Re: Retards, avaries i deficiències a TMB
Posted: Friday 20/11/2009 10:39
Uns minuts abans de les 10, la L4 només funcionava entre Maragall i La Pau. El que no sé és si això ha afectat també a la L11 a Trinitat Nova.
Fòrum del transport català
https://transport.cat.marguas.com/
Jo opto per la segona opció. Algú en sap què pot ser?marc wrote:Ja se que sonara a novato, pero es que nomes fa 3 mesos que utilitzo habitualment el metro, pero es tant frequent que falli, perque la setmana passada un dia hi va haver L1 i L3 parades completament i un altre dia la L4 feia serveis parcials. Soc jo o aquest cuc subterrani falla mes que una escopeta de fira
Es va cremar un circuit de via i no donava codis ATP als convois. M'ho va dir un motorista (ara AAC). Es van possar busos per fer el trajecte suspés, però eren busos que venien de la línia 50 i 51 , pel que aquestes línies també van patir baixades de freqüències.metring wrote:Uns minuts abans de les 10, la L4 només funcionava entre Maragall i La Pau. El que no sé és si això ha afectat també a la L11 a Trinitat Nova.
Doncs cap a les 9, que és quan hi he entrat jo per aquest vestíbul, ni rastre de les cues. Això sí, el cartell indicava que "féssim cas del personal de l'estació", i pèr més que l'he buscat, no l'he trobat!MZA_1600 wrote:En el meu cas sobre les 8:45 del matí havia una cua espectacular en el vestibul que comunica la L2 amb la L5 també a Sagrada Família i la gent reculava cap a la L2. En els teleindicadors encara no posaba res i veien el que feia la gent he reculat cap a la L2 un altre cop.
Estás dient que una balisa es va incendiar, o que una balisa es va espatllar i van parar la línia?mikado wrote:Es va cremar un circuit de via i no donava codis ATP als convois. M'ho va dir un motorista (ara AAC). Es van possar busos per fer el trajecte suspés, però eren busos que venien de la línia 50 i 51 , pel que aquestes línies també van patir baixades de freqüències.metring wrote:Uns minuts abans de les 10, la L4 només funcionava entre Maragall i La Pau. El que no sé és si això ha afectat també a la L11 a Trinitat Nova.
Però la balisa era ATP, no ATO, que a més la L4 no en té.Miquel wrote:Estás dient que una balisa es va incendiar, o que una balisa es va espatllar i van parar la línia?mikado wrote:Es va cremar un circuit de via i no donava codis ATP als convois. M'ho va dir un motorista (ara AAC). Es van possar busos per fer el trajecte suspés, però eren busos que venien de la línia 50 i 51 , pel que aquestes línies també van patir baixades de freqüències.metring wrote:Uns minuts abans de les 10, la L4 només funcionava entre Maragall i La Pau. El que no sé és si això ha afectat també a la L11 a Trinitat Nova.
Dic jo, que si es aixó, crec que es pot fer el servei igual amb mode manual. Així guanyariem més velocitat també
Em va dir que van intentar anar en M+25 però que era impossible mantindre el carrussel a una velocitat normal a la resta de la línia i en aquestes circunstancies al lloc espatllat. La resta ho desconec perque en aspectes tècnics em perdo.Miquel wrote:Estás dient que una balisa es va incendiar, o que una balisa es va espatllar i van parar la línia?mikado wrote:Es va cremar un circuit de via i no donava codis ATP als convois. M'ho va dir un motorista (ara AAC). Es van possar busos per fer el trajecte suspés, però eren busos que venien de la línia 50 i 51 , pel que aquestes línies també van patir baixades de freqüències.metring wrote:Uns minuts abans de les 10, la L4 només funcionava entre Maragall i La Pau. El que no sé és si això ha afectat també a la L11 a Trinitat Nova.
Dic jo, que si es aixó, crec que es pot fer el servei igual amb mode manual. Així guanyariem més velocitat també
Ni una ni la otra!Diversos companys del forum wrote:
Uns minuts abans de les 10, la L4 només funcionava entre Maragall i La Pau. El que no sé és si això ha afectat també a la L11 a Trinitat Nova.
Es va cremar un circuit de via i no donava codis ATP als convois. M'ho va dir un motorista (ara AAC). Es van possar busos per fer el trajecte suspés, però eren busos que venien de la línia 50 i 51 , pel que aquestes línies també van patir baixades de freqüències.
Estás dient que una balisa es va incendiar, o que una balisa es va espatllar i van parar la línia?
Dic jo, que si es aixó, crec que es pot fer el servei igual amb mode manual. Així guanyariem més velocitat també
Em va dir que van intentar anar en M+25 però que era impossible mantindre el carrussel a una velocitat normal a la resta de la línia i en aquestes circunstancies al lloc espatllat. La resta ho desconec perque en aspectes tècnics em perdo.
No serà el primer cop que hi han trens que van en Manual, per algun motiu de la vida, si s'ha d'arreglar l'agulla es de cul, pero causar molèsties a l'usuari, per que no hi han codis ATP i els trens van completament a mans del motorista (dona la sensació que FMB no es fia dels seus motoristes), ja que a la L4 anar amb ATP o no, no variarà la freqüència, i normalment la velocitat marcada per l'ATP es inferior a la marcada pels senyals a la via.Proastiakos wrote:Ni una ni la otra!Diversos companys del forum wrote:
Uns minuts abans de les 10, la L4 només funcionava entre Maragall i La Pau. El que no sé és si això ha afectat també a la L11 a Trinitat Nova.
Es va cremar un circuit de via i no donava codis ATP als convois. M'ho va dir un motorista (ara AAC). Es van possar busos per fer el trajecte suspés, però eren busos que venien de la línia 50 i 51 , pel que aquestes línies també van patir baixades de freqüències.
Estás dient que una balisa es va incendiar, o que una balisa es va espatllar i van parar la línia?
Dic jo, que si es aixó, crec que es pot fer el servei igual amb mode manual. Així guanyariem més velocitat també
Em va dir que van intentar anar en M+25 però que era impossible mantindre el carrussel a una velocitat normal a la resta de la línia i en aquestes circunstancies al lloc espatllat. La resta ho desconec perque en aspectes tècnics em perdo.
Es va cremar un motor d'una agulla, per lo tant, es va veure influït en la senyalització i com podeu suposar una fumera important. Les balisses, que jo sapiga, no s'incendien ni molt menys soles!
Miquel, la conducció en mode com tú dius "manual" només es pot utilitzar en circumstàncies molt reduïdes que no afectin a la seguretat en la circulació. A la línia 4 només es pot utilitzar sense passatge i en cas d'avaria. Aixó depen dels sistemes de seguretat de cada línia. D'altra banda, cada tram té una velocitat fixada, a part de l'ATP que s'ha d'obeïr estrictament, com diu el reglament de circulació. Qualsevol sobrepassament d'aquest límit es una conducta negligent i temerària, que en cas d'incidencia pot derivar en resultats penals.