Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
User avatar
Pere
N9
N9
Posts: 1566
Joined: Tuesday 14/03/2006 19:55
Location: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Post by Pere »

Parlant de vies estranyes ahir el Talgo Miguel de Unamuno va sortir de la via 3 i uns quants cotxes quedaven fora de l'andana.
User avatar
EUKibo
N9
N9
Posts: 1321
Joined: Sunday 07/01/2007 16:54
Location: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels

Post by EUKibo »

Us poso un video resum d'alguns dies en que Renfe s'ha deixat gravar per les càmeres i aquestes han captat el que és el dia a dia en els trens de Rodalies de la C2, i ni de bon troç surten imatges de greus massificacions on no havia possibilitat de moure, o gent caient a les vies per andanes plenes... Bueno, almenys un es fa una vaga idea del que és el servei convencional de Renfe.

http://www.youtube.com/watch?v=PuZv2EeI ... er&search=

Per exemple el dia que va descarrilar el tren d'alta velocitat euromed quan anava a menys velocitat que un autobus urbà.

http://www.youtube.com/watch?v=dp1g5Rhm5GY (no es pot apreciar tota la plaça Joan Peiró plena de gent intentant pujar a un únic bus de 80 places)
User avatar
metring
Administrador
Posts: 23226
Joined: Saturday 04/03/2006 13:28
Location: Fabra i Puig

Post by metring »

EUKibo wrote:Per exemple el dia que va descarrilar el tren d'alta velocitat euromed quan anava a menys velocitat que un autobus urbà.
Però que l'Euromed no va descarrilar quan anava a 120??
Jordilar

Post by Jordilar »

La velocitat máxima permesa d'un bus urbá son 80km/h.

L'euromed anava a 120.

Salut,
User avatar
EUKibo
N9
N9
Posts: 1321
Joined: Sunday 07/01/2007 16:54
Location: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels

Post by EUKibo »

Jordilar wrote:La velocitat máxima permesa d'un bus urbá son 80km/h.

L'euromed anava a 120.

Salut,
De 80 a 120 la diferencia tampoc es tant gran. A més que jo no em crec que anes a 120, aquests de la Renfe menteixen sovint per no quedar encara més malament de la fama que ja es guanyen per mèrit propi.

http://www.youtube.com/watch?v=VwvhbL9-FLU

En el temps 01..40 d'aquest video està gravat el moment en que l'Euromed trenca la via, a dalt surt el temps (dos imatges per segon) si a ull es miren els metres que avança en el moment en que es veu la llum que s'emet al trencar la via... No sembla que aquest tren vagi a 120 Kmh
Last edited by EUKibo on Saturday 07/07/2007 16:40, edited 1 time in total.
User avatar
wefer
Administrador
Posts: 6994
Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contact:

Post by wefer »

Encara no entenc què té a veure que descarrilés un euromed amb que un bus urbà vagi a 80 Km/h :x
Si va descarrilar va ser perquè anava a 120 quan només podia anar a 30. Encara que hagués anat a 80, també hagués sigut normal que descarrilés.
De veritat, que de vegades no entenc alguns missatges :?
UT596001
N10
N10
Posts: 3664
Joined: Monday 02/05/2005 15:44

Post by UT596001 »

Jordilar wrote:La velocitat máxima permesa d'un bus urbá son 80km/h.
Home, dins de ciutat teòricament no es pot anar a més de 50 km/h...
Jordilar

Post by Jordilar »

Sí, pero hi ha busos urbans que a vegades van per carretera o autopista. Se'm acut alguna línia de Tugsal o de Mönh SL.

