Renfe recupera el servicio habitual de trenes en Sabadell Centre el lunes 19 de marzo
Las obras tienen un presupuesto de 2,4 millones de euros
El lunes 19 de marzo, Renfe recupera el servicio habitual de trenes en Sabadell Centre, una vez se han finalizado la segunda fase de las actuaciones previstas.
Las obras de mejora a la estación de Sabadell Centre, que permitirán que la estación sea totalmente accesible así como renovación y modernización del vestíbulo, disponen de un presupuesto de 2.424.295 de euros.
Para facilitar la movilidad de los viajeros afectados, Renfe mantiene un servicio alternativo de bus-lanzadera hasta el domingo 18. Además, durante todo el periodo de afectación, Renfe y FGC han establecido un acuerdo por el cual los títulos de transporte de Renfe son válidos por acceder a los servicios de FGC a las estaciones ubicadas en Sabadell y las relaciones con Barcelona.
Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
NOTA DE PREMSA | Estació de Sabadell-Centre (R4)
Rodalies de Catalunya (19/03/2018)
Avui (16/03/2018)
A Calafell (R2):
[des del tren]
-Hi havia treballadors amb una grua tipus pantògraf, estaven fent alguna cosa, crec que a la façana, en observació.
A Segur de Calafell (R2):
[des del tren]
-Observades tanques d'obra a l'andana direcció Tarragona, en observació.
A Sitges (R2):
[des del tren]
-Teleindicadors de l'andana direcció Tarragona en proves, semblen ser en color.
A Garraf (R2):
[des del tren]
-Res de nou.
A Castelldefels (R2):
[des del tren]
-Res de nou.
A Gavà (R2):
[des del tren]
-Res de nou.
A Montgat-Nord (R1):
[des del tren]
-Cartelleria nova només a part de l'andana direcció Barcelona. Resta de l'estació sense cartelleria.
A Ocata (R1):
[des del tren]
-Estaven reparant les barreres tarifàries (del model més antic) de l'andana direcció Maçanet.
A Premià de Mar (R1):
[des del tren]
-Estaven reparant l'ascensor de l'andana direcció Maçanet.
A Cabrera de Mar-Vilassar de Mar (R1):
[des del tren]
-Sense teleindicadors.
A Mataró (R1):
[des del tren]
-Contràriament a una informació anterior, a Mataró hi ha tres teleindicadors per via, model nou (Deimos/Aesys en color), excepte a la via en cul de sac, que crec que només n'hi ha dos.
A Sant Andreu de Llavaneres (R1):
[des del tren]
-Sense teleindicadors.
-Cartelleria nova només a part de l'extrem Maçanet de totes dues andanes. Resta de l'estació sense cartelleria.
A Caldes d'Estrac (R1):
[des del tren]
-Sense teleindicadors.
-Cartelleria vella i en mal estat.
A Arenys de Mar (R1):
[des del tren]
-Estan canviant els teleindicadors pels del model nou (Deimos/Aesys). Els vells de lletres vermelles encara funcionen.
A Canet de Mar (R1):
[des del tren]
-Estaven reparant l'ascensor de l'andana de via desviada (costat mar).
-Cartelleria vella i en mal estat.
A Sant Pol de Mar (R1):
[des del tren]
-Res de nou.
A Calella (R1):
[des del tren]
-Els teleindicadors són model antic (en lletres vermelles).
A Pineda de Mar (R1):
[des del tren]
-Sense cartelleria de cap mena.
-Teleindicadors nous (Deimos/Aesys de lletra taronja).
A Santa Susanna (R1):
[des del tren]
-Sense teleindicadors.
-Cartelleria vella i en mal estat.
A Malgrat de Mar (R1):
[des del tren]
-Sense teleindicadors.
-Cartelleria vella i en mal estat.
A Blanes (R1):
[des del tren]
-Obres encara no iniciades.
-Teleindicadors vells (de lletra vermella).
-Sense cartelleria de cap mena.
A Tordera (R1):
[des del tren]
-Vestíbul obert!!!
-Sense cartelleria de cap mena.
-Sense teleindicadors.
A Maçanet-Massanes (R1/R2):
-Han dipositat rails a l'entrevia de les dues vies generals del feix Granollers.
A Riells i Viabrea-Breda (R2):
[des del tren]
-Teleindicadors model antic (de lletra vermella), dos per via. Nous? No ho recordo...
A Gualba (R2):
[des del tren]
-Sense teleindicadors.
-Marquesina petita tipus parada de bus a l'andana direcció Maçanet.
-Cartelleria? Si n'hi ha, és vella i en mal estat.
A Sant Celoni (R2):
-Instal.lats tots els suports de les noves marquesines (via 1, i via 2/4). Cobriran les escales, però la rampa sembla que no.
-Cartelleria nova al pas inferior.
-Sembla que vagin a fer algun tipus d'obra a l'extrem costat Gualba de l'andana de via 6 (han precintat una zona fora d'andana), però encara no queda clar.
A Palautordera (R2):
[des del tren]
-Sense marquesina a l'andana direcció Maçanet.
-Sense teleindicadors.
-Cartelleria? Si n'hi ha, és vella i en mal estat.
A Llinars del Vallès (R2):
[des del tren]
-Sense marquesines.
-Sense teleindicadors.
-Cartelleria vella i en mal estat.
A Cardedeu (R2):
[des del tren]
-Sense marquesines.
-Sense teleindicadors.
-Cartelleria vella i en mal estat.
A Les Franqueses-Granollers Nord (R2):
[des del tren]
-Sense teleindicadors.
A Mollet-Sant Fost (R2/R8):
[des del tren]
-Andanes completament a fosques, inclòs pas inferior!!
-Obres encara no iniciades.
A Santa Perpetua de Mogoda-Granja Soldevila (R8, estació inacabada):
[des del tren]
-El tren ha frenat bruscament entrant a l'estació: gent a les vies.
A Baricentro (R8, estació fantasma):
[des del tren]
-El tren ha frenat bruscament entrant a l'estació: gent a l'andana (o drogats o grafiters).
A Cerdanyola-Universitat (R8):
[des del tren]
-Res de nou.
A Sant Cugat del Vallès (R8):
[des del tren]
-Res de nou.
A Rubí (R8):
[des del tren]
-Ascensor de l'andana direcció Martorell espatllat.
A Castellbisbal (R4/R8):
-Els teleindicadors de l'andana direcció Martorell/Sant Vicenç de Calders no anuncien els R8 Martorell, però sí tots els altres trens.
-Els teleindicadors de l'andana direcció Rubí/Barcelona funcionen correctament.
A Martorell (R4/R8):
[des del tren]
-Res de nou.
