Page 70 of 150

Re: Plànols de propostes ferroviàries per Barcelona

Posted: Monday 06/07/2015 23:27
by Adolescent barceloní
fredebcnteatre wrote:Lo que crec que busca en Carlos es fer termometres de línea.
Sense dubte potser es més pràctic que dibuixar les linees perquè mai realment passaran per on dibuixem les linees i al final no acaba d'ajudar massa a les propostes. A mi també m'agradaria saber fer termometres ben fets, però no s'em dona massa bé.
http://www.gcmods.de/toquad.php?x=~x&y= ... ice=google. Substituïu "X" i "Y" per les coordenades, y "z" pel zoom. Us quedarà una imatge que podreu usar a Inkscape. A sobre, li dibuixeu el que vulgueu. Això sí, haureu d'anar posant imatges a mesura que moveu les coordenades.

Re: Plànols de propostes ferroviàries per Barcelona

Posted: Tuesday 07/07/2015 14:12
by Carlos González
No sé fer termometres de línies, així com son en els mapes de l'ATM, ho he fet amb el programa senzill per mi (Google Maps)

He fet una idea de com pot ser la xarxa de trens suburbans, per fer connexions més ràpides a les estacions de trens que n'hi han, tant com FGC i RENFE, a mi m'agradaria que a Catalunya tingués només una companyia, però enlloc de dir-lo un milió de vegades, volia presentar com poden ser els suburbans o bé, de donar-vos una idea, a més. El traçat d'FGC entre Sant Boi i Pl. Espanya pot ser com una línia de metro (L8 Sant Boi Centre-Glòries), faria el traçat de Les Planes a Sarrià més recte, que les vies vagin tot recte, faré també mapes de Rodalies de Barcelona, de TRAM i Metro de com podria ser per que sapigueu que no trec estacions ni res, algunes estacions actuals de RENFE i FGC, sí que les treuria i faria noves estacions, o es podria utilitzar un altre transport i altre alternativa, la d'Arc del Triomf per exemple (perquè està el metro que fa el mateix recorregut del traçat de Pl. Catalunya),

Aquí us mostro les futures línies suburbanes de Barcelona que poden ser:

S1: Terrassa Nacions Unides-Pl.Catalunya (Tal com està, només que el recorregut de Barcelona és diferent)
S2/S22: Ca n'Oriac/Caldes de Montbui-Pl.Catalunya (Tal com està, només que el recorregut de Barcelona és diferent)
S3: Can Ros-Sant Andreu Comtal (Donaria suport a una part del traçat actual d'FGC, arribant a l'estació actual de Cornellà i Hospitalet de RENFE i també faria el traçat de Passeig de Gràcia i Clot fins arribar a Sant Andreu Comtal)
S4: Olesa de Montserrat-Barcelona Sants (Tal com està, només que el recorregut de Barcelona, Cornellà i Hospitalet és diferent)
S5: Masquefa-Barcelona Sants (Passant per Masquefa-Sant Esteve Sesrovires-Martorell-Castellbisbal-Papiol-Molins..... fins arribar a Barcelona Sants)
S6/S66: Gelida/Vilafranca del Penedès-Barcelona Sants (Passant per Vilafranca del Penedès-Gelida-Castellví de Rosanes-Martorell-Sant Andreu de la Barca-Pallejà-Sant Vicenç....fins arribar a Barcelona Sants)
S7/S77: Rubí Centre/Terrassa Rambla-Sant Andreu Arenal (Deixant-la a Rubí, la S77 a Terrassa Rambla i donant suport a Barcelona per el barri Sant Andreu)
S8/S88: UAB Nord/Sabadell Estació-Sant Andreu Arenal (Com el cas de la S7/S77, només que per altres ciutats i pobles)
S9: Mataró-L'Hospitalet-Rambla Just Oliveras (Fent el traçat de Mataró fins arribar a L'Hospitalet o també que finalitzi fins a l'estació de Sants)
S10: Martorell-Enllaç-Barcelona Sants (La S10, seria la S8 actual, només que canvia el recorregut de Barcelona per el de Sants)
S11/S111: Granollers Centre/Mataró-Estació de França (La S111 faria part del recorregut de la Línia Orbital Ferroviària)
S12: Castelldefels Platja-Les Planes (Una de les solucions de l'antiga proposta de la L12)
S13: Sant Boi-Granollers (Faria connexió a les comarques Baix Llobregat i el Vallès Occidental i Oriental)
S14: UAB Nord-Sarrià (Línia que faria recorregut entre Cerdanyola-Montcada-Barcelona per arribar a Sarrià)
S15: Caldes de Montbui-Estació de França (donaria connexió a Caldes i també a Palau-solità i Plegamans fins arribar a l'Estació de França)
S16: Aeroport T1-Sant Cugat (Faria part del recorregut de la L9 perquè penso que L9 al Prat és exagerat, i un tren seria suficient per l'Aeroport i donant suport al Prat també, i el metro només ho faria a l'estació actual del Prat que seria que arribés la L1, sobre de la línia suburbana, faria el recorregut que arribés a Sant Cugat per a que els vallesos tinguin connexió ràpida a l'aeroport)
S17: La Sínia-Les Planes (Donaria suport a Molins-Sant Feliu-Sant Joan Despí-Cornellà-Esplugues fins arribar a les Planes)
S18: Vilanova i la Geltrú-Barcelona Sants (Donaria suport també part del recorregut de la L9 ja que la faria arribar a l'Europa|Fira, Mercabarna, Pedrosa|Fira, per el motiu que he escrit de la S16, i també faria connexió a la comarca del Garraf)
S19: Terrassa Nord-Sarrià (Aquesta línia suburbana podria fer també connexió a la Línia Orbital Ferroviària)
S20: La Sínia-Montcada Bifurcació (Línia que faria també connexió al Vallès i al Baix Llobregat)

