Page 8 of 58

Re: Propostes ferroviàries per a Catalunya (fora de Barcelon

Posted: Tuesday 03/11/2015 23:26
by Granolleri
UT440_132M wrote:Una proposta que se m'ha acudit, i que costaria pocs diners, seria la reobertura del tram de Ripoll a Sant Joan de les Abadesses, només s'haurien de fer dos o tres passos inferiors per la carretera, que suporta força trànsit. Llavors a Sant Joan, caldria construir un tren tram fins a Camprodon. L'estació de Sant Joan, seria de cinc vies, i andanes que puguin encabir dues composicions dobles, i la idea es que tots els trens que acaben a Ripoll, acabin a Sant Joan.
La distribució de les andanes, seria semblant a la de Vic, dues andanes centrals, i una via sense andana per estacionar hipotètics trens de mercaderies, o trens d'obra. Seria una obra poc costosa, ja que aprofitaria la plataforma original, i només caldria adequar trinxeres i ponts, i com he dit, fer un parell o tres de passos inferiors a la N-260.
El problema seria travessar Ripoll, ja que l'antic traçat ara és un carrer.

Re: Propostes ferroviàries per a Catalunya (fora de Barcelon

Posted: Wednesday 04/11/2015 11:54
by robertotlh
Granolleri wrote:
UT440_132M wrote:Una proposta que se m'ha acudit, i que costaria pocs diners, seria la reobertura del tram de Ripoll a Sant Joan de les Abadesses, només s'haurien de fer dos o tres passos inferiors per la carretera, que suporta força trànsit. Llavors a Sant Joan, caldria construir un tren tram fins a Camprodon. L'estació de Sant Joan, seria de cinc vies, i andanes que puguin encabir dues composicions dobles, i la idea es que tots els trens que acaben a Ripoll, acabin a Sant Joan.
La distribució de les andanes, seria semblant a la de Vic, dues andanes centrals, i una via sense andana per estacionar hipotètics trens de mercaderies, o trens d'obra. Seria una obra poc costosa, ja que aprofitaria la plataforma original, i només caldria adequar trinxeres i ponts, i com he dit, fer un parell o tres de passos inferiors a la N-260.
El problema seria travessar Ripoll, ja que l'antic traçat ara és un carrer.
Jo proposo fer un eix que aprofitant l antic traçat de Ripoll a Sant Joan arribi a Olot, Banyoles i Girona. M'oblidaria del traçat de l'antic carrilet d' Olot, que exclou Banyoles, per un el mes paral.lel posible a la c-66 fins a Besalú i després paral.lel a l'A26. El tema de l'entrada a Ripoll no se m'acut com solucionar-ho, seria posible entrar pel sud i enllaçar amb l'R3 encara que es doni un volt considerable?

Arguments a favor:

- Es disposaria d'un servei de Rodalia de Girona a Olot i Banyoles, eliminat desde fa dècades en pos del transport privat.
- Els serveis que comentes fins a Sant Joan es podrien allargar a Olot creant una conexió directa amb Vic i Barcelona (poc competitiva amb el cotxe per el túnel de Bracons, ho reconec, però útil per a qui no té vehicle privat o no vol fer-ne ús)
- Es podría crear algún servei Girona - La Tor per tota la gent que va a la vall de Núria o a esquiar a la Molina, descongestionant la infernal collada de Tosses.

Re: Rodalies de Catalunya com déu mana!!!!

Posted: Wednesday 04/11/2015 12:40
by Lluis
Carlos González wrote:Hola, he portat 5 o 6 dies actualitzant el meu mapa de com pot ser la xarxa ferroviària de Catalunya, però aquesta vegada indicant quines estacions hi han, i quines hi hauran segons el meu parer, però sense fer canvis bojos a la seva infraestructura, bàsicament la meva proposta és intentar fer que els Rodalies donguin millor connexió a les tres línies actuals d'FGC. Lleida-La Pobla de Segur---Llobregat-Anoia---Barcelona-Vallès, unificaria les dues línies d'FGC de Barcelona, la de Llobregat-Anoia faria el traçat de mercaderies actual com públic, per un costat arribaria a Solsona i l'altre a Berga, i per la línia Lleida-La Pobla de Segur, l'ampliaria fins a Sort per lo següent que os mostro.