A Sant Sadurní d'Anoia (R4):
[des del tren]
-Res de nou.
A Lavern-Subirats (R4):
[des del tren]
-Res de nou.
A La Granada (R4):
[des del tren]
-Concert de clàxon i frenada brusca: hem estat a punt, a punt, a punt d'atropellar una persona que ha baixat d'un R4 direcció Barcelona/Manresa i ha creuat sense mirar. Ha anat realment d'un pèl.
-Aquesta estació té andanes 100% baixes, l'andana direcció Barcelona és estreta, no té pas inferior, el pas a nivell entre vies no està adaptat per a PMR, i l'estació es troba a la sortida d'un túnel.
Als Monjos (R4):
[des del tren]
-Res de nou.
[des del tren]
-Hi havia treballadors amb una grua tipus pantògraf, estaven fent alguna cosa, crec que a la façana, en observació.
A Segur de Calafell (R2):
[des del tren]
-Observades tanques d'obra a l'andana direcció Tarragona, en observació.
A Sitges (R2):
[des del tren]
-Teleindicadors de l'andana direcció Tarragona en proves, semblen ser en color.
A Garraf (R2):
[des del tren]
-Res de nou.
A Castelldefels (R2):
[des del tren]
-Res de nou.
A Gavà (R2):
[des del tren]
-Res de nou.
A Montgat-Nord (R1):
[des del tren]
-Cartelleria nova només a part de l'andana direcció Barcelona. Resta de l'estació sense cartelleria.
A Ocata (R1):
[des del tren]
-Estaven reparant les barreres tarifàries (del model més antic) de l'andana direcció Maçanet.
A Premià de Mar (R1):
[des del tren]
-Estaven reparant l'ascensor de l'andana direcció Maçanet.
A Cabrera de Mar-Vilassar de Mar (R1):
[des del tren]
-Sense teleindicadors.
A Mataró (R1):
[des del tren]
-Contràriament a una informació anterior, a Mataró hi ha tres teleindicadors per via, model nou (Deimos/Aesys en color), excepte a la via en cul de sac, que crec que només n'hi ha dos.
A Sant Andreu de Llavaneres (R1):
[des del tren]
-Sense teleindicadors.
-Cartelleria nova només a part de l'extrem Maçanet de totes dues andanes. Resta de l'estació sense cartelleria.
A Caldes d'Estrac (R1):
[des del tren]
-Sense teleindicadors.
-Cartelleria vella i en mal estat.
A Arenys de Mar (R1):
[des del tren]
-Estan canviant els teleindicadors pels del model nou (Deimos/Aesys). Els vells de lletres vermelles encara funcionen.
A Canet de Mar (R1):
[des del tren]
-Estaven reparant l'ascensor de l'andana de via desviada (costat mar).
-Cartelleria vella i en mal estat.
A Sant Pol de Mar (R1):
[des del tren]
-Res de nou.
A Calella (R1):
[des del tren]
-Els teleindicadors són model antic (en lletres vermelles).
A Pineda de Mar (R1):
[des del tren]
-Sense cartelleria de cap mena.
-Teleindicadors nous (Deimos/Aesys de lletra taronja).
A Santa Susanna (R1):
[des del tren]
-Sense teleindicadors.
-Cartelleria vella i en mal estat.
A Malgrat de Mar (R1):
[des del tren]
-Sense teleindicadors.
-Cartelleria vella i en mal estat.
A Blanes (R1):
[des del tren]
-Obres encara no iniciades.
-Teleindicadors vells (de lletra vermella).
-Sense cartelleria de cap mena.
A Tordera (R1):
[des del tren]
-Vestíbul obert!!!
-Sense cartelleria de cap mena.
-Sense teleindicadors.
A Maçanet-Massanes (R1/R2):
-Han dipositat rails a l'entrevia de les dues vies generals del feix Granollers.
A Riells i Viabrea-Breda (R2):
[des del tren]
-Teleindicadors model antic (de lletra vermella), dos per via. Nous? No ho recordo...
A Gualba (R2):
[des del tren]
-Sense teleindicadors.
-Marquesina petita tipus parada de bus a l'andana direcció Maçanet.
-Cartelleria? Si n'hi ha, és vella i en mal estat.
A Sant Celoni (R2):
-Instal.lats tots els suports de les noves marquesines (via 1, i via 2/4). Cobriran les escales, però la rampa sembla que no.
-Cartelleria nova al pas inferior.
-Sembla que vagin a fer algun tipus d'obra a l'extrem costat Gualba de l'andana de via 6 (han precintat una zona fora d'andana), però encara no queda clar.
A Palautordera (R2):
[des del tren]
-Sense marquesina a l'andana direcció Maçanet.
-Sense teleindicadors.
-Cartelleria? Si n'hi ha, és vella i en mal estat.
A Llinars del Vallès (R2):
[des del tren]
-Sense marquesines.
-Sense teleindicadors.
-Cartelleria vella i en mal estat.
A Cardedeu (R2):
[des del tren]
-Sense marquesines.
-Sense teleindicadors.
-Cartelleria vella i en mal estat.
A Les Franqueses-Granollers Nord (R2):
[des del tren]
-Sense teleindicadors.
A Mollet-Sant Fost (R2/R8):
[des del tren]
-Andanes completament a fosques, inclòs pas inferior!!
-Obres encara no iniciades.
A Santa Perpetua de Mogoda-Granja Soldevila (R8, estació inacabada):
[des del tren]
-El tren ha frenat bruscament entrant a l'estació: gent a les vies.
A Baricentro (R8, estació fantasma):
[des del tren]
-El tren ha frenat bruscament entrant a l'estació: gent a l'andana (o drogats o grafiters).
A Cerdanyola-Universitat (R8):
[des del tren]
-Res de nou.
A Sant Cugat del Vallès (R8):
[des del tren]
-Res de nou.
A Rubí (R8):
[des del tren]
-Ascensor de l'andana direcció Martorell espatllat.
A Castellbisbal (R4/R8):
-Els teleindicadors de l'andana direcció Martorell/Sant Vicenç de Calders no anuncien els R8 Martorell, però sí tots els altres trens.
-Els teleindicadors de l'andana direcció Rubí/Barcelona funcionen correctament.
A Martorell (R4/R8):
[des del tren]
-Res de nou.
A Sant Sadurní d'Anoia (R4):
[des del tren]
-Res de nou.
A Lavern-Subirats (R4):
[des del tren]
-Res de nou.
A La Granada (R4):
[des del tren]
-Concert de clàxon i frenada brusca: hem estat a punt, a punt, a punt d'atropellar una persona que ha baixat d'un R4 direcció Barcelona/Manresa i ha creuat sense mirar. Ha anat realment d'un pèl.
