Page 68 of 95

Posted: Monday 24/09/2007 15:51
by EUKibo
entfe001 wrote:La culpa és meva per viure tant lluny de Barcelona i demanar tenir servei ferroviari. Els trens han de ser per la gent que visqui a la vora. Total, si a Girona i a Barcelona hi ha aeroport, per què no vaig i torno cada cop en avió?
Sempre t'ho prens tot malament!

Insisteixo un cop més, la culpa la té ADIF-Renfe! No pas els gironins! L'únic que reclamo és que us facin una 3a i 4a via per connectar amb Barcelona quan entri en zona Rodalies o almenys fins Granollers perque no hi hagi andanes en vies on els trens passen a més de 100Kmh i perquè us puguin posar trens a més velocitat, una miqueta més aerodinàmics que les 440 si pot ser, perquè no se si algun cop heu viatjat al primer vagó d'una 440 quan passa dels 100Kmh... Fot una de resistència amb l'aire brutal... La de contaminació que cal que les xemeneies de Sant Adrià tirin per aquests trens...

(;) a més els atropellaments solen ser a Gavà que fan les vies una corba i no passen trens de Girona i a Montgat que no circulen 440 de manera habitual)

Posted: Monday 24/09/2007 16:15
by orique
EUKibo wrote:(...)una miqueta més aerodinàmics que les 440 si pot ser, perquè no se si algun cop heu viatjat al primer vagó d'una 440 quan passa dels 100Kmh... Fot una de resistència amb l'aire brutal... La de contaminació que cal que les xemeneies de Sant Adrià tirin per aquests trens...
Avisa als de Greenpeace, les 440 són l'única causa de l'escalfament global!! :x

Vull veure una pancarta d'aquelles grogues que digui "STOP 440 NOW. GREENPEACE."

:x

Posted: Monday 24/09/2007 16:18
by EUKibo
orique wrote:
EUKibo wrote:(...)una miqueta més aerodinàmics que les 440 si pot ser, perquè no se si algun cop heu viatjat al primer vagó d'una 440 quan passa dels 100Kmh... Fot una de resistència amb l'aire brutal... La de contaminació que cal que les xemeneies de Sant Adrià tirin per aquests trens...
Avisa als de Greenpeace, les 440 són l'única causa de l'escalfament global!! :x

Vull veure una pancarta d'aquelles grogues que digui "STOP 440 NOW. GREENPEACE."

:x
XD jajaja

:p jeje, ¬¬ esk kuan parlo de les 440 m'emociono massa.

Ens ho fem mirar?

Posted: Monday 24/09/2007 22:05
by Guigui
EUKibo wrote:perquè no se si algun cop heu viatjat al primer vagó d'una 440 quan passa dels 100Kmh... Fot una de resistència amb l'aire brutal...
I tant que sí! Realment, penjat per fora i tapant-li la vista al maquinista, fot una ventada que no et dic res. Quatre-cents-quaranting en estat pur!

:tazaWC

Posted: Monday 24/09/2007 22:10
by U-Bahn
Això em recorda al la llegenda urbana encara per confirmar que deia que els Civia no passaven de 120 km/h perque se li desmuntaven les portes...

Tot ple de portes

Posted: Monday 24/09/2007 22:48
by JaMiRo!
U-Bahn wrote:Això em recorda al la llegenda urbana encara per confirmar que deia que els Civia no passaven de 120 km/h perque se li desmuntaven les portes...
En aquest cas, la línia Barcelona-Figueres estaria plena de portes de Civia... :D :D :D

(o no perquè les recolliriem nosaltres com a record)

Re: Tot ple de portes

Posted: Monday 24/09/2007 23:44
by EUKibo
JaMiRo! wrote:
U-Bahn wrote:Això em recorda al la llegenda urbana encara per confirmar que deia que els Civia no passaven de 120 km/h perque se li desmuntaven les portes...
En aquest cas, la línia Barcelona-Figueres estaria plena de portes de Civia... :D :D :D

(o no perquè les recolliriem nosaltres com a record)
XD que bestia.

Re: Tot ple de portes

Posted: Tuesday 25/09/2007 0:19
by aarongilp
JaMiRo! wrote:
U-Bahn wrote:Això em recorda al la llegenda urbana encara per confirmar que deia que els Civia no passaven de 120 km/h perque se li desmuntaven les portes...
En aquest cas, la línia Barcelona-Figueres estaria plena de portes de Civia... :D :D :D

(o no perquè les recolliriem nosaltres com a record)
Mmm...això suposaria que en algun moment algun Civia ha passat de 120, oi? :D

:tram2 :trenazo

Posted: Tuesday 25/09/2007 9:03
by faristol
mikado wrote: http://www.elperiodico.com/EDICION/ED07 ... 28lR03.PDF

Al AVE le faltan aún 300 metros de túnel en terreno difícil hasta Sants


Per reconduir una mica el tema aqui us deixo unes imatges de la zona quan tambe estava amb obres pero per la construccio del segon cinturó.