Enllaç:https://www.google.com/maps/d/edit?hl=c ... oqde0rw5gY

He fet aquesta vegada uns quants canvis, he dibuixat un traçat que penso que podria ser factible i demandat, he fet un dibuix per un recorregut Lleida-Guissona-Solsona, ara m'he convençut amb això d'un tercer túnel a Barcelona (per la Diagonal), i el trajecte de Cornellà-Castelldefels penso i és millor que sigui en l'ample ibèric.

Dieu-me quines estacions sobren, perquè a lo millor n'hi hauran que sobrin, quins recorreguts poden ser millor, què és pitjor, o millor, etc.

Accepto comentaris ;)

A veure, la majoria de línies noves que proposes no tenen cap sentit, pel simple motiu que no hi ha demanda, ni n'hi haurà mai. No ho dic a males. Però per exemple, el traçat Lleida-Solsona-Berga-Ripoll no te cap mena de sentit (dona per que hi passi un tren cada 25 anys com a la película
http://www.dailymotion.com/video/x12yat ... shortfilms). Només cal fixar-se en quina mena de carretera els uneix, la C-26.

A grans trets, si a un trajecte no hi ha una carretera d'alta capacitat (autovia/autopista) en aquest país vol dir que no hi ha demanda suficient, i menys n'hi haurà per un tren. I en alguns casos fins i tot hi ha desdoblaments sense demanda suficient, com per exemple Vic-Ripoll.

Si mires el Maps veuras que al mapa de carreteres, allí on hi ha desdoblaments ja hi ha tren, excepte per la A2, l'eix transversal i poc més. Per tant, si mirem les carreteres desdoblades, que ens queda sense tren:
- A2: Cervera-Igualada-Martorell i Fraga-Lleida
- A26: Olot - Besalú - (Girona)
- A27: Tarragona - Valls - (Montblanc)
- B40: Martorell - Terrassa (en construcció)
- C15: Vilafranca - Vilanova
- C16: Manresa - Berga
- C25: Manresa - Vic - Girona
- C31/35: Maçanet - Palafrugell
- C60: Mataró - Granollers

I d'aquestes, per mi només faria la A2, i potser la B40. La resta molt discutibles.

Gràcies Lluis

Posted: Wednesday 04/11/2015 13:27
by Carlos González
Hola Lluis, gràcies per donar la teva opinió, :ok a més, potser si que n'hi ha raó de que alguns recorreguts que proposo no serien tan demandades com pensava, :hola ;) sobre del traçat Lleida-Solsona-Berga-Ripoll, puc explicar un motiu perquè penso que seria important, habia dibuixat com pot ser l'ampliació de la L-A d'FGC per Solsona i Berga, i els Rodalies podrien ser com a punt d'enllaç, (per arribar ràpid desde Solsona i Berga), però ara que deies de fer millor els traçats de tren per carretera, fer Solsona-La Seu d'Urgell no sé si seria encara millor o pitjor

Re: Rodalies de Catalunya com déu mana!!!!

Posted: Wednesday 04/11/2015 18:31
by robertotlh
Lluis wrote:
Carlos González wrote:Hola, he portat 5 o 6 dies actualitzant el meu mapa de com pot ser la xarxa ferroviària de Catalunya, però aquesta vegada indicant quines estacions hi han, i quines hi hauran segons el meu parer, però sense fer canvis bojos a la seva infraestructura, bàsicament la meva proposta és intentar fer que els Rodalies donguin millor connexió a les tres línies actuals d'FGC. Lleida-La Pobla de Segur---Llobregat-Anoia---Barcelona-Vallès, unificaria les dues línies d'FGC de Barcelona, la de Llobregat-Anoia faria el traçat de mercaderies actual com públic, per un costat arribaria a Solsona i l'altre a Berga, i per la línia Lleida-La Pobla de Segur, l'ampliaria fins a Sort per lo següent que os mostro.

