Bingo.aarongilp wrote:L'electrònica de potència és més punyetera que l'electrònica per resistències.
Civia Alpí
Es com les coses bones, és a dir, com tot allò que no és digital o polifònic i amb pantalla LCD d'alta resolució. Arribarà un dia en què no podrem sortir d'un tren avariat perquè no hi haurà cap mecanisme d'accionament humà directe, no podrem veure la tele perquè si falla el senyal la TDT fa un pet i es perd la imatge en comptes de mostrar petites interferències, els vidres dels cotxes aniran sempre pujats o sempre baixats perquè s'accionaran amb motoret, i tots els nengs (autòctons i inmigrants) aniran al tren i al bus amb el seu ******* mòbil d'enèsima generació escoltant "música" a tot drap. I dels trens millor no parlem: aire condicionat a tope, sense finestres, i tot el trajecte soterrat.Jordilar wrote:Podriem dir que lo bó de la l'electrònica de resistències és precisament que no té electrònica...
- sigfrid440s
- N6
- Posts: 292
- Joined: Sunday 03/09/2006 2:35
- Facebook: ssygger
- Location: Barcelona
- Contact:
No crec que soterrin la linea de Manresa. Pero en canvi a bellvitge la via ja es soterra tota soleta, no es aixi OHL?Jordi Freixas wrote:Home, tampoc cal ser tant apocalíptic...Platanito wrote:i tot el trajecte soterrat.
En Quant a els Civia he de dir que si incorporen fre electric y pneumatic independents, com es el cas de la unitat que es va exposar a BCN Rail, que ala la dreta del manipulador tenia la ''palanqueta'' del fre d'aire.
A mi m'interesaria presenciar com es comporta el Civia en pendents superiors a 35 mm/m , ja que se un ordinador amb bogies. Encara que dongui la potencia mes que suficient a mi emb sembla que no calculara gaire be..... imagino que donara problemes com els que van donar les 252 en el seu dia.
Tambe es parlava de que els Civia pirenaics serien de dos moduls i no de tres, i francament, jo trobo que entre un bogie motriu per a dos portants y dos bogies motrius per a dos portants hi ha una bona diferencia en quant a rendiment.
- ABB_Traccion
- N7
- Posts: 322
- Joined: Sunday 07/01/2007 2:49
O potser foten la remodelació del segle a les poques 440 que queden i les deixen millor que les últimes que es van enviar a Xile... com dius que el pressupost és de 2 cotxes només... :loljordidr wrote:Segons els pressupostos sembla clarament que les unitats Civia Alpino seran de 2 cotxes, ja que el preu, és bastant inferior comparant amb altres trameses de Civia
Somiar és gratis... el dia que tinguem que pagar, tothom estará endeutat...
Ja ho va fer...
Ja va pujar en el seu dia, això sí va acabar cansadet pobret...sigfrid440s wrote:A mi m'interesaria presenciar com es comporta el Civia en pendents superiors a 35 mm/m , ja que se un ordinador amb bogies.
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
- ABB_Traccion
- N7
- Posts: 322
- Joined: Sunday 07/01/2007 2:49
M' estàs dient que només compraran CINC trens?jordidr wrote:5 trens de 2 cotxes
Aquests de renfe es xuten o alguna cosa semblant...
A viam senyors de la renfe, ara hi han 5 trens en servei, i s' ha de fer trasbord a Ribes, segons el que volen fer, comportarà que quan estiguin en marxa es tindrà que continuar fent... doncs tant per tant, fot una bona reforma a les 440 que hi han ara, i deixa-les fins que "casquin".
Bé i una altra cosa, com son de 2 cotxes, no crec que hi càpiga més gent que a una 440 de 2 cotxes... jo crec que amb 3 cotxes, si es pot cubrir la demanda, i que no vinguin amb històries de que no hi queben a les estacions perque és un "cuento xino", perque els cotxes d' un Civia son molt més curts que els de una 440, i sino, que els hi preguntin als Asturians.
Mare de Déu, jo no sé si pensen amb el cap, amb el [...] o amb els peus...
- wefer
- Administrador
- Posts: 6994
- Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
- Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contact:
Entenc que si són unitats de 2 cotxes, tampoc estaran adaptades per a PMR.
Si és així, ho trobo tot plegat bastant lamentable i no representarà gairebé cap millora en comparació amb la situació actual.
Si és així, ho trobo tot plegat bastant lamentable i no representarà gairebé cap millora en comparació amb la situació actual.
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
-
- N10
- Posts: 4267
- Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
- Location: Horta
És una elocubració que parteix d'unes dades molt relatives.jordidr wrote:Segons els pressupostos sembla clarament que les unitats Civia Alpino seran de 2 cotxes, ja que el preu, és bastant inferior comparant amb altres trameses de Civia
A mode d'exemple, als Pressupostos, s'hi diu que la subsèrie Civia IV, estarà composta de 60 unitats, i que el seu cost total, és de 326.889.000 euros, que dona a un cost mitjà (no cal oblidar que hi ha trens de 3, 4 i 5 cotxes) per tren de 5.448.150 euros.
En canvi, l'adjudicació per a la subsèrie Civia IV (que va ser el passat 30 d'octubre), pujava a 453.987.756 euros, que dona a un cost mitjà per tren de 7.566.462 euros.
-
- N10
- Posts: 4267
- Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
- Location: Horta
El cost mitjà pressupostat per tren, de la preserie era de 5.067.571,42 euros.
Dels Civia II, era de 4.872.590 euros.
Dels Civia III, era de 6.040.887 euros.
Dels Civia IV, era de 5.448.150 euros.
I dels Civia Alpino, són de 3.993.600 euros.
Les xifres, no són tant distants, tenint en compte que les xifres de les 4 sèries de Civia "normal" inclouen tant trens de 3, de 4 o de 5 cotxes, com cotxes aïllats per afegir als trens sèrie 462 per convertir-los en 463.
Dels Civia II, era de 4.872.590 euros.
Dels Civia III, era de 6.040.887 euros.
Dels Civia IV, era de 5.448.150 euros.
I dels Civia Alpino, són de 3.993.600 euros.
Les xifres, no són tant distants, tenint en compte que les xifres de les 4 sèries de Civia "normal" inclouen tant trens de 3, de 4 o de 5 cotxes, com cotxes aïllats per afegir als trens sèrie 462 per convertir-los en 463.
- ABB_Traccion
- N7
- Posts: 322
- Joined: Sunday 07/01/2007 2:49
La 440 que vas veure és la 132, la única que queda a Catalunya sense reformar amb aquests colors, d' altra banda, està la 131 que té l' esquema de rodalies normal.Jordi Freixas wrote:I un cop estiguin a punt aquest cinc Civies, què passarà amb les 440? Les retiraran o seguiran funcionant?
Ah, per cert, l'altre dia vaig veure una 440 amb el taronja dels Regionals. Em pensava que ja no en quedava cap d'aquestes.
Salut