Espero comentaris de què us sembla, si us agrada i quines opcions de línies suburbanes també poden ser o quines millores puc o podria fer
https://www.google.com/maps/d/edit?hl=c ... dKKUrvBUwU

Re: Plànols de propostes ferroviàries per Barcelona

Posted: Thursday 09/07/2015 11:24
by Lluis
Em pregunto si seria factible fer un canviador d'ample a l'estació d'Av. Carrilet i entrar els R5 i R6 (adaptats per a canviar d'ample) pel futur intercanviador de la Torrassa cap a túnels de rodalies (actuals i futurs). No se... potser és una bestiesa. :x

Re: Plànols de propostes ferroviàries per Barcelona

Posted: Thursday 09/07/2015 11:28
by Carlos González
Jo crec que el traçat entre Sant Boi-Plaça Espanya fins arribar a Glòries podria ser de metro que en aquest cas seria la L8, que finalitzi a Sant Boi i que arribi a Glòries, L8 TMB (Sant Boi Centre-Glòries)

Re: Plànols de propostes ferroviàries per Barcelona

Posted: Thursday 09/07/2015 15:41
by Adolescent barceloní
Per a la R3, una solució provisional podria ser fer totes les estacions de doble via per permetre encreuaments? Mentre es fa i no es fa el desdoblament (si és que es fa)...

Re: Plànols de propostes ferroviàries per Barcelona

Posted: Monday 13/07/2015 17:42
by Carlos González
Aquí mostro la meva proposta de ampliacions i millores dels transports metropolitans de Barcelona
(només del Metro i del TRAM)

He fet el mapa de propostes meves i combinant les altres que m'havien convençut. Espero que us agradi i dieu-me altres solucions i les vostres opinions
https://www.google.com/maps/d/edit?hl=c ... e77qqMwKVw

Re: Plànols de propostes ferroviàries per Barcelona

Posted: Monday 13/07/2015 18:02
by dcbcn
Al final fareu la línia Barcelona-Seu d'Urgell a cop de tranvia :)

Unidireccionalidades a cascoporro.

