana principal, s'estan posant més fanals de leds a les parts més allunyades de l'estació i es canvia la pavimentació adaptant el terra per a les persones amb alguna minusvàlua.
En aquesta primera fase, valorada en uns cent mil euros (invertits per Adif), també s'ha remodelat les escales que baixen a les andanes i s'ha readaptat l'andana. Els lavabos s'han fet nous i també s'han adaptat perquè tothom hi pugui accedir.
D'altra banda, s'està elaborant el projecte de la segona fase de remodelació que apunten que es podria executar de cara el 2019. Es preveu que es faci una zona d'aparcament de vehicles i s'eixampli l'andana 2 per tal que s'hi puguin instal·lar ascensors per creuar de manera segura. A llarg termini, també es vol rehabilitar el pont del ferro que travessa les vies i recuperar-ho com a zona de pas.
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
Avui pintaven la façana de l'estació de Gavà, del mateix color gris, suposo que per esborrar alguna pintada no desitjada. Salut!
- UT440_132M
- N10
- Posts: 3951
- Joined: Monday 03/03/2008 17:18
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
- Location: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
- Contact:
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
http://el9nou.cat/osona-ripolles/actual ... io-de-vic/
Renfe i Adif invertiran 2 milions d’euros a l’estació de Vic
Segons un comunicat de l’Ajuntament, l’adjudicació del servei de bar també serà ‘imminent’
El 9 Nou 16/02/2018 | 18:22 Vic 0
Ajuntament de Vic
Renfe i Adif invertiran 2 milions d’euros a l’estació de tren de Vic. Ho ha anunciat l’Ajuntament en un comunicat després d’una reunió amb representants de totes dues companyies i promoguda per Vic per a tots. Segons el text, ara mateix “s’està redactant un projecte integral de renovació de la infraestructura que ha de ser estudiat al llarg de 2018”.
Les accions més immediates, i que “es visualitzaran aquest any”, seran de manteniment i neteja: solucionar els despreniments de la façana, millorar l’enllumenat i les escales mecàniques i, entre d’altres, netejar els excrements de colom. L’adjudicació del servei de bar serà “imminent”. Pel que fa a la llibreria, la licitació arribarà un cop s’hagi renovat l’estació.
Sobre el desdoblament de la línia R3, Adif ha assegurat a l’Ajuntament de Vic que està en marxa al tram Parets-La Garriga. A hores d’ara, s’està preparant, amb la supressió de passos de nivell i altres ajustaments, perquè posteriorment es pugui construir la doble via.
Recollint les queixes dels usuaris i el fort creixement que experimenta la UVic-UCC, els representants municipals han reclamat millorar les infraestructures i planificar un calendari concret. En aquest sentit, però, els responsables ferroviaris han dit que “s’està en fase d’estudi d’informació” i no s’han compromès amb cap data.
Renfe i Adif invertiran 2 milions d’euros a l’estació de Vic
Segons un comunicat de l’Ajuntament, l’adjudicació del servei de bar també serà ‘imminent’
El 9 Nou 16/02/2018 | 18:22 Vic 0
Ajuntament de Vic
Renfe i Adif invertiran 2 milions d’euros a l’estació de tren de Vic. Ho ha anunciat l’Ajuntament en un comunicat després d’una reunió amb representants de totes dues companyies i promoguda per Vic per a tots. Segons el text, ara mateix “s’està redactant un projecte integral de renovació de la infraestructura que ha de ser estudiat al llarg de 2018”.
Les accions més immediates, i que “es visualitzaran aquest any”, seran de manteniment i neteja: solucionar els despreniments de la façana, millorar l’enllumenat i les escales mecàniques i, entre d’altres, netejar els excrements de colom. L’adjudicació del servei de bar serà “imminent”. Pel que fa a la llibreria, la licitació arribarà un cop s’hagi renovat l’estació.
Sobre el desdoblament de la línia R3, Adif ha assegurat a l’Ajuntament de Vic que està en marxa al tram Parets-La Garriga. A hores d’ara, s’està preparant, amb la supressió de passos de nivell i altres ajustaments, perquè posteriorment es pugui construir la doble via.
Recollint les queixes dels usuaris i el fort creixement que experimenta la UVic-UCC, els representants municipals han reclamat millorar les infraestructures i planificar un calendari concret. En aquest sentit, però, els responsables ferroviaris han dit que “s’està en fase d’estudi d’informació” i no s’han compromès amb cap data.
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
Abans d'ahir (18/02/2018)
A Barcelona-Sants (R1/R2/R3/R4):
-No tinc clar si els tubs aparentment fluorescents de les andanes ho són de veritat, o si per dintre amaguen LEDs.
A Barcelona-Passeig de Gràcia (R2):
[des del tren]
-Arran de la reforma, trobo a faltar els cartells lluminosos amb el nom de l'estació: els actuals són molt menys visibles des del tren.
A Barcelona-Sant Andreu Comtal (R2):
[des del tren]
-L'obra dels nous ascensors provisionals va avançant.
A Mollet-Sant Fost (R2/R8):
[des del tren]
-Res de nou...