-Aquesta estació té andanes 100% baixes, l'andana direcció Barcelona és estreta, no té pas inferior, el pas a nivell entre vies no està adaptat per a PMR, i l'estació es troba a la sortida d'un túnel.
Als Monjos (R4):
[des del tren]
-Res de nou.
Last edited by 437.001 on Friday 23/03/2018 0:14, edited 1 time in total.
NOTA DE PREMSA | Estació de Sabadell-Centre (R4)
Rodalies de Catalunya (16/03/2018)
Renfe recupera el servicio habitual de trenes en Sabadell Centre el lunes 19 de marzo
Las obras tienen un presupuesto de 2,4 millones de euros
La instalación de los nuevos ascensores permite que la estación de Sabadell Centre se vuelva totalmente accesible
El próximo lunes 19 de marzo, Renfe recupera el servicio habitual de trenes a la estación de Sabadell Centre, una vez ha finalizado la segunda fase de las actuaciones previstas. La instalación de los nuevos ascensores permite que la estación de Sabadell Centre se vuelva totalmente accesible.
De esta manera los trenes de las líneas R4 y R12 vuelven a detenerse a esta estación. Además, los trenes semidirectos que durante el periodo de afectación se han detenido en Sabadell Sud a partir del lunes recuperan su parada habitual en Sabadell Centre.
Principales actuaciones
Durante el periodo de cierre de la estación, la empresa ha realizado las tareas más importantes por la reforma y rediseño de la nueva configuración de Sabadell Centre. En esta fase, las principales actuaciones que se han llevado a cabo han consistido en la adecuación de la estación para volverse totalmente accesible:
•Instalación de dos ascensores de andenes en vestíbulo y uno del vestíbulo central en el exterior (Calle Tres Creus)
•Nuevas escaleras mecánicas del vestíbulo en la calle (entrada calle Antoni Llonch)
•Renovación escalera mecánica en el andén 1
•Recrecimiento y prolongación de andenes hasta 200m
•Instalación de encaminamientos podotàctils a toda la estación
•Rehabilitación integral del vestíbulo
•Mejoras en los sistemas de información al viajero con nuevos teleindicadores e interfondo de contacto
•Adecuación y mejora del alumbrado de vestíbulo y andenes
Nuevo servicio de Información y Atención al Cliente
Entre las actuaciones realizadas destaca la redistribución del vestíbulo de la estación que contará con un nuevo punto de atención al cliente y venta integrado donde los clientes dispondrán de información sobre los servicios de Rodalies de Catalunya así como la compra de los billetes.
Renfe ha instalado 5 maquinas autoventa que permiten la compra en efectivo, tarjeta de crédito y el pago a través de la app Renfe Ticket. Además, también se ha instalado una pantalla informativa donde se ofrecerá información de las próximas circulaciones.
Con el nuevos equipamientos los viajeros contarán con teleindicadores en los andenes con información en tiempo real de las próximas circulaciones; tiempo de espera, trenes accesibles, trenes en composición sencilla o doble y próximas paradas.
Tercera fase de obras de mejora de la estación
Con la recuperación del servicio habitual de Sabadell Centre, se entra a la tercera fase que principalmente consistirán en la de instalación de nuevas marquesinas de acceso a la estación así como la urbanización de las entradas en el vestíbulo. Esta tercera fase está previsto que se alargue hasta el próximo mes de junio.
Las obras de mejora a la estación de Sabadell Centre que permitirán que la estación sea totalmente accesible así como la renovación y modernización del vestíbulo disponen de un presupuesto de 2.424.295 de euros.
Estacions de Rodalies Barcelona en obres el 2018
Estacions recentment reformades:
-Viladecavalls (R4)
-Barcelona-Sant Andreu Comtal (R2) -FINALITZADA-
Estacions en obres:
-Aeroport (R2, reconstrucció per soterrament + nou ramal i nova estació T1)
-Lavern-Subirats (R4) -finalitzant-se-
-Sant Cugat del Vallès (R8) -finalitzant-se-
-Els Monjos (R4) -finalitzant-se-
-Sabadell-Centre (R4) -finalitzant-se-
-Mollet-Santa Rosa (R3)
-Sant Miquel de Gonteres (R4)
-Centelles (R3) -finalitzant-se-
-Sant Martí de Centelles (R3) -finalitzant-se-
-Barcelona-Estació de França (R2)
-Manresa (R4)
-Sant Celoni (R2)
Estacions amb obres adjudicades, però encara no iniciades (ja amb retard):
-Bellvitge (R2, adjudicada el 2015)
-Mollet-Sant Fost (R2/R8, adjudicada el 2017, pendent de confirmació d'inici d'obres)
Estacions amb obres paralitzades i inacabades:
-Barcelona-Sagrera (R1/R2, nova estació)
-Barcelona-Sant Andreu Comtal (R2, reconstrucció per soterrament)
-Santa Perpètua de Mogoda-Granja Soldevila (R8, nova estació)
Obres recentment adjudicades (previsible inici ben aviat -mesos-):
-Montcada-Ripollet (R3)
-Blanes (R1)
-Barcelona-Sants (R1/R2/R3/R4)
-Balenyà-Tona-Seva (R3) -segona reforma-
-Granollers-Canovelles (R3)
-Parets del Vallès (R3)
-Cerdanyola-Universitat (R7/R8)
-El Papiol (R4)
-Martorell (R4/R8)
-Mataró (R1)
-Vilassar de Mar (R1)
-Barcelona-Arc de Triomf (R1/R3/R4)
-Barcelona-Torre Baró (R3/R4/R7)
-Sant Sadurní d'Anoia (R4)
-Cornellà (R1/R4)
-Cerdanyola-Universitat (R7/R8) -segona reforma-
-Barcelona-Sants (R1/R2/R3/R4) -segona reforma-
Obres en licitació:
-Castelldefels (R2)
-Gavà (R2)
-Sant Cugat del Vallès (R8) -segona reforma-
-Vacarisses (R4)
-Vilassar de Mar (R1) -segona reforma-
Licitacions desertes o desistides:
[...]