Posted: Monday 13/07/2015 19:08
by Renfe445
Carlos González wrote:Aquí mostro la meva proposta de ampliacions i millores dels transports metropolitans de Barcelona
(només del Metro i del TRAM)

He fet el mapa de propostes meves i combinant les altres que m'havien convençut. Espero que us agradi i dieu-me altres solucions i les vostres opinions
https://www.google.com/maps/d/edit?hl=c ... e77qqMwKVw
Ahora viene el crítico colomense, jejeje... :twisted:

Esa L9 para ir de Glòries hasta Torribera, en ese sentido exactamente, el trozo de la Avinguda Santa Coloma, la línea en el sentido contrario la tendrás que hacer pasar por otro sitio, porque la Avinguda Santa Coloma es unidireccional... En sentido Torribera - Glòries, estaría bien, pero al revés, lo podrías hacer pasar por la Av. Generalitat.

Igualmente, yo defiendo la "tranviarización" o como ****s se diga, de tantas líneas de autobús como sea posible, jejejeje...

Re: Unidireccionalidades a cascoporro.

Posted: Monday 13/07/2015 19:20
by Carlos González
Renfe445 wrote: Ahora viene el crítico colomense, jejeje... :twisted:

Esa L9 para ir de Glòries hasta Torribera, en ese sentido exactamente, el trozo de la Avinguda Santa Coloma, la línea en el sentido contrario la tendrás que hacer pasar por otro sitio, porque la Avinguda Santa Coloma es unidireccional... En sentido Torribera - Glòries, estaría bien, pero al revés, lo podrías hacer pasar por la Av. Generalitat.

Igualmente, yo defiendo la "tranviarización" o como ****s se diga, de tantas líneas de autobús como sea posible, jejejeje...
Para que no haya ese problema, el tranvía tendría que ser subterráneo en esa parte de Santa Coloma de Gramenet Renfe445 ;)

Re: Plànols de propostes ferroviàries per Barcelona

Posted: Tuesday 14/07/2015 12:32
by Carlos González
marc_bcn_2 wrote:Jo tinc una proposta de canvi de nomenclatura de línies i la creació de la marca "Ferrocarrils de Catalunya" que seria la fussió d'FGC i Rodalies. Espero que us agradi.

https://docs.google.com/file/d/0B6SbQvN ... sp=sharing
M'agrada molt la teva proposta, a mí m'agradaria també que FGC i Rodalies fossin una empresa, així com una fussió, i m'agradaria saber quines línies (en el sentit d'indicar les estacions, un termòmetre d'una línia vull dir) tens proposades com noves suburbanes, quines millores faries de Rodalies, etc.

Re: Plànols de propostes ferroviàries per Barcelona

Posted: Wednesday 15/07/2015 20:21
by Carlos González
He tornat a fer un mapa de com pot ser les línies suburbanes de la xarxa ferroviària de Barcelona, seria un "Suburbanes de Barcelona (V.2.0)" perquè l'he actualitzat, reduïnt el número de línies i intentant que no vagin a totes parts i que les línies tingués més de sentit, en el sentit de no anar a tot arreu, així que les suburbanes (les línies que he dibuixat) servirian per l'àrea metropolitana i la regió de Barcelona (la vegueria). En total n'hi han 21 línies suburbanes. He canviat alguns noms de les estacions, per exemple a Santa Perpètua de Mògoda li he canviat al nom de la seva urbanització que es diria La Florida.

Espero que us agradi
https://www.google.com/maps/d/edit?hl=c ... pdXxAWBObA

Re: Plànols de propostes ferroviàries per Barcelona

Posted: Wednesday 15/07/2015 21:00
by marc_bcn_2
Us porto una proposta per una reordenació del metro.
L1 Estació del Prat - Estació de Badalona
Modificació del traçat entre Trinitat Vella i Santa Coloma per apropar l'estació de Baró de Viver al barri. El túnel actual es podria utilitzar per la L4.
Image

L2 Aeroport T1 - Vall d'Hebron
By-pass al Prat i traçat en superfície per Zona Franca i Port.
Image