A Granollers-Centre (R2/R8):
[des del tren]
-Em sembla que ja han instal.lat la part de la nova cartelleria que faltava des que van acabar la reforma, tot i que no n'estic segur del tot. Espero confirmació o desmentit de la font granollerina habitual.
A Sant Celoni (R2):
-Res de nou. No se m'acut quina obra hi haurien de fer, aquí. Però va al mateix paquet que la reforma de Centelles, Sant Martí de Centelles, Montcada-Ripollet, i Blanes.
A Blanes (R1):
[des del tren]
-Com a Sant Celoni. Res de nou.
A Sant Pol de Mar (R1):
[des del tren]
-Finalment han instal.lat bancs i papereres a l'andana costat muntanya.
-A l'andana costat mar tot segueix com estava, amb la marquesina vella (que té uns seients que no s'han adaptat a la nova andana a 68 cm, amb la qual cosa t'asseus com si estiguéssis a un tamboret baix), i també està sense bancs nous ni papereres.
A Lavern-Subirats (R4):
[des del tren]
-Res de nou.
Als Monjos (R4):
[des del tren]
-Res de nou.
-No tinc clar si els tubs aparentment fluorescents de les andanes ho són de veritat, o si per dintre amaguen LEDs.
A Barcelona-Passeig de Gràcia (R2):
[des del tren]
-Arran de la reforma, trobo a faltar els cartells lluminosos amb el nom de l'estació: els actuals són molt menys visibles des del tren.
A Barcelona-Sant Andreu Comtal (R2):
[des del tren]
-L'obra dels nous ascensors provisionals va avançant.
A Mollet-Sant Fost (R2/R8):
[des del tren]
-Res de nou...
A Granollers-Centre (R2/R8):
[des del tren]
-Em sembla que ja han instal.lat la part de la nova cartelleria que faltava des que van acabar la reforma, tot i que no n'estic segur del tot. Espero confirmació o desmentit de la font granollerina habitual.
A Sant Celoni (R2):
-Res de nou. No se m'acut quina obra hi haurien de fer, aquí. Però va al mateix paquet que la reforma de Centelles, Sant Martí de Centelles, Montcada-Ripollet, i Blanes.
A Blanes (R1):
[des del tren]
-Com a Sant Celoni. Res de nou.
A Sant Pol de Mar (R1):
[des del tren]
-Finalment han instal.lat bancs i papereres a l'andana costat muntanya.
-A l'andana costat mar tot segueix com estava, amb la marquesina vella (que té uns seients que no s'han adaptat a la nova andana a 68 cm, amb la qual cosa t'asseus com si estiguéssis a un tamboret baix), i també està sense bancs nous ni papereres.
A Lavern-Subirats (R4):
[des del tren]
-Res de nou.
Als Monjos (R4):
[des del tren]
-Res de nou.
Re: Estació de Sagrera-TAV
Foment anuncia que s'haurà de repetir el contracte per construir l'estació de Sant Andreu Comtal
L'auditoria encarregada pel ministeri conclou que s'ha de rescindir el contracte i tornar a licitar-lo
ELENA FREIXA Barcelona 20/02/2018 10:51
https://www.ara.cat/societat/Foment-con ... 03623.html
L'auditoria encarregada pel ministeri conclou que s'ha de rescindir el contracte i tornar a licitar-lo
ELENA FREIXA Barcelona 20/02/2018 10:51
https://www.ara.cat/societat/Foment-con ... 03623.html
Re: Estació de Sagrera-TAV
Aquest contracte és vigent? I si és així a quant ens surt pagar a la empresa afectada?jaezcurra wrote:Foment anuncia que s'haurà de repetir el contracte per construir l'estació de Sant Andreu Comtal
L'auditoria encarregada pel ministeri conclou que s'ha de rescindir el contracte i tornar a licitar-lo
ELENA FREIXA Barcelona 20/02/2018 10:51
https://www.ara.cat/societat/Foment-con ... 03623.html
Ahir (25/02/2018)
Als Monjos (R4):
[des del tren]
-Sense novetat.
A Lavern-Subirats (R4):
[des del tren]
-Sense novetat.
A Manresa (R4):
-Estació en obres!
-Per ara, estan recreixent l'extrem de l'andana de les vies 2/4 pel costat Barcelona.
-També canvien el paviment i vores d'andana de la part de la mateixa andana ja recrescuda amb anterioritat (costat Barcelona).
A Viladecavalls (R4):
-Falta la meitat de la cartelleria costat Manresa a totes dues andanes.
-L'estació necessita desesperadament que li instal.lin monitors a totes dues andanes. Quan el maquinista i la interventora no estan segurs de si queda gent o no, es veuen obligats a baixar.
-Dels quatre teleindicadors vells transplantats d'una altra estació, estan en proves els dos de l'andana direcció Manresa, i un de l'andana direcció Barcelona (l'altre està apagat encara).
-Segueix sense haver-hi megafonia.
A Sant Miquel de Gonteres (R4):
[des del tren]
-Comencen les obres de recreixement a l'andana direcció Barcelona. Poca cosa més he pogut veure perquè ja era de nit. Llàstima, volia haver-hi passat de dia (de fet, hi volia baixar), però hi ha hagut una incidència amb un R12 a Vacarisses, que m'ha fet perdre força temps.
