Page 69 of 121

Re: Detalls per a entesos

Posted: Friday 04/09/2009 21:46
by BCN2008
cristian26 wrote:
victorcasta wrote:
cristian26 wrote: On és la diferència?
La forma de la tapa de l'enganxall és diferent.
Gracies. ;)
I també la numeració, si no m'equivoco. Els 463,464 i 465 de CAF començen a partir del 46x-001 i els de Alstom a partir del 46x-201.

Re: Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona

Posted: Friday 04/09/2009 23:11
by trainman
Pues lo he visto llegar a Cerdanyola y se hecho con Civia, concretamente el 465-209 que comentas
mikado wrote:Si no he visto mal el LH-TERRASSA del que hablamos, hoy era con 447. Justo antes ha pasado el 465-209 pero ponia SIN SERVICIO

Re: Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona

Posted: Saturday 05/09/2009 9:31
by mikado
trainman wrote:Pues lo he visto llegar a Cerdanyola y se hecho con Civia, concretamente el 465-209 que comentas
mikado wrote:Si no he visto mal el LH-TERRASSA del que hablamos, hoy era con 447. Justo antes ha pasado el 465-209 pero ponia SIN SERVICIO
Pues sí el 465-209 ha salido de LH con los teleindicadores poniendo "SIN SERVICIO" debe ser para despistar. Me ha despistado una 447 doble de las primeras que no lleva leds luminosos y es imposible desde mi casa ver el destino. Por cierto que una hora más tarde , el CALELLA que va normalmente en CIVIA 465 , lo han hecho con una 447 en simple ¡¡¡

Re: Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona

Posted: Saturday 05/09/2009 9:44
by Mako448
Renfe451 wrote:Una vegada que ja he llegit el article que han posat a la darrere pàgina d'aquest fil, el meu pressentiment era del tot correcte, aquest servei és temporal i per tant no és fixe com el Granollers-Canovelles de la C3.

A veure,no hi ha cap servei que és faci fix en una unitat.Vull dir,a la C1 per exemple,un determinat servei alguns dies és pot fer amb civia i uns altres dies amb 447.Un exemple,un dia que vaig agafar un Maçanet a Sant Pol de Mar(el que surt a les 9.05 de L'Hospitalet),va apareixer una doble de 447,una setmana mès tard vaig veure aquest mateix servei fer per una doble composició de civies(crec que 464+463)

L'últim Granollers-Canovelles del día depèn del material que faci l'últim Calella-L'Hospitalet del día,ja que és fa amb el mateix tren,si l'últim Calella-L'Hospitalet és 447,l'últim Granollers-Canovelles és 447,en canvi,sí l'últim Calella-L'Hospitalet és Civia,doncs l'últim Hospitalet-Granollers Canovelles és Civia també.

Pues sí el 465-209 ha salido de LH con los teleindicadores poniendo "SIN SERVICIO" debe ser para despistar. Me ha despistado una 447 doble de las primeras que no lleva leds luminosos y es imposible desde mi casa ver el destino. Por cierto que una hora más tarde , el CALELLA que va normalmente en CIVIA 465 , lo han hecho con una 447 en simple ¡¡¡
¿Una hora màs tarde?Si el último Calella sale a las 20.16 de L'Hospitalet(tres minutos más tarde que el Terrassa que se hace con civia temporalmente)

Re: Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona

Posted: Saturday 05/09/2009 10:58
by mikado
Pues sí el 465-209 ha salido de LH con los teleindicadores poniendo "SIN SERVICIO" debe ser para despistar. Me ha despistado una 447 doble de las primeras que no lleva leds luminosos y es imposible desde mi casa ver el destino. Por cierto que una hora más tarde , el CALELLA que va normalmente en CIVIA 465 , lo han hecho con una 447 en simple ¡¡¡
¿Una hora màs tarde?Si el último Calella sale a las 20.16 de L'Hospitalet(tres minutos más tarde que el Terrassa que se hace con civia temporalmente)

Perdón quería decir un tren más tarde que el 465-209, efectivamente en horario el siguiente que sale a las 21.16 es el Blanes que no sale a las 21.04 sino que ocupa el surco del teórico Calella de los min '16.

