Page 70 of 170

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

Posted: Monday 08/09/2014 22:22
by foronda 141
La parada del 6 en sentit Manel Girona al carrer Marina, que donava accès al Metro (devant la xurrería) tambè està anul.lada.
Paradas mes properes: Almogavers/Joan d'Austria i Marina/Ausias March.

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

Posted: Tuesday 09/09/2014 1:16
by res_publica
Entre las obras por el centro y los cambios a raíz de la novaxarxa saber dónde has de pillar el bus se está convirtiendo, prácticamente, en una aventura. Traslado de paradas, Diagonal - Balmes (sentido Glorias) da un salto y se sitúa más cerca de Rambla Cataluña, Diagonal - Rosselló (sentido Zona Universitaria) deja de prestar servicio, mientras el H8 pasaba por este tramo de la Diagonal en vez de hacerlo por Travessera.
Mientras, el H10, parece que desde el día 15 seguirá por la calle Valencia para tener parada conjunta con el V27 en Espronceda.

Por cierto el 3901 estaba absorbiendo el intenso tránsito de viajeros del domingo pasado en la H12.

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

Posted: Tuesday 09/09/2014 10:09
by victorcasta
Per cert, la H16 per anar de Pujades a Sardenya, ha de pujar per Meridiana ja que entre Wellington i Sardenya és només en sentit Llobregat.

S'hauria d'habilitar un carril bus en aquest tram per no haver de fer aquesta volta inútil.

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

Posted: Tuesday 09/09/2014 11:11
by wefer
Busman wrote:Avui ja estan algunes tires de la H14 en parades de la H16 i sembla que no, que l'absència de parada a EdF no es tracta d'un error.
Això és un absolut caos.
En els fulletons que estan repartint (ara mateix en tinc un a les mans) està ben clara la parada "Estació de França" en ambdós sentits, amb la indicació de correspondència amb Rodalies. En canvi, a la web de TMB http://www.novaxarxabus.bcn.cat/ca/linia/h14 es veu que només té parada sentit Sant Adrià (a sobre el zoom d'ampliació de la imatge no funciona, per variar).

Realment saben què estan fent?
Si algú pot passar per l'EdF si us plau, que ens digui alguna cosa.

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

Posted: Tuesday 09/09/2014 17:42
by Busman
Ara mateix s'afanyaven els operaris de TMB a afegir la iconografia de la línia 6 a la nova parada de Marina - Buenaventura Muñoz. Com faran que el bus completi el gir cap a Pallars és un misteri, però allò que resulta més còmic és que, en sentit Manuel Girona, han pres la mateixa solució: han afegit el 6 a la parada del V21 a Marina entre Pallars i Almogàvers... sense adonar-se'n de que el 6 gira des d' Almogàvers; és a dir, que han canviat una parada que es trobava en un punt ideal per accedir al metro per una que és senzillament irrealitzable. Quins cracks.

Tret, és clar, que pretenguin modifcar el recorregut del 6, treure'l de Pallars i Almogàvers i fer-lo anar per Llull i Pujades. Modificació que no han anunciat i per a la qual només disposen de cinc dies per explicar.

Tot això demostra dues coses:
1. Que un senyor de TMB ens llegeix.
2. Que resulta completament inútil, car les resolucions que adopten només es poden entendre des de la completa ignorància de la xarxa en la seva globalitat.

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

Posted: Tuesday 09/09/2014 18:41
by foronda 141
Amb els trasllats de parades, crec que priman mes els trasbordaments bus/bus, e ignoran els de bus/metro.