-Viladecavalls (R4)
-Barcelona-Sant Andreu Comtal (R2) -FINALITZADA-
Estacions en obres:
-Aeroport (R2, reconstrucció per soterrament + nou ramal i nova estació T1)
-Lavern-Subirats (R4) -finalitzant-se-
-Sant Cugat del Vallès (R8) -finalitzant-se-
-Els Monjos (R4) -finalitzant-se-
-Sabadell-Centre (R4) -finalitzant-se-
-Mollet-Santa Rosa (R3)
-Sant Miquel de Gonteres (R4)
-Centelles (R3) -finalitzant-se-
-Sant Martí de Centelles (R3) -finalitzant-se-
-Barcelona-Estació de França (R2)
-Manresa (R4)
-Sant Celoni (R2)
Estacions amb obres adjudicades, però encara no iniciades (ja amb retard):
-Bellvitge (R2, adjudicada el 2015)
-Mollet-Sant Fost (R2/R8, adjudicada el 2017, pendent de confirmació d'inici d'obres)
Estacions amb obres paralitzades i inacabades:
-Barcelona-Sagrera (R1/R2, nova estació)
-Barcelona-Sant Andreu Comtal (R2, reconstrucció per soterrament)
-Santa Perpètua de Mogoda-Granja Soldevila (R8, nova estació)
Obres recentment adjudicades (previsible inici ben aviat -mesos-):
-Montcada-Ripollet (R3)
-Blanes (R1)
-Barcelona-Sants (R1/R2/R3/R4)
-Balenyà-Tona-Seva (R3) -segona reforma-
-Granollers-Canovelles (R3)
-Parets del Vallès (R3)
-Cerdanyola-Universitat (R7/R8)
-El Papiol (R4)
-Martorell (R4/R8)
-Mataró (R1)
-Vilassar de Mar (R1)
-Barcelona-Arc de Triomf (R1/R3/R4)
-Barcelona-Torre Baró (R3/R4/R7)
-Sant Sadurní d'Anoia (R4)
-Cornellà (R1/R4)
-Cerdanyola-Universitat (R7/R8) -segona reforma-
-Barcelona-Sants (R1/R2/R3/R4) -segona reforma-
Obres en licitació:
-Castelldefels (R2)
-Gavà (R2)
-Sant Cugat del Vallès (R8) -segona reforma-
-Vacarisses (R4)
-Vilassar de Mar (R1) -segona reforma-
Licitacions desertes o desistides:
[...]
Ahir (18/03/2017)
A Vilanova i la Geltrú (R2):
-Accés costat mar tancat per vandalisme.
A Sitges (R2):
-Accés costat muntanya tancat per vandalisme.
-Teleindicadors de les andanes en proves.
-Pantalles del vestíbul en proves.
A Garraf (R2):
-Res de nou.
A Castelldefels (R2):
-Megafonia nova en servei (megàfons cilíndrics), estan retirant els megàfons vells (model trompeta).
-Accés costat mar tancat per vandalisme.
A Sitges (R2):
-Accés costat muntanya tancat per vandalisme.
-Teleindicadors de les andanes en proves.
-Pantalles del vestíbul en proves.
A Garraf (R2):
-Res de nou.
A Castelldefels (R2):
-Megafonia nova en servei (megàfons cilíndrics), estan retirant els megàfons vells (model trompeta).
Last edited by 437.001 on Tuesday 20/03/2018 1:37, edited 1 time in total.
Re: Ahir (18/03/2017)
Haurien de tancar i barrar els accessos per sempre! Ja n'hi ha prou d'haver d'estar-los reparant cada dos per tres per culpa d'uns incívics.437.001 wrote:Vilanova i la Geltrú (R2):
-Accés costat mar tancat per vandalisme.
Sitges (R2):
-Accés costat muntanya tancat per vandalisme.
-Teleindicadors de les andanes en proves.
-Pantalles del vestíbul en proves.
Garraf (R2):
-Res de nou.
Castelldefels (R2):
-Megafonia nova en servei (megàfons cilíndrics), estan retirant els megàfons vells (model trompeta).
Salutacions,
Oriol
Oriol
Re: Ahir (18/03/2017)
El problema de Sitges es que la gente lo usa como paso para cruzar al otro lado.oriolp13 wrote:Haurien de tancar i barrar els accessos per sempre! Ja n'hi ha prou d'haver d'estar-los reparant cada dos per tres per culpa d'uns incívics.437.001 wrote:Vilanova i la Geltrú (R2):
-Accés costat mar tancat per vandalisme.
Sitges (R2):
-Accés costat muntanya tancat per vandalisme.
-Teleindicadors de les andanes en proves.
-Pantalles del vestíbul en proves.
Garraf (R2):
-Res de nou.
Castelldefels (R2):
-Megafonia nova en servei (megàfons cilíndrics), estan retirant els megàfons vells (model trompeta).
En Sitges hay Vigilantes de Seguridad que curiosamente estan en la otra punta de esa entrada, desidia, falta de profesionalidad, llamalo como quieras, pero si pusieran mas empeño no estarian rotas y si exisitiera el personal Ferroviario para sancionar y controlar billetes las barreras de validacion no existirian, como en la mayoria de paises civilizados donde la entrada a las estaciones es abierta y sin barreras.
Saludos.
Ahir (19/03/2018)
A Barcelona-Arc de Triomf (R1/R3/R4):
[des del tren]
-Res de nou.
A Barcelona-Torre Baró (R3/R4/R7):
[des del tren]
-Res de nou.
A Sabadell-Centre (R4):
-Obres quasi finalitzades.
-La cartelleria de les andanes està serigrafiada. No m'agrada gens, però suposo que és més barata...
-Han instal.lat dos teleindicadors Deimos/Aesys en color, dos per andana. Funcionen, tot i que avui el que no funcionava (per segon dia consecutiu) era el sistema de megafonia i teleindicadors.
-Andanes recrescudes al 100%, ascensors, escales mecàniques...
-L'accés costat riu Ripoll està intacte, l'accés costat estació d' autobusos ha estat enxamplat, però està inacabat encara (se suposa que hauria de tenir una coberta).
A Sabadell-Nord (R4):
-Estan canviant la megafonia.
-Bastanta gent entrant a Renfe des de FGC. Aquest transbordament sembla que funciona força més que el de Terrassa des del primer moment.
A Sant Miquel de Gonteres (R4):
-Estació TOTALMENT a fosques! Molt perillós, i més, tractant-se d'una estació perillosa de per sí, i a més en obres.
-Megafonia fora de servei, no sé si per l'avaria general del sistema, o perquè ha estat desconnectada.
-Estan recreixent l'extrem Viladecavalls de totes dues andanes. Estan a mig fer, encara queden unes setmanes per poder obrir-les, potser més d'un mes.
-Degut a això, està tallat l'extrem costat Viladecavalls de les dues andanes, per la qual cosa han perllongat l'extrem costat Terrassa de l'andana direcció Manresa, tot i que ho han fet simplement tirant grava al terra i posant-hi una vora de vorera.
-Ambdues andanes quedaran desaparellades, i seran una mica més estretes que les de Viladecavalls.
-Es comença a intuïr que el pas inferior anirà costat Terrassa respecte a l'edifici de viatgers, aproximadament on hi ha el pas a nivell entre andanes actual. Han vallat una zona del carrer veïna a la màquina expenedora de bitllets, on fins fa no gaire hi aparcaven els cotxes.