L3 Zona Universitària - Trinitat Nova
Nou traçat entre les Rambles i Via Laietana per el Pg. Colom per utilitzar els túnels de la L4 fins a Trinitat Nova.
Image

L4 Circular
Per a que us feu una idea: Trinitat Nova - Liceu - (Pg. Colom) - (Nou traçat que passaria per Estació de França, Barceloneta barri, Vila Olímpica) - Bogatell - La Pau - La Sagrera - Can Dragó - La Maquinista - Trinitat Vella - Trinitat Nova.
Image

L5 Cornellà Centre - Badalona Pompeu Fabra
Image

L6 Finestrelles - Catalunya
L66 Finestrelles - Sarrià
Image

L7 Alfonso Comín - Catalunya
Image

L8 Molí Nou - Gràcia
Parada a Av. Roma
Image

L9 Aeroport T1 - Can Zam
Image

L10 Zona Franca - Gorg
Image

L11 Trinitat Nova - Can Cuiàs
Image

FM Paral·lel - Parc de Montjuïc
TM Parc de Montjuïc - Castell

Image

Aquí teniu el mapa: https://www.google.com/maps/d/edit?mid= ... sp=sharing

Re: Plànols de propostes ferroviàries per Barcelona

Posted: Tuesday 21/07/2015 12:35
by fredebcnteatre
Proposta de millora tunels Barcelona per guanyar una mica més de flexibilitat a l'hora de distribuir linees i serveis.

Penso que pot ser una bona solució duplicar o triplicar capacitat tunel Passeig de Gracia.

La idea sería convertir Passeig de Gracia en una estació de entre 4 i 6 vies.

Objectius:
Conexió : Sagrera Meridiana - Passeig de Gracia i Sagrera Meridiana - Est.França
Conexió més flexible amb salts de moltó Catalunya - Sants - Hospitalet de Passeig de Gracia - Sants
Salts de moltó per conectar amb vies direcció Hospitalet (Passeig de Gracia - Sants)
Tunel Passeig de Gracia - Sants amb 4 vies.
Estació de Passeig de Gracia 4 o 6 vies.

Per minimitzar afectacions:
Fase 1: Clot-Passeig de Gracia sense servei, per tant tunel R1 servirà a R2 i R11 procedents de Granollers, Sant Celoni, Maçanet Massanes, Girona, Figueres i Portbou/Cervere.

Obres: Creació tunel Clot - Passeig de Gracia i vies 3-4, preparació connexions Est.França i Sagrera Meridiana

Fase 2: Finalització Serveis Clot (R2/R11 nord)
Finalització R2 / R13 / R14 / R15 / R16 Barcelona Sants

Obres connexió Tunel Clot-Passeig de Gracia - Sants
Obres connexió tunel Clot-Est.França (Sense haver de passar per tunel R1, connectant tunel Passeig de Gracia-Est.França)

Fase 3: Restabliment serveis.
R11 i R2 nord per vies 3-4 Passeig de Gracia
R2 sud /R13/R14/R15/R16 per vies 1-2

Obres connexió Sagrera Meridiana Tunel Clot-Passeig de Gracia/Est.França
Tancament
R3 Fi Sant Andreu Arenal
R4/R12 Fi Sagrera Meridiana Manresa, Terrassa i Lleida
R4 Sant Vicenç de Calders/Vilafranca del Penedés/Martorell finalitzen servei a Mataró/Arenys de Mar/Calella
R1 Molins de Rei-Blanes
R1 L'Hospitalet - Maçanet Massanes
RG1- Mataró - Girona/Figueres/Portbou

Fase 4: Obertura de tots els tunels, redistribució serveis i linees.

