Page 69 of 147
Ascensors a Penitents avariats
Posted: Friday 13/11/2009 21:47
by Guigui
Avui, tots els ascensors de Penitents estaven avariats (el del carrer no ho sé dir del cert, però les mirades censuradores que alguns hi dedicaven em fan concloure que sí), així com les escales mecàniques que surten de les dues andanes.
Re: Retards, avaries i deficiències a TMB
Posted: Saturday 14/11/2009 10:34
by Miquel
Guigui wrote:Avui, tots els ascensors de Penitents estaven avariats (el del carrer no ho sé dir del cert, però les mirades censuradores que alguns hi dedicaven em fan concloure que sí), així com les escales mecàniques que surten de les dues andanes.
mmm, curios, pero tinc el presentiment, que quan rés funciona, es que s'han oblidat d'engegar-ho. El normal al Metro, i sembla que per fi, s'han solucionat els problemes que tenia la L3 últimament, ja era hora.
PD: Felicitats Guigui, amb la teva nova tasca d'administrador
.
Ascensors a Penitents, un cop més fora de servei
Posted: Tuesday 17/11/2009 17:38
by Guigui
Avui, els ascensors de Penitents tornaven a estar parats. No sé, però potser algú hauria de dir al responsable de torn que tenir una estació adaptada a PMR no consisteix en lluir ascensors, sinó en tenir-los funcionant.
Re: Retards, avaries i deficiències a TMB
Posted: Tuesday 17/11/2009 18:10
by mikado
Si no és per avaria, aquesta és competència o incompetència del AAC que crec té sota la seva responsabilitat accessos i escales.
Re: Retards, avaries i deficiències a TMB
Posted: Tuesday 17/11/2009 18:25
by traveller
mikado wrote:Si no és per avaria, aquesta és competència o incompetència del AAC que crec té sota la seva responsabilitat accessos i escales.
O potser és que cap AAC ha obert la estació i ha hagut d'obrir seguretat...! Em pregunto per què la culpa sempre la ha de tenir l'AAC...
Re: Retards, avaries i deficiències a TMB
Posted: Tuesday 17/11/2009 19:06
by mikado
En el cas que cap AAC hagués obert l'estació o no estigués presencialment n'hi hauria d'haver passat algún cap intermig, el que diuen "mandos" però pel que sembla tampoc s'hi han apropat. Por em fa la LINIA MES LLARGA D'EUROPA AUTOMATITZADA , amb tot centralitzat en una pantalla d'ordinador que xivarà qualsevol errada, ufff.
Re: Retards, avaries i deficiències a TMB
Posted: Tuesday 17/11/2009 22:42
by El LLOP
si no s'està d'acord amb la situació d'una estació amb tots els ascensors i/o escales aturades, el que s'ha de fer es possar una reclamació, no anomenar incompetent a ningú, i més sense saber del cert el motiu.
Penitents, funcionament intermitent
Posted: Wednesday 18/11/2009 0:18
by Guigui
Sigui com sigui, aquest vespre els ascensors tornaven a funcionar. I, casualitat o no, l'antiga guixeta estava ocupada amb l'AAC.
Re: Retards, avaries i deficiències a TMB
Posted: Wednesday 18/11/2009 8:42
by El LLOP
Lògic que quan hi ha un responsable a l'estació, funcioni tot el que no estigui avariat. El que no pot ser és que el responsable de les anomalies d'una estació sigui l'agent que no hi és, que no hi és perquè no vulgui, sino que no hi és perquè algú ha trovat més adient destinar-lo a un altre estació i deixar aquesta buida. No trobo que la culpa sigui sempre de l'esglaó més dèbil. Trobo que la culpa és de l'empresa que implanta un model amb el que s'omple la boca de l'excel.lent servei que dona al ciutadà, i no hi han hagut tants estacions sense obrir com fins ara. Això sí, el departament de seguretat està agafant unes atribucions espectaculars. D'aquí un temps, si això seguiex així, que no hi hagi gaires agents al metro, i tot ho facin els vigilants. I si no ,al temps.
Re: Retards, avaries i deficiències a TMB
Posted: Wednesday 18/11/2009 8:57
by mikado
Doncs diuen que quan arribi la implantació dels "TOLA" a la L9 serà encara pitjor, que no tindran horaris fixes, que potser fins i tot s'encarreguen de canviar lluminàries i fluorescents, o sigui fer de tot.
Re: Retards, avaries i deficiències a TMB
Posted: Wednesday 18/11/2009 9:42
by traveller
mikado wrote:Doncs diuen que quan arribi la implantació dels "TOLA" a la L9 serà encara pitjor, que no tindran horaris fixes, que potser fins i tot s'encarreguen de canviar lluminàries i fluorescents, o sigui fer de tot.
Això és parlar per parlar. No és cert el que afirmes. Un TOLA és un agent que no ven ni condueix, i que té la responsabilitat d'un CTO. El que dius va ser un "bulo" que va extendre algun sindicat fa temps per tal de posar al personal de TMB en contra de l'empresa.
