Page 8 of 24
Re: Explotació futura línia Barcelona-Vallès dels FGC
Posted: Monday 01/08/2016 15:13
by Ecomobisostrans
Jo també penso que la L6 hauria d'anar a Les Planes, aixi els altres se saltarien Baixador i Peu, allargar l'andana es facilissim perque hi ha l'espai de sobres, (fins i tot si no s'allarga pot anar sempre amb trens nous i que baixin pel 2n cotxe però quina cutrada), inclus es podria utilitzar aquesta via nova de Sarrià perque els S avancin a la L6 i poder-se saltar encara més parades combinant S1 amb S5 i S2 amb S55
Re: Explotació futura línia Barcelona-Vallès dels FGC
Posted: Friday 12/08/2016 14:52
by Granolleri
Ja estan penjats al web d'FGC els horaris per al període del 13 al 30 de setembre. Segons el mateix, hi hauran serveis L6 a Sarrià al matí i al vespre.
Re: Explotació futura línia Barcelona-Vallès dels FGC
Posted: Friday 12/08/2016 15:44
by Renfe445
Ecomobisostrans wrote:(fins i tot si no s'allarga pot anar sempre amb trens nous i que baixin pel 2n cotxe però quina cutrada)
Esta "cutrada" la hacen en el Docklands Light Railway.
Re: Explotació futura línia Barcelona-Vallès dels FGC
Posted: Saturday 13/08/2016 14:43
by Ecomobisostrans
Granolleri wrote:Ja estan penjats al web d'FGC els horaris per al període del 13 al 30 de setembre. Segons el mateix, hi hauran serveis L6 a Sarrià al matí i al vespre.
No els veig
Re: Explotació futura línia Barcelona-Vallès dels FGC
Posted: Saturday 13/08/2016 15:52
by geekest_cat
Ecomobisostrans wrote:No els veig
Són al lloc de sempre, a l'apartat d'horaris en pdf, a la part inferior del web. Aquí tens l'enllaç directe:
https://www.fgc.cat/downloads/horaris/H ... 16_web.pdf
Re: Obres a Gràcia i Sarrià FGC
Posted: Saturday 03/09/2016 8:49
by javi82
javi82 wrote:xevi wrote:Sembla q aviat o algun dia tindrem L12 Sarrià-R.Elisenda. Com creieu que quedarà la L6? Catalunya-U.Autònoma o Rubí?
L12 Sarrià-Reina Elisenda i
L6 Pl. Catalunya-Sarrià
em sembla que sortia a la memòria anual de FGC d'aquest any o la de l'any passat.
Ja estan penjats a la web de l'ATM els nous plànols a partir de l'octubre
http://doc.atm.cat/ca/xarxa_ferrov_global.pdf
amb
L12 Sarrià-Reina Elisenda i
L6 Pl. Catalunya-Sarrià
Salutacions als que seguien dient i insistint que tancaven la L6 per què no sabien llegir una nota de premsa.
Re: Explotació futura línia Barcelona-Vallès dels FGC
Posted: Saturday 03/09/2016 15:16
by Don Ramón
Madre mía, debemos ser la ciudad con más complejos de inferioridad del mundo que cada cuatro días tenemos que sacarnos de la chistera otra línea de Metro
Re: Explotació futura línia Barcelona-Vallès dels FGC
Posted: Saturday 03/09/2016 16:37
by geekest_cat
La notícia ja està penjada al fil de FGC de Sabadell, però afecta les dues línies del Vallès, o sigui que hi poso aquí també:
La freqüència de trens dels FGC a Terrassa passarà als 5 minuts el 2019
Freqüència cada cinc minuts a les dues línies de Terrassa i Sabadell el 2019, només mitjançant una inversió de 130 milions d'euros destinats a comprar 15 nous 113. Veient que al final no han suprimit la L6/L12, ho creieu possible sense duplicar vies o fer cap altre inversió més important?
