Page 69 of 170
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
Posted: Friday 01/08/2014 15:48
by m.h.t.
Última hora: la 143 no se suprimeix, es redueïx el seu servei al 50%
Un missatge de
5636 al fòrum d'
AutobusesBCN ho confirma:
5636, a AutobusesBCN wrote:Al final la 143 no la suprimirán el Ayuntamiento de San Adrian de Besos llegó a un acuerdo con AMB para que dejen esta linea pero en vez de llevar 4 vehículos , pasará a llevar 2 y con un bus de refuerzo en hora punta por las mañana y tardes.
Avui mateix,
la línia ha modificat els horaris amb la retallada del 50%. La freqüència ha passat
dels 12-14 minuts als 18-19 minuts.
És de suposar que al setembre afegiran el bus de reforç en hores punta, doncs ara no hi es. Cal destacar que els nous horaris no consten com a horaris d'agost.
Han afegit una sortida addicional a les
23:15h per sentit; per poder enllaçar amb els últims trens de l'R1 a l'estació.
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
Posted: Saturday 02/08/2014 0:31
by wefer
m.h.t. wrote:Els veïns del Besòs van protestar dimecres per la nova línia H14, que no passarà pel barri i que suposarà l'eliminació de la línia 143 aquesta tardor
Per la foto sembla que la "manifestació" la composaven entre 30 i 40 persones. Gairebé haguessin pogut omplir mig autobús si haguessin pujat tots a la vegada.
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
Posted: Saturday 02/08/2014 1:47
by sag470
m.h.t. wrote:Última hora: la 143 no se suprimeix, es redueïx el seu servei al 50%
Un missatge de
5636 al fòrum d'
AutobusesBCN ho confirma:
5636, a AutobusesBCN wrote:Al final la 143 no la suprimirán el Ayuntamiento de San Adrian de Besos llegó a un acuerdo con AMB para que dejen esta linea pero en vez de llevar 4 vehículos , pasará a llevar 2 y con un bus de refuerzo en hora punta por las mañana y tardes.
Avui mateix,
la línia ha modificat els horaris amb la retallada del 50%. La freqüència ha passat
dels 12-14 minuts als 18-19 minuts.
És de suposar que al setembre afegiran el bus de reforç en hores punta, doncs ara no hi es. Cal destacar que els nous horaris no consten com a horaris d'agost.
Han afegit una sortida addicional a les
23:15h per sentit; per poder enllaçar amb els últims trens de l'R1 a l'estació.
Per fer aixó, podrien asignar els cotxes a la B23 per fer una freqüència de 15min. Faria millor servei. Si de cas, desviar el tram pel Túrbula i fer circular per Extremadura i pujar a Guipuscoa per av.Ferrocarril. Així es faria un bon intercanvi a Guipuscoa-Extremadura amb la H10. I d'altra banda, fer-la arribar a Eduard Maristany per apropar-la al Hospital, Forum, Diagonal Mar i T4.
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
Posted: Sunday 03/08/2014 10:01
by erbuki
Últimament estic veient força busos de la serie 63XX a la línia H12. Abans era habitual veure la majoria dels torns servits amb busos 60XX i algun 63XX (i també pels biarticulats 39XX), i durant les últimes setmanes hi ha dies que aproximadament el 50% de la flota de la línia està servida pels Iveco. Hi ha alguna explicació al respecte?
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
Posted: Sunday 03/08/2014 21:33
by Busman
Els serveis d' estiu de la D20 i alguna altra línia que apropa a la platja.
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
Posted: Monday 04/08/2014 12:13
by Adolescent barceloní
I els tres VanHool estan avariats, segons m'han dit.
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
Posted: Monday 04/08/2014 12:26
by Fran-Ikarus
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
Posted: Tuesday 05/08/2014 14:00
by erbuki
Adolescent barceloní wrote:I els tres VanHool estan avariats, segons m'han dit.
Fa un parell de setmanes aprox. vaig veure circular un parell de dies el 3900, poc després de desviar el trànsit per Diagonal a l'altura de Glories. Del 3901 i 3902 ni rastre desde fa molt temps.
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
Posted: Monday 11/08/2014 20:40
by marc_bcn_2
Fa un temps vaig fer un planol per aquesta xarxa, ara us porto una nova versió en la que he intentat fer més precisa la ruta de la línea. De fons posaria un planol de Barcelona semblant al del metro (pero com no l'he trobat, n'he afegit un altre). Que en penseu?
https://drive.google.com/file/d/0B6SbQv ... sp=sharing
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
Posted: Wednesday 27/08/2014 22:18
by m.h.t.
Canvis en parades amb vista al creixement de la nova xarxa
Durant l'estiu s'estan fent preparatius, com ara muntar i ressituar diverses parades, que serviran per al bon funcionament de les línies de la nova xarxa de bus que es posaran en marxa al setembre.