A Sabadell-Centre (R4):
[des del tren]
-La veritat, no he notat cap avenç a simple vista. Si ho volen obrir pel març, això, està molt, molt cru, em sembla...
A Barcelona-Estació de França (R2):
-Estació en obres.
-Estan recreixent l'andana de via 10 (via 11 no).
-També està vallada la zona adjacent a les portes de dependències de l'andana de via 14, pero l'andana mateixa no està essent recrescuda encara.
[des del tren]
-Sense novetat.
A Lavern-Subirats (R4):
[des del tren]
-Sense novetat.
A Manresa (R4):
-Estació en obres!
-Per ara, estan recreixent l'extrem de l'andana de les vies 2/4 pel costat Barcelona.
-També canvien el paviment i vores d'andana de la part de la mateixa andana ja recrescuda amb anterioritat (costat Barcelona).
A Viladecavalls (R4):
-Falta la meitat de la cartelleria costat Manresa a totes dues andanes.
-L'estació necessita desesperadament que li instal.lin monitors a totes dues andanes. Quan el maquinista i la interventora no estan segurs de si queda gent o no, es veuen obligats a baixar.
-Dels quatre teleindicadors vells transplantats d'una altra estació, estan en proves els dos de l'andana direcció Manresa, i un de l'andana direcció Barcelona (l'altre està apagat encara).
-Segueix sense haver-hi megafonia.
A Sant Miquel de Gonteres (R4):
[des del tren]
-Comencen les obres de recreixement a l'andana direcció Barcelona. Poca cosa més he pogut veure perquè ja era de nit. Llàstima, volia haver-hi passat de dia (de fet, hi volia baixar), però hi ha hagut una incidència amb un R12 a Vacarisses, que m'ha fet perdre força temps.
A Sabadell-Centre (R4):
[des del tren]
-La veritat, no he notat cap avenç a simple vista. Si ho volen obrir pel març, això, està molt, molt cru, em sembla...
A Barcelona-Estació de França (R2):
-Estació en obres.
-Estan recreixent l'andana de via 10 (via 11 no).
-També està vallada la zona adjacent a les portes de dependències de l'andana de via 14, pero l'andana mateixa no està essent recrescuda encara.
Last edited by 437.001 on Monday 26/02/2018 3:11, edited 1 time in total.
Estacions de Rodalies Barcelona en obres el 2018
Estacions recentment reformades:
-Premià de Mar (R1) -FINALITZADA 2016-
-Cerdanyola del Vallès (R4/R7) -FINALITZADA 2017-
-Viladecans (R2) -FINALITZADA 2017-
-Rubí (R8) -FINALITZADA 2017-
-Sant Pol de Mar (R1) -FINALITZADA 2017-
-Balenyà-Tona-Seva (R3) -FINALITZADA 2017-
-Granollers-Centre (R2/R8) -FINALITZADA 2017-
-Barcelona-Passeig de Gràcia (R2) -FINALITZADA 2017-
-Viladecavalls (R4) -FINALITZADA 2017-
Estacions en obres:
-Aeroport (R2, reconstrucció per soterrament + nou ramal i nova estació T1)
-Lavern-Subirats (R4) -finalitzant-se-
-Sant Cugat del Vallès (R8) -finalitzant-se-
-Els Monjos (R4) -finalitzant-se-
-Sabadell-Centre (R4)
-Mollet-Santa Rosa (R3)
-Sant Miquel de Gonteres (R4)
-Barcelona-Sant Andreu Comtal (R2)
-Centelles (R3)
-Sant Martí de Centelles (R3)
-Barcelona-Estació de França (R2)
-Manresa (R4)
Estacions amb obres adjudicades, però encara no iniciades (ja amb retard):
-Bellvitge (R2, adjudicada el 2015)
-Mollet-Sant Fost (R2/R8, adjudicada el 2017, pendent de confirmació d'inici d'obres)
Estacions amb obres paralitzades i inacabades:
-Barcelona-Sagrera (R1/R2, nova estació)
-Barcelona-Sant Andreu Comtal (R2, reconstrucció per soterrament)
-Santa Perpètua de Mogoda-Granja Soldevila (R8, nova estació)
Obres recentment adjudicades (previsible inici ben aviat -mesos-):
-Montcada-Ripollet (R3)
-Sant Celoni (R2)
-Blanes (R1)
-Barcelona-Sants (R1/R2/R3/R4)
-Balenyà-Tona-Seva (R3) -segona reforma-
-Granollers-Canovelles (R3)
-Parets del Vallès (R3)
-Cerdanyola-Universitat (R7/R8)
-El Papiol (R4)
-Martorell (R4/R8)
-Mataró (R1)
-Vilassar de Mar (R1)
-Barcelona-Arc de Triomf (R1/R3/R4)
-Barcelona-Torre Baró (R3/R4/R7)
-Sant Sadurní d'Anoia (R4)
-Cornellà (R1/R4)
-Cerdanyola-Universitat (R7/R8) -segona reforma-
-Barcelona-Sants (R1/R2/R3/R4) -segona reforma-
Obres en licitació:
-Castelldefels (R2)
-Gavà (R2)
-Sant Cugat del Vallès (R8) -segona reforma-
-Vacarisses (R4)
Licitacions desertes o desistides:
[...]