Re: Explotació futura línia Barcelona-Vallès dels FGC
Posted: Monday 05/09/2016 15:07
by Lluísbcn
geekest_cat wrote:La notícia ja està penjada al fil de FGC de Sabadell, però afecta les dues línies del Vallès, o sigui que hi poso aquí també:
La freqüència de trens dels FGC a Terrassa passarà als 5 minuts el 2019
Freqüència cada cinc minuts a les dues línies de Terrassa i Sabadell el 2019, només mitjançant una inversió de 130 milions d'euros destinats a comprar 15 nous 113. Veient que al final no han suprimit la L6/L12, ho creieu possible sense duplicar vies o fer cap altre inversió més important?
Crec que és viable. Vaig comentar-ho l'altre dia a twitter; es podria aconseguir seguint el següent esquema en hora punta:
12 trens/h S1+S5 a Terrassa
12 trens/h S2+S55 a Sabadell
8 trens/h L7 a Av. Tibidabo
Són 32 trens/h (cada 112,5 segons) entre Pça. Catalunya i Provença. Tot i això, quan el conseller diu freqüència de 5 minuts, potser es referiria a freqüència mitjana, ja que en realitat estaria entre els 3'45" i els 5,38".
L'ampliació de parc, amb un total de 5 trens de 3 cotxes (114) i 56 de 4 cotxes (112, 113 actuals i nova comanda de 113) seria suficient per a cobrir aquest esquema.
Els trens S5/S55, en hora vall es transformarien en L6 fins Sarrià.
Re: Explotació futura línia Barcelona-Vallès dels FGC
Posted: Monday 05/09/2016 22:55
by adriaesc
Lluísbcn wrote:geekest_cat wrote:La notícia ja està penjada al fil de FGC de Sabadell, però afecta les dues línies del Vallès, o sigui que hi poso aquí també:
La freqüència de trens dels FGC a Terrassa passarà als 5 minuts el 2019
Freqüència cada cinc minuts a les dues línies de Terrassa i Sabadell el 2019, només mitjançant una inversió de 130 milions d'euros destinats a comprar 15 nous 113. Veient que al final no han suprimit la L6/L12, ho creieu possible sense duplicar vies o fer cap altre inversió més important?
Crec que és viable. Vaig comentar-ho l'altre dia a twitter; es podria aconseguir seguint el següent esquema en hora punta:
12 trens/h S1+S5 a Terrassa
12 trens/h S2+S55 a Sabadell
8 trens/h L7 a Av. Tibidabo
Són 32 trens/h (cada 112,5 segons) entre Pça. Catalunya i Provença. Tot i això, quan el conseller diu freqüència de 5 minuts, potser es referiria a freqüència mitjana, ja que en realitat estaria entre els 3'45" i els 5,38".
L'ampliació de parc, amb un total de 5 trens de 3 cotxes (114) i 56 de 4 cotxes (112, 113 actuals i nova comanda de 113) seria suficient per a cobrir aquest esquema.
Els trens S5/S55, en hora vall es transformarien en L6 fins Sarrià.
I si es limitessin les L7 en hora punta fins Gràcia?
Re: Explotació futura línia Barcelona-Vallès dels FGC
Posted: Tuesday 06/09/2016 0:17
by albert28
adriaesc wrote:Lluísbcn wrote:geekest_cat wrote:La notícia ja està penjada al fil de FGC de Sabadell, però afecta les dues línies del Vallès, o sigui que hi poso aquí també:
La freqüència de trens dels FGC a Terrassa passarà als 5 minuts el 2019
Freqüència cada cinc minuts a les dues línies de Terrassa i Sabadell el 2019, només mitjançant una inversió de 130 milions d'euros destinats a comprar 15 nous 113. Veient que al final no han suprimit la L6/L12, ho creieu possible sense duplicar vies o fer cap altre inversió més important?