R11-R12-R13-R14-R15-R16 Inici Est.França
R1 Martorell - Mataró
Est.França - Arenys de Mar
Est.França - Calella
L'Hospitalet- Blanes
R2 Tarragona - Est.França
Vilanova i la Geltrú - Granollers Centre
Castelldefels - Sant Celoni
Est.França - Girona
R3 Molins de Rei - Granollers Canovelles
L'Hospitalet - Vic
Est.França - Ripoll
Est.França - La Tour de Carol
R4 Tarragona - Montcada Bifurcació
Martorell - Terrassa
Est.França - Manresa
R7 - Aeroport - Cerdanyola Universitat
R8- Sant Celoni - Cerdanyola Universitat / Cerdanyola Universitat - Vilafranca del Penedés
RG1 - Est.França - Mataró - Girona
Mataró - Figueres
Mataró - Portbou

Re: Plànols de propostes ferroviàries per Barcelona

Posted: Tuesday 21/07/2015 12:52
by davroca5
A mi la proposta de fer la L2-L5 original sempre m'ha agradat. Tindriem dos eixos totalment horitzontals (L1 i L5).

Re: Plànols de propostes ferroviàries per Barcelona

Posted: Tuesday 21/07/2015 14:57
by wefer
davroca5 wrote:A mi la proposta de fer la L2-L5 original sempre m'ha agradat. Tindriem dos eixos totalment horitzontals (L1 i L5).
Alguna vegada que he parlat amb TMB sobre el tema m'han assegurat que van fer estudis on van veure que si feien el projecte original el número de gent que hauria de canviar de línia seria el mateix que ara. I que per tant, tenint en compte que és una obra força complicada, ja estava bé com estava.
Si és veritat o no, no ho sé.

Re: Plànols de propostes ferroviàries per Barcelona

Posted: Tuesday 21/07/2015 15:58
by trensmat
marc_bcn_2 wrote:Us porto una proposta per una reordenació del metro.
L1 Estació del Prat - Estació de Badalona
Modificació del traçat entre Trinitat Vella i Santa Coloma per apropar l'estació de Baró de Viver al barri. El túnel actual es podria utilitzar per la L4.
Image

L2 Aeroport T1 - Vall d'Hebron
By-pass al Prat i traçat en superfície per Zona Franca i Port.
Image

L3 Zona Universitària - Trinitat Nova
Nou traçat entre les Rambles i Via Laietana per el Pg. Colom per utilitzar els túnels de la L4 fins a Trinitat Nova.
Image

L4 Circular
Per a que us feu una idea: Trinitat Nova - Liceu - (Pg. Colom) - (Nou traçat que passaria per Estació de França, Barceloneta barri, Vila Olímpica) - Bogatell - La Pau - La Sagrera - Can Dragó - La Maquinista - Trinitat Vella - Trinitat Nova.
Image

L5 Cornellà Centre - Badalona Pompeu Fabra
Image

L6 Finestrelles - Catalunya
L66 Finestrelles - Sarrià
Image

L7 Alfonso Comín - Catalunya
Image

L8 Molí Nou - Gràcia
Parada a Av. Roma
Image

L9 Aeroport T1 - Can Zam
Image

L10 Zona Franca - Gorg
Image

L11 Trinitat Nova - Can Cuiàs
Image

FM Paral·lel - Parc de Montjuïc
TM Parc de Montjuïc - Castell

Image

Aquí teniu el mapa: https://www.google.com/maps/d/edit?mid= ... sp=sharing
Molt bones les teves propostes, amb quin programa ho fas els termometres.

Re: Plànols de propostes ferroviàries per Barcelona

Posted: Tuesday 21/07/2015 16:20
by Lluis
fredebcnteatre wrote:Proposta de millora tunels Barcelona per guanyar una mica més de flexibilitat a l'hora de distribuir linees i serveis.

Penso que pot ser una bona solució duplicar o triplicar capacitat tunel Passeig de Gracia.

La idea sería convertir Passeig de Gracia en una estació de entre 4 i 6 vies.

Objectius:
Conexió : Sagrera Meridiana - Passeig de Gracia i Sagrera Meridiana - Est.França
Conexió més flexible amb salts de moltó Catalunya - Sants - Hospitalet de Passeig de Gracia - Sants
Salts de moltó per conectar amb vies direcció Hospitalet (Passeig de Gracia - Sants)
Tunel Passeig de Gracia - Sants amb 4 vies.
Estació de Passeig de Gracia 4 o 6 vies.