A Viladecavalls (R4):
[des del tren]
-Megafonia nova en servei, tot i que el sistema estava avariat.
-Els quatre teleindicadors estaven encesos, perè el sistema estava avariat.
-Només falta completar la cartelleria, i instal.lar quatre monitors per als maquinistes, un a cada extrem de cada andana (l'estació es troba en una corba força tancada).
-Detecto creixement de passatgers d'ençà de la reforma. També és normal, ja no és un perill utilitzar-la, el canvi ha estat enorme.
-Estaria bé que, igual que fan al Vendrell, la megafonia dels trens anunciés "atenció, estació en corba, vigilin amb la distància entre el tren i l'andana".
A Manresa (R4):
-Acabades les obres de recreixement i nou paviment de la meitat costat Barcelona de l'andana de vies 2/4.
-Al mateix tram de l'andana, hi estan instal.lant el nou enllumenat.
-A la zona a sota de les marquesines em sembla que ja han canviat l'enllumenat per LEDs. Ha quedat molt lluminosa, la zona a sota de les marquesines.
-Ara estan recreixent l'extrem costat Barcelona de l'andana de vies 1/3.
-També han fet un forat que sembla el futur forat de l'ascensor, l'han fet enfront de la màquina de tabac del bar.
A Martorell (R4/R8):
-Res de nou.
A Sant Sadurní d'Anoia (R4):
[des del tren]
-Res de nou.
A Lavern-Subirats (R4):
[des del tren]
-Res de nou.
Als Monjos (R4):
[des del tren]
-Res de nou.
[des del tren]
-Res de nou.
A Barcelona-Torre Baró (R3/R4/R7):
[des del tren]
-Res de nou.
A Sabadell-Centre (R4):
-Obres quasi finalitzades.
-La cartelleria de les andanes està serigrafiada. No m'agrada gens, però suposo que és més barata...
-Han instal.lat dos teleindicadors Deimos/Aesys en color, dos per andana. Funcionen, tot i que avui el que no funcionava (per segon dia consecutiu) era el sistema de megafonia i teleindicadors.
-Andanes recrescudes al 100%, ascensors, escales mecàniques...
-L'accés costat riu Ripoll està intacte, l'accés costat estació d' autobusos ha estat enxamplat, però està inacabat encara (se suposa que hauria de tenir una coberta).
A Sabadell-Nord (R4):
-Estan canviant la megafonia.
-Bastanta gent entrant a Renfe des de FGC. Aquest transbordament sembla que funciona força més que el de Terrassa des del primer moment.
A Sant Miquel de Gonteres (R4):
-Estació TOTALMENT a fosques! Molt perillós, i més, tractant-se d'una estació perillosa de per sí, i a més en obres.
-Megafonia fora de servei, no sé si per l'avaria general del sistema, o perquè ha estat desconnectada.
-Estan recreixent l'extrem Viladecavalls de totes dues andanes. Estan a mig fer, encara queden unes setmanes per poder obrir-les, potser més d'un mes.
-Degut a això, està tallat l'extrem costat Viladecavalls de les dues andanes, per la qual cosa han perllongat l'extrem costat Terrassa de l'andana direcció Manresa, tot i que ho han fet simplement tirant grava al terra i posant-hi una vora de vorera.
-Ambdues andanes quedaran desaparellades, i seran una mica més estretes que les de Viladecavalls.
-Es comença a intuïr que el pas inferior anirà costat Terrassa respecte a l'edifici de viatgers, aproximadament on hi ha el pas a nivell entre andanes actual. Han vallat una zona del carrer veïna a la màquina expenedora de bitllets, on fins fa no gaire hi aparcaven els cotxes.
A Viladecavalls (R4):
[des del tren]
-Megafonia nova en servei, tot i que el sistema estava avariat.
-Els quatre teleindicadors estaven encesos, perè el sistema estava avariat.
-Només falta completar la cartelleria, i instal.lar quatre monitors per als maquinistes, un a cada extrem de cada andana (l'estació es troba en una corba força tancada).
-Detecto creixement de passatgers d'ençà de la reforma. També és normal, ja no és un perill utilitzar-la, el canvi ha estat enorme.
-Estaria bé que, igual que fan al Vendrell, la megafonia dels trens anunciés "atenció, estació en corba, vigilin amb la distància entre el tren i l'andana".
A Manresa (R4):
-Acabades les obres de recreixement i nou paviment de la meitat costat Barcelona de l'andana de vies 2/4.
-Al mateix tram de l'andana, hi estan instal.lant el nou enllumenat.
-A la zona a sota de les marquesines em sembla que ja han canviat l'enllumenat per LEDs. Ha quedat molt lluminosa, la zona a sota de les marquesines.
-Ara estan recreixent l'extrem costat Barcelona de l'andana de vies 1/3.
-També han fet un forat que sembla el futur forat de l'ascensor, l'han fet enfront de la màquina de tabac del bar.
A Martorell (R4/R8):
-Res de nou.
A Sant Sadurní d'Anoia (R4):
[des del tren]
-Res de nou.
A Lavern-Subirats (R4):
[des del tren]
-Res de nou.
Als Monjos (R4):
[des del tren]
-Res de nou.
Last edited by 437.001 on Saturday 24/03/2018 22:43, edited 5 times in total.
Re: Ahir (18/03/2017)
ortegote wrote:El problema de Sitges es que la gente lo usa como paso para cruzar al otro lado.oriolp13 wrote:Haurien de tancar i barrar els accessos per sempre! Ja n'hi ha prou d'haver d'estar-los reparant cada dos per tres per culpa d'uns incívics.437.001 wrote:A Vilanova i la Geltrú (R2):
-Accés costat mar tancat per vandalisme.
A Sitges (R2):
-Accés costat muntanya tancat per vandalisme.
En Sitges hay Vigilantes de Seguridad que curiosamente estan en la otra punta de esa entrada, desidia, falta de profesionalidad, llamalo como quieras, pero si pusieran mas empeño no estarian rotas
Te recuerdo que a principios de año rompieron los tornos de Segur de Calafell y además pegaron una paliza a vigilantes de seguridad y hasta agredieron a la policía local de Calafell. El problema no se resuelve simplemente poniendo a un guardia de seguridad, especialmente si va desarmado.
Los tornos existen en lugares tan incivilizados y tercermundistas como Reino Unido, Francia o Japón.ortegote wrote:y si exisitiera el personal Ferroviario para sancionar y controlar billetes las barreras de validacion no existirian, como en la mayoria de paises civilizados donde la entrada a las estaciones es abierta y sin barreras.
