Page 8 of 16
Re: Nous trens per substituir 3000 i 4000 metro: sèries 7000 i 8000
Posted: Saturday 04/03/2023 11:16
by 122-042-132
Doncs quina vergonya. Patètic, com sempre.
De fet no cal que és vinguin a posar medalles.
Els posen a corre dins del carrusel i som-hi. Salut!.
Re: Nous trens per substituir 3000 i 4000 metro: sèries 7000 i 8000
Posted: Wednesday 08/03/2023 14:07
by ferroviario_catalan
Pues parece ser que el lunes día 13, tenemos 7000 en servicio comercial
Re: Nous trens per substituir 3000 i 4000 metro: sèries 7000 i 8000
Posted: Wednesday 08/03/2023 14:45
by 122-042-132
Re: Nous trens per substituir 3000 i 4000 metro: sèries 7000 i 8000
Posted: Wednesday 08/03/2023 18:51
by Miquel
ferroviario_catalan wrote: ↑Wednesday 08/03/2023 14:07
Pues parece ser que el lunes día 13, tenemos 7000 en servicio comercial
Quina és la font? No han anunciat ni inauguració encara, no?
Re: Nous trens per substituir 3000 i 4000 metro: sèries 7000 i 8000
Posted: Friday 10/03/2023 16:15
by 122-042-132
Laia Bonet assisteix a al posada en servei dels nous trens 7000 a l’L3
10/03/2023
Temps estimat de lectura: 1 minut
Dilluns 13 de març, a les 11.30 hores (Andana Metro Trinitat Nova L3), la tercera tinenta d’alcaldia i presidenta de TMB, Laia Bonet, assistirà a la posada en marxa del primer tren de la sèrie 7000 adquirit per TMB i fabricat per Alstom, un nou tren més sostenible i accessible. A l’acte també hi prendrà part el conseller de Territori, Juli Fernández. Hi haurà una atenció als mitjans de comunicació a l’andana i posteriorment es realitzarà el primer viatge en servei.
Re: Nous trens per substituir 3000 i 4000 metro: sèries 7000 i 8000
Posted: Friday 10/03/2023 16:22
by 122-042-132
El metro de Barcelona es prepara per a la imminent estrena dels esperats nous combois. Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) preveu posar en funcionament a principis de la setmana que ve els primers exemplars de la sèrie 7000, que circularan per les línies L3 i L1 del subsòl de la capital catalana. Aquesta presentació en societat dels flamants trens arribarà gairebé un any més tard del previst a causa de diversos problemes amb el subministrament de materials i enmig de la polèmica per la retirada de cables dels túnels, una actuació extraordinària que permetrà que els vehicles passin per la xarxa sense fregar les parets, tal com passava durant els primers mesos de proves.
Per garantir que els combois arriben en perfectes condicions a l’estrena, TMB ha apostat per reforçar la vigilància dels exemplars de la línia L3 que es guarden a les cotxeres de Sant Genís, al barri barceloní de la Vall d’Hebron. Segons ha pogut saber el TOT Barcelona, un equip de seguretat custodia els trens les 24 hores del dia per evitar que cap persona no autoritzada pugui acostar-se als vehicles. L’objectiu principal d’aquesta vigilància és evitar que els nous models puguin ser objecte de pintades per part de grafiters, una problemàtica especialment present en l’àmbit ferroviari a tot l’Estat espanyol
Re: Nous trens per substituir 3000 i 4000 metro: sèries 7000 i 8000
Posted: Friday 10/03/2023 18:01
by metring
122-042-132 wrote: ↑Friday 10/03/2023 16:22
El metro de Barcelona es prepara per a la imminent estrena dels esperats nous combois. Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) preveu posar en funcionament a principis de la setmana que ve els primers exemplars de la sèrie 7000, que circularan per les línies L3 i L1 del subsòl de la capital catalana. Aquesta presentació en societat dels flamants trens arribarà gairebé un any més tard del previst a causa de diversos problemes amb el subministrament de materials i enmig de la polèmica per la retirada de cables dels túnels, una actuació extraordinària que permetrà que els vehicles passin per la xarxa sense fregar les parets, tal com passava durant els primers mesos de proves.