Image

La foto es d'Agost de 1969 i les cases que estaven a la dreta estaven en inminent enderroc, ja que el tunel ascedent es mol mes petit que el descendent.



Per recordar una mica mes "vells" temps aqui hi ha una foto de la zona mes propera a sants de MarÇ de 1957, amb gent tranquilament sentada mirant pasar un TAF, eren altres temps

Image

Avui en dia ja hi haurien abogats buscant pleits per a posibles atropellaments, o "especialistes" en riscos que haguessin demanat un "vallament" total de la zona, a vegades sembla que com mes anem mes tontos ens tornem.

Posted: Tuesday 25/09/2007 13:57
by orique
Shhht!! que estem massa a prop de dir una paraula que comença per mam i acaba per pares! :) :x :P

Ja ho tenim

Posted: Tuesday 25/09/2007 14:00
by Guigui
faristol wrote:Avui en dia ja hi haurien abogats buscant pleits per a posibles atropellaments, o "especialistes" en riscos que haguessin demanat un "vallament" total de la zona, a vegades sembla que com mes anem mes tontos ens tornem.
De moment, ja s'han tret del barret un "calaix de sastre". No està gens malament per començar...

Posted: Tuesday 25/09/2007 14:07
by genissimon
Què maco el 400 del metro.

I què maco el TAF.

Per cert, no hi ha catenària a les vies per on va el TAF?

Salut !!

Salta a la vista...

Posted: Tuesday 25/09/2007 14:49
by Guigui
genissimon wrote:Per cert, no hi ha catenària a les vies per on va el TAF?
Com pots comprovar a la foto, no.

Anul·lar...

Posted: Tuesday 25/09/2007 22:06
by JaMiRo!
aarongilp wrote:Mmm...això suposaria que en algun moment algun Civia ha passat de 120, oi? :D
És el que passa quan anul·les...Bé, deixem-ho estar.

:D :D :D

Re: Salta a la vista...

Posted: Wednesday 26/09/2007 11:10
by genissimon
Guigui wrote:
genissimon wrote:Per cert, no hi ha catenària a les vies per on va el TAF?
Com pots comprovar a la foto, no.
Així doncs, la foto és anterior a 1956, que és quan es va electrificar:
Barcelona-Martorell
Barcelona-St. Vicenç de Calders via Vilanova
St. Vicenç de Calders-Tarragona.

Salut !!

Posted: Wednesday 26/09/2007 21:51
by mikado
Insfraestructures


Les obres de l'AVE obliguen a tallar el pont de la Riera Blanca

Durant l'actuació s'ampliarà el túnel per a vehicles i per a vianants

La Riera Blanca, carrer fronterer entre Barcelona i L’Hospitalet, és també una important artèria de la ciutat que comunica la zona nord i sud (Collblanc amb Santa Eulàlia) i és també un dels passos sota les vies del tren i de la Renfe. A partir d’aquesta setmana, precisament aquest pas per sota de les vies es tallarà al trànsit de vehicles per tal de realitzar les obres de construcció del túnel del tren d’alta velocitat. El tall es perllongarà durant uns mesos, encara per concretar.

El tall servirà per construir les pantalles de formigó que després permeten excavar el túnel per al tren d’alta velocitat. Altres punts de la ciutat que superen les vies de Renfe ja han patit talls similars, com ara el túnel entre Prat de la Riba i el carrer Santa Eulàlia o el situat entre la travessia Industrial i el carrer Aprestadora. En aquesta moments roman tancat al trànsit el pas soterrani de l’avinguda del Carrilet.

Aprofitant les obres del tren d’alta velocitat es realitzaran també altres actuacions per millorar la zona. Una de les més importants és l’ampliació del túnel de la Riera Blanca. Fins ara aquest pas compta, compta amb un únic carril per a vehicles en cada direcció. Els vianants han de passar per una vorera elevada molt estreta. Les obres permetran ampliar el pas tant per a vehicles com per a vianants.

D’altra banda, també s’ha previst actuar sobre el col•lector d’aigües residuals que discorre per sota de la Riera Blanca.

