Page 8 of 18
Bingo
Posted: Friday 12/10/2007 14:11
by JaMiRo!
aarongilp wrote:L'electrònica de potència és més punyetera que l'electrònica per resistències.
Bingo.
Posted: Sunday 14/10/2007 17:21
by jordidr
en tot cas tranquils que ja solucionaran el que calgui
Posted: Wednesday 17/10/2007 15:22
by 252-071
aarongilp wrote:jordidr wrote:No crec que una baixa temperatura fos un problema, si els 440 aguanten, es civia tambe aguantaran
L'electrònica de potència és més punyetera que l'electrònica per resistències.
Has dado en el clavo
Saludos
Posted: Wednesday 17/10/2007 21:39
by Jordilar
Podriem dir que lo bó de la l'electrònica de resistències és precisament que no té electrònica...
Salut,
Posted: Thursday 18/10/2007 9:58
by Platanito
Jordilar wrote:Podriem dir que lo bó de la l'electrònica de resistències és precisament que no té electrònica...
Es com les coses bones, és a dir, com tot allò que no és digital o polifònic i amb pantalla LCD d'alta resolució. Arribarà un dia en què no podrem sortir d'un tren avariat perquè no hi haurà cap mecanisme d'accionament humà directe, no podrem veure la tele perquè si falla el senyal la TDT fa un pet i es perd la imatge en comptes de mostrar petites interferències, els vidres dels cotxes aniran sempre pujats o sempre baixats perquè s'accionaran amb motoret, i tots els nengs (autòctons i inmigrants) aniran al tren i al bus amb el seu ******* mòbil d'enèsima generació escoltant "música" a tot drap. I dels trens millor no parlem: aire condicionat a tope, sense finestres, i tot el trajecte soterrat.
Posted: Thursday 18/10/2007 22:36
by Jordi Freixas
Platanito wrote:i tot el trajecte soterrat.
Home, tampoc cal ser tant apocalíptic...
Posted: Tuesday 30/10/2007 23:48
by sigfrid440s
Jordi Freixas wrote:Platanito wrote:i tot el trajecte soterrat.
Home, tampoc cal ser tant apocalíptic...
No crec que soterrin la linea de Manresa. Pero en canvi a bellvitge la via ja es soterra tota soleta, no es aixi OHL?
En Quant a els Civia he de dir que si incorporen fre electric y pneumatic independents, com es el cas de la unitat que es va exposar a BCN Rail, que ala la dreta del manipulador tenia la ''palanqueta'' del fre d'aire.
A mi m'interesaria presenciar com es comporta el Civia en pendents superiors a 35 mm/m , ja que se un ordinador amb bogies. Encara que dongui la potencia mes que suficient a mi emb sembla que no calculara gaire be..... imagino que donara problemes com els que van donar les 252 en el seu dia.
Tambe es parlava de que els Civia pirenaics serien de dos moduls i no de tres, i francament, jo trobo que entre un bogie motriu per a dos portants y dos bogies motrius per a dos portants hi ha una bona diferencia en quant a rendiment.
Posted: Tuesday 20/11/2007 10:20
by jordidr
Segons els pressupostos sembla clarament que les unitats Civia Alpino seran de 2 cotxes, ja que el preu, és bastant inferior comparant amb altres trameses de Civia
Posted: Tuesday 20/11/2007 13:24
by ABB_Traccion
jordidr wrote:Segons els pressupostos sembla clarament que les unitats Civia Alpino seran de 2 cotxes, ja que el preu, és bastant inferior comparant amb altres trameses de Civia
O potser foten la remodelació del segle a les poques 440 que queden i les deixen millor que les últimes que es van enviar a Xile... com dius que el pressupost és de 2 cotxes només...
:lol
Somiar és gratis... el dia que tinguem que pagar, tothom estará endeutat...
Ja ho va fer...
Posted: Tuesday 20/11/2007 22:45
by JaMiRo!
sigfrid440s wrote:A mi m'interesaria presenciar com es comporta el Civia en pendents superiors a 35 mm/m , ja que se un ordinador amb bogies.
Ja va pujar en el seu dia, això sí va acabar cansadet pobret...
Posted: Wednesday 21/11/2007 9:32
by jordidr
5 trens de 2 cotxes
Posted: Wednesday 21/11/2007 14:13
by ABB_Traccion
jordidr wrote:5 trens de 2 cotxes
M' estàs dient que només compraran
CINC trens?