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

Posted: Tuesday 09/09/2014 18:43
by davida
Acabo de veure una burrada del nou V27, baixa per Felip II com fins ara el 71, pero per agafar espronceda, enlloc de girar a dreta com el 71, girar a l'esquerra per Garcilaso, Meridiana, Pare Claret i girar finalment per Espronceda. Una volta com una casa que no aporta res.
L'unica utilitat es un enllaç V27 H8 que ningú utilitzara i fara perdre 5 minuts als usuaris. No es mes facil una parada del V21 a Espronceda - Pare Claret que doni enllaç al H8 inclus al metro.

http://www.tmb.cat/ca/c/document_librar ... upId=10168

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

Posted: Tuesday 09/09/2014 18:48
by davida
Busman wrote:Ara mateix s'afanyaven els operaris de TMB a afegir la iconografia de la línia 6 a la nova parada de Marina - Buenaventura Muñoz. Com faran que el bus completi el gir cap a Pallars és un misteri, però allò que resulta més còmic és que, en sentit Manuel Girona, han pres la mateixa solució: han afegit el 6 a la parada del V21 a Marina entre Pallars i Almogàvers... sense adonar-se'n de que el 6 gira des d' Almogàvers; és a dir, que han canviat una parada que es trobava en un punt ideal per accedir al metro per una que és senzillament irrealitzable. Quins cracks.

Tret, és clar, que pretenguin modifcar el recorregut del 6, treure'l de Pallars i Almogàvers i fer-lo anar per Llull i Pujades. Modificació que no han anunciat i per a la qual només disposen de cinc dies per explicar.

Tot això demostra dues coses:
1. Que un senyor de TMB ens llegeix.
2. Que resulta completament inútil, car les resolucions que adopten només es poden entendre des de la completa ignorància de la xarxa en la seva globalitat.
Aquest mapa es molt explicatiu de la "CHAPUZA"
Image
La parada 27 no esta al recorregut del bus 6.

Per no parlar el canvi de 10m de una parada
http://www.tmb.cat/estat-del-servei-por ... ype=notice

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

Posted: Tuesday 09/09/2014 19:11
by foronda 141
L'unica utilitat es un enllaç V27 H8 que ningú utilitzara i fara perdre 5 minuts als usuaris
La ventatge es que deixa a la mateixa entrada del accès a Metro L1 i L5 i Renfe La Sagrera.

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

Posted: Tuesday 09/09/2014 22:47
by m.h.t.
Busman wrote:Avui ja estan algunes tires de la H14 en parades de la H16 i sembla que no, que l'absència de parada a EdF no es tracta d'un error.
Efectivament!! Ja estan col·locades les etiquetes i noves parades de l'H14. ;) Us informo d'un canvi d'última hora al terminal de Sant Adrià: finalment l'H14 ocuparà el terminal de l'actual 143 i el terminal del 143 es desplaça cap amunt ocupant el lloc que havia d'ocupar el terminal de l'H14. És a dir, la parada 3156 es trasllada i la nova 3199 ocupa el lloc de l'anterior.

Suposo que això es fa perquè l'H14 tingui millor connexió amb RENFE (parada més propera), ja que la parada prevista estava massa allunyada. No pot estar més a prop, doncs darrere té el terminal del B26 i parada del B23 (que, per cert, son a la mateixa parada i el B26 estacionat tapona la càrrega/descàrrega de passatgers del B23; cosa que també succeeix al terminal del B14 -TUSGSAL style-).

Una altra cosa a comentar és el nom escollit per aquesta parada: Av. de la Platja - Pont d'Eduard Maristany. Bravo!! :plas El pont d'Eduard Maristany és que creua el Besòs, per on passen les línies T4 i T6 del Tram. Veieu al mapa la distància entre la parada i el pont. :x Tot això per no anomenar-la Av. Platja - València, o Av. Platja - Girona, per la nova política de TMB de no fer coincidir noms de carrers de Barcelona a parades de l'àrea metropolitana.

Suposo que la línia de contenidors es desplaçarà i se situarà al costat del pas de vianants, entre les dues terminals, ja que ocupen el lloc que ha d'ocupar ara el terminal del 143 i és on han posat el pal.

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

Posted: Wednesday 10/09/2014 2:14
by Ramon
El Pla de Mobilitat Urbana de Barcelona (http://w110.bcn.cat/Mobilitat/Contingut ... Parte4.pdf, pàg. 369) inclou un estudi de l'Agència d'Ecologia Urbana de Barcelona, fet després de la implantació de la 1a fase de la NXB, on es parla de dues línies diagonals més: la D50 (32) i la D60 (70+73). També considera la unió de la D20 i l'actual H16, mantenint l'H14 com estava prevista inicialment.

