Page 70 of 411

Posted: Thursday 05/07/2007 19:50
by Pere
Parlant de vies estranyes ahir el Talgo Miguel de Unamuno va sortir de la via 3 i uns quants cotxes quedaven fora de l'andana.

Posted: Saturday 07/07/2007 12:06
by EUKibo
Us poso un video resum d'alguns dies en que Renfe s'ha deixat gravar per les càmeres i aquestes han captat el que és el dia a dia en els trens de Rodalies de la C2, i ni de bon troç surten imatges de greus massificacions on no havia possibilitat de moure, o gent caient a les vies per andanes plenes... Bueno, almenys un es fa una vaga idea del que és el servei convencional de Renfe.

http://www.youtube.com/watch?v=PuZv2EeI ... er&search=

Per exemple el dia que va descarrilar el tren d'alta velocitat euromed quan anava a menys velocitat que un autobus urbà.

http://www.youtube.com/watch?v=dp1g5Rhm5GY (no es pot apreciar tota la plaça Joan Peiró plena de gent intentant pujar a un únic bus de 80 places)

Posted: Saturday 07/07/2007 13:11
by metring
EUKibo wrote:Per exemple el dia que va descarrilar el tren d'alta velocitat euromed quan anava a menys velocitat que un autobus urbà.
Però que l'Euromed no va descarrilar quan anava a 120??

Posted: Saturday 07/07/2007 16:18
by Jordilar
La velocitat máxima permesa d'un bus urbá son 80km/h.

L'euromed anava a 120.

Salut,

Posted: Saturday 07/07/2007 16:33
by EUKibo
Jordilar wrote:La velocitat máxima permesa d'un bus urbá son 80km/h.

L'euromed anava a 120.

Salut,
De 80 a 120 la diferencia tampoc es tant gran. A més que jo no em crec que anes a 120, aquests de la Renfe menteixen sovint per no quedar encara més malament de la fama que ja es guanyen per mèrit propi.

http://www.youtube.com/watch?v=VwvhbL9-FLU

En el temps 01..40 d'aquest video està gravat el moment en que l'Euromed trenca la via, a dalt surt el temps (dos imatges per segon) si a ull es miren els metres que avança en el moment en que es veu la llum que s'emet al trencar la via... No sembla que aquest tren vagi a 120 Kmh

Posted: Saturday 07/07/2007 16:37
by wefer
Encara no entenc què té a veure que descarrilés un euromed amb que un bus urbà vagi a 80 Km/h :x
Si va descarrilar va ser perquè anava a 120 quan només podia anar a 30. Encara que hagués anat a 80, també hagués sigut normal que descarrilés.
De veritat, que de vegades no entenc alguns missatges :?

Posted: Saturday 07/07/2007 22:15
by UT596001
Jordilar wrote:La velocitat máxima permesa d'un bus urbá son 80km/h.
Home, dins de ciutat teòricament no es pot anar a més de 50 km/h...

Posted: Sunday 08/07/2007 0:21
by Jordilar
Sí, pero hi ha busos urbans que a vegades van per carretera o autopista. Se'm acut alguna línia de Tugsal o de Mönh SL.

Salut,

Posted: Sunday 08/07/2007 1:37
by orique
El límit genèric per a autobusos en autopista és de 100 km/h.

Posted: Sunday 08/07/2007 13:21
by trainman
8/7/2007 12:03 h LA VÍCTIMA HA FALLECIDO

Retrasos de media hora en la línea 1 de Cercanías por el atropello de un hombre en Arenys de Mar
AGENCIAS
BARCELONA
Una decena de trenes de la línea 1 del servicio de Cercanías de Renfe, que transcurre entre Barcelona y Blanes, se han visto afectados esta mañana con retrasos de hasta media hora por el atropello de un hombre junto a la estación de Arenys de Mar (Barcelona), según han informado fuentes de la compañía ferroviaria.

El hombre, de 55 años y que ha fallecido en el acto, cruzó la vía corriendo detrás de un perro cuando llegaba un tren, han informado fuentes de los Mossos d'Esquadra.

Los hechos se han producido a las nueve de la mañana y han afectado a la circulación de trenes entre Mataró y Blanes, debido a que la vía había quedado cortada. Renfe ha informado de que el servicio ha quedado restablecido hacia las 10.50 horas.

http://www.elperiodico.com/default.asp? ... io_PK=1021

Calen tanques

Posted: Sunday 08/07/2007 13:49
by Guigui
Comença a ser hora de que posin tanques a banda i banda de la via en traçats urbans, perquè tanta irresponsabilitat peatonal ja passa de taca d'oli...

Ja sé que la mesura aniria a càrrec de qui no és responsable d'aquests accidents, però no veig una altra solució relativament senzilla per evitar-ne més.