Salut,
orique
N9
N9
Posts: 2046
Joined: Sunday 02/10/2005 16:45
Location: Terrassa

Post by orique »

El límit genèric per a autobusos en autopista és de 100 km/h.
trainman
N9
N9
Posts: 2365
Joined: Monday 02/05/2005 11:50
Location: Cerdanyola del Vallès

Post by trainman »

8/7/2007 12:03 h LA VÍCTIMA HA FALLECIDO

Retrasos de media hora en la línea 1 de Cercanías por el atropello de un hombre en Arenys de Mar
AGENCIAS
BARCELONA
Una decena de trenes de la línea 1 del servicio de Cercanías de Renfe, que transcurre entre Barcelona y Blanes, se han visto afectados esta mañana con retrasos de hasta media hora por el atropello de un hombre junto a la estación de Arenys de Mar (Barcelona), según han informado fuentes de la compañía ferroviaria.

El hombre, de 55 años y que ha fallecido en el acto, cruzó la vía corriendo detrás de un perro cuando llegaba un tren, han informado fuentes de los Mossos d'Esquadra.

Los hechos se han producido a las nueve de la mañana y han afectado a la circulación de trenes entre Mataró y Blanes, debido a que la vía había quedado cortada. Renfe ha informado de que el servicio ha quedado restablecido hacia las 10.50 horas.

http://www.elperiodico.com/default.asp? ... io_PK=1021
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

Calen tanques

Post by Guigui »

Comença a ser hora de que posin tanques a banda i banda de la via en traçats urbans, perquè tanta irresponsabilitat peatonal ja passa de taca d'oli...

Ja sé que la mesura aniria a càrrec de qui no és responsable d'aquests accidents, però no veig una altra solució relativament senzilla per evitar-ne més.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
User avatar
George85
N8
N8
Posts: 700
Joined: Sunday 11/06/2006 19:26
Location: BCN, Eixample
Contact:

Re: Calen tanques

Post by George85 »

Guigui wrote:Comença a ser hora de que posin tanques a banda i banda de la via en traçats urbans, perquè tanta irresponsabilitat peatonal ja passa de taca d'oli...

Ja sé que la mesura aniria a càrrec de qui no és responsable d'aquests accidents, però no veig una altra solució relativament senzilla per evitar-ne més.
En bona part de la C1 ja hi ha tanques degut a la seva proximitat a la carretera i zones de platja però com sempre hi ha qui n'arrenca un troç i passa tant ample.
User avatar
wefer
Administrador
Posts: 6994
Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contact:

Re: Calen tanques

Post by wefer »

George85 wrote:En bona part de la C1 ja hi ha tanques degut a la seva proximitat a la carretera i zones de platja però com sempre hi ha qui n'arrenca un troç i passa tant ample.
I la Renfe ja no la torna a arreglar fins al cap de 10 anys, si hi ha sort.
La Renfe-Adif sempre s'excusen en l'incivisme que hi ha al país quan passen coses com que la valla estigui trencada. Però curiosament aquests fets no passen (o passen molt menys) a la xarxa de FGC. I que jo sàpiga, ambdues xarxes circulen pel mateix país.
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

Deixadesa de Renfomentadif

Post by Guigui »

wefer wrote:La Renfe-Adif sempre s'excusen en l'incivisme que hi ha al país quan passen coses com que la valla estigui trencada. Però curiosament aquests fets no passen (o passen molt menys) a la xarxa de FGC. I que jo sàpiga, ambdues xarxes circulen pel mateix país.
Per no parlar de la LAV. Quan es traurà Renfomentadif la màscara i crearà una nova empresa escindida d'Adif: DIF (Dejadez de Infraestructuras Ferroviarias)?
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
UT596001
N10
N10
Posts: 3664
Joined: Monday 02/05/2005 15:44

Re: Calen tanques

Post by UT596001 »

wefer wrote:
George85 wrote:En bona part de la C1 ja hi ha tanques degut a la seva proximitat a la carretera i zones de platja però com sempre hi ha qui n'arrenca un troç i passa tant ample.
I la Renfe ja no la torna a arreglar fins al cap de 10 anys, si hi ha sort.
La Renfe-Adif sempre s'excusen en l'incivisme que hi ha al país quan passen coses com que la valla estigui trencada. Però curiosament aquests fets no passen (o passen molt menys) a la xarxa de FGC. I que jo sàpiga, ambdues xarxes circulen pel mateix país.
Doncs jo sí he patit atropellaments a la xarxa de FGC estant vallat el recorregut. Concretament, vàrem atropellar a una persona a l'entrada de Sant Joan als volts de les 11 de la nit d'un divendres, fora de l'estació i on és bastant difícil accedir a la via.
User avatar
entfe001
N10
N10
Posts: 3589
Joined: Monday 02/05/2005 13:43

Post by entfe001 »

El problema està en la gent. Per molt que es tanquin els laterals de les vies, la gent segueix passant igual. És un greu problema d'educació.