-Premià de Mar (R1) -FINALITZADA 2016-
-Cerdanyola del Vallès (R4/R7) -FINALITZADA 2017-
-Viladecans (R2) -FINALITZADA 2017-
-Rubí (R8) -FINALITZADA 2017-
-Sant Pol de Mar (R1) -FINALITZADA 2017-
-Balenyà-Tona-Seva (R3) -FINALITZADA 2017-
-Granollers-Centre (R2/R8) -FINALITZADA 2017-
-Barcelona-Passeig de Gràcia (R2) -FINALITZADA 2017-
-Viladecavalls (R4) -FINALITZADA 2017-
Estacions en obres:
-Aeroport (R2, reconstrucció per soterrament + nou ramal i nova estació T1)
-Lavern-Subirats (R4) -finalitzant-se-
-Sant Cugat del Vallès (R8) -finalitzant-se-
-Els Monjos (R4) -finalitzant-se-
-Sabadell-Centre (R4)
-Mollet-Santa Rosa (R3)
-Sant Miquel de Gonteres (R4)
-Barcelona-Sant Andreu Comtal (R2)
-Centelles (R3)
-Sant Martí de Centelles (R3)
-Barcelona-Estació de França (R2)
-Manresa (R4)
Estacions amb obres adjudicades, però encara no iniciades (ja amb retard):
-Bellvitge (R2, adjudicada el 2015)
-Mollet-Sant Fost (R2/R8, adjudicada el 2017, pendent de confirmació d'inici d'obres)
Estacions amb obres paralitzades i inacabades:
-Barcelona-Sagrera (R1/R2, nova estació)
-Barcelona-Sant Andreu Comtal (R2, reconstrucció per soterrament)
-Santa Perpètua de Mogoda-Granja Soldevila (R8, nova estació)
Obres recentment adjudicades (previsible inici ben aviat -mesos-):
-Montcada-Ripollet (R3)
-Sant Celoni (R2)
-Blanes (R1)
-Barcelona-Sants (R1/R2/R3/R4)
-Balenyà-Tona-Seva (R3) -segona reforma-
-Granollers-Canovelles (R3)
-Parets del Vallès (R3)
-Cerdanyola-Universitat (R7/R8)
-El Papiol (R4)
-Martorell (R4/R8)
-Mataró (R1)
-Vilassar de Mar (R1)
-Barcelona-Arc de Triomf (R1/R3/R4)
-Barcelona-Torre Baró (R3/R4/R7)
-Sant Sadurní d'Anoia (R4)
-Cornellà (R1/R4)
-Cerdanyola-Universitat (R7/R8) -segona reforma-
-Barcelona-Sants (R1/R2/R3/R4) -segona reforma-
Obres en licitació:
-Castelldefels (R2)
-Gavà (R2)
-Sant Cugat del Vallès (R8) -segona reforma-
-Vacarisses (R4)
Licitacions desertes o desistides:
[...]
Pero qué pasa en St. Andreu Comtal que sale en dos apartados "obres" y "obres paralitzades"? Es una obra dentro de otra obra?
frankrodriguez.net
signatura
signatura
Re:
No, son dos obras distintas.Renfe445 wrote:Pero qué pasa en St. Andreu Comtal que sale en dos apartados "obres" y "obres paralitzades"? Es una obra dentro de otra obra?
En obras está el ascensor de la estación actual, que es provisional.
Y paralizado está el soterramiento de la estación. Como se indica en otro post más arriba, habrá que relicitar el contrato para poder continuar las obras.
Ahir (26/02/2018)
A Riells i Viabrea-Breda (R2):
[des del tren]
-Estació sense cap mena de marquesina a cap de les dues andanes.
A Gualba (R2):
[des del tren]
-Estació amb marquesina només a l'andana direcció Girona, tipus parada d'autobús.
A Sant Celoni (R2):
-Obres iniciades!
-Estan instal.lant una marquesina a l'andana de via 1.
-Estan perllongant l'actual marquesina (o construïnt una segona marquesina) a l'andana de vies 2/4.
-A totes dues andanes hi estan cimentant els futurs suports de les marquesines.
-No hi ha obres a l'andana de vies 6/8 (o no encara).
-L'objetiu d'aquesta nova actuació sembla ser el de tenir les escales del pas inferior sota marquesina o bé que la marquesina deixi just al costat del pas inferior, per no mullar-se o mullar-se el mínim.
-Per ara resulta impossible de saber si l'obra cobrirà les escales del pas inferior o no, i menys encara si cobrirà les rampes (particularment llargues en el cas de les dues andanes on s'està actuant).
A Palautordera (R2):
[des del tren]
-Estació amb marquesina només a l'andana direcció Girona, tipus parada d'autobús.
-Edifici de viatgers en estat ruinós. De tota manera, m'hi ha semblat veure que la porta del vestíbul estava o bé trencada, o bé entreoberta.
A Llinars del Vallès (R2):
[des del tren]
-Estació sense cap mena de marquesina a cap de les dues andanes. Malament, és una estació amb força passatgers.
A Cardedeu (R2):
[des del tren]
-Estació sense cap mena de marquesina a cap de les dues andanes. Malament, és una estació amb força passatgers.
