Posted: Thursday 05/07/2007 19:50
Parlant de vies estranyes ahir el Talgo Miguel de Unamuno va sortir de la via 3 i uns quants cotxes quedaven fora de l'andana.
Fòrum del transport català
https://transport.cat.marguas.com/
Però que l'Euromed no va descarrilar quan anava a 120??EUKibo wrote:Per exemple el dia que va descarrilar el tren d'alta velocitat euromed quan anava a menys velocitat que un autobus urbà.
De 80 a 120 la diferencia tampoc es tant gran. A més que jo no em crec que anes a 120, aquests de la Renfe menteixen sovint per no quedar encara més malament de la fama que ja es guanyen per mèrit propi.Jordilar wrote:La velocitat máxima permesa d'un bus urbá son 80km/h.
L'euromed anava a 120.
Salut,
Home, dins de ciutat teòricament no es pot anar a més de 50 km/h...Jordilar wrote:La velocitat máxima permesa d'un bus urbá son 80km/h.
En bona part de la C1 ja hi ha tanques degut a la seva proximitat a la carretera i zones de platja però com sempre hi ha qui n'arrenca un troç i passa tant ample.Guigui wrote:Comença a ser hora de que posin tanques a banda i banda de la via en traçats urbans, perquè tanta irresponsabilitat peatonal ja passa de taca d'oli...
Ja sé que la mesura aniria a càrrec de qui no és responsable d'aquests accidents, però no veig una altra solució relativament senzilla per evitar-ne més.
I la Renfe ja no la torna a arreglar fins al cap de 10 anys, si hi ha sort.George85 wrote:En bona part de la C1 ja hi ha tanques degut a la seva proximitat a la carretera i zones de platja però com sempre hi ha qui n'arrenca un troç i passa tant ample.
Per no parlar de la LAV. Quan es traurà Renfomentadif la màscara i crearà una nova empresa escindida d'Adif: DIF (Dejadez de Infraestructuras Ferroviarias)?wefer wrote:La Renfe-Adif sempre s'excusen en l'incivisme que hi ha al país quan passen coses com que la valla estigui trencada. Però curiosament aquests fets no passen (o passen molt menys) a la xarxa de FGC. I que jo sàpiga, ambdues xarxes circulen pel mateix país.
Doncs jo sí he patit atropellaments a la xarxa de FGC estant vallat el recorregut. Concretament, vàrem atropellar a una persona a l'entrada de Sant Joan als volts de les 11 de la nit d'un divendres, fora de l'estació i on és bastant difícil accedir a la via.wefer wrote:I la Renfe ja no la torna a arreglar fins al cap de 10 anys, si hi ha sort.George85 wrote:En bona part de la C1 ja hi ha tanques degut a la seva proximitat a la carretera i zones de platja però com sempre hi ha qui n'arrenca un troç i passa tant ample.
La Renfe-Adif sempre s'excusen en l'incivisme que hi ha al país quan passen coses com que la valla estigui trencada. Però curiosament aquests fets no passen (o passen molt menys) a la xarxa de FGC. I que jo sàpiga, ambdues xarxes circulen pel mateix país.
Avui una cosa mès rara,el Arco que surt de les 11:00 de Sants ho ha fet per vía 5 !!!!!!!!Pere wrote:Parlant de vies estranyes ahir el Talgo Miguel de Unamuno va sortir de la via 3 i uns quants cotxes quedaven fora de l'andana.