Enllaç:https://www.google.com/maps/d/edit?hl=c ... oqde0rw5gY

He fet aquesta vegada uns quants canvis, he dibuixat un traçat que penso que podria ser factible i demandat, he fet un dibuix per un recorregut Lleida-Guissona-Solsona, ara m'he convençut amb això d'un tercer túnel a Barcelona (per la Diagonal), i el trajecte de Cornellà-Castelldefels penso i és millor que sigui en l'ample ibèric.

Dieu-me quines estacions sobren, perquè a lo millor n'hi hauran que sobrin, quins recorreguts poden ser millor, què és pitjor, o millor, etc.

Accepto comentaris ;)

A veure, la majoria de línies noves que proposes no tenen cap sentit, pel simple motiu que no hi ha demanda, ni n'hi haurà mai. No ho dic a males. Però per exemple, el traçat Lleida-Solsona-Berga-Ripoll no te cap mena de sentit (dona per que hi passi un tren cada 25 anys com a la película
http://www.dailymotion.com/video/x12yat ... shortfilms). Només cal fixar-se en quina mena de carretera els uneix, la C-26.

A grans trets, si a un trajecte no hi ha una carretera d'alta capacitat (autovia/autopista) en aquest país vol dir que no hi ha demanda suficient, i menys n'hi haurà per un tren. I en alguns casos fins i tot hi ha desdoblaments sense demanda suficient, com per exemple Vic-Ripoll.

Si mires el Maps veuras que al mapa de carreteres, allí on hi ha desdoblaments ja hi ha tren, excepte per la A2, l'eix transversal i poc més. Per tant, si mirem les carreteres desdoblades, que ens queda sense tren:
- A2: Cervera-Igualada-Martorell i Fraga-Lleida
- A26: Olot - Besalú - (Girona)
- A27: Tarragona - Valls - (Montblanc)
- B40: Martorell - Terrassa (en construcció)
- C15: Vilafranca - Vilanova
- C16: Manresa - Berga
- C25: Manresa - Vic - Girona
- C31/35: Maçanet - Palafrugell
- C60: Mataró - Granollers

I d'aquestes, per mi només faria la A2, i potser la B40. La resta molt discutibles.
Falta la c-260 Figueres - Roses que tampoc en té. Igualada-Martorell sí té tren encara que sigui una castanya i Tarragona -Valls amb un senzill bypass a La Plana sí podría tenir tren.

En el meu parer haurien de tenir tren la A2, C16 (antigament en tenia), C60, C260, C35, A26 i A27.

Re: Propostes ferroviàries per a Catalunya (fora de Barcelon

Posted: Wednesday 04/11/2015 19:08
by Lluis
Sep la C260 se m'havia escapat :oops: . Entre Martorell i Igualada sí que hi ha tren clar, però no extensible cap a Lleida, per tant no el considerava com a analogia a la A2. I el by-pass cap a Valls correspondria a la C14. De fet la existència de l'A27 no es justifica per anar de Valls a Tarragona, sinó per enllaçar amb l'AP2 cap a Aragó i Madrid. El que ferroviàriament podria correspondre un ramal de la LAV cap a Tarragona ciutat paral·lel al Francolí (i com que parlàvem de rodalies no l'havia considerat tampoc).

C16, C35 i A26 es podrien entendre com a prolongacions de línies cap a Barcelona, però no tinc gens clar que la inversió quedés justificada (sobretot la primera). En canvi, C15, C60, C260 són més aviat connexions punt a punt entre nuclis que crec que poden quedar més que correctament servits amb un servei de bus exprés.

Re: Rodalies de Catalunya com déu mana!!!!