A Granollers-Centre (R2/R8):
-Cartelleria ja completament instal.lada a tota la longitud de totes les andanes (crec que també al pas inferior, on no me'n recordo de si és la definitiva o no, al pas inferior està parcialment serigrafiada, però també hi ha cartells normals).
A Mollet-Sant Fost (R2/R8):
[des del tren]
-Res de nou.
A Cerdanyola-Universitat (R7/R8):
[des del tren]
-Res de nou.
A Sant Cugat del Vallès (R8):
-Res de nou.
A Castellbisbal (R4/R8):
-Estrany: els teleindicadors anuncien els R4, pero no els R8.
A Lavern-Subirats (R4):
[des del tren]
-Res de nou.
Als Monjos (R4):
[des del tren]
-Res de nou.
[des del tren]
-Estació sense cap mena de marquesina a cap de les dues andanes.
A Gualba (R2):
[des del tren]
-Estació amb marquesina només a l'andana direcció Girona, tipus parada d'autobús.
A Sant Celoni (R2):
-Obres iniciades!
-Estan instal.lant una marquesina a l'andana de via 1.
-Estan perllongant l'actual marquesina (o construïnt una segona marquesina) a l'andana de vies 2/4.
-A totes dues andanes hi estan cimentant els futurs suports de les marquesines.
-No hi ha obres a l'andana de vies 6/8 (o no encara).
-L'objetiu d'aquesta nova actuació sembla ser el de tenir les escales del pas inferior sota marquesina o bé que la marquesina deixi just al costat del pas inferior, per no mullar-se o mullar-se el mínim.
-Per ara resulta impossible de saber si l'obra cobrirà les escales del pas inferior o no, i menys encara si cobrirà les rampes (particularment llargues en el cas de les dues andanes on s'està actuant).
A Palautordera (R2):
[des del tren]
-Estació amb marquesina només a l'andana direcció Girona, tipus parada d'autobús.
-Edifici de viatgers en estat ruinós. De tota manera, m'hi ha semblat veure que la porta del vestíbul estava o bé trencada, o bé entreoberta.
A Llinars del Vallès (R2):
[des del tren]
-Estació sense cap mena de marquesina a cap de les dues andanes. Malament, és una estació amb força passatgers.
A Cardedeu (R2):
[des del tren]
-Estació sense cap mena de marquesina a cap de les dues andanes. Malament, és una estació amb força passatgers.
A Granollers-Centre (R2/R8):
-Cartelleria ja completament instal.lada a tota la longitud de totes les andanes (crec que també al pas inferior, on no me'n recordo de si és la definitiva o no, al pas inferior està parcialment serigrafiada, però també hi ha cartells normals).
A Mollet-Sant Fost (R2/R8):
[des del tren]
-Res de nou.
A Cerdanyola-Universitat (R7/R8):
[des del tren]
-Res de nou.
A Sant Cugat del Vallès (R8):
-Res de nou.
A Castellbisbal (R4/R8):
-Estrany: els teleindicadors anuncien els R4, pero no els R8.
A Lavern-Subirats (R4):
[des del tren]
-Res de nou.
Als Monjos (R4):
[des del tren]
-Res de nou.
En licitació:
Licitaciones de Adif
Número anuncio/expediente: 3.18/24610.0005
SUMINISTRO Y MONTAJE DE ELEMENTOS PARA LA REPARACIÓN DE LAS ESCALERAS MECÁNICAS 01 Y 02 DE SALIDA A CALLE PAU CLARIS DESDE LA ESTACIÓN DE BARCELONA PASSEIG DE GRACIA
Valor estimado del contrato: 95.700 EUR.
Importe: 115.797 EUR.
Importe (sin impuestos): 95.700 EUR.
Plazo de Ejecución: 2 Mes(es)
Clasificación CPV: 34940000 - Equipo ferroviario.
Tipo de Contrato: Suministros
Subtipo: Adquisición
Última Modificación: 02/03/2018
Fecha Publicación: 02/03/2018
Pliego de prescripciones técnicas
Last edited by 437.001 on Saturday 03/03/2018 2:38, edited 1 time in total.
Ahir (02/03/2018)
A Torre Baró (R3/R4/R7):
[des del tren]
-Res de nou.
A Montcada-Ripollet (R3):
-Res de nou.
-A totes dues andanes hi ha baranes sense finalitzar des de la darrera renovació.
-L'adjudicació que inclou Montcada-Ripollet afecta quatre estacions més, de les quals a tres s'hi han iniciat obres (és a dir, Sant Martí de Centelles, Centelles, i Sant Celoni). Tenint en compte que a aquestes tres estacions la reforma ha consistit bàsicament en noves marquesines, no seria estrany que aquí féssin el mateix, ja que l'andana de via 1 (la general) no té marquesina.
A Mollet-Santa Rosa (R3):
-No gaire avenç.
-Segueixen amb l'obra del pas inferior i els ascensors (dels quals ja són visibles les tanques que tapen l'estructura de les caixes dels mateixos).
-Van fent amb el recreixement de les andanes, de les quals ja hi ha un 55% de fet, aproximadament. Avui estaven treballant a l'andana de les vies 1/3 (la costat muntanya).