Parada Espronceda - Ramón Turró, per a la futura línia V27
Redacció / 25.08.14 - 10:23h
L'Ajuntament de Barcelona i TMB estan treballant en la infraestructura de les quatre línies que conformen la
fase 2014 de la nova xarxa de bus. L'objectiu és que el màxim nombre de parades s'hagin muntat en les setmanes anteriors a la data de posada en marxa, que és el
15 de setembre.
Per això aquests dies és fàcil trobar marquesines col·locades i buides, sense "vestir", que formaran part del recorregut de les línies
H14, H16, V15 i V27, que són les quatre en què s'està treballant. Al juliol i l'agost s'han fet operacions de reordenació de determinats eixos, per on circularan les noves línies: es traslladen algunes parades per afavorir els intercanvis entre línies perpendiculars i amb altres transports, s'igualen les distàncies entre parades successives d'una mateixa línia o se situen a la mateixa alçada en els recorreguts d'anada i tornada.
Redistribucions d'aquest tipus s'han aplicat al carrer Floridablanca, per al futur recorregut de la línia H16, als carrers Pallars i Llull, per a la nova H14, al carrer Balmes - Travessera, per a la V15, i al passeig de Fabra i Puig, per a la V27. Hi ha altres actuacions semblants en marxa o en preparació als carrers Balmes, Espronceda i Taulat, entre d'altres.
Nous trams de carril bus
L'Ajuntament treballa igualment en la delimitació de nous trams de
carril bus, als carrers de Tamarit (entre Borrell i Calàbria), Martí Codolar (entre Coll i Alentorn i Granja Vella), Felip II (entre Concepció Arenal i Olesa), Fabra i Puig (entre els passejos d'Urrutia i Valldaura), Espronceda (entre Pare Claret i Taulat), a Garcilaso-Meridiana i al passeig Marítim - Trelawny.
Altres treballs consisteixen en la implantació de
semàfors exclusius per als autobusos, per facilitar les maniobres, com el que regula el gir des del passeig de Gràcia cap a la Diagonal en sentit Llobregat, utilitzat per les línies 7, 16 i 17 i, a partir del 15 de setembre, per la V15.
1. Carril bus en segona posició senyalitzat al carrer Espronceda, per a la línia V27
2. Parada al carrer Pallars per a la línia H14, dins de l'intercanviador Pont de la Marina
3. Semàfor per al gir de la V15 a passeig de Gràcia - Diagonal
4. Nova parada Floridablanca - Viladomat que utilitzarà la línia H16
FONT: Hora Punta (TMB)
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
Posted: Saturday 30/08/2014 14:44
by foronda 141
Xapusser invent del tebeo a una parada de bus al carrer Felip II amb Garcilaso per salvar el carril bici.
No podrian haver posat la parada en un latre lloc ???
Veurem quans cotxes s'hi foten damunt.
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
Posted: Monday 01/09/2014 22:41
by m.h.t.
No em puc creure el que han fet.
Estic absolutament indignat i encara no m'ho crec.
Han modificat les tires i el plànol de l'H14. Un altre cop. Busqueu
les dues diferències entre
la versió presentada fa un mes, i
la versió definitiva, modificada fa pocs dies sense previ avís.
No les trobeu? Ja us en dic jo la primera:
han suprimit la parada de l'Estació de França en sentit Paral·lel.
Per tant, només hi ha parada a l'EdF en sentit Sant Adrià, i qui vingui del Poblenou o Sant Adrià a l'estació, haurà de baixar-se al Pla de Palau.
El mateix pel qui baixi del tren i vulgui anar a Colom o Paral·lel, haurà d'anar a buscar el bus al Pla de Palau, doncs només tindrà parada en sentit Poblenou/Sant Adrià.
Ara, la segona diferència:
han modificat la posició de la parada Parc de la Ciutadella en sentit Besòs, tornant-la al seu emplaçament actual. Sembla que la volien traslladar més a prop de Wellington/Meridiana
(degut a la fusió de les parades Meridiana-Sardenya i Pallars-Marina, que provocarà una gran distància sense parades) però, finalment, no ho faran.
Penseu que es tracta d'una errada al plànol?
Aquí teniu
les tires informatives modificades, on podeu veure que en sentit Sant Adrià hi ha una flamant parada "Estació de França" amb correspondència amb Rodalies
*, però en sentit Paral·lel,
ooohhh, aquesta parada no hi és!!
És l'única parada que no té equivalent en sentit contrari. Us imagineu una parada de metro amb andana en una sola direcció? Doncs a la NXB és possible!!
Possiblement,
el motiu de l'omissió de la parada per l'H14 és la seva situació darrere el carril bici.
Observeu la posició de la parada [GMaps].