Posted: Wednesday 04/11/2015 19:37
by ortegote
Carlos González wrote:Hola, he portat 5 o 6 dies actualitzant el meu mapa de com pot ser la xarxa ferroviària de Catalunya, però aquesta vegada indicant quines estacions hi han, i quines hi hauran segons el meu parer, però sense fer canvis bojos a la seva infraestructura, bàsicament la meva proposta és intentar fer que els Rodalies donguin millor connexió a les tres línies actuals d'FGC. Lleida-La Pobla de Segur---Llobregat-Anoia---Barcelona-Vallès, unificaria les dues línies d'FGC de Barcelona, la de Llobregat-Anoia faria el traçat de mercaderies actual com públic, per un costat arribaria a Solsona i l'altre a Berga, i per la línia Lleida-La Pobla de Segur, l'ampliaria fins a Sort per lo següent que os mostro.

Enllaç:https://www.google.com/maps/d/edit?hl=c ... oqde0rw5gY

He fet aquesta vegada uns quants canvis, he dibuixat un traçat que penso que podria ser factible i demandat, he fet un dibuix per un recorregut Lleida-Guissona-Solsona, ara m'he convençut amb això d'un tercer túnel a Barcelona (per la Diagonal), i el trajecte de Cornellà-Castelldefels penso i és millor que sigui en l'ample ibèric.

Dieu-me quines estacions sobren, perquè a lo millor n'hi hauran que sobrin, quins recorreguts poden ser millor, què és pitjor, o millor, etc.

Accepto comentaris ;)
En el Tramo Igualada _ Sant Martí de Tous - Santa Coloma de Queralt el trazado mas favorable seria por Santa Maria de Miralles y daria servicio a Santa Margarida de Montbui con 9000 Hab y en Santa Maria de Miralles acercaria a la LLacuna ya que Miralles tiene solo 100 Hab.
Otra mejora seria entre la Pobla de Claramunt y Piera con un Tunel que atravesara la sierra en linea recta para trenes semi directos entre Igualada y BCN saltandose las paradas de Capellades y Vallbona d'Anoia.

Re: Propostes ferroviàries per a Catalunya (fora de Barcelon

Posted: Thursday 05/11/2015 21:11
by robertotlh
Lluis wrote:Sep la C260 se m'havia escapat :oops: . Entre Martorell i Igualada sí que hi ha tren clar, però no extensible cap a Lleida, per tant no el considerava com a analogia a la A2. I el by-pass cap a Valls correspondria a la C14. De fet la existència de l'A27 no es justifica per anar de Valls a Tarragona, sinó per enllaçar amb l'AP2 cap a Aragó i Madrid. El que ferroviàriament podria correspondre un ramal de la LAV cap a Tarragona ciutat paral·lel al Francolí (i com que parlàvem de rodalies no l'havia considerat tampoc).

C16, C35 i A26 es podrien entendre com a prolongacions de línies cap a Barcelona, però no tinc gens clar que la inversió quedés justificada (sobretot la primera). En canvi, C15, C60, C260 són més aviat connexions punt a punt entre nuclis que crec que poden quedar més que correctament servits amb un servei de bus exprés.
No discutiré que les connexions citades poden ser servides correctament per l'autobús, perquè hi estic d'acord. Però m'agradaria encetar el debat de perquè en aquest país descartem automàticament el ferrocarril (inclòs els propis afeccionats) per les connexions d'àmbit local o interurbà com les mencionades. En altres països com França i Alemanya aquests tipus de connexions ferroviàries estàn molt exteses (i fins i tot es reobren algunes que estaven tancades com la Oloron - Bedous o la Avignon - Carpentras). Aquí en canvi es van tancar totes les línies d'aquest tipus i quan el volum de circulació en aquests eixos va començar a ésser un problema, no es va ni plantejar la construcció o reobertura d' un ferrocarril sinó que es va anar directament a desdoblar la carretera. Per quina raó? Son raons polítiques? Econòmiques? Es pura desidia?

