No em puc creure el que han fet.
Estic absolutament indignat i encara no m'ho crec.
Han modificat les tires i el plànol de l'H14. Un altre cop. Busqueu
les dues diferències entre
la versió presentada fa un mes, i
la versió definitiva, modificada fa pocs dies sense previ avís.
No les trobeu? Ja us en dic jo la primera:
han suprimit la parada de l'Estació de França en sentit Paral·lel.
Per tant, només hi ha parada a l'EdF en sentit Sant Adrià, i qui vingui del Poblenou o Sant Adrià a l'estació, haurà de baixar-se al Pla de Palau.
El mateix pel qui baixi del tren i vulgui anar a Colom o Paral·lel, haurà d'anar a buscar el bus al Pla de Palau, doncs només tindrà parada en sentit Poblenou/Sant Adrià.
Ara, la segona diferència:
han modificat la posició de la parada Parc de la Ciutadella en sentit Besòs, tornant-la al seu emplaçament actual. Sembla que la volien traslladar més a prop de Wellington/Meridiana
(degut a la fusió de les parades Meridiana-Sardenya i Pallars-Marina, que provocarà una gran distància sense parades) però, finalment, no ho faran.
Penseu que es tracta d'una errada al plànol?
Aquí teniu
les tires informatives modificades, on podeu veure que en sentit Sant Adrià hi ha una flamant parada "Estació de França" amb correspondència amb Rodalies
*, però en sentit Paral·lel,
ooohhh, aquesta parada no hi és!!
És l'única parada que no té equivalent en sentit contrari. Us imagineu una parada de metro amb andana en una sola direcció? Doncs a la NXB és possible!!
Possiblement,
el motiu de l'omissió de la parada per l'H14 és la seva situació darrere el carril bici.
Observeu la posició de la parada [GMaps].
No podien haver posat una plataforma per salvar el carril bus com han fet a Felip II-Garcilaso?? Allà sí podien fer l'invent i aquí no??
Tindrem la paradoxa que, en aquesta importantíssima parada intermodal, sí paren les línies convencionals (39, 51), però no les línies
d'altes prestacions (H14, D40), que passen de llarg.
Espero que TMB s'ho repensi, i esmeni l'error com més aviat millor. També espero reclamacions dels usuaris si TMB no l'ha habilitat abans de la data de la inauguració de la 3ª fase. No podem permetre'ns que les línies H14 i D40 només parin en un sol sentit a l'Estació de França. No té lògica; atempta contra la intermodalitat i és un insult a la intel·ligència.
(*) Rodalies, Regionals, Mitja i Llarga Distància, però sembla que a Catalunya tot són només Rodalies