Per garantir que els combois arriben en perfectes condicions a l’estrena, TMB ha apostat per reforçar la vigilància dels exemplars de la línia L3 que es guarden a les cotxeres de Sant Genís, al barri barceloní de la Vall d’Hebron. Segons ha pogut saber el TOT Barcelona, un equip de seguretat custodia els trens les 24 hores del dia per evitar que cap persona no autoritzada pugui acostar-se als vehicles. L’objectiu principal d’aquesta vigilància és evitar que els nous models puguin ser objecte de pintades per part de grafiters, una problemàtica especialment present en l’àmbit ferroviari a tot l’Estat espanyol
Una pregunta: és el text d'una notícia? De ser així caldria esmentar la font. Gràcies.
Re: Nous trens per substituir 3000 i 4000 metro: sèries 7000 i 8000
Posted: Friday 10/03/2023 18:44
by uriol108
Re: Nous trens per substituir 3000 i 4000 metro: sèries 7000 i 8000
Posted: Friday 10/03/2023 19:43
by ferroviario_catalan
Fa una estona m’he creuat amb el 7000! Es veu que esta fen proves de marxa en blanc amb el carrusel…
Re: Nous trens per substituir 3000 i 4000 metro: sèries 7000 i 8000
Posted: Friday 10/03/2023 20:23
by Miquel
Sembla que ha estat fent unes voltes a primera hora de la tarda, fins quarts de sis!
Re: Nous trens per substituir 3000 i 4000 metro: sèries 7000 i 8000
Posted: Friday 10/03/2023 23:04
by M1171-M1172-M1169...
Jo per sort no l'he vist, anava al 3021 al matí!
El dimarts espero no veure'l.
Sandy
Re: Nous trens per substituir 3000 i 4000 metro: sèries 7000 i 8000
Posted: Saturday 11/03/2023 12:29
by Fran-Ikarus
M1171-M1172-M1169... wrote: ↑Friday 10/03/2023 23:04Jo per sort no l'he vist, anava al 3021 al matí!
El dimarts espero no veure'l.
Home, tampoc és l'Anticrist!
Re: Nous trens per substituir 3000 i 4000 metro: sèries 7000 i 8000
Posted: Monday 13/03/2023 12:44
by xergi
Per temes mèdics, no he tingut la sort de poder anar a caçar-la, però només puc dir que em semblen unes pantalles molt més útils del que mai m'hauria imaginat!
https://twitter.com/l0bby_qu33r/status/ ... x51lQ&s=19
Re: Nous trens per substituir 3000 i 4000 metro: sèries 7000 i 8000
Posted: Monday 13/03/2023 13:57
by albert28
Doncs sí, molt bona sorpresa. Crec amb mini actualitzacions puguin posar fàcilment el temps real dels enllaços en bus i altres línies de metro i seria més bo encara.
Re: Nous trens per substituir 3000 i 4000 metro: sèries 7000 i 8000
Posted: Monday 13/03/2023 14:09
by M1171-M1172-M1169...
Molt útil sempre que no tingui la mateixa fiabilitat que les pantalles dels 9000 de la L4! Espero no veure el 7000 demà.
Sandy
Re: Nous trens per substituir 3000 i 4000 metro: sèries 7000 i 8000
Posted: Monday 13/03/2023 16:53
by metring
Re: Nous trens per substituir 3000 i 4000 metro: sèries 7000 i 8000
Posted: Monday 13/03/2023 18:01
by Fran-Ikarus
Però continua en proves, oi? O ja porta passatge?
Re: Nous trens per substituir 3000 i 4000 metro: sèries 7000 i 8000
Posted: Monday 13/03/2023 18:46
by Adolescent barceloní
Després de la presentació, ha sortit des de Trinitat Nova ja en servei de passatgers, amb el número de torn 0327. Ha estat circulant fins al migdia.
Re: Nous trens per substituir 3000 i 4000 metro: sèries 7000 i 8000
Posted: Monday 13/03/2023 19:41
by Renfe445
Dels creadors de "locució al doble de velocitat als nous 2000" arriba "megafonia distorsionada als nous 7000".
El que més m'ha sobtat ha sigut el número de torn a l'interior del tren, on als 5000 per exemple hi surt el logo de CAF al passadís.
Re: Nous trens per substituir 3000 i 4000 metro: sèries 7000 i 8000
Posted: Tuesday 14/03/2023 15:18
by 122-042-132
Gràcies uriol. Salut.