No podien haver posat una plataforma per salvar el carril bus com han fet a Felip II-Garcilaso?? Allà sí podien fer l'invent i aquí no??
Tindrem la paradoxa que, en aquesta importantíssima parada intermodal, sí paren les línies convencionals (39, 51), però no les línies
d'altes prestacions (H14, D40), que passen de llarg.
Espero que TMB s'ho repensi, i esmeni l'error com més aviat millor. També espero reclamacions dels usuaris si TMB no l'ha habilitat abans de la data de la inauguració de la 3ª fase. No podem permetre'ns que les línies H14 i D40 només parin en un sol sentit a l'Estació de França. No té lògica; atempta contra la intermodalitat i és un insult a la intel·ligència.
(*) Rodalies, Regionals, Mitja i Llarga Distància, però sembla que a Catalunya tot són només Rodalies
Una nosa per al 3% (5% segons Carod)
Posted: Tuesday 02/09/2014 9:35
by Guigui
És senzillament un reflex de l'estima que tenen els estaments públics d'aquesta ciutat per l'Estació de França.
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
Posted: Tuesday 02/09/2014 10:17
by Renfe445
m.h.t. wrote:Us imagineu una parada de metro amb andana en una sola direcció?
Sí: l'estació de Mirabeau de la M10 del metro de París.
Guigui wrote:És senzillament un reflex de l'estima que tenen els estaments públics d'aquesta ciutat per l'Estació de França.
Vaja, la veuen com una cosa incompresa i infravalorada.
m.h.t. wrote:No les trobeu? Ja us en dic jo la primera: han suprimit la parada de l'Estació de França en sentit Paral·lel.
Per tant, només hi ha parada a l'EdF en sentit Sant Adrià, i qui vingui del Poblenou o Sant Adrià a l'estació, haurà de baixar-se al Pla de Palau.
El mateix pel qui baixi del tren i vulgui anar a Colom o Paral·lel, haurà d'anar a buscar el bus al Pla de Palau, doncs només tindrà parada en sentit Poblenou/Sant Adrià.
I com sempre s'acaben les coses així degut a les decisions d'alguns que no han agafat en ses vides un autobús ni han escoltat les opinions dels veïns de la zona.
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
Posted: Tuesday 02/09/2014 16:05
by Miquel
Potser es tracta d'un error, no serà pas el primer ni l'últim.
A la tira del V15 posa que farà parada a "Passeig de la Vall d'Hebron - Trueba" (Actual terminal del 17) i no a "Passeig de la Vall d'Hebron - Patronat Ribas" tal com ho fa ara el 17 i la resta de línies que hi passen (19, 27, 60, 73 i 119). Com que tampoc te cap tipus de lògica, he de suposar que es tracta d'un error. El mateix opino del cas de l'estació de França.
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
Posted: Tuesday 02/09/2014 16:55
by Renfe445
Jo també m'ho estava rumiant. Sembla tractar d'un error. Ara bé, si l'error arriba a ser real... hem begut oli.
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
Posted: Wednesday 03/09/2014 19:03
by raulitinbcn
Desde la setmana pasada, ja és poden trobar folletons de la Nova Xarxa, ón hi ha el mapa gran de totes le fases, el d'aquesta només, i les tires de cada linies noves. Jo els he trobat al Metro de Barceloneta, i m'han dit que n'hi han força. El detall de lña rectificació de la parada de l'EdF la va trobar també el França451 que li vaig ensenyar el folletó que també està rectificat.
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
Posted: Monday 08/09/2014 1:51
by Busman
Avui ja estan algunes tires de la H14 en parades de la H16 i sembla que no, que l'absència de parada a EdF no es tracta d'un error.
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
Posted: Monday 08/09/2014 9:31
by Fran-Ikarus
Busman wrote:Avui ja estan algunes tires de la H14 en parades de la H16 i sembla que no, que l'absència de parada a EdF no es tracta d'un error.
Deu ser més aviat l'apliació del mateix "criteri de sensibilitat" que deixa certes línies de bus, properes a l'Hospital del Mar, sense parada al davant, o que va deixar el 36 durant un cert temps (això afortunadament ja ha estat solucionat) passant sense parar per davant del cementiri de Poblenou... tot i que allà hi ha una parada del 26! (ara ja del 26 i 36)
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
Posted: Monday 08/09/2014 21:01
by Busman
Doncs avui porto més riures: com que la parada del Pont de Marina ha estat suprimida per a que la V21 i el combo H14 - H16 puguin fer l'enllaç en una nova parada que tindran en comú a Marina-Buenaventura Muñoz, la 6 s'ha quedat sense parades entre Marina-Ausiàs Marc i Pallars-Pamplona (perquè la de Pallars-Joan d' Àustria també l'han suprimit i la 6 no pot parar a la nova de Marina pel tema del gir a Pallars). El bus, més a prop.