Jo he arribat a veure creuar les vies per on passen trens de llarg recorregut a tota velocitat a un familiar molt pròxim a un alt directiu de Renfe a Catalunya... i fins aquí puc llegir.
trainman
N9
N9
Posts: 2365
Joined: Monday 02/05/2005 11:50
Location: Cerdanyola del Vallès

Post by trainman »

PLAN ALTERNATIVO DE TRANSPORTE ENTRE LAS 23.20 HORAS DEL SÁBADO 14 Y LAS 06.20 HORAS DEL DOMINGO 15 DE JULIO
Con motivo de las obras de ampliación y adaptación a la llegada de la Alta Velocidad, que Adif está ejecutando en la estación de Barcelona Sants se restringirá el servicio ferroviario habitual entre las 23.20 horas del sábado 14 y las 06.20 horas del domingo 15.

Durante esa franja horaria, no funcionarán las conexiones Sants-Passeig de Gràcia-Clot/França- y L'Hospitalet-Sants-Plaça de Catalunya. Por este motivo, Adif y Renfe han establecido un Plan Alternativo de Transporte para veinte trenes con el objetivo de reducir al máximo la afectación a la movilidad de los viajeros.

El Plan Alternativo contempla el desplazamiento en autobús para todo el recorrido de la relación Barcelona-Aeroport. Para el resto de desplazamientos, las alternativas de transporte consistirán, en general, en conexiones del metro con las estaciones donde se normaliza el servicio ferroviario: L'Hospitalet (metro Rambla Just Oliveras), Plaça de Catalunya o Sant Andreu Comtal (metro Sant Andreu).

Durante la franja horaria señalada, los títulos de transporte de Renfe serán válidos para acceder al metro en las estaciones mencionadas y en las de Barceloneta, Fabra i Puig, Passeig de Gràcia, Arc de Triomf y Sants, que tienen enlace con estaciones de ferrocarril.

Las modificaciones son las siguientes:

Sábado 14 de julio: (desde las 23.20)

Rodalies

LINEA 2:

Tren Sants (00.06 horas) - Vilanova (00.52) horas): Iniciará su recorrido en L'Hospitalet de Llobregat (00.06). Los viajeros de Barcelona Sants dispondrán de un servicio de autobús alternativo

LINEA 10:

Tren Aeroport (23.44) - Granollers Centre (00.38): Iniciará su recorrido en Estació de França (00.05). Servicio por carretera para los viajeros del tramo Aeroport - Passeig de Gràcia

Media Distancia

• Tren Salou (22.05) - Sant Andreu Comtal (23.54): Finaliza su recorrido en L'Hospitalet, donde los viajeros disponen de enlace con metro (Rambla Just Oliveras)

Larga Distancia

• Tren Vigo/Gijón - Barcelona (23.24): Finalizará su recorrido en Vilanova. Los viajeros continuarán viaje en autobús hasta Barcelona.

• Euromed Alicante (18.24 horas) - Barcelona (23.56): Servicio normal en el trayecto Alicante-Tarragona. Transbordo por autobús desde Tarragona hasta destino.