Mapa: Image

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

Posted: Wednesday 10/09/2014 14:50
by albert28
I no sé si ja s'ha dit, però s'hauria d'haver avançat a començar aquest dilluns passat per a que la gent s'acostumi a les noves línies, quin cacau haurà dilluns sobretot amb la tornada a la majoria d'escoles/universitats, etc etc...

Ah i en relació lo de la H14 sobre la parada Estació de França he vist als fulletons dels busos que SÍ apareix en els dos sentits la parada Est. de França

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

Posted: Wednesday 10/09/2014 15:05
by Fran-Ikarus
albert28 wrote:I no sé si ja s'ha dit, però s'hauria d'haver avançat a començar aquest dilluns passat per a que la gent s'acostumi a les noves línies, quin cacau haurà dilluns sobretot amb la tornada a la majoria d'escoles/universitats, etc etc...
Diumenge passat estava jo esperant el 36 a l'Av. Icària, i unes noies van perdre-hi el 71 per ben poc. Després de l'inicial desconsol, una d'elles diu tota contenta: "Ah, mireu, també ens serveix el V27!" :)

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

Posted: Wednesday 10/09/2014 18:58
by Busman
Va, endevineu com estava la situació avui? En efecte, les parades en ambdós sentits del 6 al pont de Marina tornen a estar en servei, només per aquesta línia.

Ei, senyor de TMB, sort que no m'ho he estat inventant ;)

Ja que fas màrqueting, forma't en allò que duus entre mans

Posted: Sunday 14/09/2014 11:24
by Guigui
És patètic fins a quin punt TMB demostra no conèixer ni tan sols les coses que li són pròpies. Al plànol de les noves línies de la Noxarbus que entraran en funcionament demà, fan veure que el V15 baixarà per Via Augusta entre la Pl. Molina i la Diagonal en lloc de Balmes.

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

Posted: Sunday 14/09/2014 11:50
by Adolescent barceloní
A la parada que hi ha abans de l'Arrabassada (no recordo si està abans o després d'Alfonso Comín) [edito: està abans], la V15 hi té parada... Segons el termòmetre, la línia va per Balmes

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

Posted: Sunday 14/09/2014 14:25
by Miquel
Adolescent barceloní wrote:A la parada que hi ha abans de l'Arrabassada (no recordo si està abans o després d'Alfonso Comín) [edito: està abans], la V15 hi té parada... Segons el termòmetre, la línia va per Balmes
El termòmetre que has posat no es el de la darrera versió de la V15.

No se quin problema hi ha en que el V15 pari a aquella parada, ja ho fa el 17 :nose

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

Posted: Sunday 14/09/2014 15:23
by Adolescent barceloní
Miquel wrote:El termòmetre que has posat no es el de la darrera versió de la V15.
Ah, val; no ho sabia. Ja buscaré el nou, a veure si el trobo.

Termòmetre oficial V15 segons TMB

Posted: Sunday 14/09/2014 15:37
by Guigui
Aquí el teniu: http://www.tmb.cat/ca/c/document_librar ... upId=10168

Per cert, configuració força estúpida per a qui vulgui pujar directament davant l'Hospital de la Vall d'Hebron i anar en direcció al centre sense pagar dos bitllets.

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

Posted: Sunday 14/09/2014 15:46
by sag470
He pogut veure les àrees dintercanvi i hi ha varies que diguem que falla alguna cosa. Les pitjors són:
- Ildefons Cerdà. No inclou la H14, ja que no contempla lenllaç H14->V3.
- Pla de Palau. En alguns intercanvis recomanen caminar més que anar a una altra àrea. Convendria unir làrea amb la de Correus com pasa a Gran Via.
- Urquinaona. No inclou la V15, que seria fàcilment solucionat amb indicar la parada Via Laietana - Comtal.