A Mollet-Sant Fost (R2/R8):
-Res de nou.
A Barcelona-Sant Andreu Comtal (R2):
[des del tren]
-L'ascensor de l'andana direcció Clot sembla ja molt avançat, de l'altre cantó no he pogut veure res, i a més ja era de nit.
A Barcelona-Estació de França (R2):
-Amb prou feines he tingut temps d'observar res, però no hi ha novetats de les obres (el que vaig dir l'altre dia).
-M'ha semblat veure de reüll que el topall de l'accident encara està sense reparar.
A Garraf (R2):
[des del tren]
-Em sembla que hi estan instal.lant teleindicadors, però era molt fosc i no ho he pogut distingir bé.
A Sitges (R2):
-Estan instal.lant teleindicadors. Ja era hora! Aquí feien molta falta...
-De moment, se'n distingeixen clarament tres, al sud de les marquesines, un per via.
-Sospito que també n'estan instal.lant un a l'edifici de viatgers (a sota de la marquesina), només sortint del vestíbul i mirant cap a l'esquerra, just a sobre.
A Segur de Calafell (R2):
[des del tren]
-Les barreres tarifàries, que havien quedat destrossades arran dels disturbis que hi va haver a l'estació a inicis d'any, ja han estat reparades.
[des del tren]
-Res de nou.
A Montcada-Ripollet (R3):
-Res de nou.
-A totes dues andanes hi ha baranes sense finalitzar des de la darrera renovació.
-L'adjudicació que inclou Montcada-Ripollet afecta quatre estacions més, de les quals a tres s'hi han iniciat obres (és a dir, Sant Martí de Centelles, Centelles, i Sant Celoni). Tenint en compte que a aquestes tres estacions la reforma ha consistit bàsicament en noves marquesines, no seria estrany que aquí féssin el mateix, ja que l'andana de via 1 (la general) no té marquesina.
A Mollet-Santa Rosa (R3):
-No gaire avenç.
-Segueixen amb l'obra del pas inferior i els ascensors (dels quals ja són visibles les tanques que tapen l'estructura de les caixes dels mateixos).
-Van fent amb el recreixement de les andanes, de les quals ja hi ha un 55% de fet, aproximadament. Avui estaven treballant a l'andana de les vies 1/3 (la costat muntanya).
A Mollet-Sant Fost (R2/R8):
-Res de nou.
A Barcelona-Sant Andreu Comtal (R2):
[des del tren]
-L'ascensor de l'andana direcció Clot sembla ja molt avançat, de l'altre cantó no he pogut veure res, i a més ja era de nit.
A Barcelona-Estació de França (R2):
-Amb prou feines he tingut temps d'observar res, però no hi ha novetats de les obres (el que vaig dir l'altre dia).
-M'ha semblat veure de reüll que el topall de l'accident encara està sense reparar.
A Garraf (R2):
[des del tren]
-Em sembla que hi estan instal.lant teleindicadors, però era molt fosc i no ho he pogut distingir bé.
A Sitges (R2):
-Estan instal.lant teleindicadors. Ja era hora! Aquí feien molta falta...
-De moment, se'n distingeixen clarament tres, al sud de les marquesines, un per via.
-Sospito que també n'estan instal.lant un a l'edifici de viatgers (a sota de la marquesina), només sortint del vestíbul i mirant cap a l'esquerra, just a sobre.
A Segur de Calafell (R2):
[des del tren]
-Les barreres tarifàries, que havien quedat destrossades arran dels disturbis que hi va haver a l'estació a inicis d'any, ja han estat reparades.
Last edited by 437.001 on Tuesday 06/03/2018 5:17, edited 1 time in total.
Fa dos dies (03/03/2018)
A Sitges (R2):
-Doncs em vaig equivocar: el que pensava que era un probable suport per a un teleindicador a la paret de l'edifici de viatgers en realitat era un cartell de la tenda de dolços de l'estació, que estava enrotllat al seu suport.
-També estan canviant la megafonia, i no sé si és novetat o no, però em sembla que han omplert les andanes de càmeres de videovigilància, algunes de les quals porten incorporades nous altaveus per a megafonia.
-A la façana de l'edifici hi estan instal.lant nou cablejat amb algunes baixants, sens dubte per la nova megafonia, càmeres i teleindicadors.
A Garraf (R2):
-Sí que estan instal.lant un teleindicador, però només estan fent-ne els ciments, es troba situat a l'andana de l'edifici de viatgers, just al sud del mateix.
-A l'andana central sembla que han desenganxat les rajoles del terra, però no les han tret, i ho han fet en un punt que sospito que podria ser obra prèvia d'un segon teleindicador.
-No sé si sóc jo, però hi ha una marquesina a la zona d'entre el bar i l'edifici del wc que no recordo que hi fós abans, i les rajoles del terra a la zona semblen noves. Un dels suports de la marquesina té un llaç vermell lligat. Tercer teleindicador? Misteri.
-Estan instal.lant megafonia nova, i hi ha càmeres de videovigilància per tot arreu.
A Barcelona-Estació de França (R2):
-Efectivament, el topall de l'accident, via 11, segueix sense reparar. A les vies 11 i 12, hi han instal.lat nous topalls provisionals uns metres més cap a Passeig de Gràcia/Clot.