Re: Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona

Posted: Sunday 06/09/2009 10:55
by canalcole
De tots els Civies del llistat que vaig fer, només un ho fa els caps de setmana, el de les 18.24/19.10. ;)

Re: Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona

Posted: Monday 07/09/2009 22:23
by Mako448
Avui dilluns,la 465-209 ha fet el L'Hospitalet(20.13)-Terrassa(21.07)

I a la C2Nord,una 465 en simple ha fet un Sant Celoni-Aeroprot,el que passa a les 18.48 per Sant Andreu Comtal.Normalment els Sant Celoni-Aeroport van en dobles,i per cert,a tots els indicadors posava "SIN SERVICIO",peró estava en servei,hi havien viatgers.

Re: Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona

Posted: Monday 07/09/2009 22:54
by ferroviario_catalan
Hoy lo he presenciado con mis própios ojos... y me he quedado con las ganas de hacer el trayecto...

Re: Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona

Posted: Tuesday 08/09/2009 0:37
by Pere
Mako448 wrote:Avui dilluns,la 465-209 ha fet el L'Hospitalet(20.13)-Terrassa(21.07)

I a la C2Nord,una 465 en simple ha fet un Sant Celoni-Aeroprot,el que passa a les 18.48 per Sant Andreu Comtal.Normalment els Sant Celoni-Aeroport van en dobles,i per cert,a tots els indicadors posava "SIN SERVICIO",peró estava en servei,hi havien viatgers.
Correcte, el 465 que circulva en simple a la C2-Nord tenia averia als teleindicadors exteriors, ja que la megafonia interior i els monitors d'aquest tren funcionaven. He agafat aquest servei i he baixat a Sant Andreu Comtal.
També he agafat el 465-009 que comentes a Plaça Catalunya a les 20:32, amb 7 minuts de retard.

Re: Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona

Posted: Tuesday 08/09/2009 8:24
by metring
No us perdeu aquest article de participació ciutadana de La Vanguardia, ni la foto. I jo em queixava de Sitges, amb mig metre d'alçada!!! >:(

http://www.lavanguardia.es/lv24h/200909 ... 78449.html

Descenso de vagón: un nuevo deporte Olímpico en Tordera

JUAN MARTÍNEZ | Barcelona | 08/09/2009 | Actualizada a las 08:04 | Participación

El lector Juan Martínez nos envía esta imagen de la estación de Tordera, donde la plataforma para el descenso de pasajeros no abarca todos los vagones. El lector ironiza invitando a la atleta Marta Domínguez a que les enseñe salto de obstáculos para bajar del tren.

Según Juan Martínez, "el problema es especialmente grave para las personas mayores que, diariamente, se descalabran en la estación al tener que saltar aproximadamente un metro del vagón al suelo".

"Creo que no sería gasto excesivo dejar todo el andén al mismo nivel, de este modo evitaríamos futuras desgracias", concluye el lector.

Image

Si va a apearse del tren en Tordera, prepárese para el 'descenso de vagón' / Juan Martínez

Re: Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona

Posted: Tuesday 08/09/2009 9:27
by treneros
Ayer dia 7 (no he podido postear antes) el tren que sale de Terrassa a las 07:18 estaba preparado para efectuar el servicio con una 465... hoy no he podido ver si se repetía esta composición

Re: Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona

Posted: Tuesday 08/09/2009 10:05
by Nozomi
Sobre l'alçada de les andanes (disculpeu si hi ha fil obert, ara no ho recordo) no crec que haguera costat massa si a les estacions de Rodalies no paren Talgos (que ja té collons que per UN material de pis baix que té Renfe TOTES les estacions siguen baixes) pogueren estar les andanes alçades a l'altura del pis del tren de Rodalies a l'estil FGC Vallès i com fan en altres països on no hi ha CAP problema per entrar a un tren... i suposo que així el temps de pujar/baixar a més a més és menor (imagino)

Image
Flick Quashlo
( :D :master )

Respecte a lo d'alçar una part també té tela. Al meu poble amb l'andana de 400m i que almenys per a Talgo estava bé la van alçar (200m) 4 dits! es van estar 1 any per fer una obra del tot inútil.