Crec que és viable. Vaig comentar-ho l'altre dia a twitter; es podria aconseguir seguint el següent esquema en hora punta:
12 trens/h S1+S5 a Terrassa
12 trens/h S2+S55 a Sabadell
8 trens/h L7 a Av. Tibidabo
Són 32 trens/h (cada 112,5 segons) entre Pça. Catalunya i Provença. Tot i això, quan el conseller diu freqüència de 5 minuts, potser es referiria a freqüència mitjana, ja que en realitat estaria entre els 3'45" i els 5,38".
L'ampliació de parc, amb un total de 5 trens de 3 cotxes (114) i 56 de 4 cotxes (112, 113 actuals i nova comanda de 113) seria suficient per a cobrir aquest esquema.
Els trens S5/S55, en hora vall es transformarien en L6 fins Sarrià.
I si es limitessin les L7 en hora punta fins Gràcia?
No veig gens útil limitaria, fa un gran servei més del que sembla
Re: Explotació futura línia Barcelona-Vallès dels FGC
Posted: Tuesday 06/09/2016 15:29
by Lluísbcn
Casualment, Enric Ticó a twitter comentava ahir que hi havia marge per a ampliar freqüències des de St. Cugat cap a Sabadell i Terrassa. Podria ser que la idea fos introduir serveis de reforç en aquests trams en determinades franges horàries.
Re: Explotació futura línia Barcelona-Vallès dels FGC
Posted: Friday 09/09/2016 19:10
by sag470
Algú sap quin servei pensen fer dilluns 12? Els horaris acaben el dia 11 (
http://fgc.cat/downloads/horaris/Horari ... 16_DEF.pdf)i els nous el 13 (
http://fgc.cat/downloads/horaris/Horari ... 16_web.pdf). Sembla que només funcionarà una nova llançadora entre Sarrià i Reina Elisenda.
Re: Explotació futura línia Barcelona-Vallès dels FGC
Posted: Friday 09/09/2016 19:15
by victorcasta
Pel dia 12 els horaris seran els mateixos que pel dia 13, només que aniran pel traçat antic de Sabadell.
Re: Explotació futura línia Barcelona-Vallès dels FGC
Posted: Thursday 03/11/2016 23:02
by Carlos González
He llegit a la pàgina del Facebook que el 5 i 6 de novembre la línia L7 farà parar només des de Gràcia fins Av. Tibidabo.
Diu que és per la reforma de la via 4. Sabeu ben bé els detalls??
Re: Explotació futura línia Barcelona-Vallès dels FGC
Posted: Thursday 03/11/2016 23:10
by Granolleri
Carlos González wrote:He llegit a la pàgina del Facebook que el 5 i 6 de novembre la línia L7 farà parar només des de Gràcia fins Av. Tibidabo.
Diu que és per la reforma de la via 4. Sabeu ben bé els detalls??
Si és la via 4 de Gràcia, efectivament cal limitar la L7 a Gràcia ja que la via 4 és per on van els actuals serveis descendents sentit Barcelona.
Re: Explotació futura línia Barcelona-Vallès dels FGC
Posted: Saturday 05/11/2016 22:30
by Granolleri
Estant renovant el carril de la via 4 de Gràcia.
Re: Explotació futura línia Barcelona-Vallès dels FGC
Posted: Sunday 06/11/2016 12:38
by albert28
Granolleri wrote:Estant renovant el carril de la via 4 de Gràcia.
Re: Explotació futura línia Barcelona-Vallès dels FGC
Posted: Monday 07/11/2016 21:24
by bigcoaster
Ja s'hi podrien posar amb les travesses de l'estació de Provença, que fan por cada vegada que hi passa algun tren, la meitat estan descollades i es mouen.
Re: Explotació futura línia Barcelona-Vallès dels FGC
Posted: Monday 07/11/2016 22:02
by Renfe451
bigcoaster wrote:Ja s'hi podrien posar amb les travesses de l'estació de Provença, que fan por cada vegada que hi passa algun tren, la meitat estan descollades i es mouen.
I més tenint en compte que en hora punta passa un tren cada 1-2 minuts...