Canal-h.net. 25/09/07

Posted: Wednesday 26/09/2007 23:45
by EUKibo
mikado wrote:Insfraestructures


Les obres de l'AVE obliguen a tallar el pont de la Riera Blanca

Durant l'actuació s'ampliarà el túnel per a vehicles i per a vianants

La Riera Blanca, carrer fronterer entre Barcelona i L’Hospitalet, és també una important artèria de la ciutat que comunica la zona nord i sud (Collblanc amb Santa Eulàlia) i és també un dels passos sota les vies del tren i de la Renfe. A partir d’aquesta setmana, precisament aquest pas per sota de les vies es tallarà al trànsit de vehicles per tal de realitzar les obres de construcció del túnel del tren d’alta velocitat. El tall es perllongarà durant uns mesos, encara per concretar.

El tall servirà per construir les pantalles de formigó que després permeten excavar el túnel per al tren d’alta velocitat. Altres punts de la ciutat que superen les vies de Renfe ja han patit talls similars, com ara el túnel entre Prat de la Riba i el carrer Santa Eulàlia o el situat entre la travessia Industrial i el carrer Aprestadora. En aquesta moments roman tancat al trànsit el pas soterrani de l’avinguda del Carrilet.

Aprofitant les obres del tren d’alta velocitat es realitzaran també altres actuacions per millorar la zona. Una de les més importants és l’ampliació del túnel de la Riera Blanca. Fins ara aquest pas compta, compta amb un únic carril per a vehicles en cada direcció. Els vianants han de passar per una vorera elevada molt estreta. Les obres permetran ampliar el pas tant per a vehicles com per a vianants.

D’altra banda, també s’ha previst actuar sobre el col•lector d’aigües residuals que discorre per sota de la Riera Blanca.

Canal-h.net. 25/09/07

Ui ui, que la Magdalena no arribarà...
Per complir la promera a Santa Eulalia muntara una estació provisional amb corresponencia amb la L1 jeje

Posted: Thursday 27/09/2007 0:37
by orique
Santa Eulàlia és al municipi de L'Hospitalet... perquè l'AVE arribi a Barcelona cal que el primer bogie passi el pont de la Riera Blanca :D :D

Posted: Friday 28/09/2007 20:46
by Alfredo_21
La verdad que me cuesta creer que antes del 1 de diciembre perforarán 300 metros de túnel, cuando aún no han comenzado a hacer nada. Y lo peor de todo, es que me da miedo que se vaya con prisas.
Digo antes del 1, porque imagino que habrá una serie de pruebas para verificar el correcto estado de la instalación.
Yo creo que el AVE el día 21 llegará a Barcelona, el problema, es que no se las condiciones, y me da a mí, que llegará en vía única y sin total operatividad en las vías de Sants. Además ya me gustará ver como han proyectado la zona de embarque de Sants que me parece que lo único que va a dar es pena, porque si solo ocupa el emplazamiento donde estaban antes las líneas de cercanías....en fín, como decían ayer en Polònia: Supercatalunyipastarrufimillonoso"

Posted: Tuesday 02/10/2007 14:56
by wefer
http://www.lavanguardia.es/
-----------------------------------------------
La Sagrada Família pleitea ante la Audiencia Nacional

Si el túnel de cercanías de Madrid se ha encontrado con pocos obstáculos en el camino - unos yacimientos arqueológicos han sido el principal dolor de cabeza-, la infraestructura del AVE nace con la amenaza judicial sobre su bóveda. Hoy o mañana, según indicaron anoche fuentes del patronato del templo, se presentará un contencioso administrativo en la Audiencia Nacional. El pleito se ha de plantear ante esta institución, puesto que va en contra de una resolución de un órgano del Gobierno, en este caso el Ministerio de Fomento. La intención de los responsables del patronato es que la justicia acuerde una suspensión cautelar de la obra.

Así, mientras los jueces estudian este asunto, los responsables ministeriales deberán decidir qué o qué grandes constructoras españolas son elegidas para sacar adelante este proyecto. El túnel que conecta Sants y Sagrera por las calles Provença, Diagonal y Mallorca tiene una longitud de 5,6 kilómetros, uno y medio menos que el de Madrid. De estos 5,6 kilómetros, 4,8 se perforarán con tuneladora, mientras que el resto se abrirá a cielo abierto, en ambos extremos, para que puedan entrar las taladradoras gigantes: 400 metros en Navas de Tolosa-Mallorca, y otros tantos en Provença, a la salida de la estación de Sants. En Madrid, el túnel pasa cerca del despacho de la ministra de Fomento, y en el caso de Barcelona la infraestructura de alta velocidad toca el aparcamiento de su homólogo catalán, del conseller de Política Territorial.

El plazo de construcción, tras los ajustes anunciados a principios de verano, se sitúa en 32 meses. El inicio, una vez realizadas las licitaciones y si la justicia lo permite, está previsto para principios del 2008. Los dos extremos y la Sagrada Família, donde se ha de construir la pantalla protectora, serán los primeros lugares del centro de Barcelona donde se verá la gran obra.