Aquests de renfe es xuten o alguna cosa semblant...
A viam senyors de la renfe, ara hi han 5 trens en servei, i s' ha de fer trasbord a Ribes, segons el que volen fer, comportarà que quan estiguin en marxa es tindrà que continuar fent... doncs tant per tant, fot una bona reforma a les 440 que hi han ara, i deixa-les fins que "casquin".
Bé i una altra cosa, com son de 2 cotxes, no crec que hi càpiga més gent que a una 440 de 2 cotxes... jo crec que amb 3 cotxes, si es pot cubrir la demanda, i que no vinguin amb històries de que no hi queben a les estacions perque és un "cuento xino", perque els cotxes d' un Civia son molt més curts que els de una 440, i sino, que els hi preguntin als Asturians.
Mare de Déu, jo no sé si pensen amb el cap, amb el [...] o amb els peus...
Posted: Wednesday 21/11/2007 15:00
by wefer
Entenc que si són unitats de 2 cotxes, tampoc estaran adaptades per a PMR.
Si és així, ho trobo tot plegat bastant lamentable i no representarà gairebé cap millora en comparació amb la situació actual.
Posted: Wednesday 21/11/2007 17:14
by victorcasta
jordidr wrote:Segons els pressupostos sembla clarament que les unitats Civia Alpino seran de 2 cotxes, ja que el preu, és bastant inferior comparant amb altres trameses de Civia
És una elocubració que parteix d'unes dades molt relatives.
A mode d'exemple, als Pressupostos, s'hi diu que la subsèrie Civia IV, estarà composta de 60 unitats, i que el seu cost total, és de 326.889.000 euros, que dona a un cost mitjà (no cal oblidar que hi ha trens de 3, 4 i 5 cotxes) per tren de 5.448.150 euros.
En canvi, l'adjudicació per a la subsèrie Civia IV (que va ser el passat 30 d'octubre), pujava a 453.987.756 euros, que dona a un cost mitjà per tren de 7.566.462 euros.
Posted: Wednesday 21/11/2007 19:43
by jordidr
Si, ja ho se, preo es que la diferencia de preu es casi la meitat... i a no se k estiguin fabricats amb xapa metalica...
Posted: Wednesday 21/11/2007 21:30
by victorcasta
El cost mitjà pressupostat per tren, de la preserie era de 5.067.571,42 euros.
Dels Civia II, era de 4.872.590 euros.
Dels Civia III, era de 6.040.887 euros.
Dels Civia IV, era de 5.448.150 euros.
I dels Civia Alpino, són de 3.993.600 euros.
Les xifres, no són tant distants, tenint en compte que les xifres de les 4 sèries de Civia "normal" inclouen tant trens de 3, de 4 o de 5 cotxes, com cotxes aïllats per afegir als trens sèrie 462 per convertir-los en 463.
Posted: Wednesday 21/11/2007 22:09
by Jordi Freixas
I un cop estiguin a punt aquest cinc Civies, què passarà amb les 440? Les retiraran o seguiran funcionant?
Ah, per cert, l'altre dia vaig veure una 440 amb el taronja dels Regionals. Em pensava que ja no en quedava cap d'aquestes.
Posted: Wednesday 21/11/2007 22:46
by ABB_Traccion
Jordi Freixas wrote:I un cop estiguin a punt aquest cinc Civies, què passarà amb les 440? Les retiraran o seguiran funcionant?
Ah, per cert, l'altre dia vaig veure una 440 amb el taronja dels Regionals. Em pensava que ja no en quedava cap d'aquestes.
La 440 que vas veure és la 132, la única que queda a Catalunya sense reformar amb aquests colors, d' altra banda, està la 131 que té l' esquema de rodalies normal.
Salut
Posted: Thursday 22/11/2007 9:17
by jordidr
No se si 5 Civia son suficients per cobrir tots els trajectes en el tram de Vic i Puigcerdà, suposo que si, fins a ribes de freser es podrien utilitzar civia normal
Posted: Thursday 22/11/2007 15:00
by Jordi Freixas
Està clar que per "l'elevadíssim" nombre de freqüències entre Ribes i La Tor de Querol, no fa falta pas més...