Re: Propostes ferroviàries per a Catalunya (fora de Barcelon

Posted: Thursday 05/11/2015 22:03
by Don Ramón
robertotlh wrote:No discutiré que les connexions citades poden ser servides correctament per l'autobús, perquè hi estic d'acord. Però m'agradaria encetar el debat de perquè en aquest país descartem automàticament el ferrocarril (inclòs els propis afeccionats) per les connexions d'àmbit local o interurbà com les mencionades. En altres països com França i Alemanya aquests tipus de connexions ferroviàries estàn molt exteses (i fins i tot es reobren algunes que estaven tancades com la Oloron - Bedous o la Avignon - Carpentras). Aquí en canvi es van tancar totes les línies d'aquest tipus i quan el volum de circulació en aquests eixos va començar a ésser un problema, no es va ni plantejar la construcció o reobertura d' un ferrocarril sinó que es va anar directament a desdoblar la carretera. Per quina raó? Son raons polítiques? Econòmiques? Es pura desidia?
Yo veo dos razones fundamentales: 1º en aquellos países ese tipo de líneas de tren ya existen desde los tiempos cuando el ferrocarril era una opción mucho más ventajosa respecto a la carretera. Hoy en día, con la tecnología moderna de buses, camiones y pavimentación, ya no se justifica el gasto de una nueva línea de tren si la demanda es muy baja, ya que a diferencia de antaño, los buses pueden dar buen servicio para una demanda floja.

2º es que aquí en estos casos generalmente también hablamos de zonas de difícil geografía como el interior de Catalunya. Si se tratase de un terreno más amable, plantear esas nuevas infraestructuras no resultaría tan caro, y por tanto con menor demanda ya podrían justificarse.

2 good reasons

Posted: Thursday 05/11/2015 22:08
by Carlos González
Don Ramón wrote: Yo veo dos razones fundamentales: 1º en aquellos países ese tipo de líneas de tren ya existen desde los tiempos cuando el ferrocarril era una opción mucho más ventajosa respecto a la carretera. Hoy en día, con la tecnología moderna de buses, camiones y pavimentación, ya no se justifica el gasto de una nueva línea de tren si la demanda es muy baja, ya que a diferencia de antaño, los buses pueden dar buen servicio para una demanda floja.

2º es que aquí en estos casos generalmente también hablamos de zonas de difícil geografía como el interior de Catalunya. Si se tratase de un terreno más amable, plantear esas nuevas infraestructuras no resultaría tan caro, y por tanto con menor demanda ya podrían justificarse.
Ya que has sacado el tema, ¿qué es mejor para ampliaciones de tren y mejor para los buses que paran en las estaciones de bus si te referías a eso? Me refiero a lugares en concreto, si por Vielha, si por la Seu d'Urgell, etc.....

Canvis del meu mapa

Posted: Saturday 07/11/2015 10:31
by Carlos González
He fet un nou dibuix de línia ferroviària (Igualada-Cervera-Tàrrega-Lleida d'FGC), seguint per les carreteres i n'he tret el dibuix de la línia Ripoll-Berga-Solsona-Lleida de Rodalies, ja que a lo millor no aniria molta gent i a més, està l'autobús que arriben a les estacions d'autobusos (de fet ni sé com coi és aquest tipus de transport), per el sistema ferro de Lleida faria que el recorregut de Lleida i Tàrrega tingués 4 vies, 2 d'ample mètric i altres 2 d'ibèric per lo següent, els Rodalies (Regionals) podrien fer parar per les capitals (Lleida-Mollerussa-Tàrrega) i FGC podria fer parar per les capitals donant connexió als Rodalies i els altres municipis, per tenir un nou recorregut: Lleida Pirineus-Barcelona Pl.Espanya

L'ampliació d'FGC que vaig dibuixar desde Solsona i Berga es deixa com estàn, només que l'estació de Solsona es situa en una altre part (per la seva estació d'autobús).

La proposta de com pot ser el ferro de Manresa de Santfeliuenc, m'havia agradat que ho he dibuixat també en el mapa, per fer connexió amb Rodalies i FGC per Manresa.

Enllaç:https://www.google.com/maps/d/edit?hl=c ... oqde0rw5gY

M'he inspirat en com estàn les vies de l'estació d'Oviedo o Santander, ja que vaig veure un video que estaven 2 vies estretes i altres 2 vies amples.