Re: Calen tanques

Posted: Sunday 08/07/2007 14:25
by George85
Guigui wrote:Comença a ser hora de que posin tanques a banda i banda de la via en traçats urbans, perquè tanta irresponsabilitat peatonal ja passa de taca d'oli...

Ja sé que la mesura aniria a càrrec de qui no és responsable d'aquests accidents, però no veig una altra solució relativament senzilla per evitar-ne més.
En bona part de la C1 ja hi ha tanques degut a la seva proximitat a la carretera i zones de platja però com sempre hi ha qui n'arrenca un troç i passa tant ample.

Re: Calen tanques

Posted: Sunday 08/07/2007 21:47
by wefer
George85 wrote:En bona part de la C1 ja hi ha tanques degut a la seva proximitat a la carretera i zones de platja però com sempre hi ha qui n'arrenca un troç i passa tant ample.
I la Renfe ja no la torna a arreglar fins al cap de 10 anys, si hi ha sort.
La Renfe-Adif sempre s'excusen en l'incivisme que hi ha al país quan passen coses com que la valla estigui trencada. Però curiosament aquests fets no passen (o passen molt menys) a la xarxa de FGC. I que jo sàpiga, ambdues xarxes circulen pel mateix país.

Deixadesa de Renfomentadif

Posted: Sunday 08/07/2007 21:55
by Guigui
wefer wrote:La Renfe-Adif sempre s'excusen en l'incivisme que hi ha al país quan passen coses com que la valla estigui trencada. Però curiosament aquests fets no passen (o passen molt menys) a la xarxa de FGC. I que jo sàpiga, ambdues xarxes circulen pel mateix país.
Per no parlar de la LAV. Quan es traurà Renfomentadif la màscara i crearà una nova empresa escindida d'Adif: DIF (Dejadez de Infraestructuras Ferroviarias)?

Re: Calen tanques

Posted: Sunday 08/07/2007 22:35
by UT596001
wefer wrote:
George85 wrote:En bona part de la C1 ja hi ha tanques degut a la seva proximitat a la carretera i zones de platja però com sempre hi ha qui n'arrenca un troç i passa tant ample.
I la Renfe ja no la torna a arreglar fins al cap de 10 anys, si hi ha sort.
La Renfe-Adif sempre s'excusen en l'incivisme que hi ha al país quan passen coses com que la valla estigui trencada. Però curiosament aquests fets no passen (o passen molt menys) a la xarxa de FGC. I que jo sàpiga, ambdues xarxes circulen pel mateix país.
Doncs jo sí he patit atropellaments a la xarxa de FGC estant vallat el recorregut. Concretament, vàrem atropellar a una persona a l'entrada de Sant Joan als volts de les 11 de la nit d'un divendres, fora de l'estació i on és bastant difícil accedir a la via.

Posted: Wednesday 11/07/2007 12:31
by entfe001
El problema està en la gent. Per molt que es tanquin els laterals de les vies, la gent segueix passant igual. És un greu problema d'educació.

Jo he arribat a veure creuar les vies per on passen trens de llarg recorregut a tota velocitat a un familiar molt pròxim a un alt directiu de Renfe a Catalunya... i fins aquí puc llegir.

Posted: Thursday 12/07/2007 13:45
by trainman
PLAN ALTERNATIVO DE TRANSPORTE ENTRE LAS 23.20 HORAS DEL SÁBADO 14 Y LAS 06.20 HORAS DEL DOMINGO 15 DE JULIO
Con motivo de las obras de ampliación y adaptación a la llegada de la Alta Velocidad, que Adif está ejecutando en la estación de Barcelona Sants se restringirá el servicio ferroviario habitual entre las 23.20 horas del sábado 14 y las 06.20 horas del domingo 15.

Durante esa franja horaria, no funcionarán las conexiones Sants-Passeig de Gràcia-Clot/França- y L'Hospitalet-Sants-Plaça de Catalunya. Por este motivo, Adif y Renfe han establecido un Plan Alternativo de Transporte para veinte trenes con el objetivo de reducir al máximo la afectación a la movilidad de los viajeros.

El Plan Alternativo contempla el desplazamiento en autobús para todo el recorrido de la relación Barcelona-Aeroport. Para el resto de desplazamientos, las alternativas de transporte consistirán, en general, en conexiones del metro con las estaciones donde se normaliza el servicio ferroviario: L'Hospitalet (metro Rambla Just Oliveras), Plaça de Catalunya o Sant Andreu Comtal (metro Sant Andreu).

Durante la franja horaria señalada, los títulos de transporte de Renfe serán válidos para acceder al metro en las estaciones mencionadas y en las de Barceloneta, Fabra i Puig, Passeig de Gràcia, Arc de Triomf y Sants, que tienen enlace con estaciones de ferrocarril.