Domingo 15 de julio (hasta las 6.20 horas)

Rodalies

LÍNEAS 1(L'Hospitalet - Mataró - Blanes), 3 (L'Hospitalet - Vic/Puigcerdà) y 7 (L'Hospitalet - Martorell):

Estos trenes iniciarán o finalizarán su recorrido en la estación de Plaça de Catalunya. Para el tramo L'Hospitalet-Sants-Plaça de Catalunya, se recomienda el metro como transporte alternativo

LINEA 4 (SANT VICENÇ-VILAFRANCA-BARCELONA-MANRESA):

Servicio habitual excepto en el tramo L'Hospitalet-Sants-Plaça de Catalunya,para el que se recomienda el metro como transporte alternativo

LÍNEA 2 SUR (Sant Vicenç de Calders - Vilanova - Barcelona) prestarán el servicio habitual hasta Bellvitge donde continuarán hasta L'Hospitalet, donde los viajeros disponen de enlace con metro.

LÏNEA 2 NORTE (Maçanet - Granollers - Barcelona) circularán hasta Sant Andreu Comtal, donde los viajeros disponen de enlace con metro.

LINEA 10 (Barcelona França - Aeroport)

Este servicio se prestará con autobús en todo su recorrido

Media Distancia

• Tren Sants (5.55) - Portbou (8.27): Iniciará su recorrido en Sant Andreu Comtal (06.25), por lo que no prestará el servicio habitual en el tramo Sants – Sant Andreu Comtal. Para los viajeros de este trayecto se recomienda el metro como transporte alternativo.

El operativo contempla el despliegue de 16 autocares y el refuerzo de los equipos de atención al cliente en las estaciones afectadas. De este modo, se destinarán 17 personas para comunicar las alternativas de transporte a los viajeros, que también pondrán encontrar en la web http://www.renfe.com.

http://web02.renfe.es/u13/MTR/UltimaHor ... 1500434EA4
User avatar
Mako448
N10
N10
Posts: 3248
Joined: Saturday 03/06/2006 19:08

Post by Mako448 »

Pere wrote:Parlant de vies estranyes ahir el Talgo Miguel de Unamuno va sortir de la via 3 i uns quants cotxes quedaven fora de l'andana.
Avui una cosa mès rara,el Arco que surt de les 11:00 de Sants ho ha fet per vía 5 :o !!!!!!!!
I el rodalies anterior cap a l'Aeroport per la vía 4. :o
Simplement l'estació de Sants s'ha convertit en un cacau.
Vox
N8
N8
Posts: 1256
Joined: Tuesday 03/05/2005 4:47
Location: Badalona

Tancats dins un Civia

Post by Vox »

Dimarts 10 de juliol, Estació de França.

La meva xicota i jo ens disposem a agafar el Civia 465-009 (crec que era aquest), a la via 10 (crec), direcció Aeroport. Sortia a les 20:42h i així ho indicaven els monitors tant de fora com de dins del tren.

He estat dies sense Internet (gràcies a Orange i Timofónica) i em vaig quedar sorpres de veure un Civia camí del Prat, però tant és.

Ens pujem. Les 20:42h i no surt. Les 20:50h i res. Llavors, s'apaga l'il·luminació interna del tren i en uns segons, els monitors interiors.

Nosaltres dos, un senyor i un noi d'informació ens quedem tancats dins el tren :) Impressionant :)

Segons el noi, que ho va veure, el maquinista va sortir del tren i va pujar a una 447 que hi havia al cantó, i va pirar.

Vam estar 20 minuts allà dins amb el noi aquest trucant no se on i un home d'EdF mirant-nos desde fora fins que jo i el senyor li vam dir que obrís amb el desbloqueig de portes (el qual jo havia oblidat els primers minuts, no se perquè, potser perque estava flipat).

Gent, impressionant :D

Vox
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.
User avatar
sigfrid440s
N6
N6
Posts: 292
Joined: Sunday 03/09/2006 2:35
Facebook: ssygger
Location: Barcelona
Contact:

Post by sigfrid440s »

:plas

Quines anecdotes!!


Aixo prova que:

A: No hi ha unitat perfecta (y menys si es de Renfe).

B: El personal de Renfe no te ni idea de que ver en caso com aquest....
Post Reply

Return to “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”