Re: 2 good reasons

Posted: Saturday 07/11/2015 15:18
by Don Ramón
Carlos González wrote: Ya que has sacado el tema, ¿qué es mejor para ampliaciones de tren y mejor para los buses que paran en las estaciones de bus si te referías a eso? Me refiero a lugares en concreto, si por Vielha, si por la Seu d'Urgell, etc.....
Yo veo pocas líneas regionales que aún podrían tener sentido en Catalunya. Manresa-Vic-Girona, Cervera-Igualada-Barcelona (absorbiendo o complementando la línea actual del carrilet, tanto hace), Manresa-Berga, y en un futuro muy lejano tal vez La Pobla-Seu d'Urgell(-Andorra).
Aparte lo que también creo que podría ser muy interesante serían sistemas interurbanos tipo tram-tren, que tendrían casi la velocidad de un tren suburbano, pero atravesando los pueblos sin necesidad de gran infraestructura. Pienso en Girona-Olot, Girona-Sant Feliú G.(-Palamós), Figueres-Roses, los Valleses, o Tarragona y región.

Tram-Camp

Posted: Sunday 08/11/2015 11:20
by Carlos González
Mostro el meu mapa dibuixat del futur tren-tramvia de Tarragona amb algunes idees que tinc, he fet un dibuix d'una línia entre Tarragona-Constantí i per el Morell-La Pobla de Mafumet.

https://www.google.com/maps/d/edit?hl=c ... oX4bOFhSyM

Salutacions :hola

Re: Propostes ferroviàries per a Catalunya (fora de Barcelon

Posted: Monday 16/11/2015 20:41
by trensmat
Hago esta propuesta para cuando entre en funcionamiento el tramo del Corredor del Mediterráneo entre Vandellòs y el Camp de Tarragona.

R16 Barcelona - Tarragona - Tortosa - Ulldecona (per Vila-seca).
R17 Barcelona - Tarragona - Port Aventura.
R18 Barcelona - Camp de Tarragona - Tortosa (Avant S-121).
R19 Vinarós - Tortosa - Cambrils-Salou - Lleida Pirineus (Avant S-121).
Avant Tortosa - Cambrils-Salou - Lleida - Zaragoza Delicias (Avant S-121).

Espero que os gusten.

Re: Propostes ferroviàries per a Catalunya (fora de Barcelon

Posted: Thursday 19/11/2015 19:13
by ortegote
trensmat wrote:Hago esta propuesta para cuando entre en funcionamiento el tramo del Corredor del Mediterráneo entre Vandellòs y el Camp de Tarragona.

R16 Barcelona - Tarragona - Tortosa - Ulldecona (per Vila-seca).
R17 Barcelona - Tarragona - Port Aventura.
R18 Barcelona - Camp de Tarragona - Tortosa (Avant S-121).
R19 Vinarós - Tortosa - Cambrils-Salou - Lleida Pirineus (Avant S-121).
Avant Tortosa - Cambrils-Salou - Lleida - Zaragoza Delicias (Avant S-121).

Espero que os gusten.
Me Gustan y creo muy viable trenes de Zaragoza a la nueva estación de Cambrils por que ya sabemos que los maños son de venir a las playas de la costa daurada.
Pero mi pregunta es hacerlos parar en Camp de Tarragona e inversion de marcha hacia Tortosa/Vinaros? o directos sin parar en el Camp de Tarragona?
Por que creo que alli se hara un Triangulo Zaragoza/Valencia Valencia/Barcelona o Fomento solo esta haciendo la conexión Barcelona/Valencia? a la Salida de Camp de Tarragona.

Re: Propostes ferroviàries per a Catalunya (fora de Barcelon

Posted: Thursday 19/11/2015 20:02
by trensmat
ortegote wrote:
trensmat wrote:Hago esta propuesta para cuando entre en funcionamiento el tramo del Corredor del Mediterráneo entre Vandellòs y el Camp de Tarragona.