Re: Ahir (19/03/2018)
Si los caracteres de los carteles están hechos con vinilos cortados con un plotter de corte a lo mejor viene algún gracioso y los arranca.437.001 wrote:A Sabadell-Centre (R4):
-La cartelleria de les andenes està serigrafiada. No m'agrada gens, però suposo que és més barata...
frankrodriguez.net
signatura
signatura
Ahir (25/03/2018)
A Segur de Calafell (R2):
[des del tren]
-Res de nou.
A Sitges (R2):
-Res de nou.
A Garraf (R2):
[des del tren]
-Res de nou.
-Bé, sí, crec que han instal.lat alguns pals nous de catenària.
A Castelldefels (R2):
[des del tren]
-Res de nou.
A Gavà (R2):
[des del tren]
-Crec que he vist on estan fent obres. Andana de l'edifici de viatgers, costat Viladecans.
-Em sembla que han iniciat obres preliminars per instal.lar teleindicadors i/o canviar megafonia.
A Barcelona-Estació de França (R2):
-Els trens ja paren a la via 10, tot i que no està acabada (li falta el terra definitiu).
-Han iniciat el recreixement de la via 11, que ha estat tancada.
-Han tancat una part de l'andana de la via 3, més tocant cap al final de la marquesina.
-Andana de via 14 sense novetat aparent.
[des del tren]
-Res de nou.
A Sitges (R2):
-Res de nou.
A Garraf (R2):
[des del tren]
-Res de nou.
-Bé, sí, crec que han instal.lat alguns pals nous de catenària.
A Castelldefels (R2):
[des del tren]
-Res de nou.
A Gavà (R2):
[des del tren]
-Crec que he vist on estan fent obres. Andana de l'edifici de viatgers, costat Viladecans.
-Em sembla que han iniciat obres preliminars per instal.lar teleindicadors i/o canviar megafonia.
A Barcelona-Estació de França (R2):
-Els trens ja paren a la via 10, tot i que no està acabada (li falta el terra definitiu).
-Han iniciat el recreixement de la via 11, que ha estat tancada.
-Han tancat una part de l'andana de la via 3, més tocant cap al final de la marquesina.
-Andana de via 14 sense novetat aparent.
Avui (29/03/2018)
A Barcelona-Sant Andreu Comtal (R2):
[des del tren]
-Avui ja he vist passatgers utilitzant l'ascensor de l'andana direcció Maçanet/Portbou.
A Sant Celoni (R2):
-Marquesina de l'andana de via 1 acabada o quasi.
-L'estructura del perllongament de la marquesina de l'andana de vies 2/4 està acabada, falta iniciar la coberta, i l'instal.lació elèctrica.
-No sé si els teleindicadors actuals sobreviuran, però per ara no sembla que els hagin de canviar.
A Mollet-Sant Fost (R2/R8):
-Res de nou.
A Cerdanyola-Universitat (R7/R8):
[des del tren]
-Res de nou.
A Sant Cugat del Vallès (R8):
[des del tren]
-Res de nou.
A Rubí (R8):
[des del tren]
-Res de nou. Ascensor de l'andana direcció Martorell encara no reparat.
A Castellbisbal (R4/R8):
-Els teleindicadors segueixen sense anunciar els R8.
A Martorell (R4/R8):
[des del tren]
-Res de nou.
A Sant Sadurní d'Anoia (R4):
[des del tren]
-Res de nou.
A Lavern-Subirats (R4):
[des del tren]
-Res de nou.
A Els Monjos (R4):
[des del tren]
-Res de nou.
[des del tren]
-Avui ja he vist passatgers utilitzant l'ascensor de l'andana direcció Maçanet/Portbou.
A Sant Celoni (R2):
-Marquesina de l'andana de via 1 acabada o quasi.
-L'estructura del perllongament de la marquesina de l'andana de vies 2/4 està acabada, falta iniciar la coberta, i l'instal.lació elèctrica.
-No sé si els teleindicadors actuals sobreviuran, però per ara no sembla que els hagin de canviar.
A Mollet-Sant Fost (R2/R8):
-Res de nou.
A Cerdanyola-Universitat (R7/R8):
[des del tren]
-Res de nou.
A Sant Cugat del Vallès (R8):
[des del tren]
-Res de nou.
A Rubí (R8):
[des del tren]
-Res de nou. Ascensor de l'andana direcció Martorell encara no reparat.
A Castellbisbal (R4/R8):
-Els teleindicadors segueixen sense anunciar els R8.
A Martorell (R4/R8):
[des del tren]
-Res de nou.
A Sant Sadurní d'Anoia (R4):
[des del tren]
-Res de nou.
A Lavern-Subirats (R4):
[des del tren]
-Res de nou.
A Els Monjos (R4):
[des del tren]
-Res de nou.
Re: Avui (29/03/2018)
Entonces podemos decir que definitivamente ya funciona, cuando estuve yo estaba clavado arriba con la puerta abriéndose y cerrándose cada dos por tres. El otro funcionaba muy bien.437.001 wrote:A Barcelona-Sant Andreu Comtal (R2):
[des del tren]
-Avui ja he vist passatgers utilitzant l'ascensor de l'andana direcció Maçanet/Portbou.
frankrodriguez.net
signatura
signatura
Ahir (01/04/2018)
A Barcelona-Estació de França (R2):
-A l'andana de via 3 han tancat la zona veïna a la reixa que separa l'andana del carrer que hi ha a la zona d'habitatges de l'antiga estació de Rodalies, i estan fent-hi una rasa.
-També a l'andana de via 3, han tret les rajoles de pedra que cobrien els suports dels pilars de la marquesina.
-Suposo que via 3 i vies 14/15 seran les següents dues andanes en ser recrescudes, però per ara és massa aviat per dir-ho del cert.
-Via 11 res de nou.
A Gavà (R2):
-Per ara van canviant la megafonia.
-Observats cables penjant a les marquesines de via 3 i via 4 (les desviades), però per ara no hi ha més novetats.
-Escala mecànica de pujada a l'andana de vies 1/2 espatllada.
A Castelldefels (R2):
[des del tren]
-Res de nou.
A Garraf (R2):
[des del tren]
-Res de nou.
A Sitges (R2):
-Nous teleindicadors en funcionament!
-Són en color, model Deimos/Aesys.
-Megafonia nova en servei també, però no sé si és que l'estan ajustant encara, però a via 2 (direcció Barcelona) sona massa alta, i vies 1/3 (direcció Vilanova/Sant Vicenç) sona massa fluixeta.
-Pas inferior encara tancat.
-Observada rata (viva) a via 3.
A Cubelles (R2):
[des del tren]
-Nous teleindicadors en curs d'instal.lació!!