-Suposo que cap a la setmana que ve tindran llesta ja la via 10.
A Barcelona-Sant Andreu Comtal (R2):
-Els dos ascensors estan pràcticament acabats. No sé si ja deuran estar en proves o encara no, però no sembla que falti gaire.
-Instal.lats monitors per a maquinistes als extrems de totes dues andanes. Funcionen.
A Barcelona-El Clot-Aragó:
[des del tren]
-L'escala mecànica de l'andana de vies 1/2 segueix espatllada.
A Vilanova i la Geltrú:
-Avui, després de molt de temps tancat, he vist obert l'accés costat mar, amb les barreres tarifàries reparades.
-Doncs em vaig equivocar: el que pensava que era un probable suport per a un teleindicador a la paret de l'edifici de viatgers en realitat era un cartell de la tenda de dolços de l'estació, que estava enrotllat al seu suport.
-També estan canviant la megafonia, i no sé si és novetat o no, però em sembla que han omplert les andanes de càmeres de videovigilància, algunes de les quals porten incorporades nous altaveus per a megafonia.
-A la façana de l'edifici hi estan instal.lant nou cablejat amb algunes baixants, sens dubte per la nova megafonia, càmeres i teleindicadors.
A Garraf (R2):
-Sí que estan instal.lant un teleindicador, però només estan fent-ne els ciments, es troba situat a l'andana de l'edifici de viatgers, just al sud del mateix.
-A l'andana central sembla que han desenganxat les rajoles del terra, però no les han tret, i ho han fet en un punt que sospito que podria ser obra prèvia d'un segon teleindicador.
-No sé si sóc jo, però hi ha una marquesina a la zona d'entre el bar i l'edifici del wc que no recordo que hi fós abans, i les rajoles del terra a la zona semblen noves. Un dels suports de la marquesina té un llaç vermell lligat. Tercer teleindicador? Misteri.
-Estan instal.lant megafonia nova, i hi ha càmeres de videovigilància per tot arreu.
A Barcelona-Estació de França (R2):
-Efectivament, el topall de l'accident, via 11, segueix sense reparar. A les vies 11 i 12, hi han instal.lat nous topalls provisionals uns metres més cap a Passeig de Gràcia/Clot.
-Suposo que cap a la setmana que ve tindran llesta ja la via 10.
A Barcelona-Sant Andreu Comtal (R2):
-Els dos ascensors estan pràcticament acabats. No sé si ja deuran estar en proves o encara no, però no sembla que falti gaire.
-Instal.lats monitors per a maquinistes als extrems de totes dues andanes. Funcionen.
A Barcelona-El Clot-Aragó:
[des del tren]
-L'escala mecànica de l'andana de vies 1/2 segueix espatllada.
A Vilanova i la Geltrú:
-Avui, després de molt de temps tancat, he vist obert l'accés costat mar, amb les barreres tarifàries reparades.
Last edited by 437.001 on Tuesday 06/03/2018 5:18, edited 1 time in total.
Ahir (05/03/2018)
A Torre Baró (R3/R4/R7):
[des del tren]
-Res de nou.
A Montcada-Ripollet (R3):
[des del tren]
-Res de nou.
A Mollet-Santa Rosa (R3):
[des del tren]
-El pas inferior està molt menys avançat del que pensava. Costat mar amb prou feines han començat a excavar-lo.
-Han tallat arbres de l'andana de l'edifici de viatgers.
A Parets del Vallès (R3):
[des del tren]
-Observat un precinte al costat Barcelona de l'andana de l'edifici de viatgers. No sé si es podria tractar d'obra preliminar o no. En observació.
A Granollers-Canovelles (R3):
[des del tren]
-Han instal.lat tanques anti-frau costat muntanya. No sabria dir si és nou o no, però no em sona.
A Sant Martí de Centelles (R3):
-Marquesina de via 3 finalitzada. Sense bancs a sota.
-Han retirat les plaques solars de l'enllumenat del pàrquing dissuassori, que ha estat asfaltat.
-Al límit entre el pàrquing dissuassori i la via morta, hi ha quatre suports per a una nova marquesina, però no em faig a la idea d'on dimonis pot ser instal.lada, perquè l'andana de via 1 és molt estreta.
A Centelles (R3):
-Marquesina de via 1 finalitzada, i amb bancs i papereres a sota. Ben iluminada.
-Estan instal.lant enllumenat a la meitat sense recréixer de totes dues andanes (costat Balenyà), que no en tenien, i que per cert són molt baixes, tant com les de Vacarisses. Normalment els trens que paren aquí són en composició simple, però n'hi ha prou amb que aparegui un tren en doble per que el risc de caigudes augmenti.
-El pas superior metàlic ha estat tancat, em sembla que molt recentement. Necessita una restauració.
A Castelldefels (R2):
-Quadrat vallat just davant de la màquina de begudes i patates fregides de l'andana de via 1. Teleindicador nou? En observació.
A Garraf (R2):
-Res de nou.
A Sitges (R2):
-Una de les baixants noves, situada just a la dreta de la porta d'accés al vestíbul segons se surt a l'andana, ha estat perllongada avui fins just a sobre d'un dels cartells que indiquen la direcció dels trens. Té pinta de megafonia, o de teleindicador.