Re: Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona

Posted: Tuesday 08/09/2009 11:55
by canalcole
Les andanes de Tordera estàn com les de Sant Vicenç: fatal... :nono

Re: Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona

Posted: Tuesday 08/09/2009 12:40
by solde13
Mako448 wrote:
metring wrote:Insisteixo, això després que hagin pujat les andanes, per tal que no caiguem de cap els qui hi baixem. Ens hi va la integritat física.
Peró llavors que tampoc circulin a la C2Nord i centre(a La Llagosta l'andana és baixa,i a Montmeló tinc els meus dubtes),als MAÇANET de la C1(Tordera i tinc dubtes a Canet i Pineda),que sinó la gent cauria!!

Vaja que ara mateix nomès haurien de circular els civia a la C1 i fins a Blanes nomès?
Les andanes de Montmeló estan a la mateixa altura que la majoria d'estacions.

Salutacions ;)

Re: Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona

Posted: Tuesday 08/09/2009 21:45
by ferroviario_catalan
Hoy, de nuevo el civia 465-209, haciendo el Hospitalet (20.13) destino Terrassa, y esta vez, no me he quedado con las ganas de cogerlo!
Destacar sus 7 minutos de retraso a la salida de L'hospitalet.

Re: Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona

Posted: Wednesday 09/09/2009 0:26
by Pere
Aquest matí he avistat una sèrie de serveis a la C4 que es fan amb material civia de la sèrie 465, són els següents :

- L'Hospitalet 06:13 - Terrassa 07:07
- Terrassa 07:18 - L'Hospitalet 08:04
- Terrassa 07:30 - L'Hospitalet 08:23
- Terrassa 07:48 - L'Hospitalet 08:41

Destacar també que el servei Terrassa 07:00-07:53 L'Hospitalet, es fa amb 440R.

Fins al mes de juliol, els serveis anteriorment citats es feien amb trens de la sèrie 440R, que imagino, que hauràn estat donats de baixa i com a substitució han posat els 465.

Per últim dir que totes les unitats que fan els Terrassa-L'Hospitalet anteriorment citats, excepte el Terrassa 07:18 - L'Hospitalet 08:04 que arriba fent el L'Hospitalet 06:13 - Terrassa 07:07 venen sense servei des del dipòsit de Montcada-Bifurcació.

Re: Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona

Posted: Wednesday 09/09/2009 8:55
by Mako448
Per casualitat,hi algún altre servei per tarda,a part del de les 20.13,que és faci camb civia?O algún del migida?

Aquí hi han coses que no cuadren segons la notícia del diari de Sabadell sobre que els civia a la C4 serien 'provisional',a més dilluns vaig veure un augment significatiu d'unitats 447 a la C1,a més a més vaig veure una situació curiosa a Hospitalet que fa posar en dubte que la introducció de civies a la C4 sigui per temes de rotacions i de manera provisional,que a la vía 1 apareixi una doble de 447 procedent de Cornellà i faci el Mataró de les 20.10,i 3 minuts mès tard el Terrassa a la vía 3 amb 465,vaja que si renfe diu que han de fer aixó per temes de rotacions,que algú m'ho expliqui,per qué l normal llavors seria la doble de 447 a la vía 1 a Terrassa,i el Civia a la via 3 a Mataró?

A mès aixó de l'augment significatiu de 447 a la C1 potser tingui a veure,fins i tot hi havien dobles de 447 fent els Hospitalet-Mataró de reforç de tarda,quan el normal és una 465(o fins tot 464)o una 447 en simple.Ara bé,per mi deixin la situació actual per sempre,alguns civies a la C4(peró que posin una doble fent Sant Vicenç-Manresa :D ),i posar més 447 a la C1,sense treure els civies d'aquesta línia.

Re: Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona

Posted: Wednesday 09/09/2009 12:01
by canalcole
Acaben de passar direcció SVC, sense servei, el Civia 465.231+465.232... :roll:

Re: Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona

Posted: Wednesday 09/09/2009 12:34
by Mako448
canalcole wrote:Acaben de passar direcció SVC, sense servei, el Civia 465.231+465.232... :roll:
Aquestes se les porten emporten o a Sevilla o a València,anirien de camí cap a un d'aquests dos llocs.

Re: Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona

Posted: Wednesday 09/09/2009 13:32
by Renfe451
A Sevilla un 465?? Crec que per aquest nucli queda millor amb els 463 i 464 que tenen ara.