Las modificaciones son las siguientes:

Sábado 14 de julio: (desde las 23.20)

Rodalies

LINEA 2:

Tren Sants (00.06 horas) - Vilanova (00.52) horas): Iniciará su recorrido en L'Hospitalet de Llobregat (00.06). Los viajeros de Barcelona Sants dispondrán de un servicio de autobús alternativo

LINEA 10:

Tren Aeroport (23.44) - Granollers Centre (00.38): Iniciará su recorrido en Estació de França (00.05). Servicio por carretera para los viajeros del tramo Aeroport - Passeig de Gràcia

Media Distancia

• Tren Salou (22.05) - Sant Andreu Comtal (23.54): Finaliza su recorrido en L'Hospitalet, donde los viajeros disponen de enlace con metro (Rambla Just Oliveras)

Larga Distancia

• Tren Vigo/Gijón - Barcelona (23.24): Finalizará su recorrido en Vilanova. Los viajeros continuarán viaje en autobús hasta Barcelona.

• Euromed Alicante (18.24 horas) - Barcelona (23.56): Servicio normal en el trayecto Alicante-Tarragona. Transbordo por autobús desde Tarragona hasta destino.

Domingo 15 de julio (hasta las 6.20 horas)

Rodalies

LÍNEAS 1(L'Hospitalet - Mataró - Blanes), 3 (L'Hospitalet - Vic/Puigcerdà) y 7 (L'Hospitalet - Martorell):

Estos trenes iniciarán o finalizarán su recorrido en la estación de Plaça de Catalunya. Para el tramo L'Hospitalet-Sants-Plaça de Catalunya, se recomienda el metro como transporte alternativo

LINEA 4 (SANT VICENÇ-VILAFRANCA-BARCELONA-MANRESA):

Servicio habitual excepto en el tramo L'Hospitalet-Sants-Plaça de Catalunya,para el que se recomienda el metro como transporte alternativo

LÍNEA 2 SUR (Sant Vicenç de Calders - Vilanova - Barcelona) prestarán el servicio habitual hasta Bellvitge donde continuarán hasta L'Hospitalet, donde los viajeros disponen de enlace con metro.

LÏNEA 2 NORTE (Maçanet - Granollers - Barcelona) circularán hasta Sant Andreu Comtal, donde los viajeros disponen de enlace con metro.

LINEA 10 (Barcelona França - Aeroport)

Este servicio se prestará con autobús en todo su recorrido

Media Distancia

• Tren Sants (5.55) - Portbou (8.27): Iniciará su recorrido en Sant Andreu Comtal (06.25), por lo que no prestará el servicio habitual en el tramo Sants – Sant Andreu Comtal. Para los viajeros de este trayecto se recomienda el metro como transporte alternativo.

El operativo contempla el despliegue de 16 autocares y el refuerzo de los equipos de atención al cliente en las estaciones afectadas. De este modo, se destinarán 17 personas para comunicar las alternativas de transporte a los viajeros, que también pondrán encontrar en la web http://www.renfe.com.

http://web02.renfe.es/u13/MTR/UltimaHor ... 1500434EA4

Posted: Thursday 12/07/2007 15:36
by Mako448
Pere wrote:Parlant de vies estranyes ahir el Talgo Miguel de Unamuno va sortir de la via 3 i uns quants cotxes quedaven fora de l'andana.
Avui una cosa mès rara,el Arco que surt de les 11:00 de Sants ho ha fet per vía 5 :o !!!!!!!!
I el rodalies anterior cap a l'Aeroport per la vía 4. :o
Simplement l'estació de Sants s'ha convertit en un cacau.

Tancats dins un Civia

Posted: Friday 13/07/2007 17:30
by Vox
Dimarts 10 de juliol, Estació de França.

La meva xicota i jo ens disposem a agafar el Civia 465-009 (crec que era aquest), a la via 10 (crec), direcció Aeroport. Sortia a les 20:42h i així ho indicaven els monitors tant de fora com de dins del tren.

He estat dies sense Internet (gràcies a Orange i Timofónica) i em vaig quedar sorpres de veure un Civia camí del Prat, però tant és.

Ens pujem. Les 20:42h i no surt. Les 20:50h i res. Llavors, s'apaga l'il·luminació interna del tren i en uns segons, els monitors interiors.

Nosaltres dos, un senyor i un noi d'informació ens quedem tancats dins el tren :) Impressionant :)

Segons el noi, que ho va veure, el maquinista va sortir del tren i va pujar a una 447 que hi havia al cantó, i va pirar.

Vam estar 20 minuts allà dins amb el noi aquest trucant no se on i un home d'EdF mirant-nos desde fora fins que jo i el senyor li vam dir que obrís amb el desbloqueig de portes (el qual jo havia oblidat els primers minuts, no se perquè, potser perque estava flipat).

Gent, impressionant :D

Vox

Posted: Saturday 14/07/2007 1:56
by sigfrid440s
:plas

Quines anecdotes!!


Aixo prova que:

A: No hi ha unitat perfecta (y menys si es de Renfe).

B: El personal de Renfe no te ni idea de que ver en caso com aquest....