R16 Barcelona - Tarragona - Tortosa - Ulldecona (per Vila-seca).
R17 Barcelona - Tarragona - Port Aventura.
R18 Barcelona - Camp de Tarragona - Tortosa (Avant S-121).
R19 Vinarós - Tortosa - Cambrils-Salou - Lleida Pirineus (Avant S-121).
Avant Tortosa - Cambrils-Salou - Lleida - Zaragoza Delicias (Avant S-121).

Espero que os gusten.
Me Gustan y creo muy viable trenes de Zaragoza a la nueva estación de Cambrils por que ya sabemos que los maños son de venir a las playas de la costa daurada.
Pero mi pregunta es hacerlos parar en Camp de Tarragona e inversion de marcha hacia Tortosa/Vinaros? o directos sin parar en el Camp de Tarragona?
Por que creo que alli se hara un Triangulo Zaragoza/Valencia Valencia/Barcelona o Fomento solo esta haciendo la conexión Barcelona/Valencia? a la Salida de Camp de Tarragona.
Según Google Mapa se ve un desvío hacia Lleida y Madrid sIn tener que pasar por el Camp de Tarragona.

Re: Propostes ferroviàries per a Catalunya (fora de Barcelon

Posted: Thursday 19/11/2015 20:14
by oriolp13
trensmat wrote:
ortegote wrote:
trensmat wrote:Hago esta propuesta para cuando entre en funcionamiento el tramo del Corredor del Mediterráneo entre Vandellòs y el Camp de Tarragona.

R16 Barcelona - Tarragona - Tortosa - Ulldecona (per Vila-seca).
R17 Barcelona - Tarragona - Port Aventura.
R18 Barcelona - Camp de Tarragona - Tortosa (Avant S-121).
R19 Vinarós - Tortosa - Cambrils-Salou - Lleida Pirineus (Avant S-121).
Avant Tortosa - Cambrils-Salou - Lleida - Zaragoza Delicias (Avant S-121).

Espero que os gusten.
Me Gustan y creo muy viable trenes de Zaragoza a la nueva estación de Cambrils por que ya sabemos que los maños son de venir a las playas de la costa daurada.
Pero mi pregunta es hacerlos parar en Camp de Tarragona e inversion de marcha hacia Tortosa/Vinaros? o directos sin parar en el Camp de Tarragona?
Por que creo que alli se hara un Triangulo Zaragoza/Valencia Valencia/Barcelona o Fomento solo esta haciendo la conexión Barcelona/Valencia? a la Salida de Camp de Tarragona.
Según Google Mapa se ve un desvío hacia Lleida y Madrid sIn tener que pasar por el Camp de Tarragona.
Efectivament serà un triangle, amb connexió a la LAV direcció Barcelona i direcció Lleida.

Re: Propostes ferroviàries per a Catalunya (fora de Barcelon

Posted: Friday 20/11/2015 18:27
by ortegote
Doncs perfecte que es façi el triangle sencer aixi podran haver-hi noves circulacions si volen.

Re: Propostes ferroviàries per a Catalunya (fora de Barcelon

Posted: Friday 27/11/2015 14:31
by Lluis
Proposo el ramal següent amb estació a Amposta per als Regional de l'Ebre:
Ramal Amposta.png
Ramal Amposta.png (293.22 KiB) Viewed 5462 times
El triagle on s'inicia el ramal entre Camp-Redó i l'Aldea permetria evitar tota inversió de marxa a l'Aldea. Per tant, regionals Tortosa-València sense inversió de marxa i parant a Amposta. Regionals Vinaròs/Tortosa-Barcelona amb parada a Amposta, bé fent només una inversió de marxa a Tortosa, o bé amb des/acoblament de tren de doble composició a l'Aldea, un cap a Tortosa i l'altre cap a Vinaròs (aquest darrer amb parada a Amposta).

Ramal d'Amposta

Posted: Sunday 29/11/2015 12:15
by Carlos González
No es millor que el recorregut del ramal d'Amposta que proposes sigui una mica més recta, vull dir d'aquesta manera??