Re: Retards, avaries i deficiències a TMB
Posted: Wednesday 18/11/2009 9:43
by Platanito
mikado wrote:Doncs diuen que quan arribi la implantació dels "TOLA" a la L9 serà encara pitjor, que no tindran horaris fixes, que potser fins i tot s'encarreguen de canviar lluminàries i fluorescents, o sigui fer de tot.
Potser sí, però a canvi absolutament tot estarà automatitzat, i des del CCM es tindrà coneixement en temps real del que està avariat.
Re: Retards, avaries i deficiències a TMB
Posted: Wednesday 18/11/2009 10:13
by mikado
traveller wrote:mikado wrote:Doncs diuen que quan arribi la implantació dels "TOLA" a la L9 serà encara pitjor, que no tindran horaris fixes, que potser fins i tot s'encarreguen de canviar lluminàries i fluorescents, o sigui fer de tot.
Això és parlar per parlar. No és cert el que afirmes. Un TOLA és un agent que no ven ni condueix, i que té la responsabilitat d'un CTO. El que dius va ser un "bulo" que va extendre algun sindicat fa temps per tal de posar al personal de TMB en contra de l'empresa.
Efectivament m'ho va comentar personal d'un sindicat de TMB
Re: Retards, avaries i deficiències a TMB
Posted: Wednesday 18/11/2009 11:16
by El LLOP
mikado wrote:Doncs diuen que quan arribi la implantació dels "TOLA" a la L9 serà encara pitjor, que no tindran horaris fixes, que potser fins i tot s'encarreguen de canviar lluminàries i fluorescents, o sigui fer de tot.
potser canviar els fluorescents no, però "por ahí van los tiros". La convocatòria de TOLA es va fer sense que en cap lloc constessin les funcions concretes que tindria. Una vegada creada la categoria i havent-li assignat personal, li poden afegir les funcions que vulguin i ningú pot dir res. És un bon truc, oi?
Responsables
Posted: Wednesday 18/11/2009 15:35
by Guigui
El LLOP wrote:Lògic que quan hi ha un responsable a l'estació, funcioni tot el que no estigui avariat. El que no pot ser és que el responsable de les anomalies d'una estació sigui l'agent que no hi és, que no hi és perquè no vulgui, sino que no hi és perquè algú ha trovat més adient destinar-lo a un altre estació i deixar aquesta buida. No trobo que la culpa sigui sempre de l'esglaó més dèbil. Trobo que la culpa és de l'empresa que implanta un model amb el que s'omple la boca de l'excel.lent servei que dona al ciutadà, i no hi han hagut tants estacions sense obrir com fins ara. Això sí, el departament de seguretat està agafant unes atribucions espectaculars. D'aquí un temps, si això seguiex així, que no hi hagi gaires agents al metro, i tot ho facin els vigilants. I si no ,al temps.
Quan deia responsable, em referia a qui ha permès aquest desgavell, començant pel nivell organitzatiu.
Re: Retards, avaries i deficiències a TMB
Posted: Wednesday 18/11/2009 16:03
by El LLOP
la meva contesta no tenia com a base la teva, ja m'imaginava que concretaves sobre algun responsable amb "poder" real.
Re: Retards, avaries i deficiències a TMB
Posted: Wednesday 18/11/2009 16:34
by mikado
I dic jo i pregunto sense saber. Quan arriben els agents a la seva estació base i es sortegen els llocs diaris, no hi ha cap "chivato" al programa d'assignació de tasques i estacions que avisi a algún comandament/direcció que hi fa falta personal ???
Avís contraproduent
Posted: Wednesday 18/11/2009 18:05
by Guigui
Ho dubto molt, perquè els directius no voldran que el "sistema" recordi contínuament que la seva política de recursos humans no és, precisament, la més adequada.
Re: Retards, avaries i deficiències a TMB
Posted: Wednesday 18/11/2009 18:51
by El LLOP
mikado wrote:I dic jo i pregunto sense saber. Quan arriben els agents a la seva estació base i es sortegen els llocs diaris, no hi ha cap "chivato" al programa d'assignació de tasques i estacions que avisi a algún comandament/direcció que hi fa falta personal ???
si jo t'expliqués com funciona l'aplicatiu (que és com es diu "l'invent"), FLIPARIES, repeteixo amb tota la sinceritat del món, FLIPARIES que una empresa amb els recursos d'aquesta, tingui com a base per a donar servei als seus clients, una aplicació que semla dels anys 30.
Re: Retards, avaries i deficiències a TMB
Posted: Wednesday 18/11/2009 19:49
by traveller
mikado wrote:I dic jo i pregunto sense saber. Quan arriben els agents a la seva estació base i es sortegen els llocs diaris, no hi ha cap "chivato" al programa d'assignació de tasques i estacions que avisi a algún comandament/direcció que hi fa falta personal ???
Si que surt detallat el que falta per cobrir, ara bé, si el que està sense cobrir és obrir una estació i no hi ha personal, va seguretat a obrir els accessos i poca cosa més, per tant poden quedar coses sense connectar.