-L'accéso costat muntanya segueix tancat. Tant se val, la gent escala la tàpia i es colen, com sempre.
[des del tren]
-Res de nou.
A Montcada-Ripollet (R3):
[des del tren]
-Res de nou.
A Mollet-Santa Rosa (R3):
[des del tren]
-El pas inferior està molt menys avançat del que pensava. Costat mar amb prou feines han començat a excavar-lo.
-Han tallat arbres de l'andana de l'edifici de viatgers.
A Parets del Vallès (R3):
[des del tren]
-Observat un precinte al costat Barcelona de l'andana de l'edifici de viatgers. No sé si es podria tractar d'obra preliminar o no. En observació.
A Granollers-Canovelles (R3):
[des del tren]
-Han instal.lat tanques anti-frau costat muntanya. No sabria dir si és nou o no, però no em sona.
A Sant Martí de Centelles (R3):
-Marquesina de via 3 finalitzada. Sense bancs a sota.
-Han retirat les plaques solars de l'enllumenat del pàrquing dissuassori, que ha estat asfaltat.
-Al límit entre el pàrquing dissuassori i la via morta, hi ha quatre suports per a una nova marquesina, però no em faig a la idea d'on dimonis pot ser instal.lada, perquè l'andana de via 1 és molt estreta.
A Centelles (R3):
-Marquesina de via 1 finalitzada, i amb bancs i papereres a sota. Ben iluminada.
-Estan instal.lant enllumenat a la meitat sense recréixer de totes dues andanes (costat Balenyà), que no en tenien, i que per cert són molt baixes, tant com les de Vacarisses. Normalment els trens que paren aquí són en composició simple, però n'hi ha prou amb que aparegui un tren en doble per que el risc de caigudes augmenti.
-El pas superior metàlic ha estat tancat, em sembla que molt recentement. Necessita una restauració.
A Castelldefels (R2):
-Quadrat vallat just davant de la màquina de begudes i patates fregides de l'andana de via 1. Teleindicador nou? En observació.
A Garraf (R2):
-Res de nou.
A Sitges (R2):
-Una de les baixants noves, situada just a la dreta de la porta d'accés al vestíbul segons se surt a l'andana, ha estat perllongada avui fins just a sobre d'un dels cartells que indiquen la direcció dels trens. Té pinta de megafonia, o de teleindicador.
-L'accéso costat muntanya segueix tancat. Tant se val, la gent escala la tàpia i es colen, com sempre.
- UT440_132M
- N10
- Posts: 3951
- Joined: Monday 03/03/2008 17:18
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
- Location: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
- Contact:
Re: Ahir (05/03/2018)
El pas superior porta dècades tancat (jo l'he vist sempre tancat), les obres de Centelles haurien de finalitzar en breu, ja que es fan en dues fases. La següent hauria de començar el 2019, i hi ha el projecte per reobrir i restaurar el pas superior, que si no tinc mal entès, pertany a l'ajuntament.437.001 wrote:
A Centelles (R3):
-Marquesina de via 1 finalitzada, i amb bancs i papereres a sota. Ben iluminada.
-Estan instal.lant enllumenat a la meitat sense recréixer de totes dues andanes (costat Balenyà), que no en tenien, i que per cert són molt baixes, tant com les de Vacarisses. Normalment els trens que paren aquí són en composició simple, però n'hi ha prou amb que aparegui un tren en doble per que el risc de caigudes augmenti.
-El pas superior metàlic ha estat tancat, em sembla que molt recentement. Necessita una restauració.
Uns posts més amunt vaig deixar informació de premsa sobre la remodelació de Centelles.
Pel que fa a les composicions dobles, també cal tenir en compte que els caps de setmana i festius, alguna circulació es fa amb 465.
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
Re: Ahir (05/03/2018)
Ara em fas dubtar. No sé si l'anterior vegada vaig veure a algú passant-hi. Em sembla que sí...UT440_132M wrote:El pas superior porta dècades tancat (jo l'he vist sempre tancat),437.001 wrote:
A Centelles (R3):
-Marquesina de via 1 finalitzada, i amb bancs i papereres a sota. Ben iluminada.
-Estan instal.lant enllumenat a la meitat sense recréixer de totes dues andanes (costat Balenyà), que no en tenien, i que per cert són molt baixes, tant com les de Vacarisses. Normalment els trens que paren aquí són en composició simple, però n'hi ha prou amb que aparegui un tren en doble per que el risc de caigudes augmenti.
-El pas superior metàlic ha estat tancat, em sembla que molt recentement. Necessita una restauració.
Ja ho he vist, ja...UT440_132M wrote: les obres de Centelles haurien de finalitzar en breu, ja que es fan en dues fases. La següent hauria de començar el 2019, i hi ha el projecte per reobrir i restaurar el pas superior, que si no tinc mal entès, pertany a l'ajuntament.
Uns posts més amunt vaig deixar informació de premsa sobre la remodelació de Centelles.
També, també...UT440_132M wrote:Pel que fa a les composicions dobles, també cal tenir en compte que els caps de setmana i festius, alguna circulació es fa amb 465.