-Dos per andana, un a l'alçada de la marquesina, l'altre a l'extrem costat Vilanova. De moment només hi ha els suports.
-Nova megafonia en curs d'instal.lació també.
A Sant Vicenç de Calders (R2/R4):
-Observada caca de gos al pas inferior. És el segon cop que me'n trobo una en aquesta estació.
-A l'andana de via 3 han tancat la zona veïna a la reixa que separa l'andana del carrer que hi ha a la zona d'habitatges de l'antiga estació de Rodalies, i estan fent-hi una rasa.
-També a l'andana de via 3, han tret les rajoles de pedra que cobrien els suports dels pilars de la marquesina.
-Suposo que via 3 i vies 14/15 seran les següents dues andanes en ser recrescudes, però per ara és massa aviat per dir-ho del cert.
-Via 11 res de nou.
A Gavà (R2):
-Per ara van canviant la megafonia.
-Observats cables penjant a les marquesines de via 3 i via 4 (les desviades), però per ara no hi ha més novetats.
-Escala mecànica de pujada a l'andana de vies 1/2 espatllada.
A Castelldefels (R2):
[des del tren]
-Res de nou.
A Garraf (R2):
[des del tren]
-Res de nou.
A Sitges (R2):
-Nous teleindicadors en funcionament!
-Són en color, model Deimos/Aesys.
-Megafonia nova en servei també, però no sé si és que l'estan ajustant encara, però a via 2 (direcció Barcelona) sona massa alta, i vies 1/3 (direcció Vilanova/Sant Vicenç) sona massa fluixeta.
-Pas inferior encara tancat.
-Observada rata (viva) a via 3.
A Cubelles (R2):
[des del tren]
-Nous teleindicadors en curs d'instal.lació!!
-Dos per andana, un a l'alçada de la marquesina, l'altre a l'extrem costat Vilanova. De moment només hi ha els suports.
-Nova megafonia en curs d'instal.lació també.
A Sant Vicenç de Calders (R2/R4):
-Observada caca de gos al pas inferior. És el segon cop que me'n trobo una en aquesta estació.
Last edited by 437.001 on Tuesday 03/04/2018 5:54, edited 1 time in total.
Ahir (02/04/2018)
A Cubelles (R2):
[des del tren]
-Res de nou.
A Sabadell-Nord (R4):
-Instal.lats teleindicadors Deimos/Aesys. Dos per andana. Encara apagats.
-Megafonia fora de servei.
A Terrassa-Est (R4):
-Escala mecànica de l'andana direcció Terrassa/Manresa fora de servei. Almenys, l'ascensor sí que funciona.
A Viladecavalls (R4):
-Instal.lats polsadors d'emergència, encara que no recordo si ja ho havia avisat fa temps.
-Megafonia en servei.
-Teleindicadors encesos, però encara fora de servei.
-Segueix faltant la part de la cartelleria que ha d'anar a la zona de l'edifici de viatgers, les marquesines i el pas inferior.
-Ni rastre de monitors per als maquinistes.
-L'estació segueix guanyant passatgers. Fins i tot un dia festiu com avui, i ja es veu a simple vista.
-Han instal.lat part del tancament a la zona del pas a nivell entre andanes (extrem costat Sant Miquel de Gonteres). Si ja hi era, no me n'havia adonat.
A Sant Miquel de Gonteres (R4):
-L'estació segueix sense cap tipus d'enllumenat ni megafonia. Per sort, els fanals del carrer ajuden un pelet. Però això no són maneres.
-Segueixen recreixent l'extrem costat Viladecavalls de totes dues andanes. Estan començant a tapar amb ciment el farciment de les andanes. Quedaran una mica més amples del que pensava, almenys a aquella banda.
-A l'andana direcció Terrassa/Barcelona, estan edificant una caseta, que intueixo que serà per a coses tècniques, i que probablement substitueixi a l'edifici tècnic actual, que queda massa a prop del que sembla que serà el pas inferior.
-Tren R4 direcció Manresa amb maquinista... diguem-li "optimista", que ha parat amb dos cotxes a la parte de l'andana que està sent recrescuda.
Part que encara no està acabada, i encara menys oberta, i que a més està protegida amb tanques i precintes.
Per sort no ha baixat ningú dels dos cotxes capdavanters, sinó, hi hauria hagut problemes.
A Martorell (R4):
-Res de nou.
A Gelida (R4):
[des del tren]
-De fa dies que vaig veient com un dels teleindicadors d'aquesta estació està encès, però no funciona. Andana direcció Vilafranca/Sant Vicenç.
A Lavern-Subirats (R4):
[des del tren]
-Han instal.lat part del tancament a la zona del pas a nivell entre andanes (extrem costat La Granada). Si ja hi era, no me n'havia adonat.
-La resta, res de nou.
Als Monjos (R4):
[des del tren]
-Res de nou.
[des del tren]
-Res de nou.
A Sabadell-Nord (R4):
-Instal.lats teleindicadors Deimos/Aesys. Dos per andana. Encara apagats.
-Megafonia fora de servei.
A Terrassa-Est (R4):
-Escala mecànica de l'andana direcció Terrassa/Manresa fora de servei. Almenys, l'ascensor sí que funciona.
A Viladecavalls (R4):
-Instal.lats polsadors d'emergència, encara que no recordo si ja ho havia avisat fa temps.
-Megafonia en servei.
-Teleindicadors encesos, però encara fora de servei.
-Segueix faltant la part de la cartelleria que ha d'anar a la zona de l'edifici de viatgers, les marquesines i el pas inferior.
-Ni rastre de monitors per als maquinistes.
-L'estació segueix guanyant passatgers. Fins i tot un dia festiu com avui, i ja es veu a simple vista.
-Han instal.lat part del tancament a la zona del pas a nivell entre andanes (extrem costat Sant Miquel de Gonteres). Si ja hi era, no me n'havia adonat.
A Sant Miquel de Gonteres (R4):
-L'estació segueix sense cap tipus d'enllumenat ni megafonia. Per sort, els fanals del carrer ajuden un pelet. Però això no són maneres.
-Segueixen recreixent l'extrem costat Viladecavalls de totes dues andanes. Estan començant a tapar amb ciment el farciment de les andanes. Quedaran una mica més amples del que pensava, almenys a aquella banda.
-A l'andana direcció Terrassa/Barcelona, estan edificant una caseta, que intueixo que serà per a coses tècniques, i que probablement substitueixi a l'edifici tècnic actual, que queda massa a prop del que sembla que serà el pas inferior.
-Tren R4 direcció Manresa amb maquinista... diguem-li "optimista", que ha parat amb dos cotxes a la parte de l'andana que està sent recrescuda.
Part que encara no està acabada, i encara menys oberta, i que a més està protegida amb tanques i precintes.