Per minimitzar afectacions:
Fase 1: Clot-Passeig de Gracia sense servei, per tant tunel R1 servirà a R2 i R11 procedents de Granollers, Sant Celoni, Maçanet Massanes, Girona, Figueres i Portbou/Cervere.

Obres: Creació tunel Clot - Passeig de Gracia i vies 3-4, preparació connexions Est.França i Sagrera Meridiana

Fase 2: Finalització Serveis Clot (R2/R11 nord)
Finalització R2 / R13 / R14 / R15 / R16 Barcelona Sants

Obres connexió Tunel Clot-Passeig de Gracia - Sants
Obres connexió tunel Clot-Est.França (Sense haver de passar per tunel R1, connectant tunel Passeig de Gracia-Est.França)

Fase 3: Restabliment serveis.
R11 i R2 nord per vies 3-4 Passeig de Gracia
R2 sud /R13/R14/R15/R16 per vies 1-2

Obres connexió Sagrera Meridiana Tunel Clot-Passeig de Gracia/Est.França
Tancament
R3 Fi Sant Andreu Arenal
R4/R12 Fi Sagrera Meridiana Manresa, Terrassa i Lleida
R4 Sant Vicenç de Calders/Vilafranca del Penedés/Martorell finalitzen servei a Mataró/Arenys de Mar/Calella
R1 Molins de Rei-Blanes
R1 L'Hospitalet - Maçanet Massanes
RG1- Mataró - Girona/Figueres/Portbou

Fase 4: Obertura de tots els tunels, redistribució serveis i linees.

R11-R12-R13-R14-R15-R16 Inici Est.França
R1 Martorell - Mataró
Est.França - Arenys de Mar
Est.França - Calella
L'Hospitalet- Blanes
R2 Tarragona - Est.França
Vilanova i la Geltrú - Granollers Centre
Castelldefels - Sant Celoni
Est.França - Girona
R3 Molins de Rei - Granollers Canovelles
L'Hospitalet - Vic
Est.França - Ripoll
Est.França - La Tour de Carol
R4 Tarragona - Montcada Bifurcació
Martorell - Terrassa
Est.França - Manresa
R7 - Aeroport - Cerdanyola Universitat
R8- Sant Celoni - Cerdanyola Universitat / Cerdanyola Universitat - Vilafranca del Penedés
RG1 - Est.França - Mataró - Girona
Mataró - Figueres
Mataró - Portbou
Estic molt d'acord amb l'esquema de duplicació Sants - Passeig de Gràcia i de l'estació de Passeig de Gràcia en sí. :ok

Complementaria el teu esquema amb l'intercanvi de les línies a la Torrassa per equilibrar demandes costa-interior. Possiblement, llavors, caldria considerar duplicar de Torrassa a El Prat.

Els R2 Tarragona i R4 Tarragona que proposes, els allargaria fins a Cambrils/Reus, és a dir, serien els RT1 i RT2 allargats semidirectes fins a Barcelona.

Re: Plànols de propostes ferroviàries per Barcelona

Posted: Tuesday 21/07/2015 16:25
by fredebcnteatre
Lluis wrote:
fredebcnteatre wrote:Proposta de millora tunels Barcelona per guanyar una mica més de flexibilitat a l'hora de distribuir linees i serveis.

Penso que pot ser una bona solució duplicar o triplicar capacitat tunel Passeig de Gracia.

La idea sería convertir Passeig de Gracia en una estació de entre 4 i 6 vies.

Objectius:
Conexió : Sagrera Meridiana - Passeig de Gracia i Sagrera Meridiana - Est.França
Conexió més flexible amb salts de moltó Catalunya - Sants - Hospitalet de Passeig de Gracia - Sants
Salts de moltó per conectar amb vies direcció Hospitalet (Passeig de Gracia - Sants)
Tunel Passeig de Gracia - Sants amb 4 vies.
Estació de Passeig de Gracia 4 o 6 vies.