Per sort no ha baixat ningú dels dos cotxes capdavanters, sinó, hi hauria hagut problemes.
A Martorell (R4):
-Res de nou.
A Gelida (R4):
[des del tren]
-De fa dies que vaig veient com un dels teleindicadors d'aquesta estació està encès, però no funciona. Andana direcció Vilafranca/Sant Vicenç.
A Lavern-Subirats (R4):
[des del tren]
-Han instal.lat part del tancament a la zona del pas a nivell entre andanes (extrem costat La Granada). Si ja hi era, no me n'havia adonat.
-La resta, res de nou.
Als Monjos (R4):
[des del tren]
-Res de nou.
-
- N4
- Posts: 57
- Joined: Saturday 28/07/2012 23:56
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
Algú sap si hi ha intenció d’arreglar l’escala mecànica de l’andana de la R2 a Clot/Aragó? Porta com tres mesos fora de servei i el problema no és només haver de pujar les escales a peu, sinó que l’escala convencional és massa estreta per a absorbir tota la circulació de gent en hores punta.
Si no la arreglen, més valdria que la treiéssin i en poséssin una de fixa!
Si no la arreglen, més valdria que la treiéssin i en poséssin una de fixa!
Escala mecànica de Sants
Esperem que no segueixi les passes de l'escala mecànica entre el vestíbul de metro i tren de Sants... Ara ja fa un temps que funciona, però en el seu moment va batre tots els rècords en temps fora de servei!
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
Deien a Twitter que l'última setmana de març la repararien.Intercanviador wrote:Algú sap si hi ha intenció d’arreglar l’escala mecànica de l’andana de la R2 a Clot/Aragó? Porta com tres mesos fora de servei i el problema no és només haver de pujar les escales a peu, sinó que l’escala convencional és massa estreta per a absorbir tota la circulació de gent en hores punta.
Si no la arreglen, més valdria que la treiéssin i en poséssin una de fixa!
Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Març de quin any?
També deien l'any?
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Ahir (09/04/2018)
A Cubelles (R2):
[des del tren]
-Res de nou.
A Garraf (R2):
[des del tren]
-Res de nou.
A Gavà (R2):
[des del tren]
-Instal.lat com a mínim un teleindicador a l'andana de via 3, i els suports de com a mínim un altre a l'andana de vies 1/2.
A Barcelona-Arc de Triomf (R1/R3/R4):
[des del tren]
-Res de nou.
A Barcelona-Torre Baró (R3/R4/R7):
[des del tren]
-Res de nou.
A Sabadell-Nord (R4):
[des del tren]
-Teleindicadors Deimos/Aesys en color, dos per andana. Ja en funcionament.
A Terrassa-Est (R4):
[des del tren]
-L'escala mecànica de l'andana direcció Terrassa/Manresa ja ha estat reparada.
A Sant Miquel de Gonteres (R4):
-Continuen les obres de recreixement de l'extrem costat Viladecavalls de totes dues andanes. Ja s'està colocant la capa de ciment que ha d'anar just a sota de les rajoles definitives a bona part de les dues andanes.
-Han avançat una miqueta més en l'obra del pas inferior, però per ara hi ha poca cosa visible.
-Han posat un cartell a l'edifici de l'estació informant del canvi de lloc de parada dels trens per les obres.
A Viladecavalls (R4):
-Ascensor de l'andana direcció Barcelona espatllat.
-Teleindicadors encesos, però encara fora de servei.
-Màquina autovenda de bitllets (i validadora de bitllets) inexistent, només hi ha la caixa on se suposa que ha d'anar la MAE.
-Monitors d'extrem d'andana per a maquinistes encara no instal.lats.
A Manresa (R4):
-Han tapat amb planxes metàliques el forat que havien fet en front de la porta del bar.
-Continuen les obres de recreixement de l'extrem costat Barcelona de l'andana de vies 1/3.
-A la mateixa andana, han obert una rasa a la zona sota la marquesina.
-Res de nou a l'andana de vies 2/4.
A Martorell (R4/R8):
-Res de nou.
-Molta pluja.
A Gelida (R4):
[des del tren]
-Teleindicadors encesos però fora de servei.
A Sant Sadurní d'Anoia (R4):
[des del tren]
-Res de nou.
A Lavern-Subirats (R4):
[des del tren]
-Res de nou.
Als Monjos (R4):
[des del tren]
-Res de nou.
[des del tren]
-Res de nou.
A Garraf (R2):
[des del tren]
-Res de nou.
A Gavà (R2):
[des del tren]
-Instal.lat com a mínim un teleindicador a l'andana de via 3, i els suports de com a mínim un altre a l'andana de vies 1/2.
A Barcelona-Arc de Triomf (R1/R3/R4):
[des del tren]
-Res de nou.
A Barcelona-Torre Baró (R3/R4/R7):
[des del tren]
-Res de nou.
A Sabadell-Nord (R4):
[des del tren]
-Teleindicadors Deimos/Aesys en color, dos per andana. Ja en funcionament.
A Terrassa-Est (R4):
[des del tren]
-L'escala mecànica de l'andana direcció Terrassa/Manresa ja ha estat reparada.
A Sant Miquel de Gonteres (R4):
-Continuen les obres de recreixement de l'extrem costat Viladecavalls de totes dues andanes. Ja s'està colocant la capa de ciment que ha d'anar just a sota de les rajoles definitives a bona part de les dues andanes.
-Han avançat una miqueta més en l'obra del pas inferior, però per ara hi ha poca cosa visible.
-Han posat un cartell a l'edifici de l'estació informant del canvi de lloc de parada dels trens per les obres.
A Viladecavalls (R4):
-Ascensor de l'andana direcció Barcelona espatllat.
-Teleindicadors encesos, però encara fora de servei.
-Màquina autovenda de bitllets (i validadora de bitllets) inexistent, només hi ha la caixa on se suposa que ha d'anar la MAE.
-Monitors d'extrem d'andana per a maquinistes encara no instal.lats.
A Manresa (R4):
-Han tapat amb planxes metàliques el forat que havien fet en front de la porta del bar.
-Continuen les obres de recreixement de l'extrem costat Barcelona de l'andana de vies 1/3.
-A la mateixa andana, han obert una rasa a la zona sota la marquesina.
-Res de nou a l'andana de vies 2/4.
A Martorell (R4/R8):
-Res de nou.
-Molta pluja.
A Gelida (R4):
[des del tren]
-Teleindicadors encesos però fora de servei.
A Sant Sadurní d'Anoia (R4):
[des del tren]
-Res de nou.
A Lavern-Subirats (R4):
[des del tren]
-Res de nou.
Als Monjos (R4):
[des del tren]
-Res de nou.