Per minimitzar afectacions:
Fase 1: Clot-Passeig de Gracia sense servei, per tant tunel R1 servirà a R2 i R11 procedents de Granollers, Sant Celoni, Maçanet Massanes, Girona, Figueres i Portbou/Cervere.

Obres: Creació tunel Clot - Passeig de Gracia i vies 3-4, preparació connexions Est.França i Sagrera Meridiana

Fase 2: Finalització Serveis Clot (R2/R11 nord)
Finalització R2 / R13 / R14 / R15 / R16 Barcelona Sants

Obres connexió Tunel Clot-Passeig de Gracia - Sants
Obres connexió tunel Clot-Est.França (Sense haver de passar per tunel R1, connectant tunel Passeig de Gracia-Est.França)

Fase 3: Restabliment serveis.
R11 i R2 nord per vies 3-4 Passeig de Gracia
R2 sud /R13/R14/R15/R16 per vies 1-2

Obres connexió Sagrera Meridiana Tunel Clot-Passeig de Gracia/Est.França
Tancament
R3 Fi Sant Andreu Arenal
R4/R12 Fi Sagrera Meridiana Manresa, Terrassa i Lleida
R4 Sant Vicenç de Calders/Vilafranca del Penedés/Martorell finalitzen servei a Mataró/Arenys de Mar/Calella
R1 Molins de Rei-Blanes
R1 L'Hospitalet - Maçanet Massanes
RG1- Mataró - Girona/Figueres/Portbou

Fase 4: Obertura de tots els tunels, redistribució serveis i linees.

R11-R12-R13-R14-R15-R16 Inici Est.França
R1 Martorell - Mataró
Est.França - Arenys de Mar
Est.França - Calella
L'Hospitalet- Blanes
R2 Tarragona - Est.França
Vilanova i la Geltrú - Granollers Centre
Castelldefels - Sant Celoni
Est.França - Girona
R3 Molins de Rei - Granollers Canovelles
L'Hospitalet - Vic
Est.França - Ripoll
Est.França - La Tour de Carol
R4 Tarragona - Montcada Bifurcació
Martorell - Terrassa
Est.França - Manresa
R7 - Aeroport - Cerdanyola Universitat
R8- Sant Celoni - Cerdanyola Universitat / Cerdanyola Universitat - Vilafranca del Penedés
RG1 - Est.França - Mataró - Girona
Mataró - Figueres
Mataró - Portbou
Estic molt d'acord amb l'esquema de duplicació Sants - Passeig de Gràcia i de l'estació de Passeig de Gràcia en sí. :ok

Complementaria el teu esquema amb l'intercanvi de les línies a la Torrassa per equilibrar demandes costa-interior. Possiblement, llavors, caldria considerar duplicar de Torrassa a El Prat.

Els R2 Tarragona i R4 Tarragona que proposes, els allargaria fins a Cambrils/Reus, és a dir, serien els RT1 i RT2 allargats semidirectes fins a Barcelona.
R4 fins Reus i R2 fins Cambrils. M'agrada la contraproposta.

Re: Plànols de propostes ferroviàries per Barcelona

Posted: Tuesday 21/07/2015 16:59
by trainman
Esa R7 Aeroport-Cerdanyola Universitat la convertiría en Aeroport-Molins añadiendo paradas en Sant Cugat, Rubí y El Papiol.

Además convertiría los R11 que se hacen con 447 en RG2. La R11 serían los MD con 449.

Re: Plànols de propostes ferroviàries per Barcelona

Posted: Tuesday 21/07/2015 17:17
by trensmat
trainman wrote:Esa R7 Aeroport-Cerdanyola Universitat la convertiría en Aeroport-Molins añadiendo paradas en Sant Cugat, Rubí y El Papiol.

Además convertiría los R11 que se hacen con 447 en RG2. La R11 serían los MD con 449.
La propuesta de la R7 hasta el Aeropuerto del Prat esta muy bien, pero el problema es que el estado del túnel del Gornal es lamentable y el otro problema es el tráfico en la zona de Bellvitge.

El resto esta todo bien.